Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

:hallo:

Lenge siden jeg har besøkt deg, ser ut at det er mye spennende som skjer i livet ditt nå :) Lykke til i budrunden :)

Og så herlig er mannen din som må vite når lillegutt er våken :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Lenge siden jeg har besøkt deg, ser ut at det er mye spennende som skjer i livet ditt nå :) Lykke til i budrunden :)

Og så herlig er mannen din som må vite når lillegutt er våken :rødme:

Hyggelig å se deg innom GlamCat! Og ja, det er nesten litt for spennende. Men veldig gøy da, det er alltid noe å glede seg til nå :ler:

---------

Etter dagbokrunden har jeg blitt fullstendig oppsatt på sjokoladekake. Det er jo ikke måte på hvor mange av dere som har drevet med baking den sista uka! :ler: Så da får vi se hva vi får til i dag, må søke litt på forumet her etter en oppskrift på langpannekake som jeg husker er god.

Jeg tror lillegutt liker seg på jobb, jeg! Hver dag jeg sitter her foran PCen er det masse sparking, men på kvelden hjemme sammen med pappan sin blir han stort sett rolig ;) ITsjefen på kontoret her er altså overbevist om at det er en liten nerd jeg har i magen, som blir beroliget av tastaturlyder :hoho:

Våknet på morgenen i dag med nesten null stemme. Skikkelig sår hals, og dotter i ørene. Er litt tung i hodet også, men går bra. Føler jeg har hatt noen slike perioder i vinter, hvor jeg er litt i smådårlig form, men blir ikke skikkelig sjuk. Vil jo ikke være syk heller, men slitsomt når det er halvveis så ofte. I dag blir det heldigvis rolig hjemme med fotballkamp, og mulig svitching over til frustrerte fruer (det kommer an på hvor spennende kampen blir ;) ). Kjære skal sitte litt lenger på skolen i dag, så mulig jeg må spise noe alene.

Og så MÅ jeg ut på shopping snart. Kjøpte noen topper når vi var i Gøteborg forrige uke, men skal ha stor bursdagsfest om et par uker, og da vil jeg ha kjole. Fin kjole som fremhever kulen. Ei på jobben hadde sett en som hun hadde tenkt på meg når hun så, så får sjekke den ut. Ulempen er at den hadde en del åpen på ryggen, og jeg føler jeg har veldig uren hun øverst på ryggen om dagen + på skuldre/overarmer :sur: Og så bør jeg ta bittelitt sol...

Våknet forresten brått en natt forrige uke under jobbreisa og skjønte ingenting - jeg hadde fått krampe i beinet mens jeg sov. Egentlig ganske komisk, for jeg var jo helt i ørska og ante virkelig ikke hva som skjedde. Og ikke ville jeg reise meg opp heller, for jeg delte rom med en kollega, ville jo ikke vekke henne. Så ble nå liggende i senga og holde på beinet for å få dette til å gå over. Det gikk over, og jeg sovna på sekundet :hoho: Håper ikke det blir mye av det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg lite oppdatert her inne, men skjønner at dere har fått vite kjønnet på UL uten at jeg har fått det med meg :-D

Så herlig å vite at det blir en med tut, og at dere kan shoppe blått ;)

Termin 17.august ja - kanskje det blir 11. istedefor, ei av våre er født da nemlig.

Leggkramper er vondt!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en PM med prospektet, jeg ;) Så får vi håpe vi slipper unna slike som deg i budrunden :ler:

Jeg ser poenget ditt med hjula, så det er der det er så kjekt med det vendbare håndtaket... for da kan man jo få snudd slik at de store hjulene kommer foran, dersom føret tilsier at det er best. Men når man skal trille i butikk etc, så får man trilleegenskapene til en 3hjuling med at den er enklere å styre. Så i teorien synes jeg det ser bra ut, men skulle nå gjerne hørt noen som har prøvd i praksis.. :sjenert:

Kjempefint hus :-D

Jeg holder meg på andre siden av fjorden, men kjedelig å miste på den måten ja...

Ja, jeg tenkte ikke på det at man kunne snu vogna sånn. Det er jo veldig greit. Men skjønner godt at du gjerne skulle hørt med noen som har prøvd vogna. Litt lettere å være sikker da...

Jeg tror lillegutt liker seg på jobb, jeg! Hver dag jeg sitter her foran PCen er det masse sparking, men på kvelden hjemme sammen med pappan sin blir han stort sett rolig ;) ITsjefen på kontoret her er altså overbevist om at det er en liten nerd jeg har i magen, som blir beroliget av tastaturlyder :hoho:

Sånn var lillegutt her også lenge...

Hadde masse spark i magen på jobb, men heller sjelden ellers. Nå har det tatt seg opp da...

Uff, krampe er ikke noe ålreit... Har heldigvis ikke hatt det som gravid. Men hatt det før, gjør forferdelig vondt.

Håper formen blir bedre da. Slitsomt å være sånn småsyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjoler er kjempefint til gravide mager! Jeg har kjøpt meg tre stk og fått én hittil jeg, og tror nok det blir flere :sjenert: Det ser så fint ut, og så føler jeg meg så mye mer feminin og pyntet enn i vanlige klær :Nikke:

Sliter med uren hud på nakken og ryggen jeg også, gruer meg litt til sommeren... Håper det bedrer seg til da...

Nam, sjokoladekake! :sikle: Har hatt en nydelig sjokoladekake på jobb noen dager nå, og den er så sinnsykt god! Fikk med meg oppskriften, så får se om jeg skal prøve meg på å lage den en dag ;)

I mellomtiden holder jeg meg til stratosen min! :-D

:fnise: Så søtt at det er en liten nerd i magen din ;)

:troest: Kjedelig med formen din og null stemme! Håper du blir fort frisk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt at de på jobben tror det blir en liten nerd :)

Lykke til med kjoleshopping, og god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg lite oppdatert her inne, men skjønner at dere har fått vite kjønnet på UL uten at jeg har fått det med meg :-D

Så herlig å vite at det blir en med tut, og at dere kan shoppe blått ;)

Termin 17.august ja - kanskje det blir 11. istedefor, ei av våre er født da nemlig.

Leggkramper er vondt!!

Ja, her blir det også en med tut! Det begynner å bli endel av de her inne :-D Svigermor løp og kjøpte blått garn på flekken ;)

Termin 11. høres greit ut - heller litt før enn litt etter kan jeg tenke meg er ønsket mitt når jeg er kommet så langt!

Kjempefint hus :-D

Jeg holder meg på andre siden av fjorden, men kjedelig å miste på den måten ja...

Ja, jeg tenkte ikke på det at man kunne snu vogna sånn. Det er jo veldig greit. Men skjønner godt at du gjerne skulle hørt med noen som har prøvd vogna. Litt lettere å være sikker da...

Sånn var lillegutt her også lenge...

Hadde masse spark i magen på jobb, men heller sjelden ellers. Nå har det tatt seg opp da...

Uff, krampe er ikke noe ålreit... Har heldigvis ikke hatt det som gravid. Men hatt det før, gjør forferdelig vondt.

Håper formen blir bedre da. Slitsomt å være sånn småsyk...

I går var lillegutt ganske aktiv hele dagen heldigvis, så da fikk kjæresten også hilse på igjen :-D Formen er alltid bedre utpå dagen, men på morgenen / før lunsj er den litt sjaber.

God bedring, og kos deg med den lille nerden din ;)

Jeg koser meg definitivt :-D

Så morsomt at de på jobben tror det blir en liten nerd :)

Lykke til med kjoleshopping, og god bedring :)

:fnise: Får håpe de ikke har helt rett da. Litt nerd kan han få være, men ikke så veldig ;) Det ble kjole på meg, jeg er storfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede onsdag :hoppe:

I går kveld ble det jammen fotballkamp hele veien, og ingen frustrerte fruer. Sånn er det når kampen er så sykt spennende!! Beste laget vant, og jeg er glad :-D Vi laget mat til kampen i går kveld, siden kjæresten satt lenger på skolen. Forsøkte oss på hjemmelaget moussaka. Ble godt, men noen justeringer må til på kjøttsausen til neste gang. Og jeg ble også inspirert av dere i går, og fikk bakt en sjokoladekake! Var flink og smakte ikke så veldig mye i går, men skal ha til å ta med på jobben i morgen. Og litt småsmaking igjen i dag, da.. :sjenert:

Lillegutt var skikkelig aktiv i går kveld, så kjære fikk kjenne mange spark. Tror definitivt han liker fotball godt, og at han ville motbevise at han var en nerd :fnise:

Våknet i natt igjen av kramper i legg :sur: Så egentlig var jeg altfor trøtt på morgenen i dag, og dermed litt morgengretten. Men så ser jeg at imli endelig har fått dra på sykehuset og venter på lillebaby, og da kan man jo ikke være gretten :juhu: Vi tenker på deg imli!

Fikk handlet med kjole i går, på Vero Moda. Anbefaler den til flere gravide, tror den blir utrolig deilig å ha på seg i vår / sommer. Nydelig sommerlig blåfarge på den, og halterneck. Magen blir ikke mye fremhevet, kjolen henger bare løst rundt den, men utrolig behagelig å ha på seg.

I dag skal jeg treffe ei venninne etter jobb, enten skal vi bare på kafé og skravle, eller kino. Trivelig uansett :)

Ha en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får en fotballfan ja! Skjedde ikke det før en gang også..? At lillebaby sa ifra under noe fotball eller noe.. eller husker jeg bare feil kanskje :sjenert:

Huff, kan ikke være noe godt med kramper i leggen :klemmer: Får håpe det gir seg snart.

Ser masse prat om vogner her.. jeg har jo ikke akkurat vært på utkikk selv, men har jobbet med småbarn i mange år nå og har merket veldig forskjell på vognene! Jeg kan nok ikke nok til å anbefale noen merker og sånt, men kan anbefale 3 hjul hvis det ikke er så masse skogsturer! Myyyye lettere å gå med altså... også når jeg fikk en vogn med bremser på håndtaket og sånt håndtak som kunne tas ned, da ble jeg gledelig overrasket da! Utrolig mye lettere i tunge nedoverbakker (eller rulletrapp for den saks skyld) og å ta med på buss eller i bil! Men jeg vet jo ikke noe om kvaliteten over lang tid da...

Det virker veldig vanskelig å finne en vogn.. også er det jo så dyrt at man bør jo nesten være litt sikker i sin sak når man kjøper det :sjenert: Dere får iallfall ha lykke til med valget! Og herlig at foreldrene vil spandere! :hoppe:

Ha en fin onsdag MellonCollie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fant en kjole du likte. Alltid deilig å finne noe man føler seg vel i.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med kjolekjøp! det er alltid så deilig når man finner det man leter etter, eller bare finner noe man trenger!! Ha en fin onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilde av kjolen? Tror det blir deilig å gå gravid nå i sommer jeg.. Framfor å måtte shoppe inn masse vinterklær som passer rundt magen :Nikke:

Leggkramper er vondt! Jeg er også plaget av litt kramper innimellom.. Spesielt får jeg det i tærne :rodme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kjolekjøp! Du må gjerne legge ut bilde, nå ble jeg nysgjerrig :sjenert:

Hehe, babyen kan jo godt være både nerd og fotballspiller vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med kjole! Den høres kjempefin ut! :jepp:

Håper du slipper unna leggkramper i natt, altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer med dagen!!!

:blåse:

:blåse: :blåse:

:blåse: :blåse: :blåse: