Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

:bursdag: :blåse: Gratulerer med dagen! :blåse: :bursdag:

:banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuusen takk for bursdagshilsener!! :-D Utrolig koselig å komme inn her og se :klem:

Skal se om jeg får lagt ut bilde av kjolen til helga eller noe.

Våknet av vekkerklokka mi på morgenen, og skulle skru den av. I det jeg flytta på meg slo leggkrampen til gitt, så jeg spratt opp av senga fortere enn planlagt! Kjæresten trodde jeg hoppa opp av senga bare fordi jeg var så glad for at det var bursdag :hoho: Så det ble en ganske morsom start på dagen :)

Så fikk jeg lov å åpne gaver. Får av familie når jeg kommer hjem i sommer, men hadde fått kort av alle besteforeldrene + noen kroner til blomster etc. Men kjæresten hadde kjøpt gave fra seg og lillegutt, nemlig to nydelige malerier jeg har tittet på for en stund siden!

Ble kjempeoverrasket, var nemlig noe jeg bare nevnte for 1-2 mnd siden når vi gikk forbi en butikk, at jeg hadde sett et pent maleri der inne. Når han skulle kjøpe hadde de ikke lenger dette, men de hadde noen mindre i samme stilen. Så da kjøpte han heller 2 små. Kjempefine, og jeg gleder meg til å ha en ny leilighet å henge de opp i :)

I dag skal vi ut og spise sammen med bestekompisen til kjæresten, han blir nemlig 30 i dag. Så drar vi på stampuben vår etterpå og treffer store deler av vennegjengen. Så blir nok en lang dag, men koselig!

Hadde med kake på jobb i dag, og den må ha vært god - for hele forsvant :ler: Fikk også gavekort her på jobben, så nå kan jeg shoppe litt!

Har også lagt inn bud på leiligheten i dag, så da får vi vente til mandag og se hva som skjer.. jeg er nå offisielt voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en perfekt bursdag! :jepp: Så godt gjort av kjæresten å huske hvilket bilde du synes var fint.

Kos deg så mye i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! :blomst:

Høres ut som du har hatt, og kommer til å ha en, en kjempefin bursdag! :-D

Herlig med menn som får med seg hva man ønsker seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Gratulerer så mye med overstått!! :bursdag: Håper du har hatt en fin dag :) Høres jo sånn ut utifra det du skriver :)

Bra du fikk deg kjole :)

Må være herlig å kjenne så masse liv :) Kanskje lillegutt bare har lurt dere, og egentlig er en fotballspiller? ;) Hehe...

Spennende med leiligheten, får håpe dere får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gratulerer med dagen som var!

Innom og titter i dagboka, så måtte bare legge igjen en liten hilsen!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flere klemmer og hilsener, og velkommen hit til boka mi iingvild :klem:

Fredag, og 22 uker i dag! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg er utrolig trøtt, ble ganske sent i går.. :sjenert: Så jeg kan jo bare skylde meg selv. Men det var innmari koselig, da :) Var først ute og spiste på Frati (skulle ha konfektkake til dessert, men de var utsolgt :sur: ), så møtte vi endel folk ute på puben "vår". Samboer og jeg gikk vel hjem sammen rundt klokka 1. Heldigvis sovet godt i natt, uten flere leggkramper :ler:

Har helt glemt å skrive det her, men fikk tekstmelding fra ei venninne for et par dager siden, hvor hun lurte på om vi hadde tittet på bæretøy. Hun hadde nemlig sydd en mei tai, og ville gjerne at vi skulle ha den :overrasket: Så da skulle hun bare gjøre ferdig forsterkninger på den, samt tilpasse den til oss, så skulle vi få den :juhu: Blir gøy, og enda koseligere siden hun har laget den selv. Så da er det også i orden.

Sprinkelseng er også i orden - vi har nemlig tittet på den jeg sov i når jeg var liten, og den ser fin ut. Trenger et strøk maling (den er nemlig brun i dag), men det skulle pappa ordne nå fremover. Så da får vi trehvit sprinkelseng med justerbar bunn. Svigermor har en kurv som samboer og broren hans brukte når de var små, den skal vi få tilsendt bilde av neste uke slik at vi kan se om noe trengs å gjøres med den. Så da er soveplasser i orden både på dag og natt.

(og nå våknet lillegutt... for en herlig følelse dette er :hjerte: )

I dag blir det stille og rolig, jeg trenger litt søvn og avslapning. Skrev ikke noe om det i går, siden bursdager skal være glade dager, men hadde mitt første lille hormonelle sammenbrudd på onsdag :sjenert: Samboer kom med en liten kommentar om noen klær jeg ikke hadde brettet enda, og det var nok til at jeg brøt sammen... lå og gråt i flere timer over alt som var trist og leit. Kjære skal ha det, han var verdens snilleste og mest tålmodige gjennom hele greia. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten ham :hjerte: Men den følelsen av å bare ville gråte og gråte for alltid, uten helt å vite hvorfor, den er ikke noe god.

Merker jeg er litt sliten om dagen, men er fortsatt ikke noe flink til å slappe av nok. Er så vanskelig å vite hvilke dager jeg egentlig trenger det og ikke.

Så resten av helga er ganske åpen, tar det som det kommer. Håper det nydelige været holder seg i alle fall :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! :) Samboeren min er fra Trondheim, så det er hyggelig å lese dagbok til noen som bor der! ;)

Har sydd mei tai selv, gleder meg til å bruke den "i fremtiden". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Fredag :hoppe:

Godt du hadde en fin bursdag, men hørtes slitsomt ut ja...

Kjekt med venninne som har sydd mei tai og alt annet som har kommet i orden :-D

Disse hormonene kan være litt ustyrlige i perioder... Jeg har sluppet veldig billig unna selv, men har merket noen ganger at tårene er ganske nærme når jeg er sliten...

Ha en fin fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere får mei tai av en venninne da :) Synes det virker så koselig å bære babyen sånn :)

Synd at du fikk et sånt "sammenbrudd" da... får håpe hormonene ikke plager deg mer fremover :) Og at du slipper leggkramper også, det er så irriterende og vondt...

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det stille og rolig, jeg trenger litt søvn og avslapning. Skrev ikke noe om det i går, siden bursdager skal være glade dager, men hadde mitt første lille hormonelle sammenbrudd på onsdag :sjenert: Samboer kom med en liten kommentar om noen klær jeg ikke hadde brettet enda, og det var nok til at jeg brøt sammen... lå og gråt i flere timer over alt som var trist og leit. Kjære skal ha det, han var verdens snilleste og mest tålmodige gjennom hele greia. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten ham :hjerte: Men den følelsen av å bare ville gråte og gråte for alltid, uten helt å vite hvorfor, den er ikke noe god.

Merker jeg er litt sliten om dagen, men er fortsatt ikke noe flink til å slappe av nok. Er så vanskelig å vite hvilke dager jeg egentlig trenger det og ikke.

Så resten av helga er ganske åpen, tar det som det kommer. Håper det nydelige været holder seg i alle fall :sol:

Kjenner til utbruddene, så der er du ikke alene ;) Og det er også litt frustrerendes å ikke vite helt hvorfor man gråter.. Og når det endelig er over så forstår man ennå mindre!

Tror det er viktig å hvile mer enn det du føler du må hvile. Nå som du er :gravid: er det viktigere med for mye hvile enn for lite hvertfall :Nikke:

Ha en flott helg MellonCollie! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Revenka

Gratulerer med dagen :hoppe:

Så snill venninne du har som gir deg en sånn mai tai (høres ut som en drink ... :fnise: ).

Artig at det blir en gutt. Hadde du noen følelse av hva slags kjønn det var før du var på UL?

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, her har det vært bursdag. Gratulerer så masse med overstått. :-D

Også 22 uker i dag - herlig!! Artig å kjenne liv. Blir mye mer virkelig da.

Så koselig at hun har sydd en mei tai til dere. Snill venninne. Også snill pappa som maler sprinkelseng. Ting begynner å komme så smått på plass, det er koselig.

Ha en finfin fredag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gårsdagen :blomst: (litt treg).

Ååh, jeg vet akkurat hvordan sånne hormonutbrudd kan være :sjenert: Har hatt noen sånne i vinter ja, og gubben sier at han merker på meg at jeg ikke er som før.

Du må hvile når du kan, for det trenger du! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...