Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke vært så aktiv her i det siste, men nå er jeg oppdatert!! Kjempefine buketter alle sammen, jeg er nok ikke den rette til å hjelpe deg noe videre der. Sånt har ikke jeg greie på. Håper å finne min egen lille blomster-finn som kan lage noe til meg!! :jepp:

Og :hoppe: for hull i ørene! Og London-tur! Så gøy at dere får sett litt! Sitter du i fagstyret selv, eller er det en tur de arrangerer? Tror ikke Juristforeningen i Oslo noen gang gjorde sånne ting... Høres spennende ut i hvert fall!!

Hehe, så du har ikke bestilt blomster du heller? Betryggende, siden jeg har en måned mer å gjøre ting på enn du har ;)

Jeg er medlem av Juristforeningen, men har ikke vært aktiv siden første året, så jeg er bare med :) Men kjenner noen av de som sitter i fagstyret da.. Har tenkt på å bli aktiv der men så har det liksom aldri blitt noe av :gjeiper: Har litt lyst å gjøre noe i ELSA også, men føler det er litt teit å plutselig bli aktiv der nå...

Seriøst, arrangerte de ikke turer? Trodde Oslo var enda flinkere til sånt enn vi var jeg... i Bergen er det hvertfall 2-3 turer å være med på hvert år... men dere har (hadde) jo IU vel? Tror alle kan være med på de turene i allefall (men det er jo mest fylla-opplegg da :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kult med Londontur! :strix:

Gøy å få sett litt, men kanskje enda gøyere med shopping og musical! Har du tenkt på hva slags musical dere vil se?

:duskedame: litt for treningsresultatene dine også!

God helg!

:klemmer:

Ja, vi må passe på å få litt fritid også, at ikke alt bare blir seriøst hele tiden ;) Jeg så Queen-musikalen da jeg var i London i sommer, og den var knallbra, så nesten fristende å se den en gang til... vet ikke hva som går ellers, men hvis Mamma Mia går har jeg lyst å se den i allefall... men må jo nesten høre litt med de andre hva de vil også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for treningsresultater:D Kjempeflink er du. Og så gøy med London-tur, håper du får skvist inn litt shopping og sånt noe også!

Ja, vi har fått gode priser på ting, så fly, hotell, utflukter og endel mat (lunsj 2-3 dager og middag en dag) er inkludert til 4000,- , men budsjettet blir nok litt høyere når vi regner med shoppingen ja :fnise: Huff... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke undervurdere den makten shoppingen har over lommeboken nei :fnise:

Gøy med Lonon tur :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så du har ikke bestilt blomster du heller? Betryggende, siden jeg har en måned mer å gjøre ting på enn du har ;)

Jeg er medlem av Juristforeningen, men har ikke vært aktiv siden første året, så jeg er bare med :) Men kjenner noen av de som sitter i fagstyret da.. Har tenkt på å bli aktiv der men så har det liksom aldri blitt noe av :gjeiper: Har litt lyst å gjøre noe i ELSA også, men føler det er litt teit å plutselig bli aktiv der nå...

Seriøst, arrangerte de ikke turer? Trodde Oslo var enda flinkere til sånt enn vi var jeg... i Bergen er det hvertfall 2-3 turer å være med på hvert år... men dere har (hadde) jo IU vel? Tror alle kan være med på de turene i allefall (men det er jo mest fylla-opplegg da :gjeiper: )

Ikke bestilt en eneste blomst nei... Har tenkt fint lite på det egentlig...

Jeg tror ikke de arrangerte noen turer nei! De hadde prosedyrekonkurranse, ekstra forelesninger og en oppgaveskrive-konkurranse. Men det tror jeg var alt..

IU er det samme som NU kanskje? Det het i alle fall Nordisk uke da jeg studerte, men kanskje det er blitt enda mer internasjonalt siden da?? :klø: (Skulle tro det var dødslenge siden jeg var ferdig, ikke under to år... :fnise: ) De kan alle være med på ja, men det er jo knallhard fyll ja. Jeg har aldri reist på sånn tur, men fikk jo med meg en del da det var i Oslo. De hadde en "lek" som het Bubblor husker jeg, der poenget var at man måtte drikke sprit fra en flaske - så mye at det kom bobler opp i flaska. Og ikke bare én.... Helt sykt, og veldig usunt... :) Jeg syns det ble litt vel fjortis jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke undervurdere den makten shoppingen har over lommeboken nei :fnise:

Gøy med Lonon tur :nigo:

Hehe... gøy og fort dyrt :gjeiper: Men pundet er jo gunstig nå, så lurer på om det kanskje lønner seg å kjøpe noe pund allerede? Tviler på at det går mer ned liksom... men fyker vel ikke i været igjen med det første heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestilt en eneste blomst nei... Har tenkt fint lite på det egentlig...

Jeg tror ikke de arrangerte noen turer nei! De hadde prosedyrekonkurranse, ekstra forelesninger og en oppgaveskrive-konkurranse. Men det tror jeg var alt..

IU er det samme som NU kanskje? Det het i alle fall Nordisk uke da jeg studerte, men kanskje det er blitt enda mer internasjonalt siden da?? :klø: (Skulle tro det var dødslenge siden jeg var ferdig, ikke under to år... :fnise: ) De kan alle være med på ja, men det er jo knallhard fyll ja. Jeg har aldri reist på sånn tur, men fikk jo med meg en del da det var i Oslo. De hadde en "lek" som het Bubblor husker jeg, der poenget var at man måtte drikke sprit fra en flaske - så mye at det kom bobler opp i flaska. Og ikke bare én.... Helt sykt, og veldig usunt... :) Jeg syns det ble litt vel fjortis jeg da...

Ja, prosedyrekonkurransene og juridiske vinterleker er vel alle fakultetene sammen om ja...

IU og NU er nok det samme ja ;) I Bergen har det hett IU en god stund da, i allefall siden jeg begynte (skjønner egentlig ikke helt hvorfor, det er egentlig bare Norden det gjelder), det var der jeg var med i begynnelsen, men jeg syntes også det ble litt overdrevet mye drikking der, så tror fagstyret eller ELSA er bedre, da får man liksom både sosiale ting OG litt mer seriøse faglige ting, ikke bare drikking... husker noen i IU slengte dritt om ELSA for at de var altfor seriøse, men IU var nok litt lite seriøst igjen, var faktisk en god del av de som var med der da jeg begynte som etterhvert sluttet på jussen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... gøy og fort dyrt :gjeiper: Men pundet er jo gunstig nå, så lurer på om det kanskje lønner seg å kjøpe noe pund allerede? Tviler på at det går mer ned liksom... men fyker vel ikke i været igjen med det første heller...

:klø: ikke godt å si, men det er kanskje ikke så dumt å ha noen "billige" pund på lager allerede nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: ikke godt å si, men det er kanskje ikke så dumt å ha noen "billige" pund på lager allerede nå ;)

Er veldig usikker selv... stiger det til 10 er det liksom ikke store forskjellen, men stiger det til 10,50 eller 11 er det jo litt forskjell... Vet ikke hvor mye det er realistisk at det vil stige på 2 mnd, spesielt siden situasjonen i den engelske økonomien er ganske dårlig...

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forkjølet igjen i dag, så ingen trening i dag, men får satse på jeg kommer meg av gårde i morgen :) skal i allefall på step på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for synspunkt ;) Jeg trodde jeg hadde nr 5 som favoritt, men nå er jeg som sagt veldig usikker... Noen av de er jo forholdsvis like da, så går vel kanskje an å kombinere litt som du sier... huff, får håpe jeg greier bestemme meg snart :)

Skal du få en butikk til å lage? lage selv? en venn/venninner lager?

Ta med bildene nå i god tid og få dem til å tegne et forslag til deg! Blomsterdekoratørene er flinke til å se sammenhenger og hva som kan kombineres til noe fint! :)

Lykke til med å "bestemme" deg ;)

Må forresten skryte litt av meg selv også :gjeiper: :

på halvannen uke har jeg gått ned 2 kg, og krympet et par-tre cm her og der :hoppe: Så nå får jeg bare fortsette å være like flink fremover :)

Kjempebra!! :klappe: Fortsett sånn! :Nikke:

Jeg skal en uke til London med fagstyret i mars/april :strix: Da blir det besøk hos engelsk Høyesterett, advokatfirma, to universiteter etc :) Håper å få skviset inn en musikal og litt shopping også! :) Gleeder meg :)

Så gøy med Londontur! Jeg har bare vært der i 24 timer tidligere, så har veldig lyst til å dra dit igjen for å få med meg en musikal og litt sightseeing. Sist var det kun shopping :fnise:

Ha en fortsatt god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Pundet er jo veldig billig nå, nesten så jeg skulle vært der en tur i stedet for usa ;) Men, det er sikkert ikke dumt å kjøpe litt valuta nå, du trenger det jo uansett!

God bedring, håper du blir frisk fort! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig til trening om dagen, flinka! Passe deg så ikke kjolen blir altfor stor nå da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skal du få en butikk til å lage? lage selv? en venn/venninner lager?

Ta med bildene nå i god tid og få dem til å tegne et forslag til deg! Blomsterdekoratørene er flinke til å se sammenhenger og hva som kan kombineres til noe fint! :)

Lykke til med å "bestemme" deg ;)

Så gøy med Londontur! Jeg har bare vært der i 24 timer tidligere, så har veldig lyst til å dra dit igjen for å få med meg en musikal og litt sightseeing. Sist var det kun shopping :fnise:

Ha en fortsatt god helg! :klemmer:

Skal nok få butikk til å lage :) Mulig at kjæresten til bestefaren til samboeren min skal lage oppsatsene, men buketten tror jeg jeg skal overlate til de helproffe ;)

Blir gøy med London-tur ja :) Har vært der 4 ganger tidligere (en langhelg og tre dagsturer i forbindelse med annen ferie), så har unnagjort det meste av sightseeing, så prioriterer nok musikal og shopping, får ikke så mye "fritid" på turen nemlig, ganske tett program :)

Hadde en kjempefin helg :) Enn du? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pundet er jo veldig billig nå, nesten så jeg skulle vært der en tur i stedet for usa ;) Men, det er sikkert ikke dumt å kjøpe litt valuta nå, du trenger det jo uansett!

God bedring, håper du blir frisk fort! :troest:

Ja, får se om jeg skal kjøpe meg litt :) Er mye bedre nå, til tross for at jeg sov 3-4 timer i natt (helt tett i nesen og litt i brystet), har vært 8 timer på skolen og deretter rett til en lang skravlekveld hos ene forloveren... før vi skulle lage middag var jeg så sliten at jeg trodde jeg skulle besvime nesten, men kom meg veldig i kveld, så satser på å være pigg i morgen så jeg får trent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig til trening om dagen, flinka! Passe deg så ikke kjolen blir altfor stor nå da :ler:

Hehe, takk :) Tror ikke det er fare for at kjolen blir for stor, er jo snøring på den som har endel å gå på, dessuten er ikke målet mitt først og fremst vekttap (selv om det er flott det også), men å bli strammere her og der ;) Hvis jeg plutselig skulle krympe så er jo mormor en sydame av de sjeldne også, så ingen fare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse::strix::hoppe: 5 måneder igjen!! :hoppe::strix::danse:

Har ikke fått trent siden torsdag siden jeg har vært syk, men forhåpentligvis på'an igjen i morgen! :)

Satt i kø på nettet for å få billetter til The Boss i morges, var klin umulig... ble ganske irritert siden jeg logget på allerede 8.40 eller noe... fetteren min logget på 5 over ni og fikk... Heldigvis ordnet han billetter til meg og kjære, men en venninne av meg, pappa og en kompis av han mangler fortsatt... håper virkelig vi klarer å skaffe til de! Pappa er sååå Springsteen-fan, at jeg kommer til å få dårlig samvittighet av å gå der uten han... er nesten så jeg vurderer å gi ham billetten min hvis han ikke får tak i... men venninnen min fant utrolig nok noen på finn.no som selger billettene til ordinær pris, så håper hun får ordnet det den veien... er kun fetteren min og to til jeg har snakket med som har fått billetter, så jeg lurer på hvem som har kjøpt alle 44 000! Var ganske sikker på at ville bli utsolgt, men ikke på 40 min! Tenkte mer et par-tre timer... vurderte faktisk å stille meg i kø ved Grieghallen, men trodde ikke det skulle være nødvendig, og hadde egentlig ikke mulighet heller siden var assistent i dag...

Hatt en koselig skravlekveld med forloverne mine i kveld :) Hun ene drar til Italia søndag og blir vekke til en uke før bryllupet, det blir rart... hun har vært i Sør-Afrika et år tidligere da, så er ikke redd for at vennskapet ikke skal tåle det, men er likevel rart å ikke kunne se en nær venn på så lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...