Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulere med kjole!!! er så deilig å få det ut av veien... så nå kan du tenke på resten!! Synes krem og sølv hørtes fint ut... tror jeg ville godt for rosa i stedet for rødt.. litt dusere kanskje...

gleder meg til å se bilde altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer meg kjole! :hoppe: Gleder meg til å se bilde :-D

Skrevet

Takk alle sammen :) Ble ikke noen tur hjem i dag, men skal dit i morgen, så da får jeg forhåpentligvis endelig lagt ut bilde :-D

Skrevet

Åhh, så gøy at du har kjøpt kjole!! Gratulerer så mye :-D

Gleder meg til å se :juhu:

:klem:

Skrevet

Så moro at du har fått kjøpt kjole!!! Har ikke vært her på en stund, men ser at jeg må følge med framover! :lur: Gleder meg til å se bilde, hvis jeg får! :klem:

Skrevet

Ååå! Kjole???? Har vi fått sett???? :-D

Gjest madam_mim
Skrevet

:overrasket:

Her har det skjedd saker og ting

:juhu: :juhu: :juhu:

for kjooooooooolen!!!

*skriver seg opp på listen over de som får bilder* :fnise:

:popcorn:

Skrevet

Gratulerer med kjolekjøp!!!! :rødme: Er det ikke deilig å vite at du har funnet drømmekjolen!! Kjolebilder??? Ja takk :fnise:

Skrevet

Grattis med kjolekjøp! Jeg føyer meg inn i rekken som gjerne vil se bilder! :)

Dessuten er det vel nå på sin plass å ønske deg en riktig fin 17.maihelg!

Skrevet

:flagg::sol::flagg::sol::flagg::sol::flagg::sol::flagg:

:flagg: Ha en fiiin 17. mai!! :flagg:

:flagg::sol::flagg::sol::flagg::sol::flagg::sol::flagg:

Skrevet

Er kjempetrøtt, så orker ikke å svare alle nå, men alle skal selvfølgelig få se bilde... problemet er bare at ble så mye å tenke på med først forberedelser og så besøk når jeg var hjemme i går og i dag, at glemte å gå opp til mormor å ta bilde... MÅ få det til i løpet av uken... skjønner at dere holder på å dø av nysgjerrighet ;)

Hurra for 17. mai forresten :):hoppe:

Jeg har hatt en lang og hektisk, men kjempefin dag :) Stod opp kl 07 etter 5 timers søvn, frokost hos kjæres bestefar, så gå i tog, lunsj hos mamma og de og besøk hos svigers i kveld, kom hjem for en times tid siden. Utvekslingsstudentene var storfornøyd med dagen og vi hadde til og med forholdsvis fint vær :)

Føler også det skjer endel i forhold til bryllup nå... Begge foreldrepar har de siste dagene avslørt at de bidrar endel til festen. Tilsammen dekker de middag m/kokk og servitører samt alkohol. Mormor har betalt kjolen og kjæres bestefar lokalet.

Det som gjenstår for oss er da:

- Vielsesgebyr HEF

- Leie lokale Gamle Bergen

- Invitasjoner

- Brudebukett

- Vakt

- Borddekorasjoner

- Dress og sko til kjære

- Tilbehør kjole til meg

- Fotograf

- Sminke og hår

- Hotell bryllupsnatt

- Bryllupsbil

- Bryllupskake

- Alkoholfri drikke

- Snacks

Vi får også en sum i tillegg av mine foreldre til å bruke til bryllupsrelaterte ting, så blir ikke så gale sum for oss å spare til selve bryllupet :) I tillegg har mormor hintet om sponsing av bryllupsreisen :-D

Svigerfar er nå søt da... "Nå kom jeg liksom så veldig i bryllupsstemning... Dere skal ikke gifte dere i år da?" Hehe...

Og jeg og svigermor snakket masse om barn når kjære lå og sov på sofaen før resten av besøket kom i kveld (han var ute i går, så var litt sliten stakkar, hehe)... Tror hun har ganske lyst på barnebarn selv om hun ikke sier det direkte... For hun begynte å snakke om alt de hadde av babyutstyr på loftet, blant annet barneseng som barnebarn kan ligge i når de kommer på overnatting ;) Hehe... jeg har verdens beste svigerforeldre :) Og foreldre og besteforeldre for den saks skyld... jeg er heldig!! Og veldig lykkelig for tiden :)

En annen ting som er kjempebra er at vi kom på at en kamerat av oss har en søster som er kjempeflink å synge... tror vi skal be henne være solist under vielsen :)

Ble visst langt dette... og jeg er stuptrøtt, får vel legge meg nå... Natta :)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Hei lene

Gratulerer med forestående bryllup :) Har ikke lest hele dagboken din enda, men skal gjøre det etterhvert. Tenkte jeg måtte legge igjen en hilsen når du har vært hos meg :)

Ser vi skal gifte oss ganske likt. Men to helt forskjellige bryllup :ler: Tør ikke tenke på tanken om 60-70 gjester i mitt bryllup engang.

Er spent på å se kjolen din!

Skrevet
Hei lene

Gratulerer med forestående bryllup :) Har ikke lest hele dagboken din enda, men skal gjøre det etterhvert. Tenkte jeg måtte legge igjen en hilsen når du har vært hos meg :)

Ser vi skal gifte oss ganske likt. Men to helt forskjellige bryllup :ler: Tør ikke tenke på tanken om 60-70 gjester i mitt bryllup engang.

Er spent på å se kjolen din!

Takk :)

Jeg synes det virker litt romantisk å dra vekk bare oss to, men vi vil ha familien med oss på den store dagen :)

Ja, jeg må virkelig få lagt ut kjolebilde snart, men de to siste gangene jeg har vært hjemme har det vært så mye styr at jeg har helt glemt å ta på meg kjolen igjen... var 16. og 17. mai, så da var det så mye forberedelser og baking først og så lunsj på 17., så glemte det helt... MÅ huske det neste gang jeg er hjemme... hehe...

Gjest *Ulla*
Skrevet

Gratulerer så mye med drømmekjolen! Det må være en fantastisk følelse å ha funnet den. Er stadig innom her og kikker litt, siden jeg synes det er spennende med humanistisk bryllup. Ser ut til at dere har kommet et stykke i planleggingen :)

:klemmer:

Skrevet
Gratulerer så mye med drømmekjolen! Det må være en fantastisk følelse å ha funnet den. Er stadig innom her og kikker litt, siden jeg synes det er spennende med humanistisk bryllup. Ser ut til at dere har kommet et stykke i planleggingen :)

:klemmer:

Takk :) Koselig at du er innom :) Du har ikke kommet noe nærmere et frieri du da? ;)

Skrevet

Venter i spenning på kjolebilder _lene_

Ellers ser det jo bra ut med tanke på sponsing, og det kan jo være greit for bryllup er jo ikke akkurat gratis :fnise:

Har du tenkt noe på hva slags tilbehør du vil ha til kjolen da?

Skrevet

har du kanskje modellnavn eller nr, kanskje vi klarer å lete den opp *spent*

Skrevet
Venter i spenning på kjolebilder _lene_

Ellers ser det jo bra ut med tanke på sponsing, og det kan jo være greit for bryllup er jo ikke akkurat gratis :fnise:

Har du tenkt noe på hva slags tilbehør du vil ha til kjolen da?

Ja, jeg vet jeg vet, skal hjem til uken og da SKAL jeg fikse det... Håper du har en fin helg :)

Ja, vi er kjempeheldige som får hjelp :)

Skrevet
har du kanskje modellnavn eller nr, kanskje vi klarer å lete den opp *spent*

Hun som solgte kjolen visste faktisk ikke hvilken modell det var, MS skriver det visst ikke inni kjolene sine, skikkelig irriterende... Modellnr kan det hende står et sted, men jeg har jo ikke kjolen her... som sagt glemte jeg å ta bilde sist jeg var hjemme... men skal huske neste gang :)

Fortsatt god helg :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...