Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Har du fått en homo som ikke virker? :fnise:

Masse lykke til med eksamen iallefall! Heier på deg :duskedame:

:ler: Du kan få sagt det ;) Og takk, er sliten og lei av eksamensmas og lesing nå, så skal bli godt å bli ferdig nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En homo som ikke virker. :skratte:

Huff, min kjære er akkurat som din når det gjelder sprøyter. Han klarer ikke å se det på TV engang. :overrasket:

Masse lykke til på eksamen i morgen! :klem:

:fnise: Ja, den var god ;)

Hehe, er nok flere av dem ja ;) Og tusen takk for det! :klemmer: Kjære kommer hjem i morgen også, så tror jeg skal kose meg hjemme med han i stedet for å gå på eksamensfest, selv om vennene mine blir sikkert litt skuffet hvis jeg ikke kommer, men er ganske sliten nå... får ikke sove så godt før eksamen...

Skal til frisøren i morgen også, det blir digg :) Føler jeg fortjener det etter de siste ukene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det var lenge siden! Men det skal sies at du har vært flink med lesingen :jepp: Lykke til på eksamen i dag! Det var i dag ikkesant? :klø:

Har vært å sniktittet på kjolen din, den er kjempefin :strix: Synes det går helt fint uten bh jeg ;)

Tenk nå er det 3måneder og noen få uker igjen for oss begge :hoppe: har du forresten tenkt på å sende inn papirene snart? det har jeg tenkt på, men ble så usikker på hvor de skal sendes.. Skatt vest/Bergen har jo postadresse i Stavanger :klø:

Jepp :) Takk ;) Nei, var i går og er i morgen også ;) Så skal bli deilig å være ferdig i morgen!

Takk, alle sier jeg ser så fin ut i den, så det er jo litt gøy :)

Ja, tiden flyr... begynte å se på skjemaene hin dagen, men kom ikke noe lengre enn å bare se litt på de... Jeg vet dessverre ikke hvor de skal sendes, men skal gi deg en lyd hvis jeg finner ut :) Hvis du har funnet en adr i Stavanger bør vel det være riktig? :klø: Vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morra! :) Du har nok fortjent en tur til frisøren etter stress og dårlig nattesøvn! Hvis vennene dine blir "skuffa" over at du ikke blir med på eksamensfest kan du vel bli med på en øl eller to, og så stikke hjem og kose deg med kjæresten etterpå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Takk ;) Nei, var i går og er i morgen også ;) Så skal bli deilig å være ferdig i morgen!

Takk, alle sier jeg ser så fin ut i den, så det er jo litt gøy :)

Ja, tiden flyr... begynte å se på skjemaene hin dagen, men kom ikke noe lengre enn å bare se litt på de... Jeg vet dessverre ikke hvor de skal sendes, men skal gi deg en lyd hvis jeg finner ut :) Hvis du har funnet en adr i Stavanger bør vel det være riktig? :klø: Vet ikke jeg...

Det ser ut som det er riktig adresse i følge skatteetaten sine sider, men jeg kan bare ikke forstå at om papirene skal behandles i Bergen, så tar det jo bare ekstra lang tid om det skal sendes til Stavanger :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morra! :) Du har nok fortjent en tur til frisøren etter stress og dårlig nattesøvn! Hvis vennene dine blir "skuffa" over at du ikke blir med på eksamensfest kan du vel bli med på en øl eller to, og så stikke hjem og kose deg med kjæresten etterpå? :)

Ble ikke frisørtime i dag likevel, lastebilen med hårproduktene hennes stod fast på fjellet, så hun var tom for behandlingen jeg skulle ha... så skal på tirsdag i stedet :)

Ja, stikker innom vorspielet mellom kl 20 og kl 22 tenkte jeg... så er jeg i allefall med litt, men er ganske dautrøtt nå... Var utrolig koselig å se kjære igjen da :) Kom inn døren og var kjempesliten, og han var kommet hjem rett før meg og var bare såå søt, sa hvor mye han hadde savnet meg og sånt... Så da ble det jammen meg litt :sengekos: selv om jeg ikke hadde trodd jeg kom til å orke, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som det er riktig adresse i følge skatteetaten sine sider, men jeg kan bare ikke forstå at om papirene skal behandles i Bergen, så tar det jo bare ekstra lang tid om det skal sendes til Stavanger :klø:

Har ikke peiling jeg, kan jo hende de behandler alt i Stavanger? :klø: Men var litt rart ja... tror nok jeg bare sender til adr som er på nett... Hvis det er feil må nå de kunne videresende det vel? Vi har jo uansett forholdsvis god tid enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig å være ferdig med eksamen! Følte det var litt varierende hvor bra det gikk, at jeg svarte ganske bra på noen spm og ikke så bra på andre... jaja, får se hvordan det går, akkurat nå er jeg bare glad for at det er over :)

Var en som var skikkelig dårlig under eksamen i dag stakkars, løp plutselig ut med hånden foran munnen... han trakk seg etter 50 min da, og da så det ut som han skulle brekke seg når han gikk frem for å levere trekkskjemaet, holdt seg skikkelig til magen og... greit at man gjerne VIL bli ferdig med eksamen, men er man så dårlig bør man holde seg hjemme... vet at noen gruer seg så mye for å gå på eksamen at de kaster opp, men så ut som dette var omgangssyken, og da synes jeg nesten det er litt rart å gå i forhold til smittefare og, selv om vi andre nok ikke hadde blitt syk før etter eksamen, men uansett... Hmm...

Jaja, nå skal jeg en tur på vors, så håper det blir kos :) De andre skal på eksamensfest etterpå, men jeg er trøtt som en klut, og jeg og kjære skal møte kokken i morgen "tidlig" (OK, ikke før 12 da, men jeg har ikke sovet lenge på mange, mange dager og har sovet dårlig/lagt meg sent) + vi må kjøre en halvtime for å møte han/henne, så gidder ikke være dårlig/trøtt da... Kjære lo av meg som hadde kjøpt tre rusbrus til i kveld, litt av en eksamensfeiring liksom :gjeiper: Det verste er at så trøtt og sliten som jeg er i dag så kommer det sikkert til å være nok :fnise: Vi har lånt bil i kveld og i morgen da, så kjæresten skal være søt og hente meg på vors når jeg vil hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og beklager at jeg har vært så dårlig på oppdatere meg i deres bøker i det siste, kommer nok sterkere tilbake i morgen når jeg ikke er så trøtt lengre ;) I sted, før kjære lagde middag var jeg så trøtt at jeg nesten sovnet over pc-en....hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du trenger ikke å unnskylde deg! Du har jo tross alt hatt eksamen! :Nikke: Bra at det gikk sånn rimelig greit da! Kos deg med tre rusbrus i kveld! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du trenger ikke å unnskylde deg! Du har jo tross alt hatt eksamen! :Nikke: Bra at det gikk sånn rimelig greit da! Kos deg med tre rusbrus i kveld! :fnise:

Bra du forstår ;) Nå er jeg hjemme fra eksamensvors, var kjempekos, men merker jeg er sliten altså... Skal bli godt å sove til kl 9.30 i morgen :gjeiper: Fikk meg et glass champis i dag også da, men ble som sagt ikke noe voldsomme greier ;) Merker at ingen av oss har drukket på noen uker da, ene venninnen min reiste seg opp etter en halv vinflaske, og holdt på å gå på trynet... :fnise:

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Er vel sånn jeg kommer til å være første ølen etter graviditeten også :fnise:

Gratulerer med overstått eksamen :strix:

Og nå begynner det virkelgi å nærme seg bryllupstid her, tida går fort :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke peiling jeg, kan jo hende de behandler alt i Stavanger? :klø: Men var litt rart ja... tror nok jeg bare sender til adr som er på nett... Hvis det er feil må nå de kunne videresende det vel? Vi har jo uansett forholdsvis god tid enda ;)

God tid har vi enda ;)

Bra du forstår ;) Nå er jeg hjemme fra eksamensvors, var kjempekos, men merker jeg er sliten altså... Skal bli godt å sove til kl 9.30 i morgen :gjeiper: Fikk meg et glass champis i dag også da, men ble som sagt ikke noe voldsomme greier ;) Merker at ingen av oss har drukket på noen uker da, ene venninnen min reiste seg opp etter en halv vinflaske, og holdt på å gå på trynet... :fnise:

Natta! :klem:

:fnise: Skal ikke være lett det der å drikke når man er sliten.

Gratulerrer med vel overstått eksamen forresten :klappe:

- Og lykke til på møtet med kokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for fullført eksamen! Og for tre rusbrus! :fnise:

Takk :) Hehe, får kanskje ta litt mer i på lørdag, nå er jeg nesten uthvilt igjen, så tåler vel litt mer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe.. Er vel sånn jeg kommer til å være første ølen etter graviditeten også :fnise:

Gratulerer med overstått eksamen :strix:

Og nå begynner det virkelgi å nærme seg bryllupstid her, tida går fort :overrasket:

Hehe... hvordan jeg kommer til å være etter graviditet og amming tør jeg ikke tenke på, hehe... Tror jeg må teste formen hjemme med samboer før jeg kan tørre å drikke med andre i allefall ;)

Takk :) Og begynner virkelig å nærme seg ja! Gleder meg da :) Får håpe de neste 2 årene eller så går fooort også... Hadde liksom egentlig innfunnet meg med å vente litt med baby, men akkurat nå er det vanskelig... Skjønner meg ikke helt på samboer heller, i dag når vi var på butikken ble han kjempesjarmert av en liten gutt på halvannet år som løp rundt og smilte og sa hei til oss, han har snakket om det flere ganger i dag, og likevel vil han ikke prøve enda :( Vet det er "fornuftig" å ha alt på plass først, men det viktigste er vel kjærlighet og en trygg ramme... Hmf... merker jeg begynner å bli skikkelig utålmodig nå, tenker du forstår meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tid har vi enda ;)

:fnise: Skal ikke være lett det der å drikke når man er sliten.

Gratulerrer med vel overstått eksamen forresten :klappe:

- Og lykke til på møtet med kokken ;)

Hehe, nei, tåler mindre da... lite søvn, lite mat og generelt stress gjør at man ikke tåler så mye, men jeg ble bare i godform jeg da ;)

Og takk, det er sååå deilig å være ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk møtet med kokken i dag? :)

Det gikk fint :) Vi hadde jo egentlig bestemt meny på forhånd, men likevel greit å snakke gjennom det, vi må jo samarbeide med kjøkkenet i forhold til taler og sånt, så det ikke kommer en tale akkurat når hovedretten skal inn, så den står og kjølner f. eks :gjeiper: Men kokken virket veldig hyggelig og flink, så vi er kjempefornøyd så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtte også vigsleren vår i dag, veldig sprudlende og søt dame som var veldig opptatt av detaljer og estetikk og kom med mange gode forslag, så nå har vi fått forslag til både kjøreplan for vielsen og design av program :) Hun skulle sende oss forslag til dikt og allsang også, ellers har vi jo bestemt oss for solosang og sax :) Så tror dette blir kjempebra :) Vi var og så på lokalet for vielsen sammen, merket jeg ble litt nervøs når vi stod oppe på podiet der, selv om det bare var oss, foreldrene mine og noen folk som jobbet der som var der... Så utover og så for meg hvordan det blir med alle til stede :gjeiper:

Ellers var jeg og kjære på kino og så Milk i dag, veldig bra film, ganske trist også, begynte å grine på slutten... anbefaler dere å se den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...