Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fikset litt bryllupsting i kveld, så da tør jeg å snike meg inn i boka di uten å få helt hetta over alt jeg skulle ha gjort :ler:

Vi skal danse vals til Annie's song av John Denver, tenker vi. Liker teksten godt! Den ligger på youtube, jeg er for lat til å gå inn og finne link nå :sjenert:

Når har dere tenkt til å sende ut invitasjonene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fikset litt bryllupsting i kveld, så da tør jeg å snike meg inn i boka di uten å få helt hetta over alt jeg skulle ha gjort :ler:

Vi skal danse vals til Annie's song av John Denver, tenker vi. Liker teksten godt! Den ligger på youtube, jeg er for lat til å gå inn og finne link nå :sjenert:

Når har dere tenkt til å sende ut invitasjonene?

Så flink du har vært :)

Annie's Song er fin! Noe å vurdere :) Ellers har jeg funnet ut at Final Fantasy har en del valser... haha... vedder på sambo kommer til å bli glad hvis jeg går med på å velge en av de :fnise:

Vi sender dem i slutten av mnd tenker jeg... er litt tidlig, men greit at alle får med seg datoen så de ikke bestiller ferier og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :trene: Det verste er jo å begynne, men nå er du i gang :)

Takk :) Du må jo kunne sies å være motivator her inne når det gjelder trening ;) Skal trene i morgen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fink du er til å trene! Blir nok bra om du klarer å fortsette slik :duskedame:

Forresten så har jeg kikket endel på nettsiden til der dere skal ha bryllupsnatter :) Veldig fristet til å foreslå en av suitene for min kjære :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan var deres feiring da?

Vi var dumme nok til ikke å bestille billetter på forhånd... og det var utsolgt, enda med 2 forestillinger kl 1830! Tenkte først vi kunne vente til den gikk kl 2020, men jammen var den også utsolgt, så ble ikke noe Max Manus på oss... gikk hjem til en venninne og hadde filmkveld i stedet...

Åh så spennende!! :) Nylig bestemt eller? Jeg vet ikke hva det blir her, jeg har egentlig lyst å prøve til høsten, men ser ut til at jeg må vente litt lengre... har sagt at det i allefall skal bli prøving innen 2 år ;)

God helg! :)

Oi, dette innlegget har jeg oversett.. :flau: Ser du har sett Max Manus nå! Det er bra!!

Ja, vi hadde akkurat bestemt dette med prøvingen da jeg skrev det her sist. Det må vel fortsatt betegnes som nylig.. :fnise: Du har vel litt tid igjen før du er ferdig med studiene enda? Hvor lenge er det egentlig?

Å herregud, den suiten hørtes jo bare såååå herlig ut! :rødme:

Titter innom en tur jeg... :goodbye:

Så du lurte litt på tips til brudevals. Skal dere danse vals-vals eller bare klinedans? For dersom det er klinedans-''vals'' har jeg et helt lager med sanger som passer veldig fint. :jepp: Har fått samlet opp en del i min jakt på en sang som både jeg og min kjære liker:

Goo Goo Dolls - Before It's Too Late (min favoritt :rødme: )

Rascal Flatts - Bless the Broken Road

Elton John - Your Song

Bic Runga - Sway

Oleander - Halo

Goo Goo Dolls - Iris

David Gray - This Year's Love

Lonestar - Amazed (den vi skal ha...tror jeg...)

og listen bare fortsetter, men disse er mine favoritter.

God helge :klemmer: fra meg, og :strix: for mindre enn et halvt år igjen!

Ååååå... :dåne: Amazed er en så NYDELIG sang!!!! Takk for at du minnet meg på den!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fink du er til å trene! Blir nok bra om du klarer å fortsette slik :duskedame:

Forresten så har jeg kikket endel på nettsiden til der dere skal ha bryllupsnatter :) Veldig fristet til å foreslå en av suitene for min kjære :lur:

Ja, jeg gidder ikke bli helt fanatisk på kostholdet, men i går hadde vi fiskekarbonader med poteter og råkost, og i dag hadde vi fullkornsspagetti bolognese, så har ikke vært så verst det heller :) Men trening skal jeg i allefall være flink med fremover! :)

Ja, foreslå det! Det er jo sååå fint der!! :) Dere får sikkert en av suitene med utsikt mot sjøen i såfall, det er det eneste minuset med vår... men er nok fint å se mot fjellene også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cypress: Er ferdig i mai/juni neste år, så har nesten halvannet år igjen... så får nok pent vente til jeg er ferdig med studiene og i fast jobb tror jeg... prøvde å få med samboer på at vi kunne prøve til høsten, men han vil vente til jeg har fast jobb... men men... er forhåpentligvis bare et år ekstra å vente, og vi er jo unge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært hos mormor og morfar og øvet på vals, det gikk faktisk overraskende bra :) Så nå må vi øve litt for oss selv, og så skal vi opp igjen dit om en stund...

Er det teit å danse til Gudfaren-sangen? Vi fant en litt raskere versjon i forhold til orginalen som jeg synes var perfekt å danse til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har vi fått bekreftet at den nyyydelige Cadillac Fleetwood Limousinen fra 1957 er ledig for dagen, sånn at vi har fått booket den!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den versjonen vi muligens skal danse til er på CD, så den har jeg ikke tilgjengelig for dere, men du kan jo se her på youtube så du får en idé om hvordan det høres ut (er jo samme sangen bare litt annet tempo):

Er kanskje litt trist/tung/ i forhold til bryllup, pluss selvfølgelig veldig knyttet til filmen... Hvis du ikke har sett filmene må du se de, cypress, virkelig gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg avslørte nok der at jeg ikke har sett filmene nei... :flau: Det skjønner jeg at jeg må.. Lider meg gjennom Star Wars nå om dagen, de går på Nrk3 på mandagene (=nå - og som du skjønner følger jeg godt med!! :fnise: ) Håper Gudfaren er bedre enn dem..

Men nå har jeg hørt på sangen, den syns jeg var fin!! Jeg forbinder den ikke med noe da.. kanskje det blir litt rart hvis den er veldig kjent som filmmusikk? :vetikke:

Skulle forresten hilse fra min Kjære - som har litt greie på veteranbiler - og si at det er en veldig kul bil dere skal leie!! :jepp::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg avslørte nok der at jeg ikke har sett filmene nei... :flau: Det skjønner jeg at jeg må.. Lider meg gjennom Star Wars nå om dagen, de går på Nrk3 på mandagene (=nå - og som du skjønner følger jeg godt med!! :fnise: ) Håper Gudfaren er bedre enn dem..

Men nå har jeg hørt på sangen, den syns jeg var fin!! Jeg forbinder den ikke med noe da.. kanskje det blir litt rart hvis den er veldig kjent som filmmusikk? :vetikke:

Skulle forresten hilse fra min Kjære - som har litt greie på veteranbiler - og si at det er en veldig kul bil dere skal leie!! :jepp::tommelopp:

Hehe, jeg orket ikke mer etter ett kvarter av første Star Wars-filmen, så etter min mening er Gudfaren-filmene veeeldig mye bedre :) Og en helt annen sjanger såklart!

OK :) Kanskje det blir Gudfaren-sangen da :)

Ja, den Cadillac-en er bare råtøff!! :) Kult at samboeren din synes det også ;) skal dere leie bil? Cadillac-en koster 4000 for 3 timer, ikke akkurat billig, men er med sjåfør og pynt da... og så er det jo once-in-a-lifetime, så da flesker vi til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha veteranbil, en bil som vanligvis leies ut, men som vi får låne fordi broren til min mann kjenner eieren, og de pleier å bytte litt tjenester.. Så det er flaks for oss!! :tommelopp:

Det er en Rolls Roys, det er jo også ganske kult! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, Amazed er bare sååå nydelig da, nettopp hørt på den nå!! Og den bilen dere skal ha høres kjempeflott ut!!

Her skal min kjære og hans forlover finne kjøretøy, og jeg har sagt jeg ikke vil vite hva det blir (mulig jeg kommer til å angre på det da,men ;-) )

Endret av Dr.Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Annie's Song er fin! Noe å vurdere :) Ellers har jeg funnet ut at Final Fantasy har en del valser... haha... vedder på sambo kommer til å bli glad hvis jeg går med på å velge en av de :fnise:

Vi sender dem i slutten av mnd tenker jeg... er litt tidlig, men greit at alle får med seg datoen så de ikke bestiller ferier og sånt...

Syns det er veldig greit å sende ut innbydelser tidlig jeg. Slik at gjestene ikke planlegger ferie da, som du sier. :jepp:

Åh, Final Fantasy. Da hadde min kjære blitt glad hvertfall. Men vi skal ikke danse vals da. Syns ikke det gjør noe å bruke kjent filmmusikk heller. Den Gudfaren-sangen er jo kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Takk :) Du må jo kunne sies å være motivator her inne når det gjelder trening ;) Skal trene i morgen også

:fnise: Anytime!

Så bra, og så flink du er!! :)

Gudfaren-musikken er veldig kul syns jeg! Blir et lite dramatisk tilsnitt over det hele syns jeg, tøft. Og filmene er fine :jepp:

Tøft det ordna seg med bil også! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha veteranbil, en bil som vanligvis leies ut, men som vi får låne fordi broren til min mann kjenner eieren, og de pleier å bytte litt tjenester.. Så det er flaks for oss!! :tommelopp:

Det er en Rolls Roys, det er jo også ganske kult! :jepp:

Heldige dere er da :) Rolls Royce er stilig ja!! :) Vurderte det også blant bilene som var tilgjengelige fra utleiesiden vi var inne på, men så falt jeg bare pladask for Cadillacen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, Amazed er bare sååå nydelig da, nettopp hørt på den nå!! Og den bilen dere skal ha høres kjempeflott ut!!

Her skal min kjære og hans forlover finne kjøretøy, og jeg har sagt jeg ikke vil vite hva det blir (mulig jeg kommer til å angre på det da,men ;-) )

Amazed er en kjempefin sang ja, så det er en god idé til hva som kan spilles senere på kvelden, men vi har altså bestemt oss for vals som selve "bryllupsdansen" eller hva man skal si, den første dansen :)

Hehe, er litt koselig at det er overraskelse da, men tror helt ærlig jeg er litt for kontrollfrik til å ikke vite noe om sånne ting :gjeiper: Får håpe du ikke angrer da ;) Men gutter/menn flest har vel litt peiling på biler, så jeg tror ikke du vil angre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...