Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet
Åh, det er så koselig å lese om forberedelsene deres :rødme:

Håper alt er bra med deg :klemmer:

Takk :) Går fint ja, litt småstresset med hjemmeeksamen, men ellers er alt bra, og med deg da? :)

Skrevet
Hei :vinke:

Så fine kjoler forloverene dine skal ha :Nikke: Blir nok kjempebra kan jeg tenke meg. Høres ut som en produktiv og fin helg selvom det var begravelse ;)

Virker som en grei meny til bryllupet det, jeg hadde ihvertfall blitt glad om jeg fikk det :sikle:

Og så må jeg bare få sagt at invitasjonene var kjempesøte :rødme: Skulle ønske jeg hadde tid og kreativitet nok til å lage mine egne selv jeg også :sukk:

:klem:

Takk :) De kommer til å se strååålende ut! :)

Grei? Grei meny? Nå blir jeg nesten litt fornærmet her! :fnise: Neida, bra du synes den så bra ut :)

Takk igjen :) Tar litt tid, men er ikke så vanskelig da :) Hvor bestiller dere invitasjoner da?

:klemmer:

Skrevet
Får nå opp bilde av invitasjonene - og de var jo kjempesøte! :rødme:

Er rosa en gjennomgangsfarge?! Synes det er så koslig... :blush:

Jeg skal til Hannover jeg, tar fly til Bremen og blir hentet der av min venninne. Gleder meg veldig jeg å! :Nikke:

Menyen hørtes forresten deilig ut! :sikle: Vil nok falle i smak hos de fleste!

Jeg er veldig usikker på det med antall serveringer av hovedretten selv... Det verste vil jo være om ikke folk føler at de har fått nok mat! Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... :klø:

Takk :) Skal nok ha rosa bukett og borddekorasjoner ja :)

OK, jeg lander i Wien og skal finne veien selv til Brno... første gang jeg reiser heeelt alene uten familie eller venner eller kjæreste, men går vel bra ;) Var flink å finne veien før føler jeg, sånn som i London for 4 år siden greide jeg og en venninne oss helt fint, men kjære er så flink å finne veien, så jeg har bare latt han styre på og nå er jeg blitt helt sløv :gjeiper: Men men... skal bare finne toget til Südbahnhof og så toget videre derfra, så såå vanskelig kan det ikke være :fnise:

Takk :) Jeg tenker at tradisjonelt (f.eks. stek) er det jo 2 ganger servering, men da plukker jo folk selv så mye de vil ha av fatene som blir sendt rundt, og de fleste tar to små porsjoner... her blir det jo dandert ferdig på fatene, og da blir det sikkert en god porsjon... hvis noen skulle orke 2 serveringer ser jeg for meg at det dreier seg om en eller to av gjestene... hehe... men jeg er også redd folk ikke skal bli mett, så tror jeg skal spørre firmaet vi har hva som er vanlig med biff...

Kos deg på tur da :)

Skrevet
Hei! Lenge siden jeg har vært innom her nå.. Her har det jo skjedd både hyggelige og triste ting... Håper du klarer å fokusere på det som er bra!! :klemmer:

Så forresten at du studerer jus! Så gøy, det har jeg gjort også, nemlig!! Går du i Oslo eller? Jeg var ferdig for halvannet år siden - savner ikke studenttilværelsen i grunn (sier jeg når klokken er snart 21, og jeg sitter på jobb... :klaske: ) Jeg trodde forresten de hadde sluttet med hjemmeeksamen jeg?!!? At det ble for dyrt å avholde? Men...når jeg tenker meg om hadde vi da hjemmeeksamen på 3. avdeling, ikke 4.? Har dere 12 dager, som vi hadde?? Nei, dette ble mange spørsmål gitt... hehe..

Hei :)

Ja, skjedd en del i det siste, men heldigvis mest positive ting :)

Jeg studerer i Bergen, så er nok derfor du ikke kjenner igjen opplegget helt ;) Kan jeg spørre hva du jobber med og hvor (altså ikke konkret firma da, men om det er privat/offentlig sektor og hvilke områder ;) ) Du trives i jobb skjønner jeg? Jeg må jo begynne å søke jobb om et års tid, både gruer og gleder meg...

Skrevet
Så gøy at dere fant kjoler! :strix: De blir sikkert kjempeflotte!

Og så søte invitasjoner. :rødme: Flink du er!

Og menyen: :sikle:

Ja, det var gøy at vi endelig fant noen begge likte :) Det som er litt verre er at vi hadde tenkt guttene skulle ha matchende slips (tenkte først å ha en blå og en grønn kjole), men spørs om de godtar å gå med henholdsvis turkis og cerise (rosa) slips... :fnise: Synd det ikke er på moten som for et par år siden... har heller ikke funnet slips i de fargene her, men pappa skal til USA om noen måneder, og der får man jo alt, så han kan sikkert skaffe det da...

Som backup foreslo en som jobbet i klesbutikk for menn slips i sølv, og det kan sikkert bli ganske stilig det også...

Takk :) Synes det er gøy å pusle med sånt jeg, selv om det tar litt tid :)

Skrevet
Hei :)

Ja, skjedd en del i det siste, men heldigvis mest positive ting :)

Jeg studerer i Bergen, så er nok derfor du ikke kjenner igjen opplegget helt ;) Kan jeg spørre hva du jobber med og hvor (altså ikke konkret firma da, men om det er privat/offentlig sektor og hvilke områder ;) ) Du trives i jobb skjønner jeg? Jeg må jo begynne å søke jobb om et års tid, både gruer og gleder meg...

Det forklarer saken!!! Bergen har jo et helt annet opplegg.

Sendte deg en PM, jeg. :klemmer:

Skrevet
Det forklarer saken!!! Bergen har jo et helt annet opplegg.

Sendte deg en PM, jeg. :klemmer:

Så hyggelig med PM :klemmer: Du har fått PM tilbake ;)

Skrevet

Har forresten funnet en kjempefin svensk sang som jeg tror vi skal ha som innslag til vielsen:

Ett liv för mig

Gjest Ansjoni
Skrevet

Veldig fin sang :jepp:

Håper du har hatt en fin helg :) ikke lenge til du reiser på ferie nå?

Skrevet
Veldig fin sang :jepp:

Håper du har hatt en fin helg :) ikke lenge til du reiser på ferie nå?

Takk :) Nei, reiser i morgen tidlig! :hoppe: Første gang jeg flyr heeelt alene da, så litt skummelt, men går vel bra ;)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Da får du ha god tur! Får få deg et sånt "reise alene" - skilt ;)

Skrevet

Håper turen går fint og at du finner fram. :) Kos deg masse! :klemmer:

Skrevet
Takk :) Skal nok ha rosa bukett og borddekorasjoner ja :)

OK, jeg lander i Wien og skal finne veien selv til Brno... første gang jeg reiser heeelt alene uten familie eller venner eller kjæreste, men går vel bra ;) Var flink å finne veien før føler jeg, sånn som i London for 4 år siden greide jeg og en venninne oss helt fint, men kjære er så flink å finne veien, så jeg har bare latt han styre på og nå er jeg blitt helt sløv :gjeiper: Men men... skal bare finne toget til Südbahnhof og så toget videre derfra, så såå vanskelig kan det ikke være :fnise:

Takk :) Jeg tenker at tradisjonelt (f.eks. stek) er det jo 2 ganger servering, men da plukker jo folk selv så mye de vil ha av fatene som blir sendt rundt, og de fleste tar to små porsjoner... her blir det jo dandert ferdig på fatene, og da blir det sikkert en god porsjon... hvis noen skulle orke 2 serveringer ser jeg for meg at det dreier seg om en eller to av gjestene... hehe... men jeg er også redd folk ikke skal bli mett, så tror jeg skal spørre firmaet vi har hva som er vanlig med biff...

Kos deg på tur da :)

Utrolig mye likheter ute og går her... :fnise:

Turen til Hannover var også min første reise utenlands heeelt alene uten familie/venner/kjæreste, og jeg har også blitt supersløv på navigasjon i.o.m. at min kjære er så flink... bare dilter etter jeg! :tongue: Men du klarer deg nok kjempefint! :jepp:

Jeg koste meg forresten veldig masse :Nikke:

Tror du har noen smarte tanker rundt maten altså... Får høre med selve firmaet når vi bestemmer oss for det, sånn at vi vet ca str på porsjonen. I bryllupet jeg var i i september så var ikke porsjonen stor, så der var man litt sulten etterpå.. men var ingen stor krise. Jeg bare gledet meg til kakene etterpå jeg ;)

Ha en flott tur du også!! :klemmer:

Skrevet

Håper du har en fin tur ;) Går sikkert helt fint å finne frem uten andre, bare å bruke kvinnelisten det :fnise:

Skrevet
Da får du ha god tur! Får få deg et sånt "reise alene" - skilt ;)

Takk for det, jeg koste meg veldig :)

:fnise: Jeg tenkte på å spørre etter et sånt skilt, men det gikk faktisk veldig fint :) Jeg fant veien uten å spørre på togstasjoner osv, måtte bare lukke øynene under take-off, ellers gikk det veldig bra :)

Skrevet
Veldig fin sag. God tur :klemmer:

Takk :) Jeg har kost meg veldig!

Skrevet
Håper turen går fint og at du finner fram. :) Kos deg masse! :klemmer:

Takk takk :) Alt gikk fint! :)

Skrevet
Utrolig mye likheter ute og går her... :fnise:

Turen til Hannover var også min første reise utenlands heeelt alene uten familie/venner/kjæreste, og jeg har også blitt supersløv på navigasjon i.o.m. at min kjære er så flink... bare dilter etter jeg! :tongue: Men du klarer deg nok kjempefint! :jepp:

Jeg koste meg forresten veldig masse :Nikke:

Tror du har noen smarte tanker rundt maten altså... Får høre med selve firmaet når vi bestemmer oss for det, sånn at vi vet ca str på porsjonen. I bryllupet jeg var i i september så var ikke porsjonen stor, så der var man litt sulten etterpå.. men var ingen stor krise. Jeg bare gledet meg til kakene etterpå jeg ;)

Ha en flott tur du også!! :klemmer:

Jeg har hatt det kjempeflott, det håper jeg du også har :)

Ja, er greit å vite at det er litt str på porsjonen, men tror ikke det er noe problem med dette firmaet :)

Skrevet

Håper du har en fin tur ;) Går sikkert helt fint å finne frem uten andre, bare å bruke kvinnelisten det :fnise:

Takk for det, storkoste meg virkelig :) Trengte faktisk ikke kvinnelisten min :gjeiper: Fant frem helt av meg selv ;)

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...