Disco Biscuit Skrevet 24. desember 2008 #1141 Del Skrevet 24. desember 2008 Ønsker deg og dine en fredfylt og koselig jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #1142 Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk alle sammen, og en RIKTIG GOD JUL til dere også! Sitter å venter på pappa nå, som kommer og henter oss om 10 min I går var vi hos svigers og så lille nøtteaften og grevinnen og hovmesteren, kjempekoselig I dag kom broren til kjæresten hit og så Tre nøtter til Askepott og Disney's julekavalkade med oss, så har hatt en fin dag så langt. Håper alle koser seg masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #1143 Del Skrevet 25. desember 2008 Hadde en kjempekoselig kveld i går med utrolig godt pinnekjøtt og verdens beste hjemmelagete is med baileys, sjokolade og hakkete mandler (pappa som stod bak den ). Fikk sååå mange fine gaver også... av samboer fikk jeg ny kåpe og Kari Traa ullundertøy, av foreldre og besteforeldre penger, fikk deler til serviset vi samler på, sengetøy, og så fikk jeg lommebok og toalettveske, yogamatte, Kari Traa vanlig undertøy, Body Shop produkter og gavekort på hull i ørene! :gjeiper: Det siste var fra ene forloveren min, venninnene mine maser fælt om at jeg må ta hull i ørene nå når vi skal gifte oss, får se om jeg tør I dag har vi vært hos mormor og morfar og spist torsk Og spilt Wii nå når vi kom hjem (gav det i julegave til samboeren), det er gøy! En av venninnene mine er forresten!! Det er kjempekoselig, det eneste minuset er at de har termin på bryllupsdagen vår... så det er jo litt dumt, men hun har lovet å komme hvis fødselen ikke er i gang og hun er i form... vi får se etterhvert... Huff, er ganske babysyk og blir ikke akkurat bedre av at hun og mannen skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. desember 2008 #1144 Del Skrevet 25. desember 2008 Høres jo ut som en flott jul så langt Har dere tenkt å gjøre noe med den babysykheten etter bryllupet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #1145 Del Skrevet 25. desember 2008 Høres jo ut som en flott jul så langt Har dere tenkt å gjøre noe med den babysykheten etter bryllupet eller? Ja, kjempefin Hmm, vi får se... jeg har lyst å ha en kort prøveperiode til høsten (september-november), og hvis det ikke klaffer venter vi til jeg er ferdig utdannet og har jobbet litt... Men samboer er ikke helt sikker på om han er klar (akkurat det synes jeg er veldig teit da :gjeiper:, siden han tross alt snakker om baby så og si hver dag)... vi har ikke fortalt noen om at vi kanskje kanskje skal prøve til høsten, så burde kanskje ikke skrive det her, men tror ikke det er noen jeg kjenner IRL som leser her... men jeg vil jo ikke presse samboer hvis han ikke er klar, så vi får se... han har i allefall lovet meg å tenke på det har dere babyplaner da? Morfaren min kom forresten inn døren i går med kommentaren: "Ja, her kommer vi oldeforeldrene"... og de er ikke oldeforeldre til noen enda (kun meg og min søster til barnebarn), så tror de er ganske overmoden for småtroll i familien igjen :gjeiper: Har dere noen planer da, eller vil dere finne dere til rette i USA først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. desember 2008 #1146 Del Skrevet 25. desember 2008 Man blir vel kanskje aldri helt klar for baby :gjeiper: Men tydelig at de eldre i familien er mer enn klare da Det blir jo spennende uansett Jeg har ikke lyst til å få barn når vi bor så langt borte fra familien, og ikke er det noe særlig støtteordninger i usa heller, så vi venter til vi er tilbake igjen. Men da bør vi jaggu sette igang også, blir jo ikke yngre noen av oss Så om en 3 - 4 års tid tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. desember 2008 #1147 Del Skrevet 29. desember 2008 Høres ut som dere har hatt en koselig julefeiring selv har vi slappet av og spist mye god mat Skjønner godt at du blir babysyk, det er lett for når man har nære vennniner som skal ha Jeg tror man aldri blir helt klar for barn, så skjer det når dere prøver så er det vel bare å hoppe i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #1148 Del Skrevet 30. desember 2008 Man blir vel kanskje aldri helt klar for baby :gjeiper: Men tydelig at de eldre i familien er mer enn klare da Det blir jo spennende uansett Jeg har ikke lyst til å få barn når vi bor så langt borte fra familien, og ikke er det noe særlig støtteordninger i usa heller, så vi venter til vi er tilbake igjen. Men da bør vi jaggu sette igang også, blir jo ikke yngre noen av oss Så om en 3 - 4 års tid tenker jeg Skjønner at dere ikke vil få barn i USA av praktiske årsaker... hva hvis dere trives så godt der borte at dere gror fast der da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #1149 Del Skrevet 30. desember 2008 Høres ut som dere har hatt en koselig julefeiring selv har vi slappet av og spist mye god mat Skjønner godt at du blir babysyk, det er lett for når man har nære vennniner som skal ha Jeg tror man aldri blir helt klar for barn, så skjer det når dere prøver så er det vel bare å hoppe i det Ja, det ville jo vært en overraskelse, om det skjedde når vi prøvde :gjeiper: Ja, er babysyk, men vi får nå se... rent fornuftig sett er det nok best å vente et år eller to til fra høsten av også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #1150 Del Skrevet 30. desember 2008 Da er vi kommet hjem etter 4 deilige dager på fjellet Nydelig vær og skiføre Og masse god mat og julebesøk Stakkars broren til kjæresten min fikk spysyken, men utrolig nok slapp vi andre 6 unna og koste oss masse... savnet en opplagt "lillebror" da, kjæresten sin bror er jo blitt lillebroren jeg aldri fikk I morgen blir det jentemiddag her først på kvelden og så fest hos en venn av kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #1151 Del Skrevet 30. desember 2008 Nå er det forresten under et halvt år igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #1152 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg hadde forresten et forferdelig bryllupsmareritt i natt: Jeg drømte at vi skulle gifte oss nå, og at forberedelsene var på det stadiet de er nå... Kjæresten min var ikke med i drømmen, for jeg drømte kun om hva som skjedde før vielsen. Det eneste jeg husker var at vi ringte han og det var masse styr for at han ikke hadde noen dress å ta på seg :gjeiper: Jeg, forloverne, pappa og store deler av gjestene (min kusine, kjærestens foreldre, etc) var til stede... vi var på et nitrist gammelt hotell (type gammel østblokkstil), og noen hadde rotet vekk kjolen min, så jeg måtte ha på meg en mørkeblå 1800-tallssak... Undertøy hadde jeg glemt å kjøpe inn, så noen fant riktignok en hvit stringtruse til meg, men skotskrutet korsett og hofteholder... Bil hadde vi glemt å bestille (vil ha en spesiell type veteranbil), og når pappa skulle ta bilder var det noen unger som var invitert som spilte playstation og dreide TV-skjermen slik at den skygget for ham når han skulle ta bilder... Helt absurd drøm... heldigvis tror jeg ikke dagen blir noe i nærheten av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. desember 2008 #1153 Del Skrevet 30. desember 2008 Enda en med bryllupsmareritter skjønner jeg! Virker som alle her inne har sånne med jevne mellomrom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #1154 Del Skrevet 31. desember 2008 Enda en med bryllupsmareritter skjønner jeg! Virker som alle her inne har sånne med jevne mellomrom! Tror det er ganske vanlig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. desember 2008 #1155 Del Skrevet 31. desember 2008 Skjønner at dere ikke vil få barn i USA av praktiske årsaker... hva hvis dere trives så godt der borte at dere gror fast der da? :gjeiper: Den broen får vi krysse hvis vi kommer til den! Godt nytt år! Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #1156 Del Skrevet 1. januar 2009 Hadde en kjempefin feiring i går Først jentemiddag her med pinnekjøtt og hjemmelaget is, så fest midt i byn La oss ikke før i 4.30 tiden, så er litt ødelagt i dag :gjeiper: Håper alle andre har kost seg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 1. januar 2009 #1157 Del Skrevet 1. januar 2009 Hørtes ut som en koselig feiring! Godt nyttår forresten! Her ble det stille og rolig med foreldre, baby/barn og kommende ektemann. Barna tidlig i seng og vi forspiste oss på det meste som mamma bare hevdet måtte enten spises opp siden jula snart var over. Trippet så vidt ut på trappa klokka tolv for å se på de få rakettene som nådde over hustakene rundt om oss (merkbart roligere enn tidligere nyttårsfeiringer). Nå er jeg bare giret over at det er 2009 (les: året vi gifter oss!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #1158 Del Skrevet 2. januar 2009 Hørtes ut som en koselig feiring! Godt nyttår forresten! Her ble det stille og rolig med foreldre, baby/barn og kommende ektemann. Barna tidlig i seng og vi forspiste oss på det meste som mamma bare hevdet måtte enten spises opp siden jula snart var over. Trippet så vidt ut på trappa klokka tolv for å se på de få rakettene som nådde over hustakene rundt om oss (merkbart roligere enn tidligere nyttårsfeiringer). Nå er jeg bare giret over at det er 2009 (les: året vi gifter oss!). Ja, veldig kjekt Godt nyttår til deg også! Høres ut som dere koste dere også... selv om det var veldig gøy i går føler jeg ofte at nyttårsaften er litt oppskrytt og gleder meg faktisk litt til å feire i litt roligere former Lett å forspise seg på sånne dager, hehe... vi var ganske så stappmett en stund i går vi også :gjeiper: Det var merkbart roligere ja... raketter er jo kjempefine å se på på avstand, men jeg er litt redd de også, så glad ingen på festen vi var på skjøt opp noen... Men her i Bergen var det ikke noe offentlig fyrverkeri, så håper det er på plass til neste år. Nå har vel folk brukt opp lagrene sine av pinneraketter, og blir jo litt trist om det ikke blir noe fyrverkeri neste år... og JA, VI GIFTER OSS I 2009!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. januar 2009 #1159 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år vennen. Vet jo at i dette året venter mye godt for dere. Må være deilig å endelig være i året det skal skje. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #1160 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år vennen. Vet jo at i dette året venter mye godt for dere. Må være deilig å endelig være i året det skal skje. Ha en fin helg Godt nyttår til deg også! Ja, det føles virkelig som det begynner å nærme seg nå Blir i allefall gift, og kanskje det skjer noe annet også Vi får se til høsten Håper du får en fin helg du også Vi skal på kino med venner for å se Max Manus i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg