MellonCollie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1061 Del Skrevet 6. mars 2008 Kjempefin mage! Ser godt at den er på vei ut, ja Nå kom jeg også på at jeg har en del bilder som må til fremkalling, ja Tok ei stor ladning med 300 bilder for 1,5 år siden, og de fikk jeg inn i album, gitt. Nå blir det vel en ny runde snart. Kjempelurt å gjøre det i påska! Fremkaller hos Elkjøp, jeg. Kjempekjekt Ha en fin dag, høres trivelig ut å treffe kompisen igjen Takk :-D Det høres ut som en god idè Jeg får dårlig samvittighet med tanke på alle de bildene (iallefall to Coop poser) som er tatt av eldstejenta. De skulle jo ikke ligge der - men sirlig innsatt i et fotoalbum med dertilhørende kommentarer og slikt.... Men det var den tiden.... (prioritering-prioritering??) Skal dere kjøpe hus??? Wow!! Ja good luck sier jeg bare. Steiki jeg er glad jeg ikke skal begi meg ut på boligmarkedet nå. Brr...også de prisene??? Hehe, ja - det blir litt skummelt, men også spennende! Der vi skal kjøpe hus er prisene mye lavere enn her vi bor nå. Så selv om vi selger leilighet og kjøper hus er ikke differansen så stor. Men det var det å finne akkurat det man vil ha, da. Jammen forskjell på magebildene Magen min også poppet plutselig ut i det momanget der. Helt merkelig Får håpe formen blir bedre. Kanskje ikke rart du er litt tufs når vær og temperatur skifter sånn... Bilder ja... Jeg har fortsatt planer om å lage et skikkelig bryllupsalbum. Men det tar sin tid... Ha en fin dag Nei, jeg håper formen tar seg opp. Merker jeg henger litt etter i tankene, og er litt småslapp. Men utrolig hvor effektiv man kan være med jobbing dersom man unner seg litt pauser til KG innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1062 Del Skrevet 6. mars 2008 Så fin mage du har! Skikkelig forskjell på de to ukene, kjempemorsomt :-D ...godt å se at jeg ikke er den eneste som ikke har fått satt inn bilder... Vi var ganske flinke og fikk kopiert opp endel bilder, men såvidt jeg husker så begynner det vel å bli nærmere 2,5 år siden sist Hum... tror jamen meg vi må ta en runde snart, må få kjøpt inn noen flere album etc - det får være oppdraget mitt fram til sommeren Håper du har en fin dag! Takk :rødme: Nå har jeg visst gitt mange av dere dårlig samvittighet for det med bilder Men det er altså bare til å bli med på "prosjekt - album", for det er jo så koselig når man er ferdig og kan titte i albumene! Så artig å se forskjellen! Og ja, forskjellen er stoor! Og en kjempefin mage har du! :-D Apropo album og bilder.. Jeg har begynt med scrapbooking, og syns det er en kjempekoselig fritidssyssel, så hvis du ønsker et album utenom det vanlige så er det absolutt å anbefale! For min del putter jeg de mest betydningsfulle og fine bildene inn i scrapboken og resten i vanlig album.. Ha en fortsatt fin dag! Takk :-D Jeg er nok i utgangspunktet litt for utålmodig til scrapping (kaller man det det? Hørtes fancy ut i alle fall), er ikke så god med detaljer. Men har veldig lyst til å lage et album med lille hvor jeg prøver meg frem litt med det, og kanskje etter bryllupet. Men stort sett så må jeg nok holde meg til vanlig album dersom det ikke skal ende med tårer, sinne og frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. mars 2008 #1063 Del Skrevet 6. mars 2008 Nei, jeg håper formen tar seg opp. Merker jeg henger litt etter i tankene, og er litt småslapp. Men utrolig hvor effektiv man kan være med jobbing dersom man unner seg litt pauser til KG innimellom Hjelper veldig med en KG pause i ny og ned ja... Må liksom være litt effektiv i mellomtida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1064 Del Skrevet 6. mars 2008 Da har kjæresten fått jobbtilbud fra de to mest interessante bedriftene, men fordi de kjenner litt til hverandre / samarbeider og har fått nyss i at de kjemper om samme mann, så er tilbudet rimelig likt økonomisk messig. Godt tilbud altså, men ikke noe der som gjør de lettere å skille. Vi har nå Bedrift X: Ligger i en by vi ikke har så lyst til å flytte til, men som går greit. Men som mest sannsynelig innebærer et behov for 2 biler. Virker som samboer heller mest mot denne jobben, pga et bredere faglig felt. Bedrift Y: Ligger perfekt i forhold til der vi har mest lyst til å bo. Men ganske liten bedrift/avdeling, og nær familie av meg jobber allerede der. Høyere stilling enn i X, men smalere fagfelt. Jeg heller da mest mot Y, fordi det er bosted jeg tenker på... har egentlig ikke lyst til å bo i den byen bedrift X ligger i, og da blir det på et knøttested utenfor... Jeg skal ikke sutre, for dette er egentlig et luksusproblem. Men det er så vanskelig å bestemme seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. mars 2008 #1065 Del Skrevet 6. mars 2008 Oi, det var stor forskjell på bildene. Så fin gravidmage, den GLØDER jo! (sorry, måtte bare). Men den var fin altså, morro når det begynner å synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. mars 2008 #1066 Del Skrevet 6. mars 2008 Skjønner det er et vanskelig valg å ta, men allikevel - gratulerer til mannen din som har fått to flotte jobbtilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. mars 2008 #1067 Del Skrevet 6. mars 2008 Du har jo fått babymage jo! :juhu: Rart også at den bare stikker seg ut sånn plutselig... :klø: men utrolig sjarmerende! Gleder meg kjempemye til det blir min tur! Maser på min kjære hveeer dag så håper at han kommer til å tro det er bestemt når jeg har lyst å bli gravid etter bryllupet Er det sånn at det blir enda mer virkelig når magen også kommer? Du vet, jeg bare sitter her med mine egne fantasier jeg Ha en kjempefin torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #1068 Del Skrevet 6. mars 2008 Spennende med jobbtilbud og flytting. Blir skikkelig nysgjerrig på hvor i verden dette er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 6. mars 2008 #1069 Del Skrevet 6. mars 2008 Spennende med jobbtilbud og flytting. Blir skikkelig nysgjerrig på hvor i verden dette er jeg også! Søt mage du har fått :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. mars 2008 #1070 Del Skrevet 6. mars 2008 Da har kjæresten fått jobbtilbud fra de to mest interessante bedriftene, men fordi de kjenner litt til hverandre / samarbeider og har fått nyss i at de kjemper om samme mann, så er tilbudet rimelig likt økonomisk messig. Godt tilbud altså, men ikke noe der som gjør de lettere å skille. Vi har nå Bedrift X: Ligger i en by vi ikke har så lyst til å flytte til, men som går greit. Men som mest sannsynelig innebærer et behov for 2 biler. Virker som samboer heller mest mot denne jobben, pga et bredere faglig felt. Bedrift Y: Ligger perfekt i forhold til der vi har mest lyst til å bo. Men ganske liten bedrift/avdeling, og nær familie av meg jobber allerede der. Høyere stilling enn i X, men smalere fagfelt. Jeg heller da mest mot Y, fordi det er bosted jeg tenker på... har egentlig ikke lyst til å bo i den byen bedrift X ligger i, og da blir det på et knøttested utenfor... Jeg skal ikke sutre, for dette er egentlig et luksusproblem. Men det er så vanskelig å bestemme seg!! Så ålreit med to tilbud da. Ålreit med sånne tilbud Men litt kjedelig at de tydeligvis har snakket med hverandre om lønna... Vanskelig problemstilling det der... Er jo viktig at kjæresten din har en jobb han trives i, men bosted er jo også veldig viktig... Litt nysgjerrig på hvor på østlandet dette er jeg også Kanskje det er i nærheten her :-D Ha en fin kveld :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 6. mars 2008 #1071 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei på deg, og takk for besøk i boken min. Syntes nesten jeg måtte gjøre en gjenvisitt da skjønner du Så spennende med jobbtilbudene til samboeren din og flytting. Kanskje du kommer hitover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. mars 2008 #1072 Del Skrevet 6. mars 2008 Fin mage! :-D Den har vokst mye på to uker, så nå blir den nok større for hver dag som går Så spennende med to jobbtilbud og at alt ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1073 Del Skrevet 7. mars 2008 Oi, det var stor forskjell på bildene. Så fin gravidmage, den GLØDER jo! (sorry, måtte bare). Men den var fin altså, morro når det begynner å synes. Skjønner det er et vanskelig valg å ta, men allikevel - gratulerer til mannen din som har fått to flotte jobbtilbud. Jeg er helt enig, den GLØDER definitivt! :-D Og jeg skal overbringe gratulasjoner Du har jo fått babymage jo! :juhu: Rart også at den bare stikker seg ut sånn plutselig... :klø: men utrolig sjarmerende! Gleder meg kjempemye til det blir min tur! Maser på min kjære hveeer dag så håper at han kommer til å tro det er bestemt når jeg har lyst å bli gravid etter bryllupet Er det sånn at det blir enda mer virkelig når magen også kommer? Du vet, jeg bare sitter her med mine egne fantasier jeg Ha en kjempefin torsdag!! Ja, plutselig var den der gitt! :-D Det kjennes definitivt mer virkelig nå, ja. For magen er hard og annerledes, og da kan det liksom ikke være noen annen forklaring på det Jeg er så spent på når det blir deres tur! Dersom mannen din går med på det, blir det prøving rett etter bryllupet eller? Spennende med jobbtilbud og flytting. Blir skikkelig nysgjerrig på hvor i verden dette er jeg også! Søt mage du har fått :rødme: Kan sende en PM til dere, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1074 Del Skrevet 7. mars 2008 Så ålreit med to tilbud da. Ålreit med sånne tilbud Men litt kjedelig at de tydeligvis har snakket med hverandre om lønna... Vanskelig problemstilling det der... Er jo viktig at kjæresten din har en jobb han trives i, men bosted er jo også veldig viktig... Litt nysgjerrig på hvor på østlandet dette er jeg også Kanskje det er i nærheten her :-D Ha en fin kveld :-D Det som er litt "irriterende" er jo at hadde han bare fått tilbud om en av jobbene, så hadde vi jo vært kjempeglade Men når man plutselig sitter der og ser hva man kunne fått i et alternativ, da ble det vanskelig! Han får nå i bunn og grunn tenke ut dette selv, så får vi gjøre det beste ut av det uansett. Det er litt forskjell i jobben mht reising etc også, så det er litt småting som kan gjøre utslag. Sender PM til deg også, men jeg tror ikke det er helt i nærheten... i alle fall ikke fra hvor jeg ser for meg at du bor. Men det kan jo også være helt feil Hei på deg, og takk for besøk i boken min. Syntes nesten jeg måtte gjøre en gjenvisitt da skjønner du Så spennende med jobbtilbudene til samboeren din og flytting. Kanskje du kommer hitover? Hyggelig at du kommer innom mysan! Jeg kommer nok til å komme innom boka di og lese om valpehistoriene, og sette stor pris på de fordelene det er med å ha en voksen hund også Men er jo mye kos når de er små som forsvinner også, da. Det er nok i nærheten av deg ettersom jeg har skjønt.. Fin mage! :-D Den har vokst mye på to uker, så nå blir den nok større for hver dag som går Så spennende med to jobbtilbud og at alt ordner seg Takk :-D Jeg synes nesten det er litt skummelt å se på de 2 bildene, og ser for meg hvordan jeg ser ut til sommeren om det fortsetter sånn. Da kan jeg med stolthet innkassere tittelen jeg stjal fra middis i går også: "MellonCollie - verdens vakreste hvalross" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1075 Del Skrevet 7. mars 2008 16+4 og det er endelig fredag! Men likevel er jeg litt gretten Det har skjedd noe rart med kroppen min! (Bortsett fra kulen på magen, som også er ganske rar ). Begynte i går kveld, jeg satt på en barkrakk, og kjente etterhvert at jeg begynte å få vondt bakpå låret. Kjente det når jeg kom hjem også, og våknet i natt av at hele beinet gjorde vondt. Så da slet jeg med å sovne igjen.. Så i dag er jeg trøtt pga skikkelig manko på søvn. Og jeg har sykt vondt fra lysken og ned venstrebeinet, helt ned til foten. Dette brukte jeg litt ekstra tid på å sutre over på morgenen i dag, og når jeg åpner mailen har jeg fått en skikkelig drittsak som jeg må følge opp i dag som jeg slett ikke har lyst til. Så det så! Men det er jo snart helg, og da må jo ting bare bli bedre? (jeg har forresten KvikkLunsj i kontorskuffen min, og det kommer nok til å være et sterkt bidrag til å holde humøret oppe i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. mars 2008 #1076 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) En liten kvikk-lunsj hjelper nok ja. Endret 7. mars 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 7. mars 2008 #1077 Del Skrevet 7. mars 2008 Men det er jo snart helg, og da må jo ting bare bli bedre? (jeg har forresten KvikkLunsj i kontorskuffen min, og det kommer nok til å være et sterkt bidrag til å holde humøret oppe i dag )*nikker iherdig* Jo, Kvikk-lunch kan være med på å få opp humøret ialler høyeste grad + det faktum at det snart er heeelg!! Hvordan er formen nå da? Småvondter her og der kommer det nok til å bli fremover, diverre... Men, det er overhodet ikke noe gøy når man ikke har det helt ti i skuddet nei. Spent på hva typen din går for mht jobbtilbudene. Og ja, snakk om luksusproblem. Vet ikke helt hva jeg hadde gått for :klø: Eller, jeg hadde ikke gidda flytte på meg så da hadde det blitt arbeidsplass nærmest der jeg bodde nå. Du lar oss vel få vite hva han bestemmer seg for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. mars 2008 #1078 Del Skrevet 7. mars 2008 Hm. Så rart med vondt i beinet? Jeg fikk skikkelig vondt i ene knehasen mens vi var i New York og gira meg skikkelig opp med tanker på blodpropp og greier. Men så gikk det over, da, og siden har jeg ikke kjent noenting. Er nok litt som Scorpina sier, at vi nok må regne med litt småvondter her og der i tida fremover. Men du får kanskje ringe legen om det blir verre? Bedre føre var, etc ... Mailer med drittsaker suger. Men heldigvis ER det fredag, og straks helg. Hurra! Håper du får en knallfin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 7. mars 2008 #1079 Del Skrevet 7. mars 2008 Kvikklunch og fredag er jo en motivasjon Fri i dag, så skal bake kake, se et par episoder av home and away og ikke minst vaske leiligheten Håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. mars 2008 #1080 Del Skrevet 7. mars 2008 Synd at du fikk vondt i beinet, håper det går over! Kvikk-Lunch.... Og FREDAG.... Da blir alt så meget bedre God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg