Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Du gjorde absolutt det rette mot de drittungene (:sinna:) for det går ikke an å oppføre seg sånn!! En skulle gjerne ha pratet med foreldrene og ja, for de har jo ikke innprentet helt de rette verdiene eller ok samvittighet hvis ungene finner på sånne ting...

Jeg tror nok ikke det er så mye verre nå, var bare at vi var snille :engel: alle sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjorde absolutt det rette mot de drittungene (:sinna:) for det går ikke an å oppføre seg sånn!! En skulle gjerne ha pratet med foreldrene og ja, for de har jo ikke innprentet helt de rette verdiene eller ok samvittighet hvis ungene finner på sånne ting...

Jeg tror nok ikke det er så mye verre nå, var bare at vi var snille :engel: alle sammen :fnise:

Jepp, jepp... Tror du har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen dager siden jeg har vært innom her nå. Fikk ny PC på fredag (yey!), men fikk den ikke på internett før i dag... er superfornøyd med den i allefall :)

Lørdag var en hektisk dag... rett fra jobb i bursdagsbesøk til bestemoren til kjære, deretter i 25-årsdag... var ikke i seng før 4.30 natt til søndag og sov til kl 13, med det resultat at jeg ikke fikk sove før 2.30 i natt :( Så var rimelig trøtt når jeg stod opp kl 6.30 ja :gjeiper: Men holdt nå ut skoledagen. Kjære hadde hatt kort dag, så han laget middag... Etter middag måtte jeg bare sove... jeg pleier vanligvis ikke gjøre det om dagen med mindre jeg er syk, men i dag bare måtte jeg... skulle liksom sove 1 time, våknet etter 2 og en halv... følte meg litt groggy da... føler alltid jeg blir det når jeg sover om dagen...

Skal prøve å komme inn i en fornuftig døgnrytme igjen, så får vel legge meg snart...

Var koselig i går forresten, kusinen min og forloverne mine var her og vi så litt på frisyrer som kan passe meg/oss, men er for tidlig med noe prøveoppsett, så det tar vi etter jul en gang...

I morgen feirer jeg og kjære 5-årsdag :rødme: Så da skal vi ut og spise sammen :)

Onsdag skal jeg og noen venninner ha scrappekveld, og torsdag kommer sannsynligvis et vennepar på middag... fredag skal jeg være med en venninne fra jussen, og lørdag skal jeg jobbe og sannsynligvis ut... i tillegg har jeg doble forelesninger hver dag denne uken, så mye som skjer ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjorde dere noe spesielt?? :hjerter_rundt:

Var ute og spiste på Big Horn :) Gikk og tuslet litt rundt i byn etterpå, men var kaldt og surt, så gikk hjem og koste oss i stedet :)

Vanligvis har vi gitt hverandre kort og gave på årsdagen, men tror vi begge har vært for travle til å tenke på det de siste dagene :gjeiper: Tenkte jeg skulle overraske han med et eller annet litt senere i uken... kjære har jo nettopp kjøpt ny PC til meg, så skal ikke klage på at han ikke kjøpte noe til meg i går ;) Han spanderte restaurantbesøket også, så :)

Danset slow og mimret litt når vi kom hjem :) Jeg var så forelsket at jeg fikk sommerfugler i magen hver gang han ringte første halve året-året, tror han hadde det på ca samme måte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romantisk med dansing i stua da, hørtes ut som en koselig kveld :rødme:

Hender vi danser i stua vi også, men det er stort sett når jeg er full :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så romantisk å danse i stua!!! :hjerter_rundt:

Jeg vil også!! Gleder meg til mannen kommer hjem... :lur:

Ja, veldig koselig :) Ble det noe dansing på deg i kveld da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Romantisk med dansing i stua da, hørtes ut som en koselig kveld :rødme:

Hender vi danser i stua vi også, men det er stort sett når jeg er full :fnise:

Det var veldig kjekt ja :)

Da er du sånn som kjære, han danser som oftest med øl innabords :fnise: Men akkurat å danse slow når vi er alene, det gjør han i edru tilstand også ;) Heldigvis, for det er veldig koselig når han plutselig bare sier "kom" og drar meg inntil seg for å danse :yvonne:

Endret av _lene_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne på besøk i kveld, og tror det blir Mendelssohns som inngang og Bryllupsdag på Troldhaugen som utgang... hadde egentlig bestemt meg for at vi ikke skulle ha Mendelssohns fordi "alle" bruker den, men har ikke funnet noen som er finere, og det har ikke kjære heller, så... Bryllupsdag på Troldhaugen blir i det minste litt orginalt... hehe...

Både jeg og venninnen min satt med tårer i øynene bare av å snakke om vielsen, så tenk hvordan det blir på dagen... huff... heldigvis finnes det vannfast sminke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig feiring med middag og dans hjemme :hjerte:

Takk gud for vannfast sminke :jepp: Tror nok det er ytterst få som klarer å ha tørre øyne på bryllupsdagen! Inn og utgangsmarsj har jeg ikke tenkt på ennå selv.. ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heldigvis, for det er veldig koselig når han plutselig bare sier "kom" og drar meg inntil seg for å danse :yvonne:

Det høres veldig koselig ut :rødme:

Både jeg og venninnen min satt med tårer i øynene bare av å snakke om vielsen, så tenk hvordan det blir på dagen... huff... heldigvis finnes det vannfast sminke ;)

Uff ja, jeg som er så følsom til vanlig kommer vel til å være helt oppløst i tårer den dagen. Vannfast sminke er et must, ikke så fint å se ut som en panda på bryllupsdagen heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med dansing. :rødme: Tror ikke jeg og kjære har danset ordentlig sammen noen gang. Bare sånn tulledansing. Så på bryllupsfesten vår blir det "klinedans" på oss, og ikke noe vals. :fnise:

Ja, vannfast sminke er helt klart tingen på bryllupsdagen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig koselig :) Ble det noe dansing på deg i kveld da? ;)

:frown: Nei... :tristbla: Mannen var ute og lekte med hobbyen sin i går, og det er en gammel grønn militær veteranbil. Den bilen har en spesiell lukt som setter seg så utrolig godt i klærne og håret, og det er så ekkelt! Så da fikk han streng beskjed om å dusje før det ble noe som helst nærkontakt. Og så kom vi på at jeg er såpass forkjølet nå at det kanskje er like greit å holde en viss avstand. Så da bare la vi oss for å sove... :forvirret::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig feiring med middag og dans hjemme :hjerte:

Takk gud for vannfast sminke :jepp: Tror nok det er ytterst få som klarer å ha tørre øyne på bryllupsdagen! Inn og utgangsmarsj har jeg ikke tenkt på ennå selv.. ;)

:hug:

Ja, veldig koselig :)

Hehe, tror vi er flere i samme båt der ;) Kjære er også litt følsom... ikke i forhold til meg, men kanskje i forhold til andre gutter, så er spent på om han kommer til å grine og ;)

:klemmer: til deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...