Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

:fnise: Vanligvis er man jo på UL rundt uke 18 også. "Nei, jasså! Du kommer til å bli gravid om 2 uker!" :ler:

Beklager å le av deg Knøttet, men den var litt morsom altså :fnise:

Nå skal jeg fortsette med å rydde og vaske litt her, blir så bra :) Laget ny porsjon fruktsalat, og til middag/kveldsmat blir det pasta med tomatsaus og litt spicy kjøttboller. Ny oppskrift å prøve ut, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Hadde vært ganske lamslått hvis jeg ble satt tilbake 20 uker ja :ler:

Enig i at nettbutikken til H&M er knallbra. Greit å kunne handle på nett. Dessuten er det ofte litt utplukka i butikken synes jeg, så greit å kunne finne de fleste størrelser i nettbutikken :-D

Greit å diske litt opp når mannen kommer. Kose dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos å få kjæresten hjem da! Han kommer nok til å spørre om å få se magen med en gang, og ettersom venninnene dine allerede syns de kan se noe så vil nok han også se det ;)

Så spennendes å kjøpe mammaklær da! Mamma har allerede kjøpt noen til meg hun også faktisk.. Hun gleder seg definitivt til å bli bestemor :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen! (Eller... god formiddag. Har sittet med jobb frem til KG-pause nå)

For første gang på en uke har jeg sovet hele natten gjennom, uten å våkne en eneste gang. Tydelig at jeg har blitt vant med å ha kjære der.. :) Var så godt å se ham igjen! Men litt vondt også, ser godt at han sliter med smerter enda... spennende å se hvor lang tid det tar før han blir bra. Men nå er han i alle fall her! :juhu:

Han syntes magen hadde vokst på den uka som er gått. Men det er da litt tidlig å få mage? :klø:

I dag blir det også god middag - kjøpte en kalkunfilet på Ultra i går. Sto at det var tilbud, men når jeg kom ut med den, tror jeg egentlig ikke det var så billig :ler: Men ser nå godt ut! Må surfe litt og se hva jeg kan gjøre med den, det er bare til å komme med forslag her! :jepp:

Mat, kjæresten og Grey's Anatomy - tirsdagen blir fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arbeidslyst - kom til meg! Har det så travelt at jeg føler jeg bare har gitt opp denne dagen, ingenting fornuftig føler jeg at jeg får gjort. Men det er en ny dag i morgen i alle fall!

Vil bare hjem til kjæresten :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er nok litt for oppspilt etter UL, for det står 20 dager altså ;)

H&M har en fantastisk nettbutikk, ja. Jeg handler sjelden i butikken, for synes det er så rotete der. Finner liksom aldri noe, fordi det er altfor mye som henger oppå hverandre. Men på www.hm.com er det bare å handle i vei! Enkelt å sende tilbake dersom du ikke er fornøyd også.

:rodme: Ooops... Jeg mente nok 20 dager, ja! Kjedelig det også, selv om det neppe er like kjedelig som å bli satt 20 uker tilbake :ler:

H&M-nettbutikken skal sjekkes ut! :)

:fnise: Vanligvis er man jo på UL rundt uke 18 også. "Nei, jasså! Du kommer til å bli gravid om 2 uker!" :ler:

Beklager å le av deg Knøttet, men den var litt morsom altså :fnise:

Nå skal jeg fortsette med å rydde og vaske litt her, blir så bra :) Laget ny porsjon fruktsalat, og til middag/kveldsmat blir det pasta med tomatsaus og litt spicy kjøttboller. Ny oppskrift å prøve ut, gleder meg :)

:hoho: Jeg sitter og skrattler selv her jeg så, ikke tenk på det ;):hoho:

Det er godt mulig du har fått litt mage, det er jo veldig individuelt når man får det. Ville hørt på kjæresten, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å ha kjæresten tilbake :) Jeg også sover mye bedre når han er hjemme!! Er kjipt å se at noen du er glad i har det vondt ja, vi får håpe det går fort over :)

Hvordan er formen sånn ellers da, utenom at arbeidslysten ikke er helt tilstede?

Kos deg masse med kjæresten i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: Ooops... Jeg mente nok 20 dager, ja! Kjedelig det også, selv om det neppe er like kjedelig som å bli satt 20 uker tilbake :ler:

H&M-nettbutikken skal sjekkes ut! :)

:hoho: Jeg sitter og skrattler selv her jeg så, ikke tenk på det ;):hoho:

Det er godt mulig du har fått litt mage, det er jo veldig individuelt når man får det. Ville hørt på kjæresten, jeg ;)

Godt du ler av deg selv, også. Jeg har nemlig ledd litt av det i dag også :hoho: Pass deg for h&m-butikken nå, da. Du ser hvordan det gikk med Amused under her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å ha kjæresten tilbake :) Jeg også sover mye bedre når han er hjemme!! Er kjipt å se at noen du er glad i har det vondt ja, vi får håpe det går fort over :)

Hvordan er formen sånn ellers da, utenom at arbeidslysten ikke er helt tilstede?

Kos deg masse med kjæresten i kveld :)

Formen er stort sett veldig fin, den :) Jeg er sulten nesten alltid, men det får man leve med :ler: Ellers er trøttheten mer eller mindre borte, og kvalmen kommer sjelden. Så egentlig kan vi konkludere med at alt er som normalt, inkludert sulten! Føles ikke det spor gravid, egentlig :) Men buksene begynner å stramme, da. Synes jeg ser litt tjukk ut egentlig. Men om det kommer av konsekvensene av sulten, eller av babyting - det vet jeg ikke!

Psst... Nå har du lurt meg til å bruke 1000 kr på nettbutikken til H&M...

:hoho:

Typisk meg, sjø ;)

Uuuunnskyld :sjenert: Det er fort gjort! Som ballerina sa, man glemmer lett at man faktisk bruker penger når det bare er å trykke på tingene man vil ha. Shopping som jeg liker det :lur:

Snart er dagen over og du kan hjem til kjæresten :) Tenker du får en kjempekoselig tirsdag! :klemmer:

Nå er det ikke mange minuttene nei, og jeg har fått unna en del av det jeg hadde på planen :juhu: En stor oppgave som jeg gruer meg litt til utsatte jeg til i morgen. Greit å ta slike ting på morgenen, bare bli ferdig med det. Så nå er det først litt shopping (prøver igjen!), og deretter kos :-D

God tirsdag til alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du ler av deg selv, også. Jeg har nemlig ledd litt av det i dag også :hoho: Pass deg for h&m-butikken nå, da. Du ser hvordan det gikk med Amused under her ;)

:fnise: Ja, må jo ha litt selvironi ;)

Hehe, ja H&M-nettbutikken er jo skummel! :overrasket: Si meg, har de andre ting enn på de vanlige butikkene, eller ca det samme? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Hehe, ja H&M-nettbutikken er jo skummel! :overrasket: Si meg, har de andre ting enn på de vanlige butikkene, eller ca det samme? :klø:

Akkurat det samme! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du er i form. Jeg føler meg ikke alltid gravid nå heller.

Selv om man nesten savner litt symptomer i begynnelsen så er det innmari greit da... Blir et langt svangerskap om en bare skulle være dårlig.

Ha en fin dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge magen vokser føler jeg meg uansett ganske trygg på at alt er bra. Så da klarer jeg meg egentlig fint uten symptomer, vil jo at hverdagen skal være mest mulig normal ;)

Onsdag allerede dere! Halvveis til helg :juhu:

I dag blir det enten kino med ei venninne (gleder meg sånn til å se Drageløperen!), og så se fotballkamp med noen kompiser etterpå. Eller så blir det bare å være hjemme og se Gossip Girl ;)

Maten i går ble så bra - helstekt kalkunfilet, servert med potetmos av mandelpoteter, ovnsbakte rotgrønnsaker og fløtesaus laget av sjyen. Helt greit på en tirsdag, hehe. I dag kommer middagen an på om jeg drar på kino eller ikke.

Kjære og jeg hadde en litt "alvorlig" prat i går også. Han hadde fått et konkret jobbtilbud i Oslo med svarfrist nå på fredag. Vi har jo hele tiden ønsket å flytte en litt annen plass, litt lenger unna Oslo. Men samtidig var dette godt betalt, og veldig relevant.

Men nå har han bestemt seg for å takke nei. Vi satser på å få flyttet dit vi helst ønsker, selv om det muligens er noe vanskeligere med jobb der. Men ingenting er umulig, og jeg er sikker på at det ordner seg :) Så vi har litt is i magen, og ser hva som dukker opp utover våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den middagen hørtes god ut :sikle:

Drageløperen vil jeg også se. Men kan hende det blir i helga da...

Greit å ha is i magen og se an om drømmejobben kommer... Kjedelig å ikke bo der en helst vil når dere blir en til. Da er det kanskje like greit å bli i Bartebyen litt lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er det at samboer er ferdig på skolen nå i mai/juni. Så han må uansett ha seg en jobb, samme hvor det blir. Så velger vi å bli i barteby litt lenger, må han starte i ny jobb her, og da er det jo ikke bare bare å dra igjen.

For min del kunne vi godt bodd her 1-2 år til, men kjære er veldig klar for å flytte på seg. Han har en bakgrunn og utdanning som gjør ham ganske ettertraktet egentlig, men problemet er at jobbene ikke er så godt spredd. Mesteparten er i de store byene.

Men jeg er optimistisk :jepp:

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...