Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Syns det er veldig greit å sende ut innbydelser tidlig jeg. Slik at gjestene ikke planlegger ferie da, som du sier. :jepp:

Åh, Final Fantasy. Da hadde min kjære blitt glad hvertfall. Men vi skal ikke danse vals da. Syns ikke det gjør noe å bruke kjent filmmusikk heller. Den Gudfaren-sangen er jo kul.

Ja, sender dem nok så fort jeg er ferdig med dem, blir nok over helgen igjen.

Ser ut til at det blir Gudfaren nå :) Åh, nå fikk jeg lyst å se filmene igjen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Anytime!

Så bra, og så flink du er!! :)

Gudfaren-musikken er veldig kul syns jeg! Blir et lite dramatisk tilsnitt over det hele syns jeg, tøft. Og filmene er fine :jepp:

Tøft det ordna seg med bil også! :tommelsmil:

Ja, jeg er skikkelig i siget nå :) Gleder meg til å trene i dag. Heldigvis har jeg en treningsvillig kropp og ser fort resultater, så det hjelper jo også på motivasjonen :) Ikke at det er noe problem å trene når jeg først er på treningssenteret da, er mer det å komme seg dit... Men nå har jeg kommet i gang og har tenkt å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene! :hoppe: Har det problemet jeg også, med å komme meg til treningssenteret. :fnise:

Amazed er alldeles nyyydelig ja, men jeg er fortsatt litt usikker. Jeg er litt av en musikksnobb og synes den kan bli for vanlig? Ikke vet jeg. Uansett kommer aldri min kjære til å gå med på å danse til min musikk uansett, så dersom ikke noe annet dukker opp blir det den. Teksten passer veldig fint også synes jeg, det er viktig.

Så kult med Gudfaren-vals da! Tror jeg husker hvordan hovedmelodien er, men mer kan jeg ikke si om det. Er ikke akkurat verdens største Gudfaren-fan. :spy::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gidder ikke bli helt fanatisk på kostholdet, men i går hadde vi fiskekarbonader med poteter og råkost, og i dag hadde vi fullkornsspagetti bolognese, så har ikke vært så verst det heller :) Men trening skal jeg i allefall være flink med fremover! :)

Ja, foreslå det! Det er jo sååå fint der!! :) Dere får sikkert en av suitene med utsikt mot sjøen i såfall, det er det eneste minuset med vår... men er nok fint å se mot fjellene også ;)

Det er jo ikke dumt å spise sunt heller :fnise: Selv er jeg heller ikke fanatisk i matveien, treningen veier opp for det jeg putter i munnen :ler:

ja jeg har vist han bildene, og sendt mail til hotellet :hoppe: så vi får se hva de sier for noe... Har også sendt mail til et par andre hotell rundt omkring i byen for å høre hva de har og tilby også :)

Og nå har vi fått bekreftet at den nyyydelige Cadillac Fleetwood Limousinen fra 1957 er ledig for dagen, sånn at vi har fått booket den!! :strix:

Stilig :strix: Sikkert råflott bil! Selv skal vi ha bilen til en i familien. En 1967 mod Pontiac cabriolet *Håper på fint vær :sol: *

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke dumt å spise sunt heller :fnise: Selv er jeg heller ikke fanatisk i matveien, treningen veier opp for det jeg putter i munnen :ler:

ja jeg har vist han bildene, og sendt mail til hotellet :hoppe: så vi får se hva de sier for noe... Har også sendt mail til et par andre hotell rundt omkring i byen for å høre hva de har og tilby også :)

Stilig :strix: Sikkert råflott bil! Selv skal vi ha bilen til en i familien. En 1967 mod Pontiac cabriolet *Håper på fint vær :sol: *

Nei, er greit å spise sunt også :) Begynte bra med havregrøt og kiwi i dag :) Middagen var vel bare passe sunn, svinestek fra Fjordland... er ikke så glad i ferdigmat, men kjære skulle være med kompiser, så da gadd jeg ikke styre med å lage noe bare til meg selv...

Åh, så morsomt hvis vi ender opp med samme hotell ;) vel, vi sendte til 2 andre (ville ha et av de fine i sentrum), og det vi valgte var desidert best på pris og service :) Er selvfølgelig greit å sjekke litt rundt, vi kunne jo hørt med enda flere, men jeg hadde på en måte bestemt meg for det vi endte med for lenge siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det 65 min kondisjon og 10 min styrke :) Litt lite styrke kanskje, men men :gjeiper: Synes jeg har vært flink jeg :) Nå må jeg bare få gjort litt skolegreier... (hadde bestemt meg for å lese hjemme i dag og endte med å sove altfor lenge....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å trene! :hoppe: Har det problemet jeg også, med å komme meg til treningssenteret. :fnise:

Amazed er alldeles nyyydelig ja, men jeg er fortsatt litt usikker. Jeg er litt av en musikksnobb og synes den kan bli for vanlig? Ikke vet jeg. Uansett kommer aldri min kjære til å gå med på å danse til min musikk uansett, så dersom ikke noe annet dukker opp blir det den. Teksten passer veldig fint også synes jeg, det er viktig.

Så kult med Gudfaren-vals da! Tror jeg husker hvordan hovedmelodien er, men mer kan jeg ikke si om det. Er ikke akkurat verdens største Gudfaren-fan. :spy::fnise:

Oj, hadde visst glemt å svare deg! Takk, det er deilig å komme i gang med trening igjen :)

Tror ikke Amazed er så mye brukt nei, er mer "You raise me up" og "From this moment" jeg føler ALLE valgte en periode :gjeiper: Men samtidig blir det også litt for dumt å velge bort en sang man virkelig liker fordi "alle" har brukt den (nå er heldigvis ikke de to overnevnte mine absolutte favoritter :fnise: )...

Du kan i allefall være med på at musikken er kul da, selv om du ikke liker filmen ;) Jeg synes bare første filmen var OK i begynnelsen, men så plutselig skjedde det noe og jeg ble helt hektet, sett de flere ganger alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble endelig ferdig med invitasjonene i går :hoppe: Og ble ganske fornøyd med resultatet om jeg skal si det selv :) Så poster de nok i dag selv om det kanskje er litt tidlig enda... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, hadde visst glemt å svare deg! Takk, det er deilig å komme i gang med trening igjen :)

Tror ikke Amazed er så mye brukt nei, er mer "You raise me up" og "From this moment" jeg føler ALLE valgte en periode :gjeiper: Men samtidig blir det også litt for dumt å velge bort en sang man virkelig liker fordi "alle" har brukt den (nå er heldigvis ikke de to overnevnte mine absolutte favoritter :fnise: )...

Du kan i allefall være med på at musikken er kul da, selv om du ikke liker filmen ;) Jeg synes bare første filmen var OK i begynnelsen, men så plutselig skjedde det noe og jeg ble helt hektet, sett de flere ganger alle sammen :)

Ja, jeg må innrømme at det er utrolig teit å velge bort en sang fordi ''alle'' har den. Men det er en annen sang som jeg har såååå utrolig lyst til å ha, men som min kjære ikke likte, klarer ikke å stoppe å tenke på den sangen. Det er nok derfor Amazed sitter litt langt inne... :gjeiper: (hvor teit er ikke jeg da... :fnise: )

Ja, musikken til Gudfaren er kjempekul. :jepp: Tror grunnen til at jeg ikke liker Gudfaren er at min kjære ikke har sett dem. Har et inntrykk av at sånne filmer kommer gjennom kjærestene våre og ''tar oss med storm''. Det har Star Wars gjort for meg i alle fall... :fnise: (ikke at jeg noen gang kunne tenkt meg å hatt Star Wars-musikk i bryllupet da...ser det for meg jeg nå. :skratte: )

Og :strix: for ferdige invitasjoner! (heldig du... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må innrømme at det er utrolig teit å velge bort en sang fordi ''alle'' har den. Men det er en annen sang som jeg har såååå utrolig lyst til å ha, men som min kjære ikke likte, klarer ikke å stoppe å tenke på den sangen. Det er nok derfor Amazed sitter litt langt inne... :gjeiper: (hvor teit er ikke jeg da... :fnise: )

Ja, musikken til Gudfaren er kjempekul. :jepp: Tror grunnen til at jeg ikke liker Gudfaren er at min kjære ikke har sett dem. Har et inntrykk av at sånne filmer kommer gjennom kjærestene våre og ''tar oss med storm''. Det har Star Wars gjort for meg i alle fall... :fnise: (ikke at jeg noen gang kunne tenkt meg å hatt Star Wars-musikk i bryllupet da...ser det for meg jeg nå. :skratte: )

Og :strix: for ferdige invitasjoner! (heldig du... :ler: )

OK, da skjønner jeg litt bedre at Amazed sitter litt lengre inne, men disse stakkars mennene må vel få lov å være med å bestemme noe de også! :fnise: Man må jo inngå kompromiss en gang i blant, men er enig i at det er ganske irriterende hvis man liksom føler at man har bestemt seg for noe og så er kjæresten heeelt imot det...

Hmm, jeg skal innrømme at jeg nok ikke hadde sett Gudfaren hadde det ikke vært for kjæresten min, men Star Wars får han meg aldri til å like ;) Får fnatt etter et kvarter og bare MÅ skru av :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da skjønner jeg litt bedre at Amazed sitter litt lengre inne, men disse stakkars mennene må vel få lov å være med å bestemme noe de også! :fnise: Man må jo inngå kompromiss en gang i blant, men er enig i at det er ganske irriterende hvis man liksom føler at man har bestemt seg for noe og så er kjæresten heeelt imot det...

Hmm, jeg skal innrømme at jeg nok ikke hadde sett Gudfaren hadde det ikke vært for kjæresten min, men Star Wars får han meg aldri til å like ;) Får fnatt etter et kvarter og bare MÅ skru av :gjeiper:

Jada, selvfølgelig skal de få være med å bestemme. Han vil jo gjerne ha Bon Jovi - It's my life akustisk ( :spy: ) og det sa jeg plent nei til, så jeg må jo bare respektere hva han mener om ''min'' sang. Men min sang er jo så mye finere enn hans sang. :fnise::ler:

:fnise: Star Wars er kult (liker de nye filmene best da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, selvfølgelig skal de få være med å bestemme. Han vil jo gjerne ha Bon Jovi - It's my life akustisk ( :spy: ) og det sa jeg plent nei til, så jeg må jo bare respektere hva han mener om ''min'' sang. Men min sang er jo så mye finere enn hans sang. :fnise::ler:

:fnise: Star Wars er kult (liker de nye filmene best da...)

Hehe, skjønner du sa nei til "It's my life"... Synes ikke den passer helt i en bryllups-setting :fnise: Får håpe dere blir enige til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
I dag ble det 65 min kondisjon og 10 min styrke :) Litt lite styrke kanskje, men men :gjeiper: Synes jeg har vært flink jeg :) Nå må jeg bare få gjort litt skolegreier... (hadde bestemt meg for å lese hjemme i dag og endte med å sove altfor lenge....)

75 minutter er jo kjempebra, det da! :klappe:

Og :strix: for invitasjonene, så bra! Kan vi få se? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv har jeg lyst å ha "The Rose", "It's you I have loved", og/ eller "Et liv för mig" under vielsen... men tror kjære legger ned veto mot "The Rose"...

Og så blir det sannsynligvis "My song" av Keith Jarrett og Jan Garbarek på saxofon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75 minutter er jo kjempebra, det da! :klappe:

Og :strix: for invitasjonene, så bra! Kan vi få se? :)

Hehe, joda, 75 min er ikke så verst :)

Ligger et bilde av forsiden på gud vet hvilken side av denne boken, har allerede postet alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så flink du har vært med innbydelsene! :hoppe:

Kommer det bilder? :)

Ligger bilde et sted her i boken av forsiden, tenkte på å ta bilde av innsiden også, men så glemte jeg det... er egentlig bare rosa kartong limt på hvit, men kan sikkert fikse et bilde av det hvis dere er veldig nysgjerrige :fnise:

Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann lenemor!

Nå har jeg klart å karre meg inn på KG igjen etter min lange tørkeperiode :sjenert: og det er godt å få lest seg litt opp igjen!

Og nå har vi fått bekreftet at den nyyydelige Cadillac Fleetwood Limousinen fra 1957 er ledig for dagen, sånn at vi har fått booket den!! :strix:

hurra! :hoppe:

Gudfaren-musikken er veldig kul syns jeg! Blir et lite dramatisk tilsnitt over det hele syns jeg, tøft.

Må si meg enig med Ansjoni her! Tøff idé med gudfaren musikk altså! Kommer til å bli spennende og annerledes, men antageligvis også veldig flott i.o.m. at man er kledd så fint, dempet belysning, alle står og ser på osv! Ser det hele for meg - kommer til å bli som i en film ;) :rødme:

Ble endelig ferdig med invitasjonene i går :hoppe: Og ble ganske fornøyd med resultatet om jeg skal si det selv :) Så poster de nok i dag selv om det kanskje er litt tidlig enda... :)

Hurra for ferdige invitasjoner!! :strix:

Jeg husker å ha sett invitasjonene deres før, men ser gjerne et nytt bilde ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er greit å spise sunt også :) Begynte bra med havregrøt og kiwi i dag :) Middagen var vel bare passe sunn, svinestek fra Fjordland... er ikke så glad i ferdigmat, men kjære skulle være med kompiser, så da gadd jeg ikke styre med å lage noe bare til meg selv...

Åh, så morsomt hvis vi ender opp med samme hotell ;) vel, vi sendte til 2 andre (ville ha et av de fine i sentrum), og det vi valgte var desidert best på pris og service :) Er selvfølgelig greit å sjekke litt rundt, vi kunne jo hørt med enda flere, men jeg hadde på en måte bestemt meg for det vi endte med for lenge siden :fnise:

Det er lov å spise ferdigmiddag av og til også :fnise: Ikke alltid man har tid eller lyst til å stelle altfor mye med maten ;)

Ja jeg synes også det hotellet dere skal ha er et av de beste på service ;) Det er faktisk de som har kommet med det mest fristende tilbudet også, de sendte det tilogmed i posten! Og så har de slått av 200,- per rom for gjestene våre også!

Så det blir nok kanskje de ;) Hadde vært gøy å møtt på dere der ihvertfall :strix:

Synes du er råflink jeg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...