Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Jeg reiser ikke bort i påska, men tipper nå uansett :)

Har egentlig ikke noen bestemt "følelse" av hva det er, men tipper :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt han la seg flat, og er jo bare noen måneder igjen til han også er ferdig med studentlivet...

Jeg tipper ei jente.

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det blir med besøk og bypåske :) Har skjønt at det er mange som har det denne påsken. Vi skal også ha det, eller.. kjære skal en liten tur på hytta men det er bare en dag eller maks to.

Gleder meg til å høre fra UL snart! Jeg tipper gutt jeg :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Kjedelig med krangel, men godt han la seg flat da! Skjønner godt du reagerer, jeg hater det når mannen min gjør slike ting... Hater dessuten å sove alene, da sover jeg dårligere enn ellers og våkner gjerne mer.

Hm, jeg har :babyjente: følelse på deg, jeg! :lur:

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart UL ja! :hoppe:

Jeg tror du får gutt! Eller jente... :ler: Nei, tipper gutt jeg.

Blir uansett morsomt å se :)

Godt mannfolket skal skjerpe seg. Det skal mitt mannfolk også. Så får vi se om de klarer det.

Ha en fin palmesøndag (er det ikke det i dag da?)

Skal du ha påskeferie forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Heia MellonCollie!

Lenge siden jeg har vært innom nå, men nå har jeg lest gjennom alt siden sist!! ;)

Spennende med hus... kjempespennende! Er enig med deg at jeg ville hatt over 100 kvm med baby i hus, men på en annen side - min svigerinne og mannen hennes har 70 kanskje og de ser for seg at det går greit med to barn der (nå har de en 3-åring), mens jeg synes kanskje det er litt vel trangt... jeg vil jo også at barna skal ha hvert sitt rom, ikke måtte dele! :tunge1: Men vil man bo i Oslo, så får man ta konsekvensene av det! Jeg tenker også som deg at det er greit med litt grønt utenfor slik at vovvs kan gå rett ut og steder å gå tur :) Man skal da gå ut med babyen hver dag ;)

Og du... sånne menn som er ute halve natta uten å skjønne noe - de kjenner jeg til ;) Utrolig irriterende! Kjære har nå gått med på at man ikke er lenger ute enn 24:00 når det er skoledag etterpå, fordi jeg får ikke til å sove før han kommer om jeg venter på ham... men det er jo bra at din kjære forstår din side - da er dere kommet langt :-D

Ellers så ønsker jeg deg en kjempefin påske! :sol: Og jeg gleder meg til referat fra UL :-D Jeg har ikke noe spesiell følelse av om det er ei jente eller en gutt, men jeg tipper.......................................................................................................................................................................................................................................................................................... :babygutt: , men det kan likesågodt være :babyjente: da :ler: Men skriv opp gutt på meg :fnise: (vinglepetter, jeg?? NEI! ;) )

Ha en fin søndag!!! :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror.. hm... :babyjente: Åj så vanskelig å bestemme seg. Men Jeg tror du får jente :)

Endret av naley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert tippeliste:

Jente :babyjente:

MellonCollie-mannen

Ella*

Jente79

Midnattssol

Amused

Knøttet

Naley

Gutt :babygutt:

MellonCollie

Tassie

Imli

Ballerina

Spennende :-D I morgen er det jobb, og så har jeg ferie. Skal bli utrolig godt. Nå er det tilbake til sofaen, måtte bare snike meg innom boka til Concertina og sjekke om det var noe nytt, og det ser vel ut til at jeg kan gratulere henne også! Fine nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med snart påskeferie! :-D :hoppe: :juhu:

Mulig du har skrevet det før, men har du planer for påsken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

18+1, og påskeferie! :juhu:

I dag har kjæresten og jeg sovet lenge sammen, og når vi sto opp fylte vi ut spørreskjemaene til mor&barn-undersøkelsen. Tok litt lenger tid enn planlagt, er ikke alt som var like enkelt å svare på :ler: Glad det var kjæresten som fikk alle de spørsmåla om mat, og ikke jeg :fnise:

I morgen er det altså ultralyd - jeg både gleder meg og gruer meg. Gleder meg til å se den lille. Men gruer meg... tenk om ikke alt er bra? Tenk om jeg bare har innbilt meg alt sammen (jepp, teit tanke ettersom vi så den på tidlig UL + har hørt hjertelyd). Men... "tenk om" går igjen i hodet mitt. Den fødte bekymrer!

Men det går nok bra, og da satser vi på at dette bare blir en fin opplevelse :hjerte:

Nå skal vi sette i gang med å gjøre litt her hjemme. Først litt rydding, har begynt å pakke ned en del ting som skal flyttes mot Østlandet. Jeg skal begynne å lime inn bilder, har vært og kjøpt nye album og diverse utstyr. Så skal jeg på kafè med venninner mens samboer maler taket på badet.

I morgen er det jo UL ( :hoppe: ), og så skal jeg fortsette med albumarbeidet. Torsdag kommer mamma og pappa, og de blir til søndags formiddag. Ikke lagt noen planer, men blir bare å ta det litt som det kommer etter hvordan været blir :)

Dagboksrunde etterpå, riktig god påske til dere alle :klem: Dersom noen ikke har tippet enda, så er det bare å kjøre på! Men ser ut til at jentesiden blir størst, både her inne og blant venner og familie. Kanskje jeg bare må innse at magefølelsen min er feil...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...