Gjest Ansjoni Skrevet 8. desember 2008 #1101 Del Skrevet 8. desember 2008 Her er de ganske trege med sensur... mener det stod vi fikk vite det 16. januar? Pleier ta 5-6 uker... Det tar kanskje litt ekstra lang tid på grunn av at det er jul også? Godt å høre at du føler det gikk greit iallefall, det hjelper med en god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. desember 2008 #1102 Del Skrevet 8. desember 2008 Syns det er irriterende at man må vente så lenge på sensuren, men skjønner jo at de må få litt tid på å rette da. Og kanskje litt juleferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. desember 2008 #1103 Del Skrevet 9. desember 2008 Så godt å lese at det gikk fint på eksamen Er du ferdig med alle da, eller har du flere igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1104 Del Skrevet 9. desember 2008 Det tar kanskje litt ekstra lang tid på grunn av at det er jul også? Godt å høre at du føler det gikk greit iallefall, det hjelper med en god følelse Tja, pleier ta så lang tid alltid egentlig... men joda, juleferie må de vel få, sensorene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1105 Del Skrevet 9. desember 2008 Syns det er irriterende at man må vente så lenge på sensuren, men skjønner jo at de må få litt tid på å rette da. Og kanskje litt juleferie. Jepp Gleder meg skikkelig til juleferie selv nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1106 Del Skrevet 9. desember 2008 Så godt å lese at det gikk fint på eksamen Er du ferdig med alle da, eller har du flere igjen? Har hjemmeeksamen frem til 15. Etter det skal jeg jobbe frem til 23. , så er enda to uker til jeg får ordentlig juleferie... Men skal bli deilig å være ferdig med oppgaven søndag kveld i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1107 Del Skrevet 9. desember 2008 Coldplay kommer forresten til Bergen 19. august! Gjett om jeg skal sitte klar for å kjøpe billetter torsdags morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. desember 2008 #1108 Del Skrevet 9. desember 2008 Har hjemmeeksamen frem til 15. Etter det skal jeg jobbe frem til 23. , så er enda to uker til jeg får ordentlig juleferie... Men skal bli deilig å være ferdig med oppgaven søndag kveld i allefall Det kan jeg tenke meg Har ikke "juleferie" før julaften kl 12 jeg :gjeiper: men sånn er det når man må spare opp feriedager til bryllupsreise neste år Coldplay kommer forresten til Bergen 19. august! Gjett om jeg skal sitte klar for å kjøpe billetter torsdags morgen! Leste det jeg også.. Fikk lyst til å kjøpe billetter selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. desember 2008 #1109 Del Skrevet 9. desember 2008 Har hjemmeeksamen frem til 15. Etter det skal jeg jobbe frem til 23. , så er enda to uker til jeg får ordentlig juleferie... Men skal bli deilig å være ferdig med oppgaven søndag kveld i allefall Jeg får også ferie den 23. Men får skoleferie den 18. Det er godt å få skolesakene unna hvertfall, sånn at det "bare" er jobben igjen. Lykke til med hjemmeeksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1110 Del Skrevet 11. desember 2008 Det kan jeg tenke meg Har ikke "juleferie" før julaften kl 12 jeg :gjeiper: men sånn er det når man må spare opp feriedager til bryllupsreise neste år Leste det jeg også.. Fikk lyst til å kjøpe billetter selv! Ja, jeg jobber jo to jobber nå... strengt tatt ikke nødvendig, men synes gamle jobben min er så koselig at jobber der annenhver lørdag og litt ekstra innimellom... den nye jobben min går jo strengt tatt ikke ut over studiene i det hele tatt, da er jeg jo på skolen og leser mesteparten av tiden... JEG HAR KJØPT COLDPLAY BILLETTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1111 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg får også ferie den 23. Men får skoleferie den 18. Det er godt å få skolesakene unna hvertfall, sånn at det "bare" er jobben igjen. Lykke til med hjemmeeksamen! Ja, føles nesten avslappende å "bare" jobbe når man nettopp har stresset masse med eksamen Lykke til med innspurten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. desember 2008 #1112 Del Skrevet 11. desember 2008 JEG HAR KJØPT COLDPLAY BILLETTER!!! Så bra! Det er så stas å få tak i billetter til konserter man har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. desember 2008 #1113 Del Skrevet 11. desember 2008 Høres jo ut som en genial jobb det Grattis med billetter Lurte på og kjøpe selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1114 Del Skrevet 11. desember 2008 Så bra! Det er så stas å få tak i billetter til konserter man har lyst på Jepp Er lenge til da... 8 måneder og en uke ca... tenk, da er jeg gift Rart å tenke på egentlig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1115 Del Skrevet 11. desember 2008 Høres jo ut som en genial jobb det Grattis med billetter Lurte på og kjøpe selv... Jepp Ja, du må kjøpe du også!! Tror ikke det er utsolgt ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. desember 2008 #1116 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, føles nesten avslappende å "bare" jobbe når man nettopp har stresset masse med eksamen Lykke til med innspurten da Takk det samme! for billettene! Fruen skal på konsert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #1117 Del Skrevet 12. desember 2008 Takk det samme! for billettene! Fruen skal på konsert! Jepp Blir det bare lesing på deg i helgen da? Jeg skal på jobb fra 13-18 i morgen (ingen som kunne bytte), og så kommer noen jeg studerer med til meg kl 20, til en slags juleavslutning Blir sikkert litt snakk om oppgaven også, men det er mest for å være sosial... søndag blir det bare jobbing, jobbing, jobbing med hjemmeeksamen... mandag skal jeg være assistent, og så har jeg helt fri tirsdag! Det blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #1118 Del Skrevet 13. desember 2008 Superhektisk dag på jobben i dag, kjempesliten i beina, men vi solgte i allefall et godt stykke over budsjett Hatt en kjempekoselig kveld med jentene fra studiet i kveld, selv om noen dessverre ikke kunne komme fordi de var blitt syk og sånt... Men vi andre hadde det nå koselig, med Singstar og Buzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. desember 2008 #1119 Del Skrevet 14. desember 2008 Jepp Er lenge til da... 8 måneder og en uke ca... tenk, da er jeg gift Rart å tenke på egentlig :gjeiper: Hehe, det er litt sært ja! Samme med Metallicakonserten vi skal på det, det er også etter bryllupet. Blir en ny tidsregning nå, før og etter bryllup Bra dere koste dere i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. desember 2008 #1120 Del Skrevet 14. desember 2008 Jepp Blir det bare lesing på deg i helgen da? Jeg skal på jobb fra 13-18 i morgen (ingen som kunne bytte), og så kommer noen jeg studerer med til meg kl 20, til en slags juleavslutning Blir sikkert litt snakk om oppgaven også, men det er mest for å være sosial... søndag blir det bare jobbing, jobbing, jobbing med hjemmeeksamen... mandag skal jeg være assistent, og så har jeg helt fri tirsdag! Det blir deilig! Ble vel alt annet enn lesing egentlig. Jobbing, julebord, familiebesøk og sigar-aften. Koselig at du koste deg med jentene i går kveld da. Og håper det går fint med finishen på hjemmeeksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg