Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Gjest *englefjes*
Hey, nå må du ikke få tiden til å gå baklengs her 1 mnd siden det var 1 år og 6 mnd. Hehe...

Sorry,er tydeligvis ikke helt med i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry,er tydeligvis ikke helt med i dag :klemmer:

Hehe... Er lov det ;) Er ikke helt våken alltid selv heller... :klemmer: til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og legger igjen spor her jeg. skjønner at det er hjemme-eksamen på gang, så da får jeg og ønske lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og legger igjen spor her jeg. skjønner at det er hjemme-eksamen på gang, så da får jeg og ønske lykke til :klem:

Takk :) Ser foreløpig ut som en grei oppgave heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt har samboers forlover tilbudt seg å spille en sang eller to på sax under vielsen... Noen som har noen ideer til passende sanger? Det blir humanistisk vielse, så sanger med religiøst innhold blir uaktuelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Som sagt har samboers forlover tilbudt seg å spille en sang eller to på sax under vielsen... Noen som har noen ideer til passende sanger? Det blir humanistisk vielse, så sanger med religiøst innhold blir uaktuelle...

Vil du ha type kjærlighetssanger eller klassiske av typen Mozart? Er på jobb så har tid til å lete litt rundt på nettet ja :fnise:

Hvilke fag har du hjemmeeksamen i forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha type kjærlighetssanger eller klassiske av typen Mozart? Er på jobb så har tid til å lete litt rundt på nettet ja :fnise:

Hvilke fag har du hjemmeeksamen i forresten?

Har ikke helt bestemt meg, bare den passer til å spille på sax og er litt romantisk fin sang så er jeg åpen for forslag :) Har hjemmeeksamen i menneskerettigheter, dreier seg hovedsaklig om EMK art 3,5 og 6, så er jo forholdsvis sentralt stoff... Hvis du husker noe lurt fra menneskerettigheter kan du jo alltids gi meg et tips eller to da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kusinen min har forresten sagt at hun kan fikse både hår og sminke for meg :D Og hun kunne få med seg en venninne som kan fikse forloverne mine!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer til å bli så koselig med en som spiller sax for dere! Også såpass nærme som forlover, blir litt ekstra rørende syns jeg! Men så er jeg lettrørt og da :fnise:

Kusinen min har forresten sagt at hun kan fikse både hår og sminke for meg :D Og hun kunne få med seg en venninne som kan fikse forloverne mine!! :hoppe:

:juhu: Så moro! Det sparer du jo en hel masse penger på, også så greit å slippe å bekymre seg over at en fremmed kanskje kommer til å ville ha håret ditt annerledes enn du vil :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å bli så koselig med en som spiller sax for dere! Også såpass nærme som forlover, blir litt ekstra rørende syns jeg! Men så er jeg lettrørt og da :fnise:

:juhu: Så moro! Det sparer du jo en hel masse penger på, også så greit å slippe å bekymre seg over at en fremmed kanskje kommer til å ville ha håret ditt annerledes enn du vil :hoppe:

Ja, jeg kommer sikkert til å felle noen tårer selv på den store dagen :) Må bare finne ut hva han skal spille... Han har kanskje noen forslag selv... han spiller egentlig moderne jazz, ganske stilig, men passer ikke helt i et bryllup synes jeg da... hehe...

Jepp... jeg sa de selvfølgelig skulle få betaling, men det var visst ikke så nøye, hun synes det var kjempestas...hvis ikke hun (de) vil ta imot penger får jeg heller gi de hvert sitt gavekort eller noe :) Skal ha prøvetime neste vår, gleder meg allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to spørsmål til til dere:

Dere som har kaffegjester, fikser dere noe opplegg til de i tiden mellom vielse og kaffe?

Alle må være ute av lokalet innen kl 02. Vi inviterer jo minst 20 venner, burde vi prøvd å fikse nachspiel et sted til disse?

Er liksom litt i tvil om dette er noe jeg burde legge meg opp i eller la folk få fikse selv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har kaffegjester, fikser dere noe opplegg til de i tiden mellom vielse og kaffe?

Alle må være ute av lokalet innen kl 02. Vi inviterer jo minst 20 venner, burde vi prøvd å fikse nachspiel et sted til disse?

Er liksom litt i tvil om dette er noe jeg burde legge meg opp i eller la folk få fikse selv:P

Første: Vi prøver å gjøre ventetiden kortest mulig bare... det blir 3 timer for dem å vente, så vi har anbefalt steder å titte innom i mellomtiden... ikke noe mer enn det. Alle er ukjente, så de kan gå seg vill på det senteret i 3 timer for alt jeg vet :fnise:

Andre: Det kommer helt an på åssen dere legger det opp. Det er gjerne bryllupene med mye alkohol som trenger å fortsette til morgentimene. Ellers er det ganske normalt å slutte ved den tiden. Jeg og kjære orker iallefall ikke å holde på så lenge. Vi skal ha en samling på formiddagen dagen etter med rester etter gårsdagen før folk begynner å kjøre langt igjen. De fleste vil nok få kjørt ganske tidlig, så da er det en fordel at festen ikke har holdt på til morgenen. Men som sagt, det er veldig individuelt og kommer an på om dere legger opp til det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Vi fikser ikke opplegg til kaffegjestene... de fleste er fra min hjemplass så satser på at de kan underholde seg selv ;) De andre kanskje vi kan tipse om noe - har ikke tenkt på det ennå :fnise:

Vi må også være ute til 02, men vi blir ikke til å fikse sted for nachspiel - det får de fikse selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Alle er fra Bergen, så de kan jo bare dra hjemom eller noe... tviler på at det er mange som vil ha nachspiel, men en del av vennene er sikkert interessert i det... de fleste kjenner hverandre da, så de greier vel å organisere noe selv, får vi tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Alle er fra Bergen, så de kan jo bare dra hjemom eller noe... tviler på at det er mange som vil ha nachspiel, men en del av vennene er sikkert interessert i det... de fleste kjenner hverandre da, så de greier vel å organisere noe selv, får vi tro ;)

Tenkte jeg skulle hive inn en aldri sa liten kommentar her! Etter en sesong som hovmester, er erfaring min fra bryllup, at de som vil ha nachspiel er de som skriker og hoier om det rett for festen er over og alle blir kastet ut :ler: .. Med andre ord, natteranglene finner alltid hverandre, sa ett sted for den senere begivenhet! ... Skulle bare mangle, dere nygifte turdelduer skal da rett av pa bryllupsreise eller no dere!.. Igjen, ikke helt sikker pa hvordan dette fungerer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...