Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med dagen som har vært :blomst:

Kjenner til at tårene presser på når man er sliten. Hadde det sånn i går selv. Ellers synes jeg hormonene er som de pleier. Men når jeg er sliten så er det endringer...

Goood søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med dagen som var! Festlig og lese om legkrampen din og kjærsten som trodde det var fordi du var så glad for å ha bursdag, it made my day :ler::ler2:

Og så søt han var som husket de bildene da!

Håper du har hatt en fin helg og nyter søndagen!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var! :blomster:

Kjenner til hormonutbruddene, ja ... :sjenert: Slitsomme greier, men høres ut som kjæresten din taklet det fint! Da blir det jo straks litt lettere å holde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! :) Samboeren min er fra Trondheim, så det er hyggelig å lese dagbok til noen som bor der! ;)

Har sydd mei tai selv, gleder meg til å bruke den "i fremtiden". ;)

Trondheim er en fin by, det! Gruer meg litt til å flytte herfra :sjenert:

Jeg er så imponert over de som syr mei tai etc selv! Men det er vel mye fordi jeg ikke eier håndarbeidsgenet selv da ;)

:hoppe: Fredag :hoppe:

Godt du hadde en fin bursdag, men hørtes slitsomt ut ja...

Kjekt med venninne som har sydd mei tai og alt annet som har kommet i orden :-D

Disse hormonene kan være litt ustyrlige i perioder... Jeg har sluppet veldig billig unna selv, men har merket noen ganger at tårene er ganske nærme når jeg er sliten...

Ha en fin fredag :klemmer:

Ja, jeg har jo heldigvis sluppet greit unna dette med hormoner selv - vet at min beste venninne hadde det rimelig mye verre enn dette når hun gikk gravid :fnise: Så jeg klager ikke, fortsetter det i så liten grad som dette så er jo alt bra :)

Så gøy at dere får mei tai av en venninne da :) Synes det virker så koselig å bære babyen sånn :)

Synd at du fikk et sånt "sammenbrudd" da... får håpe hormonene ikke plager deg mer fremover :) Og at du slipper leggkramper også, det er så irriterende og vondt...

God helg :klem:

Gleder meg til å bære babyen selv! Både koselig og praktisk, ser for meg at det er litt enklere å få gjort ting dersom man bærer. Ellers er alt fint, hverken hormoner eller leggkramper nå om dagen :)

:klemmer: tilbake til deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til utbruddene, så der er du ikke alene ;) Og det er også litt frustrerendes å ikke vite helt hvorfor man gråter.. Og når det endelig er over så forstår man ennå mindre!

Tror det er viktig å hvile mer enn det du føler du må hvile. Nå som du er :gravid: er det viktigere med for mye hvile enn for lite hvertfall :Nikke:

Ha en flott helg MellonCollie! :klemmer:

Det er nettopp det som er frustrerende, det med å ikke forstå hvorfor :klø: Jeg har aldri vært så flink til det med å hvile så mye... :sjenert: Er ganske så rastløs av meg, og ikke så flink til å si nei til å være med på ting. Men jeg skal prøve å bli flinkere :)

Hadde du bursdag i går :sjenert: Unnskyld for at det har gått meg hus forbi, men no er det jo også ein evighet siden eg var innom her...

Gratulerer så mykje med overstått i alle fall :klem:

Håper du får ei fin helg, uten spesielle plager!

Tusen takk Glow :-D

Gratulerer med dagen :hoppe:

Så snill venninne du har som gir deg en sånn mai tai (høres ut som en drink ... :fnise: ).

Artig at det blir en gutt. Hadde du noen følelse av hva slags kjønn det var før du var på UL?

God helg!! :klem:

Takk takk! Hehe, jepp, det høres litt ut som en eksotisk drink faktisk!

Jeg var rimelig sikker på at det var gutt, bare magefølelsen som sa det. Men alle rundt meg trodde det var jente vi skulle få... så det var nok morsgenet som slo inn, og fortalte meg hva det var ;)

Ojsann, her har det vært bursdag. Gratulerer så masse med overstått. :-D

Også 22 uker i dag - herlig!! Artig å kjenne liv. Blir mye mer virkelig da.

Så koselig at hun har sydd en mei tai til dere. Snill venninne. Også snill pappa som maler sprinkelseng. Ting begynner å komme så smått på plass, det er koselig.

Ha en finfin fredag. :klemmer:

Takk :-D Ja, det er deilig med alt som faller på plass! Jeg er egentlig litt kontrollfreak, så godt å vite at ting blir i orden. Tenker stadig på venninna mi som fikk jenta si 10 uker for tidlig, og hvor mye ekstra stress det ble når ting ikke var på plass enda.. Det skjer selvsagt ikke her (bank i bordet), men det skader ikke å være tidlig ute likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og gratulerer med dagen som var! :smilyblomst::klemmer:

Takk :-D

Gratulerer med gårsdagen :blomst: (litt treg).

Ååh, jeg vet akkurat hvordan sånne hormonutbrudd kan være :sjenert: Har hatt noen sånne i vinter ja, og gubben sier at han merker på meg at jeg ikke er som før.

Du må hvile når du kan, for det trenger du! :klemmer:

Takk!

Hormonutbrudd hører vel med, og det får mannfolka bare takle som de best kan. Det er tross alt verst for oss som faktisk får de utbrudda ;)

Gratulerer så mye med dagen som har vært :blomst:

Kjenner til at tårene presser på når man er sliten. Hadde det sånn i går selv. Ellers synes jeg hormonene er som de pleier. Men når jeg er sliten så er det endringer...

Goood søndag!

Tusen takk!

Det er vel gjerne litt ekstra når man er sliten. Sånn er det jo når man ikke er gravid også, det er lettere å ty til tårene etc når man ikke er helt på topp fra før av. Og med en dæsj hormoner på toppen blir det jo ikke noe bedre :ler: Får håpe de verste hormonene holder seg unna for deg også!

Gratulerer masse med dagen som var! Festlig og lese om legkrampen din og kjærsten som trodde det var fordi du var så glad for å ha bursdag, it made my day :ler::ler2:

Og så søt han var som husket de bildene da!

Håper du har hatt en fin helg og nyter søndagen!

:goodbye:

Takk for gratulasjon! Ja, vi ler fortsatt av den leggkrampen vi også, litt av en kickstart på dagen :ler: Søndagen ble nytt til det fulle!

Gratulerer med dagen som var! :blomster:

Kjenner til hormonutbruddene, ja ... :sjenert: Slitsomme greier, men høres ut som kjæresten din taklet det fint! Da blir det jo straks litt lettere å holde ut :)

Takk :-D Ja, han får værsågod å holde ut. Som jeg skrev til Susiepia; det er tross alt verre for oss som må ha de bølgene selv! Tror han egentlig er litt letta over hvor lite hormoner det har vært, jeg. Når jeg ikke er gravid kan det også være ganske kort vei mellom høyt oppe og langt nede for meg, så tror han forberedte seg på et lite helvete disse månedene :fnise: Men det har da gått riktig så bra!

Mandags :klemmer:

:klemmer: tilbake til deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22+3 i dag, og humøret er på topp selv om det er mandag ;)

Lillegutt har hatt en særdeles aktiv helg, og nå den siste uka har kjæresten også fått kjenne ham sparke så og si hver eneste dag. Tenk at det vokser en liten baby inni magen min, det er helt uforståelig enda. Så naturlig, men allikevel helt sprøtt.

Fredag var det stille og rolig, jeg la meg tidlig og fikk sovet ut litt. Vi var og så på vogner rett etter jobb forresten, og det blir i alle fall Teutonia. Ser ut til at vi går for Mistral S, må bare få bestemt oss for farge. Så skulle mamma og pappa bestille neste helg.

Lørdagen fikk jeg gjort en del husarbeid (fordelen med å være gravid er at jeg våkner utrolig tidlig uansett om det er uke eller helg, og virkelig kan utnytte dagen). Var ferdig med dette rundt 12-13, og slappet av litt før jeg og kjæresten møtte noen venner for å spille god, gammeldags slåball! Utrolig morsomt, har vel ikke gjort det siden barneskolen :-D Så var jeg på Lerkendal sammen med gutta fra jobben på kvelden og så kamp. Kjæresten tok seg en tur ut, så jeg hadde sofaen for meg selv lørdagskveld, bare koste meg.

I går var det litt fotball og litt avslapning. Både Liverpool og Vålerenga vant, så jeg er bare glad og fornøyd :danse:

I dag begynner budrunden på leiligheten. Jeg er utrolig spent, men har en god følelse. Får håpe den stemmer :sjenert:

Nå får jeg jobbe litt - tariffoppgjør fører til en del ekstra jobb for meg ser jeg!

God mandag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at dette går veien :( Leiligheten er nå 170.000 kr over takst, og vi satt oss egentlig en grense på å gå 150' over. Står heller ikke med høyest ansiennitet, så det er ikke noen snarvei inn heller.

Da er det bare ut og titte mer, da :( Men må innrømme hele motet sank litt - dersom denne går så høyt over, betyr det da at "alle" i den klassen går såpass mye over? Og må vi da senke kravene våre til standard? Vi har mye å gå på i følge finansieringsbeviset, men jeg vil ikke bruke alle pengene hver måned til å betale lån heller, skal jo annet enn bare å bo.

Argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så kjedelig da... :(

Trodde markedet var roligere nå jeg...

Men enig i at det ikke er noen vits å strekke seg helt til smertegrensen... Man skal jo kunne leve ved siden av også, og helst hatt råd til litt til disse små...

Får håpe det dukker opp noe mer, eller at de med lenger annsenitet trekker seg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så kjedelig da :( Skjønner godt at motet synker litt når det er slik... men er det mange boliger til salgs der eller er det sjelden? For hvis det er mange så kan det jo ikke være slik overalt eller? :klø: Men jeg er enig i det at man ikke skal gå helt opp til smertegrensen - kjekt å ha penger til andre ting også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda det var dumt... :klemmer:

Men sier meg enig i tanken om å ikke bruke opp alle pengene hver mnd til lån. Det er godt å kunne ha litt ekstra, og spesielt når dere får barn også og har nok av andre ting å styre med.

Får håpe det ikke er like ille på alle husene i nærheten. *krysse fingrene*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Var de utsolgt for konfektkake på Frati?! :sjokkert::kjefte: Så utrolig kjedelig! De har det med å ikke være utsolgt neste gang jeg skal dit, altså! :fnise:

Så koselig at dere skal bruke sprinkelsenga du brukte når du var liten! :)

Koselig med venninne som syr bæretøy :Nikke: Har jo selv tenkt å bære babyen i bæretøy, gleder meg! :-D Vurderer å be mamma sy mei tai, hun er utrolig flink til å sy... Bør kanskje prøve én ting av gangen, tror det blir sjal først her i huset :)

Så kjedelig at det sannsynligvis ikke blir leilighet på dere :( Men dere finner nok en annen, alle kan da ikke gå så mye over takst?! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som fikk sinnsykt lyst til å løpe ned på Frati og ta med seg konfektkake hjem da... :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Gjett hvem som fikk sinnsykt lyst til å løpe ned på Frati og ta med seg konfektkake hjem da... :roll::fnise:

:fnise: gleder meg til å være gravid ;) Da er det greit å ha sånne lyster :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...