Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Gjest *Ulla*
Skrevet

Hei hei! Bare innom og ønsker deg masse lykke til med ekamener :lese:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei hei! Bare innom og ønsker deg masse lykke til med ekamener :lese:

Takk :) Heldigvis noen uker igjen å lese på :)

Skrevet

Tror vi ahr bestemt oss for å satse på Grand Cru-serviset nå. Tok med mannen innom glassmagasinet og kikket på det. De har nemlig 30 % på grey pearl på den ene butikken i byen(de skal slutte å selge det), så tenkte evt å handle inn det nå hvis vi vil ha det. Vi fant ut at vi kan samle på fin-fin-servise når vi blir eldre og har litt bedre plass..

Men vi har nesten komplett "ramona" -bestikk, det passer vel fint til grand-cru serviset, gjør det ikke? Er jo enkelt og tidløst synes jeg.

Det eneste mannen ikke likte med grand cru serviset var kaffe-krusene, men vi trenger jo ikke de. Kan jo godt supplere med noen litt mer fargerike kopper synes np jeg. Alt trenger jo ikke være helt hvitt. Kom på at vi fikk noen fine grand-cru skåler (dessert?) til bryllupet, så da har vi jo egentlig begynt samlingen allerede. Og tror vi har ca 4-5000 kr i gavekort som vi kan bruke, så da får vi vel hvertfall 12 middagstallerkner + 12 frokosttallerkner+ glass. Men vi venter med å kjøpe til vi flytter i ny leilighet til sommeren. *gleder meg til å bytte ut IKEA-tallerknene våre* :hope:

Skrevet
Tror vi ahr bestemt oss for å satse på Grand Cru-serviset nå. Tok med mannen innom glassmagasinet og kikket på det. De har nemlig 30 % på grey pearl på den ene butikken i byen(de skal slutte å selge det), så tenkte evt å handle inn det nå hvis vi vil ha det. Vi fant ut at vi kan samle på fin-fin-servise når vi blir eldre og har litt bedre plass..

Men vi har nesten komplett "ramona" -bestikk, det passer vel fint til grand-cru serviset, gjør det ikke? Er jo enkelt og tidløst synes jeg.

Det eneste mannen ikke likte med grand cru serviset var kaffe-krusene, men vi trenger jo ikke de. Kan jo godt supplere med noen litt mer fargerike kopper synes np jeg. Alt trenger jo ikke være helt hvitt. Kom på at vi fikk noen fine grand-cru skåler (dessert?) til bryllupet, så da har vi jo egentlig begynt samlingen allerede. Og tror vi har ca 4-5000 kr i gavekort som vi kan bruke, så da får vi vel hvertfall 12 middagstallerkner + 12 frokosttallerkner+ glass. Men vi venter med å kjøpe til vi flytter i ny leilighet til sommeren. *gleder meg til å bytte ut IKEA-tallerknene våre* :hope:

Jepp, høres ut som en bra løsning dere har kommet frem til :) Jeg synes Rosendahlserviset holder i massevis nå i allefall :) Selvfølgelig kan man mikse litt, ALT trenger ikke matche ;)

Skrevet

Ok, da har vi endelig funnet en dato som passer for kjoleprøving :hoppe: 14. mai!! :-D Mormor og forloverne blir med denne første gangen :)

Var hos tannlegen på onsdag forresten, og må trekke en visdomstann (eller, må og må, men tannlegen mener det er best å ta de "mens jeg er ung og sterk"... hehe... neida, men røttene blir visst verre med årene) og borre et lite hull når jeg skal tilbake dit om et par uker :( Søren og, hater det... selv om tannlegen min er veldig hyggelig da... forrige gang jeg trakk lurte han meg... han sa: "nå skal jeg bare pirke litt her"... jeg kjente det gjorde litt vondt, men det var så fort over at jeg trodde ikke tannen var ute... han sa i alvorlig mine at dette så ut til å bli problematisk og ta tid, men så så jeg at han hadde noe i hånden, og det var søren meg tannen min!! Hehe...

Jobbet på fredag, og lørdag ettermiddag dro jeg og min søster på hytten :) Kjempekoselig å være der med mormor og morfar, spesielt siden det var så fint vær og vi kunne være ute :)

Skrevet

Er det forresten noen som vet om det er mulig å kjøpe "aisle runners" i Norge et sted? Har sett masse på nettet men regner med de er litt tunge og dermed dyre å sende... har også lyst å se på kvaliteten før jeg kjøper... helst... hvertfall et bra bilde, synes mange av bildene jeg har funnet har vist litt dårlig hvordan løperen ser ut når den blir rullet ut...

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg hadde også min første kjoleprøving 14. mai! :hoppe:

Skrevet
Jeg hadde også min første kjoleprøving 14. mai! :hoppe:

Så gøy!! :-D :hoppe: Gleder meg!

Skrevet

Jeg var forresten i Gamle Bergen i en annen sammenheng i dag, og tok bilde (bare utenfor da) av der vi skal gifte oss :) Hvis noen vil se kan de sende en PM :)

Skrevet
Jeg var forresten i Gamle Bergen i en annen sammenheng i dag, og tok bilde (bare utenfor da) av der vi skal gifte oss :) Hvis noen vil se kan de sende en PM :)

Jeppski :fnise:

Skrevet

Ja takk! :sjenert:

Skrevet

Ja takk til PM! ;)

14. mai er jo slett ikke lenge til!! Jeg gleder meg sånn til å høre hvordan det blir :juhu:

Gjest Ballerina
Skrevet

Ja takk! :juhu:

Skrevet

Ja takk :jepp: Vil gjerne se :)

Skrevet

Da har jeg sendt PM, dere får si ifra hvis dere ikke har fått :)

Gjest Ballerina
Skrevet
Da har jeg sendt PM, dere får si ifra hvis dere ikke har fått :)

Tusen takk! :-D Nydelig :love:

Skrevet

Tusen takk :-D Det så utrolig koselig ut, det kommer til å bli en herlig dag :hjerte:

Skrevet
Tusen takk :-D Det så utrolig koselig ut, det kommer til å bli en herlig dag :hjerte:

Ja, det tror jeg også :-D Rart at det snart skal stå måneder og ikke ett år og noe på tickeren :) Men gleder meg veldig :) Når sommerferien er overstått kan vi begynne å planlegge en del igjen :)

Skrevet

så bra den eksamenen gikk bra da!! Jeg hadde en i går og den gikk ikke rett og slett... står jeg på den så tror jeg nesten jeg må klage på sensoren.. :fnise:

så bra med kjoleprøving!! Og det er jo snart også!! Da må du huske å ta masse bilder til nysgjerrige folk her inne... (ja jeg tenkte på meg..)

og jeg vil hvertfall se kirka ja!!

og du den treninga di, åssen går det med den?!?! Jeg har ikke trent på 3 uker.. har rett og slett ikke hatt tid..

Skrevet
så bra den eksamenen gikk bra da!! Jeg hadde en i går og den gikk ikke rett og slett... står jeg på den så tror jeg nesten jeg må klage på sensoren.. :fnise:

så bra med kjoleprøving!! Og det er jo snart også!! Da må du huske å ta masse bilder til nysgjerrige folk her inne... (ja jeg tenkte på meg..)

og jeg vil hvertfall se kirka ja!!

og du den treninga di, åssen går det med den?!?! Jeg har ikke trent på 3 uker.. har rett og slett ikke hatt tid..

Hehe... synd det gikk dårlig med din da :(

Skal høre om jeg får lov å ta bilder ja :)

Er faktisk ikke kirke, men et gammelt bedehus... er ikke bedehus nå lengre da, så da kan vi ha humanistisk vielse der ;) Skal sende bildet til deg ;)

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...