Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Glemte forresten å svare på spm om tilbehør til kjolen...

Tror jeg bare skal ha tiara og ikke noe slør... kjolen sitter veldig fint, så trenger bare stroppeløs bh under... kanskje jeg kjøper et korsett til bryllupsnatten i tillegg ;)

Ellers... strømper og sko, men har ikke bestemt meg verken for tiara eller sko enda...

Har hatt en kjempefin helg forresten :) I dag var vi en snartur på sommerhytten til noen i kjæres familie, kjempekoselig :) Og det fine været skal fortsette, skal ikke regne de neste 10 dagene heller i følge yr :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1år, 1mnd og 1 dag :juhu: :juhu:

Jepp! :hoppe: Og søsteren til ene forloveren til kjære har sagt ja til å være solist under vielsen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år og 1 måned!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det kommer til å gå sååå fort! Plutselig er dagen her! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for solist forresten!! :danse:

Ja, ting begynner å falle på plass allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yippi kay eeeeey for solisten :juhu:

Ja, det blir nok kjempefint :)

Holder på å velge fotograf også, så nå er det mye som skjer ang. bryllup :) Og snart bare et år igjen :)

Så på kjoler til forloverne sammen med dem i dag, men de fant ingenting... ifølge butikkene er mye utsolgt/dårlig utvalg nå som det er høysesong, så vi ble enige om å vente til høsten med å lete mer, de har jo god tid... vanskelig å finne to kjoler som er samme modell, samme størrelse, men ikke samme farge... og i tillegg at de to fargene kler forloverne (de vil helst ha blå og grønn)... Skal ikke være lett nei, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke være lett nei!! Men de har jo god tid da.. så ender nok opp med å finne det de vil ha!!

ser ut som om du har kommet godt igang nå ja!! Gleder meg forresten til å se kjolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på kjoler til forloverne sammen med dem i dag, men de fant ingenting... ifølge butikkene er mye utsolgt/dårlig utvalg nå som det er høysesong, så vi ble enige om å vente til høsten med å lete mer, de har jo god tid... vanskelig å finne to kjoler som er samme modell, samme størrelse, men ikke samme farge... og i tillegg at de to fargene kler forloverne (de vil helst ha blå og grønn)... Skal ikke være lett nei, hehe...

På Agape kan man velge farge på kjolen, bare man bestiller ca tre måneder i forkant så kan man få akkurat den fargen man ønsker (nesten) Kanskje det kan være noe for forloverne dine? Forloveren min fant i alle fall kjole der, de har mange fine kjoler :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her faller mye på plass ser jeg. Digg å ha solist i orden. vet dere hva hun skal synge? *orker ikke lete i boka etter svar*

Moro å se på forloverkjoler sammen da. Er nok mer å velge i til høsten ja. Blir spennede å se hva de ender opp med :)

Ha en fin dag snupp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke være lett nei!! Men de har jo god tid da.. så ender nok opp med å finne det de vil ha!!

ser ut som om du har kommet godt igang nå ja!! Gleder meg forresten til å se kjolen...

Ja, skal hjem lørdag, så da SKAL jeg huske å ta bilde... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Agape kan man velge farge på kjolen, bare man bestiller ca tre måneder i forkant så kan man få akkurat den fargen man ønsker (nesten) Kanskje det kan være noe for forloverne dine? Forloveren min fant i alle fall kjole der, de har mange fine kjoler :-D

Tusen takk for tips :) Det er nok en idé :) Tror det er bare Brudehuset som fører Agape i Bergen da, og når vi var der i går var det ikke så mye utvalg... hmm... de får vel gjerne inn mer senere, som sagt virket mange steder veldig utsolgt nå... vet også at alle Alfredo Angelo forloverkjoler finnes i 52 fargenyanser, men vet ikke om noen i Bergen fører disse... er jo litt risky å bestille på nettet uten å ha prøvd kjolen i virkeligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her faller mye på plass ser jeg. Digg å ha solist i orden. vet dere hva hun skal synge? *orker ikke lete i boka etter svar*

Moro å se på forloverkjoler sammen da. Er nok mer å velge i til høsten ja. Blir spennede å se hva de ender opp med :)

Ha en fin dag snupp :klem:

Ja, kjempefint å ha solist i orden :) Vi har ikke helt bestemt oss, men vi vil ha noe litt moderne i allefall... Kjæresten ville ha "Something in the way she moves", men jeg synes det blir litt feil, da blir det jo bare en sang om meg og ikke om oss... "it is you" av Dana Glover er jo veldig fin... Har tenkt litt på "All you need is love" også, litt inspirert av Love Actually... hehe... "From this moment on" og "you're still the one" av Shania Twain er jo også ganske fine, men føler "alle" bruker de sangene... Vi har også vært innom "Your song" av Elton John

Kjæresten har også foreslått "Du e den finaste eg veit"... "Det vackraste jag vet" er jo også fin :)

Vi hørte mye på gamle U2 og Aha-sanger i begynnelsen når vi ble sammen... og Guns'n'roses, men føler ikke disse bandene har noe som passer til bryllup...

Hvis noen har forslag til sang er det bare å si ifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten vil forresten ha "bryllupsdag på troldhaugen" som bryllupsmarsj i stedet for Mendelssohns eller noe sånt som "alle" velger... Jeg synes også denne er veldig fin... lurer på om vi skal ha denne som inngang... synes dere det passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det synes jeg :) Enig i at det kan være moro å velge noe annet enn det alle andre velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en helge :klemmer:

Aldri hørt den du nevner.. men det er veldig fint med det ikke alle andre velger ja! Det hadde jo egentlig vi også tenkt til.. men så gikk følelsen foran fornuften for vår del :sjenert: Det viktigste er at dere følger hjertet deres og det dere selv ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det kjempetravelt de siste dagene. Vært altfor sosial egentlig, siden det nærmer seg eksamen med stormskritt. Men når en av våre beste venner spiller på nattjazz og en utvekslingsstudent jeg har blitt god venn med snart skal dra hjem må man nesten være litt sosial ;)

I går hadde vi den siste av to avskjedsfester, grillet og koste oss masse, men når vi skulle si ha det kom tårene :( Men vi har avtalt å besøke henne en gang i høst hvis det passer med studiene våre :) Har også invitert de i bryllupet, og de ble kjempeglad for å bli invitert, kommer mest sannsynlig :)

Fikk også endelig tatt kjolebilder i går, så legger de inn på PC og sender de senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...