Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Hurra for UL i morra! :hoppe: Det er jo bare kjempegøy, og alt er helt sikkert bra med den lille :jepp: Men det er klart man tenker sitt likevel, jeg fikk knapt sove natta før :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for Ul! Blir spennende :-D

Angående kjønn så har jeg mer tro på magefølelsen enn mammaen, selv om det er fler som tipper jente på deg ;) Men det får vi jo se i morgen!

Synes det er litt koselig å fylle ut mor&barn undersøkelsen jeg, men det er absolutt ikke alle spørsmålene det er så lett å fylle ut, nei! :overrasket: Bare vent til neste skjema du, da får du et skjema med bare spørsmål om mat, om jeg ikke husker feil :sjenert: Følte meg litt teit når jeg fylte det ut, for jeg er vegetarianer og kresen og da ble det mange kryss i "aldri"-kategorien :sjenert::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lykke til i morra. Skjønner godt du er litt betenksom. ER sånn jeg også. Selv om jeg både ser og kjenner godt at lillegutt er i magen, så synes jeg det er like overraskende hver gang at det faktisk er noe der. Ikke bare noe jeg innbiller meg :fnise:

Lykke til i morra. Gleder meg til å lese referat når jeg kommer tilbake.

God påske. Kose deg med fri og familie besøk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det altså ultralyd - jeg både gleder meg og gruer meg. Gleder meg til å se den lille. Men gruer meg... tenk om ikke alt er bra? Tenk om jeg bare har innbilt meg alt sammen (jepp, teit tanke ettersom vi så den på tidlig UL + har hørt hjertelyd). Men... "tenk om" går igjen i hodet mitt. Den fødte bekymrer!

Men det går nok bra, og da satser vi på at dette bare blir en fin opplevelse :hjerte:

Jeg tror også du får jente! :babyjente:

Og alle de tankene du beskriver ovenfor er akkurat samme tanker som jeg har/har hatt. Det blir nok en kjempeflott opplevelse for dere! Nyt den! :)

Gleder meg til å høre rapport :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatert tippeliste:

Jente :babyjente:

MellonCollie-mannen

Ella*

Jente79

Midnattssol

Amused

Knøttet

Naley

Simpleminded

Gutt :babygutt:

MellonCollie

Tassie

Imli

Ballerina

Glow

Sitter med frokosten nå, og har nesten ikke sovet i natt verken kjæresten eller jeg. Dette blir spennende! Rapport kommer med en gang jeg kommer meg hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg hjem! Sliten, har ruslet masse rundt i byen etter ULen og fått handlet litt påsketing. Men godt å komme hjem til alt popcornet! :ler:

Vi kom inn til ei kjempekoselig jordmor på St.Olavs, og var vel like spente begge to.. hun sa først at dersom hun var stille litt først var det for å orientere seg, ikke fordi noe var galt. Men det var ikke noe problem, for med en gang hun satt tingen mot magen min, så var det ikke noe tvil om at det virkelig er en mageboer her :-D Når vi tenker på ULen vi hadde på 8+1, så er det helt sprøtt hva som har skjedd... for her var det jo plutselig et helt lite menneske på skjermen!

Jordmoren sa at alt så veldig bra ut, drev med nærbilder av hjertet og der var alt på plass som det skulle. Vi så fint at 10 fingre og 10 tær var i orden, og alt så rett og slett perfekt ut :hjerte:

Enten så har vi en veldig trøtt baby, eller så er den bare litt lat ;) Den lå nemlig med ansiktet nedover og tittet mot fødselskanalen, og jordmor håpte den skulle snu seg slik at hun fikk et skikkelig profilbilde. Men den var ikke veldig samarbeidsvillig :ler: Fikk til slutt til et par bra bilder fra siden likevel.

Men om babyen vår er lat, så er den i alle fall ikke sjenert!! :-D Det var nemlig ikke den minste tvil om kjønnet......

vi venter en liten gutt!! :babygutt:

Vi så dette ganske tidlig, og han skjulte ikke akkurat utstyret sitt, så det måtte man ikke være jordmor for å tolke heller :ler:

Ellers ble jeg satt frem 3 dager, så jeg er nå plutselig 18+5, og har termin 17. august. Morkaka var foranliggende, og der så også alt bra ut.

Vet ikke hva mer jeg skal skrive, er oppe på noen skyer akkurat nå. Kjæresten skulle egentlig sitte på skolen og få gjort siste innspurt på et prosjekt, men han ringer stadig vekk og får ikke gjort mye fornuftig :-D

Her er noen bilder av lillegutten vår (ikke verdens beste scanner, men man ser nå litt..) :

Profil2

Slik ligger han i magen

Lillebaby

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

WoW! Jeg tippet rett!! :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Gratulerer så liten med en liten :babygutt: !! Måtte jo gratulerer litt her også :-D Men til og med jeg skjønte ultralydbildene og ser at det er en liten baby der inne ;) Og... kan du ikke si at han må drøye det til 18. august slik at jeg får alt med meg?? :ler:

Endret av Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå...ikke noe problemer med å se at det er en baby der i alle fall :)

Gratulerer så mye med en gutt i magen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått UL! Og så fine bilder.

Jeg tippa rett kjønn jo :overrasket:

Det gjorde du også ;) Så nå kan du triumfere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten :babygutt: i magen! :-D :juhu: :hoppe:

Æsj, jeg tok feil... :grine:

:fnise:

Han ligger og sutter på tommelen han også ja, det gjorde vår på ultralyden også :hjerte: Det nest siste bildet ligner veldig på ett av bildene våre, bare at babyen ligger speilvendt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...