Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samboer sier det, at hun er rar nå når jeg er borte. Vil ikke ligge på puffen sin, men heller alene i kurven og er litt furten... sånn hun alltid har vært mot meg dersom samboer er borte.

Men overbeskyttende blir hun nok :fnise:

Nei så skjønn!! Hunder er så utrolig herlige skapninger altså :rødme: Godt at du er akseptert! Skulle bare mangle når du er sånn en snill og god person og tar så godt vare på voffsen, de merker jo fort hvem som vil dem godt eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken film så dere på kino i går? Vi var også på kino i går faktisk :) Så "Ulvenatten" og sitter igjen med et inntrykk som ikke blir slettet med det første... Filmen anbefales absolutt!

Håper du våkner mere utover dagen! Snart ferdig på jobb er du også! :-D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende henne litt nordover med toget, da. ;)

Eller sørover ;)

Hehe, pass på - eller så tar vi dere på ordet! ;) Plutselig sitter dere der med en liten vilter krabat som ser lettere forvirra ut!

Nei så skjønn!! Hunder er så utrolig herlige skapninger altså :rødme: Godt at du er akseptert! Skulle bare mangle når du er sånn en snill og god person og tar så godt vare på voffsen, de merker jo fort hvem som vil dem godt eller ikke :)

Jada, hun er så fin så :) Og det er klart det tar litt tid for henne å bli vant med å dele matfar med noen, hehe! Spesielt med en som ikke i utgangspunktet var en hundeperson!

Hvilken film så dere på kino i går? Vi var også på kino i går faktisk :) Så "Ulvenatten" og sitter igjen med et inntrykk som ikke blir slettet med det første... Filmen anbefales absolutt!

Håper du våkner mere utover dagen! Snart ferdig på jobb er du også! :-D :klem:

Vi så på Lange Flate Ballær 2. Den er grei, men jeg skal nok ikke anbefale så altfor høyt. Men har jo sin sjarme, da :) Ulvenatten har jeg hørt veldig mye bra om, så vi tar nok turen på den etterhvert!

Snart hjem ja :danse::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-hadde vært koselig det :-D Savner veldig å ha en hund merker jeg, spesielt de ukene mannen jobber seint... Var så koselig medd selskap...

Men men, blir vel ikke rolig her så mye lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, denne vinteren! Trodde liksom det skulle bli vår nå som vi kom over i mars, men neida, snøstorm her før i dag og... men er allerede blitt mildere vær, så håper snøen forsvinner fort!! Litt misunnelig på mormor og morfar som skal til syden om en uke og være der til begynnelsen av april ja!! Hvertfall nærmest garantert at det ikke er snø i Bergen på den tiden av året ;)

Håper trøttheten har avtatt litt, at du har fått hvilt deg etter jobb :)

Vi skulle egentlig på kino og se "Mannen som elsket Yngve" i dag, har hatt lyst å se den siden premieren, men siden jeg er litt småforkjølet og været er guffent holdt vi oss hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det ordner seg veldig fint med jobb for dere begge to! :) Det er godt å ha slike ting i orden.

Lykke til med både leilighetssalg og husjakt, blir en spennende tid framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Ja det var jammen stor forskjell på bare 2 uker! Som sagt over, ingen tvil om at du er gravid :) Så utrolig koselig!

...lurer på hvor mange ganger jeg skal si 'så koselig' i dagboken din... du får bare overse meg når det blir for ille! :fnise: Synes bare disse babyplanene er så nusselig å lese om at jeg blir helt babysjuk selv og ser for meg både det ene og det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-hadde vært koselig det :-D Savner veldig å ha en hund merker jeg, spesielt de ukene mannen jobber seint... Var så koselig medd selskap...

Men men, blir vel ikke rolig her så mye lenger :fnise:

Nei, det blir nok mer enn nok liv om noen uker for deg uansett :-D Men skjønner det kan bli litt ensomt til tider når dere jobber så forskjellig.

Spennende med flytteplaner. Anbefaler sør på østlandet ja ;)

Har dere sett på noe konkret eller?

Vi har hatt et par hus som vi har tittet på, men bestemte oss for å vente. Det står mellom 2 ulike byer som samboer kan få jobb, så da er det greit å se hvor det blir først (selv om jeg helst skulle kjøpt når jeg fant drømmehuset for litt siden :fnise: )

Urk, denne vinteren! Trodde liksom det skulle bli vår nå som vi kom over i mars, men neida, snøstorm her før i dag og... men er allerede blitt mildere vær, så håper snøen forsvinner fort!! Litt misunnelig på mormor og morfar som skal til syden om en uke og være der til begynnelsen av april ja!! Hvertfall nærmest garantert at det ikke er snø i Bergen på den tiden av året ;)

Håper trøttheten har avtatt litt, at du har fått hvilt deg etter jobb :)

Vi skulle egentlig på kino og se "Mannen som elsket Yngve" i dag, har hatt lyst å se den siden premieren, men siden jeg er litt småforkjølet og været er guffent holdt vi oss hjemme...

Og dere er vel ikke akkurat vant med snøstormer heller, hehe!

Kjære laget middag i går, mens jeg sov en halvtimes tid. Det hjalp veldig! Jeg har jo anbefalt filmen før, så dere får ta dere en tur på den når været blir bedre :)

Virker som det ordner seg veldig fint med jobb for dere begge to! :) Det er godt å ha slike ting i orden.

Lykke til med både leilighetssalg og husjakt, blir en spennende tid framover :)

Ja, nå faller brikkene på plass! Jeg har vært ganske rolig i forhold til det, og regnet med at det ordner seg, men kjenner jo at skuldrene synker litt uansett når det blir mer konkret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en forskjell!! Ingen tvil om at du er gravid :) Fin mage :)

:hoppe: Ja det var jammen stor forskjell på bare 2 uker! Som sagt over, ingen tvil om at du er gravid :) Så utrolig koselig!

...lurer på hvor mange ganger jeg skal si 'så koselig' i dagboken din... du får bare overse meg når det blir for ille! :fnise: Synes bare disse babyplanene er så nusselig å lese om at jeg blir helt babysjuk selv og ser for meg både det ene og det andre

Hehe, det er bare koselig det vettu Tassie ;):fnise:

Oi, så fin mage! Begynner å bli tydelig allerede jo! :hoppe:

Stor forskjell på to uker. Moro :)

Takk alle 3! Ja, som sagt, så skjedde det noe i forrige uke. Plutselig poppet den ut, og over natta var det en babymage der :ler:

-----

Torsdag, og snart helg! :juhu:

Her er været helt på styr. I går kveld regnet det etter 3 dager med masse snø. Så på morgenen i dag var det varmegrader og masse sørpe ute. Men nå snør det plutselig igjen...

Og så er jeg begynt å bli forkjøla :forkjola: Tett i hodet, tett i nesa og tett i halsen. Hjelper sikkert med å få sovet og slappet av litt i helga.

I dag skal jeg møte en kompis etter jobb, han flyttet tilbake hit fra Oslo for noen dager siden. Gleder meg til å se ham igjen! Blir vel noe enkel mat ute en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til; leste i boka til Pondusa (tror jeg) en fornuftig ting som jeg skal kopiere.

Det neste året kommer det sikkert til å bli knipsa en del bilder. Så i påskeferien er målet mitt å få limt inn alle bildene som ligger i esker i leiligheten og venter på album :sjenert: Prøve å komme nærmere a jour enn i dag i alle fall! Det er bilder til og med 2003 som ikke er limt inn, resten er på PCen og ikke fremkalt en gang. Men en ting av gangen - og dette SKAL jeg gjøre iløpet av påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage! Ser godt at den er på vei ut, ja :hjerter:

Nå kom jeg også på at jeg har en del bilder som må til fremkalling, ja :fnise: Tok ei stor ladning med 300 bilder for 1,5 år siden, og de fikk jeg inn i album, gitt. Nå blir det vel en ny runde snart. Kjempelurt å gjøre det i påska! Fremkaller hos Elkjøp, jeg. Kjempekjekt :jepp:

Ha en fin dag, høres trivelig ut å treffe kompisen igjen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som en god idè :Nikke:

Jeg får dårlig samvittighet med tanke på alle de bildene (iallefall to Coop poser) som er tatt av eldstejenta. De skulle jo ikke ligge der - men sirlig innsatt i et fotoalbum med dertilhørende kommentarer og slikt....

Men det var den tiden.... :sukk: (prioritering-prioritering??)

Skal dere kjøpe hus??? Wow!! Ja good luck sier jeg bare. Steiki jeg er glad jeg ikke skal begi meg ut på boligmarkedet nå. Brr...også de prisene???

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen forskjell på magebildene :Nikke: Magen min også poppet plutselig ut i det momanget der. Helt merkelig :fnise:

Får håpe formen blir bedre. Kanskje ikke rart du er litt tufs når vær og temperatur skifter sånn...

Bilder ja... Jeg har fortsatt planer om å lage et skikkelig bryllupsalbum. Men det tar sin tid... :sjenert:

Ha en fin dag :klem:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har! Skikkelig forskjell på de to ukene, kjempemorsomt :-D

...godt å se at jeg ikke er den eneste som ikke har fått satt inn bilder... Vi var ganske flinke og fikk kopiert opp endel bilder, men såvidt jeg husker så begynner det vel å bli nærmere 2,5 år siden sist :sjenert: Hum... tror jamen meg vi må ta en runde snart, må få kjøpt inn noen flere album etc - det får være oppdraget mitt fram til sommeren ;)

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å se forskjellen! Og ja, forskjellen er stoor! :Nikke:

Og en kjempefin mage har du! :-D

Apropo album og bilder.. Jeg har begynt med scrapbooking, og syns det er en kjempekoselig fritidssyssel, så hvis du ønsker et album utenom det vanlige så er det absolutt å anbefale! For min del putter jeg de mest betydningsfulle og fine bildene inn i scrapboken og resten i vanlig album..

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...