Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: så godt at dere begge to er strålende fornøyde med både det ene og det andre! dette blir kjempespennende med flytting og ny jobb og baby og bryllup og alt!

Er det idag det bare er en uke igjen til UL? Det kommer til å bli spennende å høre om :)

Jeg har nok ingen flere forslag til nattasanger... mine skjønne guttunger er jo ute av magen og i full fart, så her går det i bake kake søte og plaskesanger i badet og sånt noe :fnise:

Ha en toppers dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare de ovenstående jeg også, i tillegg til "So ro, lille mann":

So ro, lille mann,

nå er dagen over

Alle mus i alle land,

ligger nå og sover.

So ro, tipp på tå,

sov min vesle pode

Reven sover også nå,

med halen under hodet

Så koselig med samboeren som synger til babyen deres :rødme: Min blir bare flau, enda han synger masse ellers ;)

Stemmer, den hadde jeg nesten glemt! Den sang jeg jo mye når jeg var liten :)

Samboer synger svært sjelden ellers, men dette var viktig mente han. Og han sa også at det var jo litt rart først, men det var noe han bare måtte bli vane med, for babyen vår skulle jo uansett synges til når den var født. Like greit å begynne nå :ler:

gurimalla, nå begynte jeg nesten å tute :gråte: så utrolig koselig!!

jeg synger eller nynner Beatles, så jeg er nok litt utradisjonell.. :ler: Beatles har en nattasang som heter "good night" som John Lennon skrev til sønnen sin.

Ja, var veldig koselig :hjerte: Litt utradisjonelle sanger er også bra - SmashingPumpkins har også en sang som heter "Farewell and Goodnight", fin og rolig. Så den synger jeg litt :-D

Gratulerer med overstått valg! Høres ut som det var det riktige :Nikke:

Så søt mannen din er :hjerte: Min prøver å få meg til å synge til magen, men jeg kan knapt to vuggesanger, og så kan jeg ikke synge :sjenert: Han mener det ikke spiller noen rolle... :sjenert:

Takk :-D Vi er så absolutt fornøyde!

Jeg er veldig fan av "syng med den stemmen du har", jeg :fnise: Babyen din kommer nok ikke til å bry seg om det er litt falskt (håper ikke vår gjør det i alle fall, hehe!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har landet på et valg dere begge er fornøyde med. Når han var så fornøyd selv så tyder det på at det var rett. :-D

Koselig med synging av nattasanger da :rødme: Her har det blitt dårlig med både snakking og synging til magen skal jeg innrømme. Synes fortsatt det er litt unaturlig... :sjenert:

Kan nok ikke noen flere enn de du og Amused nevnte jeg heller...

Vi ser nok ikke så smarte ut når vi driver og snakker til magen, nei! Hehe! Vi kom på et par til i går, søkte litt på nett og sånn:

- Vi har ei tulle

- Lykkeliten

Så nå begynner vi å få litt utvalg, må bare lære oss tekstene skikkelig :sjenert:

Har heller ikke flere forslag. Mulig vi må kjøpe en sangbok snart, vil gjerne synge for og med barna mine :)

Sangbøker er koselig! Jeg kjøpte 2 bøker fra "De store hvite bøkene" til mitt fadderbarn i dåpen i januar; både den store rim og regle-boka, og den store sangboka (tror jeg). Er så koselig å ha sammen med barna. Mamma har tatt vare på bøkene fra jeg var liten, så jeg har også en hel serie med slike store sang-, regle-, og eventyrbøker. Husker ikke hvilken serie (Barnas beste het det kanskje?), men gleder meg til å titte på det når vi flytter hjemover.

:hoppe: så godt at dere begge to er strålende fornøyde med både det ene og det andre! dette blir kjempespennende med flytting og ny jobb og baby og bryllup og alt!

Er det idag det bare er en uke igjen til UL? Det kommer til å bli spennende å høre om :)

Jeg har nok ingen flere forslag til nattasanger... mine skjønne guttunger er jo ute av magen og i full fart, så her går det i bake kake søte og plaskesanger i badet og sånt noe :fnise:

Ha en toppers dag! :klemmer:

Ja, det er utrolig mye spennende som skjer fremover! Vi er ikke så gode på å spre ting nei, her skal alt gjennomføres på 1 år :fnise:

Gleder meg til det blir tid til slike sanger også, ja! Når de begynner å bli med på bevegelser etc, det blir artige tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag, og 17+2! Og som Tassie skrev over, i dag er det 1 uke til UL! :hoppe:

Blir kort dag på jobb i dag, skal til sykehuset for kontroll på revmatisk avdeling + mødresenteret på revmatisk om en times tid. Så må straks dra bortover, og de bruker ikke akkurat være de kjappeste.. så er nok ikke tilbake her før lunsj i alle fall. Er litt spent på hva de skal snakke med meg om egentlig, for jeg har ikke hatt noen som helst problemer etter jeg sluttet med medisinen. De sa jo sist at de fleste ble ganske bra under svangerskap, og det kan jeg jo skrive under på.

I går startet vi prosessen med å ordne nytt finansieringsbevis, og vi har snakket med megler her oppe - de kommer og tar en verdivurdering av leiligheten rett over påske. Så samboer er virkelig i siget nå. Har også sett at et hus vi har tittet litt på tidligere fortsatt ikke er solgt... ligger litt over den grensa vi egentlig har satt oss, men siden det har vært ute en stund kan det jo være muligheter :sjenert: Får sende noen på visning etter vi har fått finansieringsbevis om det fortsatt ligger ute.

Vårværet i Trondheim fortsetter, selv om sola ikke er fremme. Men er vår i lufta uansett :juhu: Og jeg blir lykkelig av å ha på meg joggesko i stedet for vintersko! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Så deilig med kort dag på jobb, til tross for at du ikke riktig vet hva som venter deg på sykehuset.

Spennende med hus! Hvor lenge har det ligget ute? Hvis eier ikke får solgt, kan det jo være at h*n er villig til å gå litt ned i pris ... Å, sånt er så nervepirrende!

Vårvær, ja ... Her er det fremdeles grått og trist, men jeg dro frem joggeskoene i dag, jeg også. Belønningen? Gnagsår. :roll: Jaja, det hører med til våren, det også. :ler:

Apropos vuggesanger ... Jeg har også tenkt litt på det der, og kommet fram til at jeg ikke kan tekstene på noen vuggesanger ordentlig. Burde egentlig startet en vuggesang-tråd! Husker mamma pleide å synge en som begynte med "Sov nu min prins, sov nu inn ..." Den var så fin! Også en tysk en om "Röslein"? Husker ikke :( Kanskje det finnes en god nettside med oversikt? *ut og lete*

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh så utrolig spennende at huset "deres" ligger ute fremdeles... Kan være verdt å sjekke om eier er villig til å gå ned i pris da, det kan jo hende h*n begynner å bli lei av å ha huset på markedet ;)

Kos deg i joggeskoene i vårværet ;) Og lykke til på sykehuset i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke til UL! :hoppe:

Lykke til på sykehuset i dag da. Jeg får jo også ekstra oppfølging pga sykdom (epilepsi). Så du har slutta med medisin? Og synes det fungerer bra? Jeg "må" fortsatt ta medisin. Har av og til litt dårlig samvittighet for det.. Og føler noen ganger at det er helt bortkasta da jeg har hatt to anfall under graviditeten likevel, og sliter med å få beregnet riktig dose. Nå skal jeg prøve ut en ny type medisin, gruer meg til ny runde med bivirkninger osv, nå like før fødsel... Æsj. Vurderer å slutte med hele dritten noen ganger - det hjelper jo ikke likevel... Nei, nå skravler jeg i vei, men det er litt interessant å vite hva andre med div. sykdommer tenker ift svangerskap... Hva med når du har født, begynner du rett på medisin igjen da? kan du amme med dine medisiner?

Ang. vuggesanger, så har jeg sunget "den fyrste song eg høyra fekk" for lillebaby et par ganger :fnise: Men jeg synes det er helt rart og synge for magen, så jeg får ta det igjen når h*n kommer ut!

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Så gøy med ting som skjer fremover her da! Hvor stort er det huset dere har sett litt på? Vi på på ca. 70 kvm og jeg kunne absolutt tenke meg noe større.. Men må jobbe litt med sambo der.. :sjenert:

Ha en fortsatt flott onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Så deilig med kort dag på jobb, til tross for at du ikke riktig vet hva som venter deg på sykehuset.

Spennende med hus! Hvor lenge har det ligget ute? Hvis eier ikke får solgt, kan det jo være at h*n er villig til å gå litt ned i pris ... Å, sånt er så nervepirrende!

Vårvær, ja ... Her er det fremdeles grått og trist, men jeg dro frem joggeskoene i dag, jeg også. Belønningen? Gnagsår. :roll: Jaja, det hører med til våren, det også. :ler:

Apropos vuggesanger ... Jeg har også tenkt litt på det der, og kommet fram til at jeg ikke kan tekstene på noen vuggesanger ordentlig. Burde egentlig startet en vuggesang-tråd! Husker mamma pleide å synge en som begynte med "Sov nu min prins, sov nu inn ..." Den var så fin! Også en tysk en om "Röslein"? Husker ikke :( Kanskje det finnes en god nettside med oversikt? *ut og lete*

:lete:

Jeg husker ikke helt når jeg så det huset ute første gang, men ser for meg at det er over en måned siden.. Tenker jeg også, mulig de heller vil selge litt billigere enn å vente enda lenger. Ligger perfekt til, med kjempegode turmuligheter rett ut fra huset, så hadde vært så deilig i forhold til voffs. Og med barnehage 5 minutter unna..

Det blåste litt mye i forhold til vår i dag, men så lenge snøen er borte, så lar jeg meg overbevise :ler: Jeg bruker fjorårets sneakers, så slipper gnagsår enn så lenge. Nikeskoene er kjempemyke og gode, så blir nok et nytt par etter påske!

Hmm, tror ikke jeg har vært borti noen av de 2 du nevner. Rart egentlig, og koselig, hvor mye forskjellig man har med seg fra foreldrene sine :) Vi var veldige glade i å lese sammen når jeg var liten, og jeg har kjempeforhold til SÅ mange barnebøker. Samboer har aldri blitt lest noe særlig for, og kan ingen av historiene til Roald Dahl f.eks... noe som hos meg var obligatorisk :)

Oooh så utrolig spennende at huset "deres" ligger ute fremdeles... Kan være verdt å sjekke om eier er villig til å gå ned i pris da, det kan jo hende h*n begynner å bli lei av å ha huset på markedet ;)

Kos deg i joggeskoene i vårværet ;) Og lykke til på sykehuset i dag :klem:

Vi sendte en mail i går for å få litt mer info om et par ting, så spennende om megler tar kontakt snart. Forsøke å fiske litt hvordan interessen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke til UL! :hoppe:

Lykke til på sykehuset i dag da. Jeg får jo også ekstra oppfølging pga sykdom (epilepsi). Så du har slutta med medisin? Og synes det fungerer bra? Jeg "må" fortsatt ta medisin. Har av og til litt dårlig samvittighet for det.. Og føler noen ganger at det er helt bortkasta da jeg har hatt to anfall under graviditeten likevel, og sliter med å få beregnet riktig dose. Nå skal jeg prøve ut en ny type medisin, gruer meg til ny runde med bivirkninger osv, nå like før fødsel... Æsj. Vurderer å slutte med hele dritten noen ganger - det hjelper jo ikke likevel... Nei, nå skravler jeg i vei, men det er litt interessant å vite hva andre med div. sykdommer tenker ift svangerskap... Hva med når du har født, begynner du rett på medisin igjen da? kan du amme med dine medisiner?

Ang. vuggesanger, så har jeg sunget "den fyrste song eg høyra fekk" for lillebaby et par ganger :fnise: Men jeg synes det er helt rart og synge for magen, så jeg får ta det igjen når h*n kommer ut!

Ha en fin dag!

Skravling er hjertlig velkomment her hos meg!

Det er spennende å utveksle litt erfaringer på slike ting, og jeg skjønner godt at du er frustrert med medisinen. Da er det jo kjempefint at du får den ekstra oppfølgingen også, slik at de vet at alt blir rett. Rart å begynne med nye medisiner nå under svangerskap da, noen spesiell grunn til det?

Jeg sluttet på medisinen ved positiv test, jeg. Skulle tilfeldigvis på kontroll 2 dager etter jeg tok testen eller noe, og da ble vi enige om at det var like greit. Fordelen med leddigkt er at de aller fleste, uansett sykdomsbilde før svangerskap, blir veldig bra under svangerskapet. Er noe med hormonene som gjør at sykdomscellene ikke blir trigget på samme måte. Så det er mange som kan slutte på medisinen sin da. Ulempen da er at det gjerne blusser opp litt ekstra igjen etter fødsel :sjenert: Men jeg har vært heldig, og har svært lite aktiv sykdom, bare diagnosen som ligger der og gjør at jeg KAN få betennelser. Så det blir nok til å starte på medisiner igjen rett etter fødsel, spesielt med tanke på at det kan bli oppbluss. De kan fint brukes under amming, så da er det vel ok. Selv om jeg har mest lyst til å teste om jeg klarer meg uten... problemet er at det gjerne tar 2-3 mnd før det er noen effekt av medisinen. Og blusser det da opp, så kan det være lenge å vente om jeg ikke begynner på medisinen før da.

Ble langt dette også, men da fikk jeg oppsummert litt fra sykehustimen samtidig ;)

:hallo: Innom en liten tur og hilser på :)

Hyggelig!

1 uke til UL :hoppe:

Spennende med huskjøp. Hadde vært moro om det ordnet seg :-D

Ja, veldig spennende! Skulle det ikke bli det første huset vi snakker om, så dukker det også stadig opp ting vi kunne tenkt oss. Kom bl.a. et fint rekkehus i dag også, som er litt billigere enn det huset. Så vi får se :)

Oj! Så gøy med ting som skjer fremover her da! Hvor stort er det huset dere har sett litt på? Vi på på ca. 70 kvm og jeg kunne absolutt tenke meg noe større.. Men må jobbe litt med sambo der.. :sjenert:

Ha en fortsatt flott onsdag! :klem:

Det huset vi har sett på først er på 120 kvm tror jeg, og rekkehuset som kom i dag er på 110. Vi ønsker oss helst noe over 100, men med minimum på 80 i alle fall. Har bodd på 50 kvm så lenge nå, og med hund blir det litt intenst. Så nå satser vi på å kjøpe en plass vi skal bo en stund, og da er det like greit å beregne litt plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit med litt plass når en blir flere!!!

Vi har vel ca 105. Går greit når vi blir tre, men kan bli litt trangt med 4... Men heldigvis litt tid før det er nødvendig med noe større. De husene vi kunne tenke oss er stort sett svindyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravling er hjertlig velkomment her hos meg!

Det er spennende å utveksle litt erfaringer på slike ting, og jeg skjønner godt at du er frustrert med medisinen. Da er det jo kjempefint at du får den ekstra oppfølgingen også, slik at de vet at alt blir rett. Rart å begynne med nye medisiner nå under svangerskap da, noen spesiell grunn til det?

Jeg sluttet på medisinen ved positiv test, jeg. Skulle tilfeldigvis på kontroll 2 dager etter jeg tok testen eller noe, og da ble vi enige om at det var like greit. Fordelen med leddigkt er at de aller fleste, uansett sykdomsbilde før svangerskap, blir veldig bra under svangerskapet. Er noe med hormonene som gjør at sykdomscellene ikke blir trigget på samme måte. Så det er mange som kan slutte på medisinen sin da. Ulempen da er at det gjerne blusser opp litt ekstra igjen etter fødsel :sjenert: Men jeg har vært heldig, og har svært lite aktiv sykdom, bare diagnosen som ligger der og gjør at jeg KAN få betennelser. Så det blir nok til å starte på medisiner igjen rett etter fødsel, spesielt med tanke på at det kan bli oppbluss. De kan fint brukes under amming, så da er det vel ok. Selv om jeg har mest lyst til å teste om jeg klarer meg uten... problemet er at det gjerne tar 2-3 mnd før det er noen effekt av medisinen. Og blusser det da opp, så kan det være lenge å vente om jeg ikke begynner på medisinen før da.

Ble langt dette også, men da fikk jeg oppsummert litt fra sykehustimen samtidig ;)

Så flott at man blir bedre under svangerskap da! Ikke noe som er bedre enn det. Det sies jo at en tredjedel blir bedre, en tredjedel blir verre og en tredjedel har det helt likt, når man er gravid og har en kronisk sykdom. Greit å ha en sykdom som gjør at man blir bedre! :jepp:

Hva går undersøkelsene du får på sykehuset nå ut på da? Sånn ift til graviditeten.

Her er det egentlig ved det samme. Mye av grunnen til medisin-styret, er jo at man under graviditet går opp i vekt, og da blir jo konsentrasjonen av medisin svakere i blodet. De medisinene jeg tar nå, begynte jeg på like før jeg ble gravid, så jeg vet egentlig ikke hvordan de fungerer i "normaltilstand". Men jeg har ikke hatt noen bivirkninger av dem, så jeg liker dem egentlig... Men det hjelper jo ikke hvis de ikke hjelper! :fnise:

Nevrologen ville at jeg skulle prøve en annen type medisin, og at jeg like godt kunne begynne nå. Jeg vet ikke helt jeg... På en måte er det vel greit at ungen blir "vant til" medisinene før den blir født, for den kommer jo til å få dem i seg når jeg ammer likevel... Ikke lett det her. Har på en måte lyst til å slutte med hele dritten. Om jeg har et anfall en gang i halvåret (som jeg har hatt de siste åra), gjør det meg egentlig ingenting (har bare anfall når jeg sover, så egentlig ingen fare)... Nei, vi får se.

Er jo ikke sikkert jeg tåler de nye medisinene en gang - de jeg brukte før, fikk jeg allergisk reaksjon på. Akkurat på den tiden jeg har regnet ut at lillebaby ble unnfanga... Stakar, h*n blir fostra opp på medisiner... :tristbla:

Nei, nå skravler jeg masse igjen :)

Håper dere får det huset dere ønsker dere da! greit å ha noe større når dere blir tre :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så spennende med hus! :hoppe:

Og snart er det påske ;)

Jeg gleder meg utrolig mye! Skal bli skikkelig godt med noen dager fri :) Og håper på finvær slik at vi kan ta oss en lang gåtur eller noe, selv om vi bare skal være i byen.

Greit med litt plass når en blir flere!!!

Vi har vel ca 105. Går greit når vi blir tre, men kan bli litt trangt med 4... Men heldigvis litt tid før det er nødvendig med noe større. De husene vi kunne tenke oss er stort sett svindyre...

105 er passe stort til 3 i alle fall, ja. Dumt å ha for stort også, da blir det bare mer å holde orden på enn hva man egentlig trenger ;) Jeg prøver å minne samboer på at jo større hus, jo større behov for mer møbler. Kan fort bli dyrt det da!

Så flott at man blir bedre under svangerskap da! Ikke noe som er bedre enn det. Det sies jo at en tredjedel blir bedre, en tredjedel blir verre og en tredjedel har det helt likt, når man er gravid og har en kronisk sykdom. Greit å ha en sykdom som gjør at man blir bedre! :jepp:

Hva går undersøkelsene du får på sykehuset nå ut på da? Sånn ift til graviditeten.

Her er det egentlig ved det samme. Mye av grunnen til medisin-styret, er jo at man under graviditet går opp i vekt, og da blir jo konsentrasjonen av medisin svakere i blodet. De medisinene jeg tar nå, begynte jeg på like før jeg ble gravid, så jeg vet egentlig ikke hvordan de fungerer i "normaltilstand". Men jeg har ikke hatt noen bivirkninger av dem, så jeg liker dem egentlig... Men det hjelper jo ikke hvis de ikke hjelper! :fnise:

Nevrologen ville at jeg skulle prøve en annen type medisin, og at jeg like godt kunne begynne nå. Jeg vet ikke helt jeg... På en måte er det vel greit at ungen blir "vant til" medisinene før den blir født, for den kommer jo til å få dem i seg når jeg ammer likevel... Ikke lett det her. Har på en måte lyst til å slutte med hele dritten. Om jeg har et anfall en gang i halvåret (som jeg har hatt de siste åra), gjør det meg egentlig ingenting (har bare anfall når jeg sover, så egentlig ingen fare)... Nei, vi får se.

Er jo ikke sikkert jeg tåler de nye medisinene en gang - de jeg brukte før, fikk jeg allergisk reaksjon på. Akkurat på den tiden jeg har regnet ut at lillebaby ble unnfanga... Stakar, h*n blir fostra opp på medisiner... :tristbla:

Nei, nå skravler jeg masse igjen :)

Håper dere får det huset dere ønsker dere da! greit å ha noe større når dere blir tre :)

Ha en fin dag!

Ser jo det med at ungen da blir vane med medisinen før den kommer hvis den begynner med det nå, men skjønner godt at du er skeptisk. Og skulle du ikke tåle disse nå, så er det sikkert slitsomt å få nye bivirkninger i tillegg til å være høygravid tenker jeg på?

Selv om den blir "fostra opp" på medisiner, så er det jo ikke skadelig for den. Er jo derfor du får så fin oppfølging :) Men allikevel, jeg skjønner veldig godt tankegangen din.

Når jeg er på sykehuset for sjekk nå, så er det egentlig veldig rutine. De sjekker ut masse blodprøver for å se om det er noen endring på aktivitet i sykdommen, titter litt på leddene for å se om det er noen betennelse, og bare prater litt rundt formen min. I går fikk jeg også spurt litt rundt det med sjanser for eventuell arvelighet etc, noe som er greit å høre fra de som er spesialister på dette. Men det var heldigvis ikke noe å bekymre seg for :hoppe:

I tillegg er jeg med på en undersøkelse rundt gravide med leddgikt, slik at de kan få forsket litt mer på dette. Er først de siste årene at de har kommet ganske langt i kunnskapen sin, og det er jo slike undersøkelser som bidrar til å se mønster på hvordan svangerskap påvirker sykdommen.

Fin dag til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+3 og torsdag allerede. Denne uka føler jeg at ikke jeg har gjort mye på jobb, hodet mitt har vært på 100 andre plasser :sjenert: Så i dag har jeg startet dagen bra, og fått unna mye mail. Så får jeg håpe at det fortsetter like bra!

Får besøk av en tidligere kollega i lunsjen i dag, så ser for meg at den kommer til å bli rimelig utvidet ;)

Jeg ble så inspirert av jente79 i går, at jeg fant ut at jeg også trengte litt fri fremover! Så i går snakket jeg med sjefen, og jeg tar meg fri på tirsdag og onsdag. I tillegg har jeg jo fri hele påska, så da blir det en uke tilsammen. Det skal bli innmari godt, og jeg gjør det med god samvittighet! Da kan jeg komme tilbake med ny og frisk motivasjon :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det bare 6 dager igjen til UL :hoppe:

Så godt å høre at du får lang og fin påskeferie, det kan jeg tenke meg skal bli godt etter alt det stresset og alle bekymringene dere har hatt i det siste

Også må jeg bare :hoppe: litt for at sykdommen ikke er arvelig!! Det er sånne ting som gjør at jeg er skeptisk til å få barn... for jeg har en arvelig sykdom som jeg IKKE ønsker skal skje med noen, ikke mine egne, ikke mine fiender engang! Menmen, man må jo av og til ta litt sjanser... og så lenge man gjør som man skal under svangerskapet så skal jo det meste gå fint og greit :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det ordnet seg med fri :-D

Er godt med en skikkelig pause av og til. Gleder meg til ferie :hoppe:

:hoppe: For at sykdommen ikke er arvelig :hoppe:

Er litt skeptisk til det selv. Har ingen sykdommer selv, men en del kroniske sykdommer i nær familie. Får håpe lillegutt ikke får noe av det... :sjenert:

Ha en fin dag

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...