Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil egentlig ha tykke stropper over skuldrene, synes ikke halterneck er noe fint heller. Jeg er kanskje litt sær? :fnise:

Jeg vil heller ikke ha stroppeløskjole, men er ikke så glad i slike "påsydde stropper" heller (slike som bare er satt på på stroppeløsekjoler)... Men det finnes endel kjoler med stropper som er fine, feks den som _lene_ linket til :) Jeg har samlet noen av de kjolene jeg liker her, noen av de har stropper (andre har ermer også er det etpar stroppeløse som jeg evt vil sy blondeoverdel med ermer til...). Brides. com har forresten en kjempefin søkemotor for brudekjoler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste kjolen var utrolig nydelig. :D

Jepp, veldig fin :) Jeg også likte den, men tror fortsatt jeg går for stroppeløs da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev for en stund siden at kjæresten tenkte på å ha broren sin som forlover, men broren var litt i tvil om han ville, pluss at det er en ulempe at han ikke er 18 helt ennå (fyller 3 uker etter bryllupet), selv om han andre kunne skrevet under på forlovererklæring (i forhold til utdrikningslag og sånt, hvis de skal på byn).

Så nå har kjæresten spurt en av sine gode venner helt tilbake fra begynnelsen av ungdomsskolen, og fått ja :)

Så da har vi 2 forlovere hver og den biten er i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at forloverne er bestemt! :)

Jepp, greit å vite det i god tid på forhånd :) Forloverne mine vil gjerne at vi alle sammen skal gå på dansekurs, spørs om vi får guttene med på det ;) Hehe... Kjæresten vil helst danse vanlig slow i stedet for brudevals, men hadde vært litt stilig med vals da :) Hvis ikke jeg får han med på danseskole får vi gå på "kurs" hos mormor og morfar, de er flinke til å danse både vals og swing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden
Kjæresten ringte forresten til Gamle Bergen i sted og reservasjon for vielse på dagen er i boks!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Er kjempeglad for det :) Skal på visning der neste tirsdag bare for å se litt, håper jeg får ta bilder så jeg kan planlegge litt dekorasjon og sånt :-D

Så nå er de store tingene i boks: Vigsler, vielsessted og festlokale :)

Så bra. :)

:hoppe: og :danser: for dette.

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med forlovere og alt i boks da. Jeg og mannen var på valsekurs og det var veldig moro og romantisk, så det kan anbefales på det sterkeste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra med forloverne da!! Valsekurs hadde vært noe ja! vi har fått en kurs dvd, men ikke prøvd ennå.. tror nok ett kurs ville vært mest effektivt!

hvordan går det med treningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med forlovere og alt i boks da. Jeg og mannen var på valsekurs og det var veldig moro og romantisk, så det kan anbefales på det sterkeste. :)

Ja, det er gøy :) Han som samboer spurte om å være forlover nå var faktisk medvirkende til at vi ble sammen, så det er jo litt morsomt :) Tror han ble veldig glad for å bli spurt, så det var jo koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra med forloverne da!! Valsekurs hadde vært noe ja! vi har fått en kurs dvd, men ikke prøvd ennå.. tror nok ett kurs ville vært mest effektivt!

hvordan går det med treningen?

Jepp, vi får prøve å få med oss guttene på danseskole ;) (forloverne skal jo danse sammen og, så forloverne mine har lyst å gå på kurs de også)

Jeg har vært flink så langt og trent to ganger i uken :) Var på lørdag, skal i dag og på torsdag. I helgen reiser vi på hytten med noen venner, og da blir det sikkert en skitur, så det vil i såfall si 3 treningsøkter denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...