Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Hørtes ut som dere hadde en kjempefin Valentinsdag! :rødme: Må si jeg savner å kunne gå i fjellet.. det er noe helt spesielt romantisk ved det å gå turer sammen i fjellet i den gooode friske luften og stillhet på alle kanter *drømme seg bort* :fnise:

Og jeg slenger meg på skigåingen her jeg og..... faktisk aldri gått på ski sammen med kjære! Fins jo ingen fjell her, og snø er det også temmelig lite av her, så det blir jo aldri noe ski nei... Og glad er jeg for det :ler:

Ha en god helg _lene_ ! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi.. kjekt å se at det er mange i dette landet som er som meg når det kommer til skigåing. Gikk langrenn i helgen som var og da måtte jeg gå samen med ei venninne i klassen som er kneoperert, og enda gikk hun raskere enn meg. :fnise: er ikke like sjarmerende når jeg roper "unna vei" i løypa fordi jeg ikke klarer å stoppe som når en 7-åring gjør det..

Enig i at tur med kjæresten er mer romantisk enn restaurant-besøk.. Jeg og mannen feirer forøvrig ikke valentine, da vi føler det blir litt for amerikansk for oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du høres ut som meg på ski! Heldigvis har jeg en kjæreste som ikke er så altfor glad i det heller, så vi går heller vanlig tur ;)

Fin vri dere hadde på Valentines, da! deilig å ha slike turmuligheter rett utenfor døra... Kos dere masse i helga også :klemmer:

Hehe, godt at vi er flere ;) Det var koselig i helgen, men var uvær på fjellet og dårlig føre, så ble til at vi tok snøscooter opp og gikk på beina ned igjen til togstasjonen... ingen skitur på meg, en kort en for kjære sin del på lørdagen... men var en koselig helg med hans familie... god mat, så film (nye Varg Veum filmen, Tornerose, synes den var bra!), spilte spill og sånt....

Jepp :) Håper du hadde en fin helg også, må inn å oppdatere meg i dagboken din etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vi er fler som ikke er født med ski på beina :fnise: Men det jo kjempekoselig med hyttetur da! Kos deg masse!!

Ja, får av og til følelsen av at det bare er meg som er dårlig på ski når jeg er ute i løypene, men godt å høre at jeg ikke er den eneste ;)

Joda, koste meg i helgen jeg :) Håper du hadde en fin helg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på at det er bra ikke alle født med ski på beina :ler: Kjære elsker å gå på ski, og jeg var flink kjæreste da vi var nyforelska, men "heldigvis" så tåler ikke skuldrene mine skigåing, så svigerfar pleier kjøre meg til hytta med scooter ;)

Hehe... første gang jeg og kjære skulle gå på ski sammen hadde jeg ikke stått på ski på 4-5 år, og han valgte en av de tøffeste turene i området! Uæh... gikk ikke så bra... men har gått turer på 2-3 mil sammen med han av og til faktisk... jeg og var flinkere før :P men været har faktisk heller ikke vært så bra de siste gangene vi har vært på fjellet, så jeg kan jo skylde på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som dere hadde en kjempefin Valentinsdag! :rødme: Må si jeg savner å kunne gå i fjellet.. det er noe helt spesielt romantisk ved det å gå turer sammen i fjellet i den gooode friske luften og stillhet på alle kanter *drømme seg bort* :fnise:

Og jeg slenger meg på skigåingen her jeg og..... faktisk aldri gått på ski sammen med kjære! Fins jo ingen fjell her, og snø er det også temmelig lite av her, så det blir jo aldri noe ski nei... Og glad er jeg for det :ler:

Ha en god helg _lene_ ! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Jepp, veldig fin :) Feiret dere? Hvordan har du det om dagene? :) Romantisk å gå tur ja, men for min del helst uten ski på beina, i likhet med deg ;)

Håper du har hatt en fin helg du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi.. kjekt å se at det er mange i dette landet som er som meg når det kommer til skigåing. Gikk langrenn i helgen som var og da måtte jeg gå samen med ei venninne i klassen som er kneoperert, og enda gikk hun raskere enn meg. :fnise: er ikke like sjarmerende når jeg roper "unna vei" i løypa fordi jeg ikke klarer å stoppe som når en 7-åring gjør det..

Enig i at tur med kjæresten er mer romantisk enn restaurant-besøk.. Jeg og mannen feirer forøvrig ikke valentine, da vi føler det blir litt for amerikansk for oss..

Haha, tror vi er ganske like når det gjelder skigåing ja ;) Føler meg litt dum enkelte ganger når jeg setter meg ned ja og små barn suser forbi som ingenting :P

Skjønner hva du mener angående Valentine, synes litt det samme selv, men så blir det nå liksom til at vi feirer det likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboken handler ikke så mye om bryllup for tiden, er litt stillestående fase dette her... eneste er at vi burde ringt og fått bekreftet at vi får ha vielsen i gamle Bergen...

Jeg og en venninne stod opp kl 6 i dag for å få tak i R.E.M. billetter... jeg sov hos henne og vi la oss ikke før kl 0230, skravlet om bryllupet og diverse... så litt trøtt i dag ja! Og litt irritert over at det egentlig ikke var nødvendig å stå i kø :P Men men, vi har skaffet oss billetter i allefall :)

Håper alle har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl

Hei snuppa.

Høres ut som om dere har hatt en fantastisk Valentinesfeiring. Virker som om forholdet deres er veldig godt, håper jeg og min... må vel kanskje kalle ham kjæreste, ja, har det like bra noen år frem i tid.

Ønsker deg en fortsatt strålende uke.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke akkurat forvente at det skal være like mye som skjer i planleggingen hver uke i 1,5 år... blir jo fort litt stille når man har fått på plass det viktigste, og det ikke er så mye mer som haster enda.. :)

Håper du har en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa.

Høres ut som om dere har hatt en fantastisk Valentinesfeiring. Virker som om forholdet deres er veldig godt, håper jeg og min... må vel kanskje kalle ham kjæreste, ja, har det like bra noen år frem i tid.

Ønsker deg en fortsatt strålende uke.

:klemmer:

Jepp :) Vi har det veldig fint :rødme:

Det håper jeg også :) Håper du får en god uke du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke akkurat forvente at det skal være like mye som skjer i planleggingen hver uke i 1,5 år... blir jo fort litt stille når man har fått på plass det viktigste, og det ikke er så mye mer som haster enda.. :)

Håper du har en fin uke :klem:

Nei, sant? Skriver nå litt i dagboken likevel jeg da ;) Håper du får en fin uke du også :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det ble action her i kveld... jeg kom hjem fra café med en venninne kl 21, og spurte kjæresten om han kunne støvsuge, så skulle jeg vaske etterpå (fikk plutselig ånden over meg)... sitter ved PC-en da jeg hører det smellet...viser seg at øverste skapdøren i skapet på soverommet har løsnet og falt rett i hodet på samboer...ble kutt på ca 1-2 cm og 2-3 mm, som blødde endel... så da var det rett på legevakten og få to stifter i hodet... gikk jo bra med han da, men ser litt bissart ut med størknet blod og stifter i bakhodet... stakkar... jeg ble litt oppkavet så har ikke fått sove ennå... men får vel gå å legge meg nå, hvis jeg skal ha sjans å stå opp til fornuftig tid i morgen...

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si det ble action her i kveld... jeg kom hjem fra café med en venninne kl 21, og spurte kjæresten om han kunne støvsuge, så skulle jeg vaske etterpå (fikk plutselig ånden over meg)... sitter ved PC-en da jeg hører det smellet...viser seg at øverste skapdøren i skapet på soverommet har løsnet og falt rett i hodet på samboer...ble kutt på ca 1-2 cm og 2-3 mm, som blødde endel... så da var det rett på legevakten og få to stifter i hodet... gikk jo bra med han da, men ser litt bissart ut med størknet blod og stifter i bakhodet... stakkar... jeg ble litt oppkavet så har ikke fått sove ennå... men får vel gå å legge meg nå, hvis jeg skal ha sjans å stå opp til fornuftig tid i morgen...

Natta!

AU! stifter i hodet... stakkars samboeren din... jeg tåler ikke blod jeg da, så hadde vel bare besvimt ved siden av.. :rødme:

nå kan han bruke det som unnskyldning for å slippe å støvsuge... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke like sjarmerende når jeg roper "unna vei" i løypa fordi jeg ikke klarer å stoppe som når en 7-åring gjør det..

:hoho: Ser det for meg, Bea! Fantastisk :-D

-----

Huff, stakkar kjæresten din! Spørs vel om han kommer til å støvsuge så mye fremover da ja :fnise: Går det bra med ham i dag? Det som er så vemmelig med kutt i hodet er at det blør så sinnssykt mye. Så det ser jo forferdelig ut uansett... Du får passe godt på ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AU! stifter i hodet... stakkars samboeren din... jeg tåler ikke blod jeg da, så hadde vel bare besvimt ved siden av.. :rødme:

nå kan han bruke det som unnskyldning for å slippe å støvsuge... :fnise:

Hehe... her i gården er jeg den modigste når det gjelder blodprøver, sprøyter etc... han gruet seg for stiftene, men fant ut han heller ville få de uten bedøvelse enn å ta smertestillende sprøyte først, for for ham ville det bare vært verre :P

Han var ikke så høy i hatten på vei til Legevakten, men han var ganske rolig når han kom ut, synes han var modig jeg :)

Jeg har hatt "hull" i hodet selv, men da bare limte de... Jeg trøstet kjæresten min med at det så ikke SÅ gale ut, så de kunne sikkert lime han og, men neida... Synes han var flink jeg :) Var også overrasket over hvor fort vi kom til... vi ringte inn på forhånd, vet ikke om det hadde noe å si, men vi ventet litt i underkant av en halvtime... jeg hadde sett for meg å bli sittende der i 2-3 timer...

Jaha, han er noenlunde bra i dag da, har vært på skole og er på vei til jobb. Tror det er litt sårt, men heldigvis går det ikke an å se noe lenger, håret skjuler det...ser fortsatt ganske stygt ut når man løfter litt på håret....

Kjøpte en Polo deodorant til ham i dag da, synes han fortjente det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! :sjokk: Håper han ikke har for mye vondt i hodet i dag da... stakkar!

Nei, er litt sårt, men tror ikke han har vondt i hodet. Han har jo bare slått et lite hull, ikke hjernerystelse eller noe, så han kunne visst gjøre alt som normalt utenom å gå til frisøren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ser det for meg, Bea! Fantastisk :-D

-----

Huff, stakkar kjæresten din! Spørs vel om han kommer til å støvsuge så mye fremover da ja :fnise: Går det bra med ham i dag? Det som er så vemmelig med kutt i hodet er at det blør så sinnssykt mye. Så det ser jo forferdelig ut uansett... Du får passe godt på ham!

Han skal få slippe å støvsuge til vi har fått ordnet skapdøren i allefall :P Men vi satte den inn i kottet nå da, så den ikke skal utgjøre noen fare til vi har fått ordnet hengslene...

Ja, er ekkelt med sår i hodet, mye verre enn sår andre steder på kroppen...slo hull i hodet når jeg var 6 år, husker ennå hvor vondt det gjorde!

Han er bra igjen i dag da... har bare såvidt snakket med han før han dro på jobb, men klaget hvertfall ikke noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...