Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bli med i hemlis-gruppa vår da Lene!! :hoppe:

Done ;) Nyydelig kjole du har :) Enig med de andre i at den var enda finere på deg enn på det andre bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så søte dere er da! Da er det vedtatt, nicket blir! (og tux også :ler:)

Hørtes ut som en deilig helg, _lene_ :) Jeg tenkte heller ikke på at det var kjøpefri dag akkurat - og det så det ikke ut som om noen andre gjorde heller, med tanke på hvor mye folk som var i byen. Så ingen dårlig samvittighet :)

Brødrene løvehjerte! :hjerte: Den fikk jeg også lyst til å se igjen!

Håper du er enda bedre i hodet i dag! :klemmer:

Deilig helg ja :)

Brødrene løvehjerte er herlig, Lindgrens fortellinger er jo sinnsykt bra alle som en omtrent :)

Jeg ble fort bra igjen fra hodepinen ja :):klemmer: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig helg du ha hatt ;) Kjøpefri dag? :klø: Visste ikke at det var det jeg heller :) Men pytt sann, enkelte ting ville man kjøpt uansett :gjeiper:

Koselig helg ja :) Nei, tror nok vi ville kjøpt de tingene vi kjøpte lørdag uansett, siden det er julegaver... så da blir det nesten litt dobbeltmoralistisk å ikke kjøpe det på kjøpefri dag og så gå å kjøpe det mandagen for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en deilig helg! :)

Og nå er det snart helg på ny!! :hoppe:

Skal du noe spennende da??

:klemmer:

I morgen kveld skal vi til foreldrene mine. Lørdag formiddag skal jeg og noen venninner ha juleverksted, deretter skal jeg på julebord med ene jobben min. Søndag skal jeg jobbe, og om kvelden skal jeg og kjæresten ha kosekveld :) Så mye som skjer til helgen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg har vært litt fraværende denne uken folkens, men har masse å gjøre på skolen (eksamen i morgen). I tillegg får jeg ut en oppgave i morgen som skal leveres 15. des. Kjenner jeg gleder meg til juleferie nå!

Må snart få gjort mer på bryllupsinvitasjonene... og så må jeg huske å ringe catering-firmaet en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til på eksamen i morgen! :klem:

Når man har mye å gjøre så blir det nok ekstra deilig med ferie når den endelig kommer. :jepp:

(Burde vel strengt tatt brukt mer tid på lesing, og mindre tid på KG jeg også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på eksamen! :)

Jeg har forresten lurt på å føre opp samleboksen med Astrid Lindgren-dvder på ønskelista til bryllupet.. :fnise: Koster vel rundt 1700 kr, så det er ikke sånt man bare går og kjøper, men tenk så koselig å ha!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på eksamen i morgen! :klem:

Når man har mye å gjøre så blir det nok ekstra deilig med ferie når den endelig kommer. :jepp:

(Burde vel strengt tatt brukt mer tid på lesing, og mindre tid på KG jeg også.)

Takk :) Ja, jeg får juleferie 15. desember, men skal jobbe frem til 23. desember, så føler ikke jeg får ordentlig juleferie før da ;) Men da har jeg til gjengjeld fri til 4. januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på eksamen! :)

Jeg har forresten lurt på å føre opp samleboksen med Astrid Lindgren-dvder på ønskelista til bryllupet.. :fnise: Koster vel rundt 1700 kr, så det er ikke sånt man bare går og kjøper, men tenk så koselig å ha!! :rødme:

Takk :)

Ooh, finnes det en samleboks? Jeg også vil ha!!! :fnise: Nei, men den synes jeg dere skal ønske dere, det er ingen over, ingen ved siden Astrid Lindgren :) Pappa leste nesten alle bøkene for meg når jeg var liten, ganske godt gjort å skrive barnebøker som voksne også liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kveld skal vi til foreldrene mine. Lørdag formiddag skal jeg og noen venninner ha juleverksted, deretter skal jeg på julebord med ene jobben min. Søndag skal jeg jobbe, og om kvelden skal jeg og kjæresten ha kosekveld :) Så mye som skjer til helgen ja :)

Åh! Juleverksted er jo bare sååå koslig! :rødme:

Gleder meg til vi skal ha vårt også... Vi skal ikke ha det før 15. desember vi, men jeg gleder meg allerede!! :hoppe:

Beklager at jeg har vært litt fraværende denne uken folkens, men har masse å gjøre på skolen (eksamen i morgen). I tillegg får jeg ut en oppgave i morgen som skal leveres 15. des. Kjenner jeg gleder meg til juleferie nå!

Stor forståelse for det... Håper det har gått bra på eksamen i dag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Juleverksted er jo bare sååå koslig! :rødme:

Gleder meg til vi skal ha vårt også... Vi skal ikke ha det før 15. desember vi, men jeg gleder meg allerede!! :hoppe:

Stor forståelse for det... Håper det har gått bra på eksamen i dag!! :klemmer:

Ja, juleverkstedet var kjempekoselig :) Lagde marsipan, kransekakestenger, pepperkaker, julekort og kremmerhus til å henge på treet :)

Tror eksamen gikk greit! :klemmer: til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Høres ut som en riktig så koselig helg du skal ha :jepp:

Håper den blir fin ;)

Helge :klem:

Har hatt en kjempefin helg ja :) Gått i ett kjør, men veldig koselig :) Fredag kveld var vi og spiste taco hos foreldrene mine, lørdag juleverksted og julebord (kjempemorsomt!), i dag jobb.

Har du hatt en fin helg da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done ;) Nyydelig kjole du har :) Enig med de andre i at den var enda finere på deg enn på det andre bildet :)

:sjenert: Tusen takk!! Dere er så søte... :klemmer:

Godt å høre eksamen gikk greit da!! Hvor lang tid tar sensuren? 3-4 uker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Tusen takk!! Dere er så søte... :klemmer:

Godt å høre eksamen gikk greit da!! Hvor lang tid tar sensuren? 3-4 uker??

Her er de ganske trege med sensur... mener det stod vi fikk vite det 16. januar? Pleier ta 5-6 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...