Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Kjoleprøving i april, ja. Det er jo ikke lenge til! :hoppe:

Du har jammen mye eksamener for tida. Vi brukte kun å ha ved avslutning av semesteret vi.. men du har kanskje begge deler? Tøft å være student da ;)

Håper tirsdagen din blir kjempefin!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, dette var da ett skikkelig sammentreff. Vi er like høye og veier nesten det samme. Jeg veier 73,5. Jeg vil ned til 65 kg men sliter med det jeg putter i munnen mellom måltidene. Jeg holder også på å gjøre litt om på kostholdet mitt også er jeg i starten av røykeslutt. Mye på en gang. Jeg sliter med at jeg ikke kommer meg ut for å gå, men det kommer seg :) Kanskje vi kunne prøve å følge hverandre litt? Hadde vært gøy siden vi er ganske lik i kroppen :):fnise:

Det er fler av oss!! Jeg er 170 og veier vel 72 kilo nå.. har drevet å "slanket" meg siden desember...

jeg gjør det av mange grunner.. for det første hadde det ikke gjort no om jeg kom inn i klærne jeg brukte før jeg ble gravid..

og for det andre er imunnforsvaret mitt skikkelig dårlig og er konstant syk...

Men det jeg har gjort er å trene hvertfall 2 ganger i uken... jeg går veldig mye..

spiser godteri kun i helgene.. drikker lite brus og kun i helger..

ellers drikker jeg 3 liter vann om dagen og noen kopper med hvit eller grønn te..

egentlig skal jeg ta kosttilskudd også men.... glemmer det!!

Ett godt tips som har hjulpet meg/oss er at vi handler kun en gang i uken.. da er det bestemt hva vi skal spise hele uken og når vi da går i butikken kjøper vi ikke masse fristende saker... og penger sparer vi også!!!

Jeg har bare gått ned en 2-3 kilo... men buksene sitter bedre og man pleier ikke å merke noe på vekta de første mnd.. men har mye mer energi og er mye blidere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoleprøving i april, ja. Det er jo ikke lenge til! :hoppe:

Du har jammen mye eksamener for tida. Vi brukte kun å ha ved avslutning av semesteret vi.. men du har kanskje begge deler? Tøft å være student da ;)

Håper tirsdagen din blir kjempefin!

:klem:

Nei, er ikke så altfor lenge til :) Blir spennende!

Vi har eksamener ca annenhver mnd, og med hjemmeeksamen blir det eksamen 1 gang i mnd! Så er litt travelt ja ;) Men kjekt og... sitter og stresser med en oppgave nå som jeg skulle begynt på i går og som jeg må bli ferdig med snart, skal feire bursdagen til ene forloveren min i kveld, hos meg, så jeg må bake kake og rydde litt snart :) Er bare en liten oppg som vi leverer hver uke da, men...

God tirsdag til deg og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fler av oss!! Jeg er 170 og veier vel 72 kilo nå.. har drevet å "slanket" meg siden desember...

jeg gjør det av mange grunner.. for det første hadde det ikke gjort no om jeg kom inn i klærne jeg brukte før jeg ble gravid..

og for det andre er imunnforsvaret mitt skikkelig dårlig og er konstant syk...

Men det jeg har gjort er å trene hvertfall 2 ganger i uken... jeg går veldig mye..

spiser godteri kun i helgene.. drikker lite brus og kun i helger..

ellers drikker jeg 3 liter vann om dagen og noen kopper med hvit eller grønn te..

egentlig skal jeg ta kosttilskudd også men.... glemmer det!!

Ett godt tips som har hjulpet meg/oss er at vi handler kun en gang i uken.. da er det bestemt hva vi skal spise hele uken og når vi da går i butikken kjøper vi ikke masse fristende saker... og penger sparer vi også!!!

Jeg har bare gått ned en 2-3 kilo... men buksene sitter bedre og man pleier ikke å merke noe på vekta de første mnd.. men har mye mer energi og er mye blidere!!

Du er flink :) Stå på :) Trener to ganger i uken nå jeg også, deilig :) Men sånn som denne uken skal jeg feire to bursdager, så da blir det nok et unntak fra "bare spise snop og kaker i helgene"-forsettet mitt... orker ikke bli så hysterisk at jeg ikke spiser det samme som de andre i besøket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink :) Stå på :) Trener to ganger i uken nå jeg også, deilig :) Men sånn som denne uken skal jeg feire to bursdager, så da blir det nok et unntak fra "bare spise snop og kaker i helgene"-forsettet mitt... orker ikke bli så hysterisk at jeg ikke spiser det samme som de andre i besøket...

det er akkurat sånn jeg tenker.. skulle man nemlig sitte der da og ikke spise som de andre, så er sannsynligheten for at man sprekker større..

mitt mål er jo å endre matvanene mine, eller rettere sagt det jeg spiser mellom sånn at det blir naturlig om du skjønner... og om det da skjer noe spesielt en dag så skal ikke det være ett problem.. HERREGUD jeg skal jo leve også...for å si det sånn... må jeg kutte ut alle mine livsgleder for å nå den optimale figuren, så driter i den figuren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er akkurat sånn jeg tenker.. skulle man nemlig sitte der da og ikke spise som de andre, så er sannsynligheten for at man sprekker større..

mitt mål er jo å endre matvanene mine, eller rettere sagt det jeg spiser mellom sånn at det blir naturlig om du skjønner... og om det da skjer noe spesielt en dag så skal ikke det være ett problem.. HERREGUD jeg skal jo leve også...for å si det sånn... må jeg kutte ut alle mine livsgleder for å nå den optimale figuren, så driter i den figuren!

Helt enig med deg Sandra!! :) Synes vi er flinke likevel jeg :) Trening i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en liten :klem: ser du også er opptatt ja.

Men jeg synes du er veldig flink, og er helt enig med deg i at man må kose seg når man er i festlige lag. Poenget med dette er vel at vi skal bli flinkere i hverdagen. Og kanskje ikke spise hele kakefatet i festlige lag.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og oppdaterer meg litt jeg. Må si jeg elsket listen over gode ting i livet! Sånn skal jammen jeg også lage meg og henge på kjøleskapet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten :klem: ser du også er opptatt ja.

Men jeg synes du er veldig flink, og er helt enig med deg i at man må kose seg når man er i festlige lag. Poenget med dette er vel at vi skal bli flinkere i hverdagen. Og kanskje ikke spise hele kakefatet i festlige lag.. :fnise:

Flinkere i hverdagen er det viktigste ja :) Nei, hele kakefatet blir det nok ikke ;) Hehe... men svigermor hadde laget en sinnsykt god pavlova i går, så ble tre små stykker av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og oppdaterer meg litt jeg. Må si jeg elsket listen over gode ting i livet! Sånn skal jammen jeg også lage meg og henge på kjøleskapet!

:klemmer:

Ja, er viktig å huske på alt man har å være takknemlig for egentlig, når det dukker opp en liten sky på himmelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle som feirer den har hatt en fin Valentinsdag :) Jeg og kjæresten skulle egentlig ut å spise, men jeg synes ikke det er så romantisk og spesielt å gå ut og spise på en dag hvor 90% av de andre restaurantgjestene også er ute for å feire Valentin, blir litt kunstig på en måte...

Husker for et par år siden gikk vi på en restaurant på Valentin, og da satt det et vennepar bare et par bord bortenfor oss. Vanligvis ville vi gått bort og satt oss med dem, men siden Valentin er en "kjærestedag" ble vi liksom bare sittende å vinke litt til hverandre...

Så jeg og kjæresten pakket litt mat og drikke i sekken, tok Fløybanen og gikk en tur på fjellet i stedet, i mørket :) Og så gikk vi Fjellveien hjem igjen, Fjellveien er litt spesiell for oss, for når vi ble sammen bodde vi i hver vår ende av Fjellveien, så har hatt mange romantiske turer der :) Var kjempekoselig :)

Reiser på fjellet i helgen, så skriver nok ikke igjen før mandag...

Har forresten hørt endel si at det er effektivt å kutte (raffinert) sukker helt i to uker, for hvis man greier det er det ikke det samme etterpå... vet ikke helt om jeg kjøper den, men tenkte å kanskje prøve... har aldri vært helt for fanatisk tankegang verken på ene eller andre området, men tror jeg skal prøve... utenom naturlig sukker i melk og frukt f eks selvfølgelig...

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Høres ut som dere hadde en kjempefin Valentinsdag :hjertesmil:

Enig med deg at det blir mye mer spesielt med en tur sammen enn et restaurantbesøk, det er jo som du sier noe "alle" gjør. Kjempedeilig å gå litt synes jeg, og ikke minst romantisk med kjærestetur i mørket.

Ha en fin helg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene :goodbye:

Nei nå er det lenge iden jeg har kikket inn her, huff av meg.. :sjenert:

Koselig Valetines da. kjempe koz! Hvordan går det, høres ut som alt er bra! Og planleggingen går videre?

Ting surrer å går her også.. Nå er det bare nedtelling til UL som gjelder :fnise: , kun 3 dager igjen, weeeee! Vil være i uke 13/14, så bør jo kunne se litt da!

Ha en fin helg dere, og koz dere på hytta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere hadde en kjempeflott Valentine's day :hjerte: Kos deg på fjellet da! Misunner deg den turen, savner å bo litt mer fjellnært...jaja, det er vel litt på oss selv også, men vi skal nå hvertfall ut av huset og tusle en tur eller to i løpet av helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en kjempefin Valentinsdag :hjertesmil:

Enig med deg at det blir mye mer spesielt med en tur sammen enn et restaurantbesøk, det er jo som du sier noe "alle" gjør. Kjempedeilig å gå litt synes jeg, og ikke minst romantisk med kjærestetur i mørket.

Ha en fin helg da :klem:

M-m :) God helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene :goodbye:

Nei nå er det lenge iden jeg har kikket inn her, huff av meg.. :sjenert:

Koselig Valetines da. kjempe koz! Hvordan går det, høres ut som alt er bra! Og planleggingen går videre?

Ting surrer å går her også.. Nå er det bare nedtelling til UL som gjelder :fnise: , kun 3 dager igjen, weeeee! Vil være i uke 13/14, så bør jo kunne se litt da!

Ha en fin helg dere, og koz dere på hytta!

Har det fint jeg :) Og du? Blir spennende med UL da :)

Tusen takk, håper du koser deg i helgen du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Høres ut som dere hadde en kjempeflott Valentine's day :hjerte: Kos deg på fjellet da! Misunner deg den turen, savner å bo litt mer fjellnært...jaja, det er vel litt på oss selv også, men vi skal nå hvertfall ut av huset og tusle en tur eller to i løpet av helga ;)

Jepp, veldig koselig i går :)

Vi har turmuligheter rett utenfor blokken, og i Bergen bor man jo aldri langt unna et fjell da, hehe... så vi er heldige sånn sett :)

Men hytteturen nå er til Ustaoset, så da blir det nok ski som gjelder... jeg er ikke så glad i ski jeg da... dvs, det går fint oppover og bortover, men jeg er en pyse nedover, og er ganske flaut å sette seg ned med en gang jeg kommer opp i fart :P Men kjæresten elsker å stå på ski, så hva gjør man ikke for å glede sin kjære :P

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du høres ut som meg på ski! Heldigvis har jeg en kjæreste som ikke er så altfor glad i det heller, så vi går heller vanlig tur ;)

Fin vri dere hadde på Valentines, da! deilig å ha slike turmuligheter rett utenfor døra... Kos dere masse i helga også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Slenger meg på at det er bra ikke alle født med ski på beina :ler: Kjære elsker å gå på ski, og jeg var flink kjæreste da vi var nyforelska, men "heldigvis" så tåler ikke skuldrene mine skigåing, så svigerfar pleier kjøre meg til hytta med scooter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...