Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

:duskedame: 20 uker! :duskedame:

Da er du jo allerede halvveis! Synes tida har gått kjempefort! :-D

Håper dere får solgt leiligheta til en god pris, greit å få høre at den er lettsolgt, det gjør jo ingenting det :)

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så absolutt tenkt å få ut ungen innen onsdag! :Nikke:

Godt vi er enige om det, da venter jeg pent og følger med gjennom helga ;)

Innom med en :klemmer: jeg, har egentlig ikke så mye å si, men storkoser meg med lesningen her inne! Blir jo så babysjuk atte :rødme:

Er hyggelig at du stikker innom Tassie! Og takk for PM her om dagen, jeg følger med der nå ;)

Så spennende med visninger! Både å gå på og å holde selv :-D Bra dere har en lettsolgt lelighet :jepp:

Ja, vi får håpe det er sant i praksis også, ikke bare teori! Vi får ikke gått på så mye visninger selv i første omgang da, siden det er laaangt unna. Men får stole på de utsendte!

Får håpe det går greit å selge leiligheten :)

Greit at kjæresten utnytter muligheten til å male de dagene du er borte Blir sikkert fint :-D

Ja, greit å få tatt over slik at alt blir ordentlig nøytralt før visninger og fotografering :)

Det er så fint å gå Ladestien. Jeg bodde på Lade før og gikk der ofte. Og det er kjempekoselig på den restauranten :jepp:

Høres ut som om du har hatt en koselig påske :)

Det kommer til å bli gjentatt den turen der ja, utrolig koselig! Og så mange fine plasser man kunne sitte og kose seg i sola underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med visning! Kjekt at leiligheten er lettsolgt da, blir spennende å se hvor mye dere får for den, og hvordan nyleiligheten blir! :-D

Så travelt du skal ha det fremover da! :overrasket: Smart av mannen å male når du er borte, det er nok lurest det ja :Nikke:

Ja, jeg er utrolig spent på alt fremover! Blir en travel uke, men så tror jeg ikke det er reising på en liten stund. Tror jeg ;)

Spennende med salg av leilighet da. Håper dere får godt over prisantydning! Da vi solgte leiligheten i trondheim så den så fin ut ved visning, fikk nesten ikke lyst til å flytte. Det var jo så fint! :)

Hehe, det kan jeg se for meg! Blir litt annerledes når man gjør alle de småtingene før visning. Sa det til samboer i går også; nå som vi skal flytte, så ordner vi opp i alle de småtingene vi alltid har prata om. Hadde kanskje vært greit å gjort det litt tidligere slik at vi også hadde hatt glede av det ;)

Må være flott å høre megleren si at leiligheten er lettsolgt da! :tommelopp: Dette går nok kjempefint :)

Ja, vi får håpe det går bra! Spennende i alle fall!

:hoppe: 20 uker!!!!!!!!!!! :hoppe:

Halvveis, tenk på det :-D Nå kommer det til å gå fortere :-D Mye mer ålreit når det er færre uker igjen enn en har passert.

Ha en strålende dag :klem:

Hurra!! Gøy, men også skummelt! Dette går jo så fort :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: 20 uker! :duskedame:

Da er du jo allerede halvveis! Synes tida har gått kjempefort! :-D

Håper dere får solgt leiligheta til en god pris, greit å få høre at den er lettsolgt, det gjør jo ingenting det :)

Ha en flott dag! :klem:

Det har gått utrolig fort, ja.. det er bare til å stålsette seg for deg også - det virker som tida går treigt nå, men plutselig sitter du der over halvveis :-D

:duskedame: 20 uker :duskedame:

Gratulerer med halvgått svangerskap!

Ha en fin fredag.

:klemmer:

Takk :-D

Halvveis allerede! :blomst:

Hurra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fredag, det er sol, snart helg, og jeg er halvveis :juhu:

20+0 altså, jeg skjønner ingenting. Er jo ikke lenge siden jeg satt og tittet på tickerne til dere andre når dere var 17-18 uker, og tenkte at det var virkelig langt uti svangerskapet. Og nå er jeg selv på 20 uker :overrasket:

Da er det jammen godt at i dag har vi funnet et rekkehus som vi er VELDIG interessert i! Litt mindre enn hva vi egentlig tenkte, men utrolig pent. Fin beliggenhet, og med mulighet til eget kontor til meg. Noe som jo passer bra dersom jeg skal jobbe endel hjemmefra.. Relativt kort vei til jobb for samboer, og med hageflekk til voffs.

Har sendt mail til megler, og håper på å sende et vennepar på tidlig visning. Fellesvisningen er neste helg, og da er jo jeg i området og kan titte selv dersom de synes det virker i god stand.. Jeg er gira igjen :hoppe:

Har en lang to-do-liste foran meg her i dag, så jeg burde jobbe. Men er jo så mye annet å tenke på :sjenert: Hus og baby og fotballstart i morgen, og.. ja, masse annet!

Ikveld blir det taco til middag, lenge siden sist!

Avslutter med en liten gladsak fra VG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med visning da :-D

Hørtes ut som en fint hus :-D

Kjenner igjen det med +å synes det går fort... Husker jeg kikket på imli og Kykkelikokos og syntes de var så langt, mens jeg var så kort... Rart nå at jeg har passert de ukene selv...

For et opplegg med gladsaken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Du er halvveis! :hoppe::)

Den "gladsaken" er helt merkelig.... Skjønner at en del leger reagerte, for å si det sånn. Jaja....

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ja, jeg klarer ikke å bortforklare denne med sjokolade lenger tror jeg ;) Skjer det noe mens du er på reise, så skal jeg nok alltids få oppdatert deg altså - vi får legge en plan før du drar :-D

Vi skal nok få det til! :fnise:

Så spennende med leilighetssalg og rekkehuskjøp! :-D Sikkert litt skummelt at alt går så fort, men det er vel greit også?

Kose dere med taco i kveld! Det skal vi også :) Jeg har allerede havna i sofaen og det kjennes ikke ut som om jeg skal gjøre så mye annet enn det i dag :tunge1: Sånn er det å ha skuespill med 26 ti-åringer ;)

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Tiden flyr. Om ikke så lenge er du mamma ;)

Moro å se på rekkehus. Hvor er det det er da? (siden du sender vennepar på visning). Vi ser også etter noe, men alt er jo så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 20 uker :-D

Og så spennendes med tanker om nytt hus!!

Kos deg med fotballstart og helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 20 uker!! :hoppe:

Også så spennende at dere har funnet et hus dere likte så godt og passet alle deres ønsker :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her en liten tur mens jeg sitter og venter på samboer komme hjem. Vi har vært ute en tur i kveld begge to, men jeg gikk hjem for halvtimes tid siden - han blir til stenging. Har kost oss utrolig mye sammen! Er lenge siden vi har vært ute sammen, og det var masse av våre felles venner med. Så jeg har danset og ledd og følt meg "normal", om dere skjønner :) Men nå var jeg så sulten at jeg rusla hjemover :fnise:

Og vet dere hva? I kveld har jeg kjent lillegutt for første gang! Jeg er nesten helt helt sikker, det var noe annet enn rumling det der altså. Var etter litt taco og cola, så han likte det tydeligvis :ler: Rett under navelen, så skjedde det noe rart. Så nå tror jeg at jeg skal legge meg inn på senga med en bok, og kjenne om han vil hilse på enda en gang :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Så morsomt at han gav fra seg et lite spark :-D Det er jo en god ting at han liker taco og cola i så ung alder, en skal tidlig krøkes osv :fnise:

Koselig å høre at du hadde det morsomt på byen, det hjelper nok på for å føle seg "normal" innimellom all babyruginga ja :)

Håper du fikk sove godt! Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...