Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Her er de ganske trege med sensur... mener det stod vi fikk vite det 16. januar? Pleier ta 5-6 uker...

Det tar kanskje litt ekstra lang tid på grunn av at det er jul også?

Godt å høre at du føler det gikk greit iallefall, det hjelper med en god følelse :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er irriterende at man må vente så lenge på sensuren, men skjønner jo at de må få litt tid på å rette da. Og kanskje litt juleferie. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at det gikk fint på eksamen ;) Er du ferdig med alle da, eller har du flere igjen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar kanskje litt ekstra lang tid på grunn av at det er jul også?

Godt å høre at du føler det gikk greit iallefall, det hjelper med en god følelse :jepp:

:hug:

Tja, pleier ta så lang tid alltid egentlig... men joda, juleferie må de vel få, sensorene også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er irriterende at man må vente så lenge på sensuren, men skjønner jo at de må få litt tid på å rette da. Og kanskje litt juleferie. :fnise:

Jepp ;) Gleder meg skikkelig til juleferie selv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at det gikk fint på eksamen ;) Er du ferdig med alle da, eller har du flere igjen?

:klem:

Har hjemmeeksamen frem til 15. Etter det skal jeg jobbe frem til 23. , så er enda to uker til jeg får ordentlig juleferie... Men skal bli deilig å være ferdig med oppgaven søndag kveld i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coldplay kommer forresten til Bergen 19. august! Gjett om jeg skal sitte klar for å kjøpe billetter torsdags morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hjemmeeksamen frem til 15. Etter det skal jeg jobbe frem til 23. , så er enda to uker til jeg får ordentlig juleferie... Men skal bli deilig å være ferdig med oppgaven søndag kveld i allefall :)

Det kan jeg tenke meg :jepp: Har ikke "juleferie" før julaften kl 12 jeg :gjeiper: men sånn er det når man må spare opp feriedager til bryllupsreise neste år ;)

Coldplay kommer forresten til Bergen 19. august! Gjett om jeg skal sitte klar for å kjøpe billetter torsdags morgen! :hoppe:

:hoppe: Leste det jeg også.. Fikk lyst til å kjøpe billetter selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også ferie den 23. :hoppe: Men får skoleferie den 18. Det er godt å få skolesakene unna hvertfall, sånn at det "bare" er jobben igjen. :)

Lykke til med hjemmeeksamen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg :jepp: Har ikke "juleferie" før julaften kl 12 jeg :gjeiper: men sånn er det når man må spare opp feriedager til bryllupsreise neste år ;)

:hoppe: Leste det jeg også.. Fikk lyst til å kjøpe billetter selv!

Ja, jeg jobber jo to jobber nå... strengt tatt ikke nødvendig, men synes gamle jobben min er så koselig at jobber der annenhver lørdag og litt ekstra innimellom... den nye jobben min går jo strengt tatt ikke ut over studiene i det hele tatt, da er jeg jo på skolen og leser mesteparten av tiden...

:hoppe: JEG HAR KJØPT COLDPLAY BILLETTER!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også ferie den 23. :hoppe: Men får skoleferie den 18. Det er godt å få skolesakene unna hvertfall, sånn at det "bare" er jobben igjen. :)

Lykke til med hjemmeeksamen! :klem:

Ja, føles nesten avslappende å "bare" jobbe når man nettopp har stresset masse med eksamen ;) Lykke til med innspurten da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Så bra! Det er så stas å få tak i billetter til konserter man har lyst på :hoppe:

Jepp :) Er lenge til da... 8 måneder og en uke ca... tenk, da er jeg gift :strix: Rart å tenke på egentlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som en genial jobb det ;)

Grattis med billetter :nigo: Lurte på og kjøpe selv...

Jepp :)

Ja, du må kjøpe du også!! :hoppe: Tror ikke det er utsolgt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føles nesten avslappende å "bare" jobbe når man nettopp har stresset masse med eksamen ;) Lykke til med innspurten da :)

Takk det samme! :)

:hoppe: for billettene! Fruen skal på konsert! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk det samme! :)

:hoppe: for billettene! Fruen skal på konsert! :fnise:

Jepp :fnise: Blir det bare lesing på deg i helgen da? Jeg skal på jobb fra 13-18 i morgen (ingen som kunne bytte), og så kommer noen jeg studerer med til meg kl 20, til en slags juleavslutning :) Blir sikkert litt snakk om oppgaven også, men det er mest for å være sosial... søndag blir det bare jobbing, jobbing, jobbing med hjemmeeksamen... mandag skal jeg være assistent, og så har jeg helt fri tirsdag! :strix: Det blir deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superhektisk dag på jobben i dag, kjempesliten i beina, men vi solgte i allefall et godt stykke over budsjett :hoppe:

Hatt en kjempekoselig kveld med jentene fra studiet i kveld, selv om noen dessverre ikke kunne komme fordi de var blitt syk og sånt... :( Men vi andre hadde det nå koselig, med Singstar og Buzz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Er lenge til da... 8 måneder og en uke ca... tenk, da er jeg gift :strix: Rart å tenke på egentlig :gjeiper:

Hehe, det er litt sært ja! Samme med Metallicakonserten vi skal på det, det er også etter bryllupet. Blir en ny tidsregning nå, før og etter bryllup :fnise:

Bra dere koste dere i går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :fnise: Blir det bare lesing på deg i helgen da? Jeg skal på jobb fra 13-18 i morgen (ingen som kunne bytte), og så kommer noen jeg studerer med til meg kl 20, til en slags juleavslutning :) Blir sikkert litt snakk om oppgaven også, men det er mest for å være sosial... søndag blir det bare jobbing, jobbing, jobbing med hjemmeeksamen... mandag skal jeg være assistent, og så har jeg helt fri tirsdag! :strix: Det blir deilig!

Ble vel alt annet enn lesing egentlig. :fnise: Jobbing, julebord, familiebesøk og sigar-aften. ;)

Koselig at du koste deg med jentene i går kveld da. :) Og håper det går fint med finishen på hjemmeeksamen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...