Gjest bergensaren Skrevet 6. juli 2007 #1 Del Skrevet 6. juli 2007 hei på dere. er det noen andre bergensere her som sier nærmt istedenfor nære/nær/nærme eller hvordan enkelte sier d? "er det nærmt oslo?" for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Del Skrevet 6. juli 2007 Å si nærmt er da helt vanlig? Alle jeg kjenner gjør det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. juli 2007 #3 Del Skrevet 6. juli 2007 Å si nærmt er da helt vanlig? Er det? Jeg skjlønte ikke hva ts mente før jeg leste at hun mente nærme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 6. juli 2007 #4 Del Skrevet 6. juli 2007 har aldri hørt det før =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 6. juli 2007 #5 Del Skrevet 6. juli 2007 Har aldri hørt det før jeg heller, ikke en gang av bergensere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the bergenser Skrevet 6. juli 2007 #6 Del Skrevet 6. juli 2007 jeg søkte nå litt på "nærmt" på google, og de fleste av de som skrev var faktisk fra berrgen. MErkelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juli 2007 #7 Del Skrevet 6. juli 2007 Eg seier nærmt. Og eg kjem frå ein plass eit stykke sør for Bergen! Frå ei bygd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå