Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Da har vi bestilt suite til bryllupsnatten :) Men hvor er hemmelig... hvor mye den koster er også hemmelig, vi er nemlig ganske sikre på at både mine og hans foreldre vil synes det er tooootalt bortkastede penger! :gjeiper: (i allefall litt sløsing siden vi skal på bryllupsreise og).

Men de pynter rommet med roseblader, det er boblebad, sauna og takterrasse, og det er en once-in-a-lifetime-ting, så jeg greide bare ikke motstå det! :)

Vi har også sendt forespørsel på veteranbilen vi vil ha :) Så nå skjer det endelig litt bryllupsting igjen :)

Må ringe kakedamen og et eller blomsterfirma snart også... noen som har blomsterbutikk å anbefale i Bergen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du er bedre. :)

Greit å få fiksa noe når man første er hjemme og er syk.

:jepp: Har fått ordnet litt nå :) Må bare gjøre ferdig invitasjonene snart, så er det meste på stell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke ha hemmeligheter for oss her inne! :fy_fy: Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på den suiten deres nemlig.. :fnise: Høres skikkelig deilig ut med sånn luksus da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dere kan få vite ;) Men tror jeg sender på PM, selv om jeg ikke tror det er noen jeg kjenner IRL som leser her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne og oppdaterer meg på bryllupet ditt :)

Så kos med luksus-sted som man kan skjemme seg bort på bryllupsnatten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også vite ang suiten :sjenert: siden vi bor i samme by og alt så er det litt gøy å vite ;)

Har ikke peiling på blomster i Bergen selv, så det skulle jeg likt og visst :)

Har fått noen tips da: Nesttun blomster er ihvertfall svindyre har jeg hørt.

Har også hørt om en som ligger litt ovenfor Sletten senter (på veien mot bergenshallen) som skal være ganske så rimelige, men husker ikke hva de heter :)

Lurte selv på å sjekke ut prisene/utvalget til blomsterdekor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og oppdaterer meg på bryllupet ditt :)

Så kos med luksus-sted som man kan skjemme seg bort på bryllupsnatten :lur:

Så koselig at du er innom boken min :) Ja, det er virkelig luksus :) Har sett meg ut den suiten lenge når det gjelder bryllupsnatten... ville aldri betalt så mye for en natt på hotell vanligvis, men som sagt er det jo once-in-a-lifetime... (Hvis jeg mot formodning skulle gifte meg igjen blir det nok et lite bryllup uten noe dilldall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også vite ang suiten :sjenert: siden vi bor i samme by og alt så er det litt gøy å vite ;)

Har ikke peiling på blomster i Bergen selv, så det skulle jeg likt og visst :)

Har fått noen tips da: Nesttun blomster er ihvertfall svindyre har jeg hørt.

Har også hørt om en som ligger litt ovenfor Sletten senter (på veien mot bergenshallen) som skal være ganske så rimelige, men husker ikke hva de heter :)

Lurte selv på å sjekke ut prisene/utvalget til blomsterdekor :)

OK, jeg skal sende deg en PM ;) Skal dere overnatte på hotell eller hjemme?

Nesttun blomster er nok uansett ikke aktuelle for oss siden bryllupet vårt foregår i sentrum/Sandviken. Jeg har også tenkt på Blomsterdekor :) De har jo litt priser på nettet og, men tenkte å kanskje gå innom en av butikkene deres og høre litt en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, den suiten hørtes jo bare såååå herlig ut! :rødme:

Titter innom en tur jeg... :goodbye:

Så du lurte litt på tips til brudevals. Skal dere danse vals-vals eller bare klinedans? For dersom det er klinedans-''vals'' har jeg et helt lager med sanger som passer veldig fint. :jepp: Har fått samlet opp en del i min jakt på en sang som både jeg og min kjære liker:

Goo Goo Dolls - Before It's Too Late (min favoritt :rødme: )

Rascal Flatts - Bless the Broken Road

Elton John - Your Song

Bic Runga - Sway

Oleander - Halo

Goo Goo Dolls - Iris

David Gray - This Year's Love

Lonestar - Amazed (den vi skal ha...tror jeg...)

og listen bare fortsetter, men disse er mine favoritter.

God helge :klemmer: fra meg, og :strix: for mindre enn et halvt år igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, den suiten hørtes jo bare såååå herlig ut! :rødme:

Titter innom en tur jeg... :goodbye:

Så du lurte litt på tips til brudevals. Skal dere danse vals-vals eller bare klinedans? For dersom det er klinedans-''vals'' har jeg et helt lager med sanger som passer veldig fint. :jepp: Har fått samlet opp en del i min jakt på en sang som både jeg og min kjære liker:

Goo Goo Dolls - Before It's Too Late (min favoritt :rødme: )

Rascal Flatts - Bless the Broken Road

Elton John - Your Song

Bic Runga - Sway

Oleander - Halo

Goo Goo Dolls - Iris

David Gray - This Year's Love

Lonestar - Amazed (den vi skal ha...tror jeg...)

og listen bare fortsetter, men disse er mine favoritter.

God helge :klemmer: fra meg, og :strix: for mindre enn et halvt år igjen!

Ja, jeg tror det blir helt fantastisk :strix: Gleder meg bare mer og mer til bryllupet nå!

Tusen takk for fine sangtips, men vi skal nok danse vals-vals :) Har endelig greid å få kjære med på det, så vi skal lære det av mormor og morfar ;) Ingen av oss som er så veldig talenter på dansegulvet akkurat, men må nesten få til vals i bryllupet synes jeg... blir jo mer og mer vanlig med slowdans i stedet da, så hvis valsopplæringen går helt skeis så skal jeg ha tipsene dine i bakhodet ;)

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg skal sende deg en PM ;) Skal dere overnatte på hotell eller hjemme?

Nesttun blomster er nok uansett ikke aktuelle for oss siden bryllupet vårt foregår i sentrum/Sandviken. Jeg har også tenkt på Blomsterdekor :) De har jo litt priser på nettet og, men tenkte å kanskje gå innom en av butikkene deres og høre litt en dag...

:hakeslepp: så flott suite! Det kommer nok til å bli kjemperomantisk :rødme:

Ja, det er kanskje litt omvei da :fnise: tror det kan være lurt å sjekke blomsterdekor sine forretninger, kan jo hende de opererer med individuelle priser iforhold til på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: så flott suite! Det kommer nok til å bli kjemperomantisk :rødme:

Ja, det er kanskje litt omvei da :fnise: tror det kan være lurt å sjekke blomsterdekor sine forretninger, kan jo hende de opererer med individuelle priser iforhold til på nett :)

Ja, fy søren så bra det ser ut :)

:jepp: Får forhøre meg litt snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så romantisk og flott med suite da! En har lov til å skjemme seg bort på sånne dager. :rødme:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så romantisk og flott med suite da! En har lov til å skjemme seg bort på sånne dager. :rødme:

God helg! :klemmer:

Ja, det synes jeg også ;)

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld har jeg vært ute og spist med en venninne :) Kjempekoselig :)

Kom hjem i 23-tiden og tenkte jeg skulle gjøre ferdig bryllupsinvitasjonene (bestemte vel design, kjøpte inn materiale og gjorde ferdig forsidene i oktober/november, men så har det stått stille), men så gikk printeren tom for blekk :( Typisk... jaja, får gjøre de ferdig i morgen.

I morgen har jeg også tenkt å trene, og så skal vi i middag til kjæresten til bestefaren til kjære :)

Søndag skal jeg studere litt og møte en venninne, så tror dette blir en kjekk helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får sikkert en helt fantastisk bryllupsnatt!! :jepp: Bare dere ikke er så slitne at dere bare stuper til sengs og slokner umiddelbart da! :ler: Dere har kanskje ordna med sen utsjekking..?

Har du fått gjort ferdig invitasjonene i dag da? Hvordan lager du de? Jeg tenker å gå innom Panduro hobby en dag for å få litt inspirasjon! :) Gleder meg til å lage de, men tipper jeg blir rimelig lei før jeg er ordentlig i gang.. Hvor mange må du lage? Vi (=jeg) må lage i overkant av 40.. :dåne:

Høres ut som du har en koselig helg! Kos deg på middag i kveld! :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får sikkert en helt fantastisk bryllupsnatt!! :jepp: Bare dere ikke er så slitne at dere bare stuper til sengs og slokner umiddelbart da! :ler: Dere har kanskje ordna med sen utsjekking..?

Har du fått gjort ferdig invitasjonene i dag da? Hvordan lager du de? Jeg tenker å gå innom Panduro hobby en dag for å få litt inspirasjon! :) Gleder meg til å lage de, men tipper jeg blir rimelig lei før jeg er ordentlig i gang.. Hvor mange må du lage? Vi (=jeg) må lage i overkant av 40.. :dåne:

Høres ut som du har en koselig helg! Kos deg på middag i kveld! :)

Har fått ordnet det ja, utsjekking kl 15 ;)

Invitasjonene er ikke ferdige, alt er printet og sånt, men er litt klipping og liming igjen... er bilde av invitasjonene lengre bak i boken et sted, gidder ikke lete nå, men kan sende deg bilde en annen dag (er på gamle PC-en min)... har brukt dobbel sølvkartong (firkantet), med mindre rosa firkant og så hvit firkant med navnene våre og dato og så rosa kartong inni mot hvit bakgrunn, og rosa sløyfe på forsiden til pynt... vanskelig å forklare :gjeiper: Jeg skal lage 39, så blir ca samme som deg :)

Middagen i dag var veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å trent :) Første ordentlige treningen på flere mnd, nå har jeg tenkt å være flink og gå 2-3 ganger i uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...