Disco Biscuit Skrevet 12. november 2008 #981 Skrevet 12. november 2008 Tror hun skjønte meg etterhvert ja Men skjønner ikke hvordan venninnen min kan være tynn som en strek med den maten i de mengdene :gjeiper: Så bra... Hun har vel kanskje høy forbrenning :gjeiper:
Muffin! Skrevet 12. november 2008 #982 Skrevet 12. november 2008 Hehe... jeg er faktisk ikke på KG på jobb, står i butikk, så selv om vi har internett på kassen passer det seg liksom ikke helt å skrive lange innlegg på jobb Går vel heller litt utover lesetid noen ganger :gjeiper: Jeg jobber ikke nok til at det skal holde som KG-tid, så det går utover lesetid her også. 50-sidersfest!!!
Gjest Ansjoni Skrevet 12. november 2008 #983 Skrevet 12. november 2008 Tror hun skjønte meg etterhvert ja Men skjønner ikke hvordan venninnen min kan være tynn som en strek med den maten i de mengdene :gjeiper: Rart det der, de fleste østeuropeere er vel generelt ganske tynne, mens maten derimot :dåne:
TuttaV Skrevet 13. november 2008 #984 Skrevet 13. november 2008 Lenge siden jeg har vært her nå pga dumme-pc'en (), men nå har jeg fått oppdatert meg! Så godt å høre at du har hatt det hyggelig!! Hørtes ut som en veldig deilig ferie! Og jeg skjønner det med at man savner noen rett etter at man har vært der... minnene er så ferske, og man har bare lyst til å finne på mer moro! Du var heldigere med været enn det jeg var... var 8-9 grader i Hannover, så ikke varmt akkurat - men bedre enn snøkaoset som var i Oslo/akershus de dagene allikevel Hehe... jeg er faktisk ikke på KG på jobb, står i butikk, så selv om vi har internett på kassen passer det seg liksom ikke helt å skrive lange innlegg på jobb Går vel heller litt utover lesetid noen ganger :gjeiper: Er definitivt lesetid det går utover for meg... sånn som nå f.eks... Jeg skulle ha sittet og lest...
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 Forfatter #985 Skrevet 13. november 2008 Så bra... Hun har vel kanskje høy forbrenning :gjeiper: Tror det ja Og så spiser hun ikke så mye snop og sånt... men ligger nok til familien... faren hadde passert 50 og spiste 2 lass med middag, likevel hadde han bare en liten kul på magen...
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 Forfatter #986 Skrevet 13. november 2008 Jeg jobber ikke nok til at det skal holde som KG-tid, så det går utover lesetid her også. 50-sidersfest!!! Hehe, godt å høre at det er flere med det problemet Må litt for 50 sider jeg og da
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2008 #987 Skrevet 13. november 2008 Tror det ja Og så spiser hun ikke så mye snop og sånt... men ligger nok til familien... faren hadde passert 50 og spiste 2 lass med middag, likevel hadde han bare en liten kul på magen... Kan virke sånn ja 50sider!
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 Forfatter #988 Skrevet 13. november 2008 Rart det der, de fleste østeuropeere er vel generelt ganske tynne, mens maten derimot :dåne: Ja, fedmebølgen har ikke nådd til Tsjekkia enda såvidt jeg forstod... bare husk når du snakker med en tsjekker at de ikke kan fordra å bli kalt østeuropeere... for oss er det ganske naturlig å kalle dem det siden de var bak jernteppet, men Tsjekkia ligger jo egentlig midt i Europa, så de vil bli kalt sentraleuropeere At vi ser på dem som østeuropeere og østerrikere som vesteuropeere er jo egentlig ikke helt logisk om man ser på kartet De ligger jo omtrent like langt vest/øst (Ikke ment som kritikk mot deg altså, er maaange som kaller tsjekkere østeuropeere, har gjort det selv også, til pappa gjorde meg oppmerksom på at de absolutt ikke liker å bli kalt det selv)
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 Forfatter #989 Skrevet 13. november 2008 Lenge siden jeg har vært her nå pga dumme-pc'en (), men nå har jeg fått oppdatert meg! Så godt å høre at du har hatt det hyggelig!! Hørtes ut som en veldig deilig ferie! Og jeg skjønner det med at man savner noen rett etter at man har vært der... minnene er så ferske, og man har bare lyst til å finne på mer moro! Du var heldigere med været enn det jeg var... var 8-9 grader i Hannover, så ikke varmt akkurat - men bedre enn snøkaoset som var i Oslo/akershus de dagene allikevel Er definitivt lesetid det går utover for meg... sånn som nå f.eks... Jeg skulle ha sittet og lest... Var kjempefint på tur ja Ja, er alltid verst i begynnelsen, å savne noen... 8-9 grader er ikke noe særlig nei, i Bergen har vi sluppet snø foreløpig, men er kaldt her også! Håper du har kost deg også, har ikke fått lest hvordan turen din var enda Hehe... jeg skulle også lest nå Har gitt meg selv pause til kl 13 for å oppdatere meg litt på KG
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2008 #990 Skrevet 13. november 2008 Ja, fedmebølgen har ikke nådd til Tsjekkia enda såvidt jeg forstod... bare husk når du snakker med en tsjekker at de ikke kan fordra å bli kalt østeuropeere... for oss er det ganske naturlig å kalle dem det siden de var bak jernteppet, men Tsjekkia ligger jo egentlig midt i Europa, så de vil bli kalt sentraleuropeere At vi ser på dem som østeuropeere og østerrikere som vesteuropeere er jo egentlig ikke helt logisk om man ser på kartet De ligger jo omtrent like langt vest/øst (Ikke ment som kritikk mot deg altså, er maaange som kaller tsjekkere østeuropeere, har gjort det selv også, til pappa gjorde meg oppmerksom på at de absolutt ikke liker å bli kalt det selv) Greit å vite, sånn at jeg ikke går på noen store diplomatiske bommerter
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 Forfatter #991 Skrevet 13. november 2008 Greit å vite, sånn at jeg ikke går på noen store diplomatiske bommerter Vel, tror ikke du står i fare for det, er bare litt kjipt om noen blir snurt synes jeg Tror faktisk jeg leste i Lonely Planet om det også, at de kunne ta det litt ille opp hvis de ble kalt østeuropeere... Skjønner det egentlig godt, med tanke på alle dårlige assosiasjoner folk har til Øst-Europa i forbindelse med kommunisttiden..
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 Forfatter #992 Skrevet 13. november 2008 På søndag kommer kusinen min hit og vi skal se på frisyrer som kan være aktuelle til den store dagen Satser på at jeg får jobbet litt med invitasjonene i helgen også, de fleste forsidene er ferdig, men må finne ut hva som skal stå inni, og tar vel litt tid å lime inn all teksten også... I går spiste jeg først lunch med en venninne, deretter var jeg på café med en annen venninne og til slutt på kino og så Fatso med to andre venninner, så var virkelig sosial i går Fatso var morsom, og litt flau og ekkel også... før vi skulle gå inn satt vi ved et bord på kinoen og ventet, siden vi trodde filmen begynte 1830, og det viste seg den begynte 19. Plutselig er det noen som hiver noe på meg... trodde først det var en tørr snopeting, men kjente at jeg ble klissete på ryggen... var f*** meg en drittunge som hadde tygget på noe snop og så hevet det på meg, så genseren min fikk lakrisslev på ryggen! Hadde først tenkt å la det passere og ikke gi de oppmerksomhet, men da det skjedde en gang til gikk jeg bort å kjeftet på hele gjengen og sa jeg kom til å få de hevet ut dersom det gjentok seg... ene venninnen min hadde sett hvem som gjorde det, og han var selvfølgelig frekkest i kjeften av alle.... Da jeg sa jeg kom til å si ifra sa han bare: Hva tror du de kommer til å gjøre da? Men jeg sa at jeg kunne jo faktisk bevise at de hadde kastet snop siden jeg hadde fått det på genseren min... en av de beklaget og sa det ikke skulle skje igjen. Fikk sitte i fred etterpå, men hva er det som feiler sånne unger? Får de så lite oppmerksomhet hjemme at de må plage folk de ikke kjenner en gang? Sånn ellers var dagen i går veldig koselig da Skal jobbe i kveld, i morgen og lørdag, og i tillegg er det to bursdager jeg skal i på lørdag, så føler nesten at det er for mye som skjer for tiden :gjeiper: Er ikke så lenge til jeg har bursdag selv heller, så uken etter neste blir det tapas og jentekveld for å feire
cypress Skrevet 13. november 2008 #993 Skrevet 13. november 2008 Fy søren for noen drittunger!!!! Så tøff du var som gikk bort og kjeftet på dem! Det tror jeg ikke jeg hadde turt... Eller kanskje etter å få fått ekkelt godterislim på meg... Fytti rakkern... Det med å kalle tjekkerne østeuropeere visste jeg ikke, kjekt å vite!!! Vil jo ikke være ufrivillig frekk!
Muffin! Skrevet 13. november 2008 #994 Skrevet 13. november 2008 Travel dame for tiden du! Koselig at det skjer ting da. Skjønner ikke helt at det er helg igjen i morgen jeg. Uka har flydd av sted. Men det er jo bare bra. Jeg syns også du var tøff som kjefta på dem. Tror ikke jeg hadde turt, men jeg hadde blitt Syns unger og ungdommer generelt er ganske frekke. Kan ikke huske at vi var like ille da vi var yngre. :klø: (Ikke oss da, vi er jo snille jenter, men de på vår alder.)
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 Forfatter #995 Skrevet 13. november 2008 Fy søren for noen drittunger!!!! Så tøff du var som gikk bort og kjeftet på dem! Det tror jeg ikke jeg hadde turt... Eller kanskje etter å få fått ekkelt godterislim på meg... Fytti rakkern... Det med å kalle tjekkerne østeuropeere visste jeg ikke, kjekt å vite!!! Vil jo ikke være ufrivillig frekk! Ja, skikkelig ekle var de! Jeg skal i allefall sørge for at mine barn ikke blir sånn Vel, vanligvis føler jeg jeg har ganske høy tålegrense i forhold til andres oppførsel, men å oppføre seg sånn går faktisk ikke an! Håper de tenker seg om to ganger neste gang de vurderer noe sånt... Ja, er ikke så lett å forstå seg på hva som er frekt og ikke alltid... Så man kan lett tråkke andre på tærne om man ikke kjenner til hva som er vanlig høflighet i et land... Sånn som i Kina er det jo høflig å smatte og rape ved bordet, for da viser man at man liker maten!
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 Forfatter #996 Skrevet 13. november 2008 (endret) Travel dame for tiden du! Koselig at det skjer ting da. Skjønner ikke helt at det er helg igjen i morgen jeg. Uka har flydd av sted. Men det er jo bare bra. Jeg syns også du var tøff som kjefta på dem. Tror ikke jeg hadde turt, men jeg hadde blitt Syns unger og ungdommer generelt er ganske frekke. Kan ikke huske at vi var like ille da vi var yngre. :klø: (Ikke oss da, vi er jo snille jenter, men de på vår alder.) Ja, mye som skjer, men er jo kjekt det Ja, blir ikke så mye avslapning i helgen heller for min del da Men deilig likevel at det er helg snart, kan i allefall sove litt lengre Tja, jeg håper i allefall de lærer til en annen gang at sånt gjør man ikke... men har mine tvil. De sluttet i allefall å plage oss da jeg sa i fra da, men hadde hatt god lyst å ta en alvorsprat med foreldrene og! Hehe... Vet ikke om det er verre nå eller vi bare husker dårlig! Hehe... du vet, man har sagt i minst 2000 år at generasjonen under en er frekk osv, så er jammen ikke sikker... Endret 13. november 2008 av _lene_
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2008 #997 Skrevet 13. november 2008 Det var vel sokrates som sa at ungdommen nå til dags var så respektløs Ellers hørtes det der ut som noen skikkelige dritunger - bra du fikk gitt dem litt inn
Lilywhite Skrevet 14. november 2008 Forfatter #998 Skrevet 14. november 2008 Det var vel sokrates som sa at ungdommen nå til dags var så respektløs Ellers hørtes det der ut som noen skikkelige dritunger - bra du fikk gitt dem litt inn Jepp, tror det var Sokrates ja Ja, de virket ikke voksne nok til å gå på kino alene i allefall!
Disco Biscuit Skrevet 14. november 2008 #999 Skrevet 14. november 2008 Forbanna drittunger Blir så sint på sånne lømler.. Høres ut som det blir en bra helg på deg da Moro at det skjer litt også, vet med meg selv ihvertfall at jeg har lett for å kjede meg om det ikke skjer noe i løpet av helgen
Muffin! Skrevet 14. november 2008 #1000 Skrevet 14. november 2008 Hehe... Vet ikke om det er verre nå eller vi bare husker dårlig! Hehe... du vet, man har sagt i minst 2000 år at generasjonen under en er frekk osv, så er jammen ikke sikker... Nå følte jeg meg gammel. Det er jo bare pensjonister som sier "ungdommen nå til dags". Men er vel bare jeg som er litt lei fjortisene jeg er nødt til å busse sammen med. Pluss at jeg selv selvfølgelig var en . Kos deg i helgen!
Anbefalte innlegg