Midnattsol Skrevet 14. april 2008 #1361 Del Skrevet 14. april 2008 Budrunder er nervepirrende greier. Gjelder å ikke ha så store forhåpninger kanskje, for man blir så skuffa hvis man ikke vinner budrunden - men hvor lett er det når det er en leilighet man har sååå lyst på. Jeg f.eks begynner jo å innrede i hodet med en gang. Håper der blir deres tur snart. :-D Det blir det sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1362 Del Skrevet 15. april 2008 Æsj, så kjedelig da... Trodde markedet var roligere nå jeg... Men enig i at det ikke er noen vits å strekke seg helt til smertegrensen... Man skal jo kunne leve ved siden av også, og helst hatt råd til litt til disse små... Får håpe det dukker opp noe mer, eller at de med lenger annsenitet trekker seg. Ja, vi snakket med en tidligere som sa at det var sjelden leiligheter/hus i vår prisklasse i det området gikk mye over takst. Men som megleren i går sa, dette var tydeligvis en som traff markedet veldig godt. Tror det hjalp på en del at den var helt innflyttingsklar, uten noe "krav" til oppussing. Var i alle fall det som var en av våre positive ting med den. Så kjedelig da Skjønner godt at motet synker litt når det er slik... men er det mange boliger til salgs der eller er det sjelden? For hvis det er mange så kan det jo ikke være slik overalt eller? :klø: Men jeg er enig i det at man ikke skal gå helt opp til smertegrensen - kjekt å ha penger til andre ting også Det er ganske mange boliger til salgs, men det er veldig mye gammelt. Så da kan man få en ganske stor enebolig til god pris, men med veldig mye jobb før det kan bli koselig å bo der. Og de går nok ikke så mye over. Men vi får fortsette å lete! Huffda det var dumt... Men sier meg enig i tanken om å ikke bruke opp alle pengene hver mnd til lån. Det er godt å kunne ha litt ekstra, og spesielt når dere får barn også og har nok av andre ting å styre med. Får håpe det ikke er like ille på alle husene i nærheten. *krysse fingrene* Ja, det er mer enn nok annet å bruke penger på fremover enn bare lån Så vi får holde oss i skinnet. Som pappa sa i går, han var glad vi ikke fikk den når det gikk så langt. Skal nok en del til for at de får igjen alt de betalte for den i går... Så kjedelig.. Men dere finner nok noe som er like så fint, om ikke finere!!! Vi får krysse fingrene for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1363 Del Skrevet 15. april 2008 Hva? Var de utsolgt for konfektkake på Frati?! Så utrolig kjedelig! De har det med å ikke være utsolgt neste gang jeg skal dit, altså! Så koselig at dere skal bruke sprinkelsenga du brukte når du var liten! Koselig med venninne som syr bæretøy Har jo selv tenkt å bære babyen i bæretøy, gleder meg! :-D Vurderer å be mamma sy mei tai, hun er utrolig flink til å sy... Bør kanskje prøve én ting av gangen, tror det blir sjal først her i huset Så kjedelig at det sannsynligvis ikke blir leilighet på dere Men dere finner nok en annen, alle kan da ikke gå så mye over takst?! Hehe, jeg ble helt sjokkert selv jeg! Så da endte jeg opp med å takke nei til all dessert fordi jeg både ble skuffa og satt ut Vi får håpe det bare var et tegn på at denne leiligheten ikke var rett for oss, og at neste som dukker opp blir vår Gjett hvem som fikk sinnsykt lyst til å løpe ned på Frati og ta med seg konfektkake hjem da... gleder meg til å være gravid Da er det greit å ha sånne lyster Det er veldig greit å ha noe å skylde på! Jeg forsøkte meg i går, da jeg hadde lyst på Cola. Men kjæresten lot seg ikke lure, og det ble ingen Cola på en mandag - heller litt druer og melon Budrunder er nervepirrende greier. Gjelder å ikke ha så store forhåpninger kanskje, for man blir så skuffa hvis man ikke vinner budrunden - men hvor lett er det når det er en leilighet man har sååå lyst på. Jeg f.eks begynner jo å innrede i hodet med en gang. Håper der blir deres tur snart. :-D Det blir det sikkert. Hehe, jeg er ikke så flink til å holde forhåpningene nede - er litt som deg, som begynner å se for meg hvor voffsen kan sove, hva slags spisestue som hadde passet inn etc Men vår tur kommer plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. april 2008 #1364 Del Skrevet 15. april 2008 Innom og ønsker deg en fin dag MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. april 2008 #1365 Del Skrevet 15. april 2008 Men vår tur kommer plutselig! Plutselig blir det deres tur! :-D Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1366 Del Skrevet 15. april 2008 Var sur og skuffa når jeg kom hjem fra jobb i går, men verdens beste kjæreste og verdens beste pappa klarte sammen å overbevise meg om at det var sikkert til det beste. Og når de sier det, så er det jo sant Så i dag skal jeg sette meg ned foran Finn.no og ta en skikkelig titt på noen av de vi har vurdert tidligere, og som ikke er solgt. Ordner seg for snille gutter og jenter! Jeg brukte frustrasjonen min i går til noe positivt, da. Har tidligere gått gjennom halvparten av klesskapet mitt, med gensere / t-skjorter. I går fikk resten gjennomgå, samt at mannen ble pisket til å gå gjennom sin del Resultatet er 1 søplesekk med kjoler/skjørt/bukser som kan legges vekk til jeg er tynn igjen, 1 søplesekk med gensere etc som kan kaster, og 2 søplesekker med klær vi gir til Fretex eller noe. Ble litt bedre plass i skapet kan du si Nå har jeg gått opp 4 kg totalt fra startvekta mi i graviditeten. Det er ikke mye, men det føles mye. For jeg føler meg så andpusten for tiden! Jeg går jo frem og tilbake til jobb, + som regel en tur med voffs om dagen. Og skal så lite til før jeg blir sliten. Pusten er helt annerledes enn før... Lysten til å trene er i alle fall ikke der, fordi jeg føler meg i så elendig form Og merker ofte når jeg legger meg på kvelden og slapper av at hvilepulsen min er mye raskere enn jeg er vane med. Men det er vel sikkert naturlig alt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 15. april 2008 #1367 Del Skrevet 15. april 2008 Uff, så leit av budrunden tok sånn av Men det kommer flere muligheter, og jeg tror ikke markedet er sånn at alt går over takst lenger. Dere finner helt sikkert noe som er enda bedre! Vi har også vært gjennom mange runder før vi har endt opp med det vi trodde var nest best, men i ettertid har vi alltid vært sjeleglade for at vi ikke fikk det vi først ville ha, av grunner som vi ikke oppdaget før senere Sånn som nå, huset er mindre enn det vi opprinnelig ville ha, men utsikten er fantastisk, i motsetning til det første, hvor vi bare så rett inn i en liten ås Jøss, for ei opprydding! Deilig å bli kvitt klær man ikke behøver lenger, og særlig når noen andre kan få nytte av dem. 4 kg er fin vektoppgang, det Jeg hadde vel gått opp tre ganger så mye da jeg var like langt på vei Men godt å høre at flere sliter med pusten. Høy hvilepuls er også normalt, leste at den ofte ligger 20-30 slag over det normale når man er gravid. Hjertet må pumpe raskere for å få rundt alt blodet, siden blodvolumet øker betraktelig Og man blir jo litt tungpusten når lungene skvises sammen av babyen også Ha en fin-fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. april 2008 #1368 Del Skrevet 15. april 2008 Det er veldig greit å ha noe å skylde på! Jeg forsøkte meg i går, da jeg hadde lyst på Cola. Men kjæresten lot seg ikke lure, og det ble ingen Cola på en mandag - heller litt druer og melon Den har jeg også prøvd meg på, når deg gjalt sjokolade da. Ble gjennomskuet gitt Jeg har bare gått opp 6 kg, men merker det godt ja... Blir anpusten bare av å gå i en liten trapp... Hvilepulsen er visst høyere fordi du gir næring til en til. Og at pusten blir kortere er rett og slett fordi lungene har dårligere plass... Så ingenting å bekymre seg for. Det blir bare verre Flink du var til å rydde. Imponert Deilig å få god plass i skapene da :-D Burde nok tatt en sjau selv ja... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1369 Del Skrevet 15. april 2008 Hurra, jeg er sladris for Amused! Jeg lover å være flink sladris og oppdatere med en gang noe skjer :-D Men du må vente litt enda, altså Godt å høre at det ikke bare er jeg som er i dårlig form. Samboer ler litt av meg også, for jeg har litt problemer med å holde kjeft, stort sett alltid. Så hvis vi er ute og går tur, går jo skravla i ett. Blir ikke noe lettere å puste av den grunn Så da må vi roe ned på tempo, eller stoppe et par sekunder slik at jeg får pustet ordentlig. Slutte å skravle er nemlig ikke noe alternativ Også er jeg glad for en ting til - men det kan jeg ikke si noe om enda, fordi jeg fortsatt ikke vet noe Men som sagt tidligere, så ordner det seg for snille gutter og jenter, 'sant? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. april 2008 #1370 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Æsj, så kjipt med budrunden! Men det dukker garantert opp noe enda finere som dere får tilslag på, bare vent! 4kg er en fin, moderat vektoppgang! Jeg har gått opp ca 8 kg så langt ... Veldig individuelt, det der Merker også at jeg blir fortere andpusten enn tidligere, og tåler mindre. Prøver fremdeles å trene litt, men blir sykt sliten veldig fort, og må ta det ganske rolig, kjenner jeg. Så utrolig deilig å få ryddet skikkelig i skapene! Jeg ble nesten inspirert til å gjøre det samme. Men bare nesten ... Ha en fin dag! Edit: Godt å se humøret er bedre, og grattis som sladris! Er veldig spent på hva det er du er glad for men ikke vet noe om ennå ... Endret 15. april 2008 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 15. april 2008 #1371 Del Skrevet 15. april 2008 Hei! Innom og oppdaterer meg litt, er ikke så veldig flink på det akkurat Er nok helt vanlig det med pusten din. Den totale blodmengden din øker jo med ca. 2 liter så blir jo litt ekstra når hjertet skal pumpe på det ekstra. F Føler meg mange ganger som en flodhest når jeg kommer gående, særlig når jeg går i trapper Så flink du er til å rydde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. april 2008 #1372 Del Skrevet 15. april 2008 Det er morsomt å være sladris :-D Gøy å få de første oppdateringene :-D Håper det du ikke vet ordner seg. Nå fikk du meg nysgjerrig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. april 2008 #1373 Del Skrevet 15. april 2008 Hva da for noe er du glad for?? aaah, vil også vite!! Kjempe nysgjerrig!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. april 2008 #1374 Del Skrevet 15. april 2008 Kjipt at dere ikke fikk leiligheten, men kommer flere sjanser skal du se Er det derfor humøret er bedre allerede eller? Altså, at du er glad, har det noe med en annen leilighet/annet hus å gjøre? *nysgjerrig*... hehe 4 kg er ikke mye i forhold til så langt på vei som du er vel? Høres helt normalt ut i mine ører hvertfall Men morsomt at du ikke greier å slutte å skravle selv om du blir andpusten da... hehe... skal mye til før jeg slutter å snakke også... Jeg og samboer legger oss jo ofte samtidig, og hvis vi da blir liggende å snakke og han blir veldig trøtt så sier han: Nei, nå må jeg sove... god natt! Mens jeg fortsetter å snakke til jeg sovner Huff, nå virker jeg sikkert som det masebrettet Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1375 Del Skrevet 15. april 2008 Den veldig-glade alarmen avblåst. Som jeg sa i går, har en tendens til å bli litt overivrig litt for tidlig Var ei på jobben til mamma som hadde ei god venninne som driver og skal selge huset sitt - hørtes perfekt ut til oss! Og det kunne da gått utenom megler muligens, så hadde vi hatt en fot innenfor før alle andre.. menneh, viste seg at taksten var endel høyere enn hva hun på jobben til mamma trodde. Så da er det nok ikke aktuelt. Men nå har jeg brukt jobbtiden min effektivt (merker jeg skal sette meg ned med litt jobbting ikveld igjen for å kompensere...), og gått gjennom på finn. Og jeg har funnet MASSE som kan være aktuelt :-D Så jeg er glad likevel, selv om ikke det er av samme grunn som i sta, hehe Laget meg en fin liste som jeg har mailet til kjæresten, så får han sile ut om noe er helt uaktuelt. Men jeg har trua Skal på kafe med venninner rett etter jobb, blir deilig. Blir vel å spise litt ute også da, kan jo ikke vente med mat i mange timer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. april 2008 #1376 Del Skrevet 15. april 2008 Så bra at du har funnet masse interessant Får håpe dere finner drømmehuset deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. april 2008 #1377 Del Skrevet 15. april 2008 Så bra at det var mange andre aktuelle også Det er vanskelig å være på boligjakt synes jeg. Vi har nettopp vært det vi og, det tok veldig på. Fant drømmehuset, og det ble solgt langt over takst og iløpet av bare 2 dager på finn.no Men, vi ser nå i ettertid at det faktisk var til det beste for oss, siden vi fant noe enda bedre og til en mye billigere penge! Jeg har troen på at det er en grunn til alt som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. april 2008 #1378 Del Skrevet 15. april 2008 Det er gøy å være sladris! Var det i fjor og er jo nå også :juhu: Jeg har veldig tro på at dere finner et sted å bo som dere liker om ikke så lenge En tur på finn.no er jo en veldig god begynnelse! :-D Kose deg ute med venninnene!!! Jeg har nettopp spist med naley og det var veldig koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. april 2008 #1379 Del Skrevet 15. april 2008 Koselig med kafètur sammen med venninner. Håper du koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. april 2008 #1380 Del Skrevet 15. april 2008 Kjenner til det der med at formen ikke er helt som før, føler meg tungpustet og tung egentlig. Det med å gå og skravle hørtes ut som meg, har fått noen kommentarer om at "du trekker jo ikke pusten før du begynner på et nytt emne engang du!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg