cypress Skrevet 17. februar 2009 #1401 Del Skrevet 17. februar 2009 I Sperlonga bodde vi først i en leilighet som vi fant helt tilfeldig. En gammel dame på scooter stoppet oss utenfor et hotel og spurte om vi var på jakt etter rom, og det var vi jo. Så da kjørte vi etter henne og så på leiligheten, den var helt genial. Men jeg har dessverre ikke noe kontaktinfo til utleier.. Det var ikke ledig i den leiligheten alle dagene vi bodde der, så vi flyttet over til et hotel i gamlebyen etterpå. Jeg klarer i farten ikke huske hva det het, men det kan det godt hende min kjære gjør. Jeg skal spørre han etterpå!! Ang forloverguide - jeg kjøpte den boken du linket til til min forlover, men det var mest for å bruke som en måte å spørre henne om hun ville være min forlover på. Jeg vet ikke om hun har hatt så mye bruk for den, det står jo mest om ting man vet fra før og som sier seg selv. Men det er faktisk en litt koselig bok, med mye tips om utdrikningslag og sånt da. Men det bør man jo uansett spørre bruden om da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. februar 2009 #1402 Del Skrevet 18. februar 2009 Titter innom å ønsker deg en god dag Jeg kjøpte faktisk utdrikningslagsboka (?) husker ikke helt navnet :klø: til min forlover, men det var bare som en ekstra gave når hun hadde bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1403 Del Skrevet 27. februar 2009 Koselig å kose seg hjemme også. :rødme: Lykke til videre med lesingen. Jepp Var det... takk, føler jeg trenger det, panikken har satt inn litt nå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1404 Del Skrevet 27. februar 2009 Det hørtes herlig ut med hjemmekos da! Lykke til med lesing! Takk Nærmer seg faretruende nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1405 Del Skrevet 27. februar 2009 I Sperlonga bodde vi først i en leilighet som vi fant helt tilfeldig. En gammel dame på scooter stoppet oss utenfor et hotel og spurte om vi var på jakt etter rom, og det var vi jo. Så da kjørte vi etter henne og så på leiligheten, den var helt genial. Men jeg har dessverre ikke noe kontaktinfo til utleier.. Det var ikke ledig i den leiligheten alle dagene vi bodde der, så vi flyttet over til et hotel i gamlebyen etterpå. Jeg klarer i farten ikke huske hva det het, men det kan det godt hende min kjære gjør. Jeg skal spørre han etterpå!! Ang forloverguide - jeg kjøpte den boken du linket til til min forlover, men det var mest for å bruke som en måte å spørre henne om hun ville være min forlover på. Jeg vet ikke om hun har hatt så mye bruk for den, det står jo mest om ting man vet fra før og som sier seg selv. Men det er faktisk en litt koselig bok, med mye tips om utdrikningslag og sånt da. Men det bør man jo uansett spørre bruden om da... OK Vi var til dels veldig heldig med den metoden på interrail Men på bryllupsreise vil jeg helst at alt skal være "perfekt", så jeg tror vi kommer bestille alt på forhånd, veldig ulikt oss egentlig :gjeiper: Har du spurt samboeren din om han husker navnet på hotellet? Fornøyd med å bo der? Tips om utdrikningslag er jo litt gøy ja... kjenner jeg gru-gleder meg litt til hva de har funnet på for meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1406 Del Skrevet 27. februar 2009 Titter innom å ønsker deg en god dag Jeg kjøpte faktisk utdrikningslagsboka (?) husker ikke helt navnet :klø: til min forlover, men det var bare som en ekstra gave når hun hadde bursdag Har ikke vært så mye innom her i det siste, så da får jeg si god helg nå Utdrikningslagsbok høres faktisk litt artig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1407 Del Skrevet 27. februar 2009 I dag er det 4 mnd igjen! Har lest mye i det siste, trent mye også faktisk, så har stort sett vært flink og gjort ting jeg "må" gjøre i stedet for å henge her Men har savnet dere litt da Ferdig med eksamen onsdag, så da blir det nok mer henging her igjen... skal ha eksamen i 40 studiepoeng på 2 dager! Så gruer meg litt ja... Ellers har jeg og mormor kjøpt duker til bordene siden sist... Og jeg og kjære har fått avtalt møte med kokken. Har egentlig bestemt meny, men kan være greit å snakke litt sammen likevel... skal dit på torsdag... Har prøvd kjolen på nytt også, uten BH under... følte meg litt "naken", men må nesten bli sånn med den typen snøring.... God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1408 Del Skrevet 27. februar 2009 Nå ha jeg lagt ut kjolebildene i KG-gruppen vår på Face Litt dårlig kvalitet, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. februar 2009 #1409 Del Skrevet 27. februar 2009 Bare 4 måneder igjen! Veldig fin kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1410 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjære har dratt på fjellet med familien i dag, den sniken har vinterferie :gjeiper: Jeg også vil ha det! Så nå sitter jeg her og skal egentlig lese, men synes synd på meg selv og trøkker i meg snop og chips og savner kjæresten Nei... huff, nå må jeg skjerpe meg! Har sett Norske Talenter også... Tror Sturla har knust endel hjerter denne uken :gjeiper: Er forsåvidt enig med de som sier det ikke burde bli en stor nyhetssak at han er homofil, men han har jo vært kjent lenge som en stor damemagnet, så litt flåsete sagt så bli det som om en SV-politiker plutselig blir Høyre-politiker spør du meg :gjeiper: Nå hørtes jeg sikkert kjempe-homofob ut, men håper dere skjønner hva jeg mener Altså, hvis han hadde vært åpen om det fra han ble kjent så hadde jo ingen løftet et øyenbryn, men det er klart folk blir litt overrasket i forhold til imaget han har hatt Er mange homser som ikke er den typiske "skrullen" da, tror det er typisk de som er i media å gjerne være litt sånn, at media plukker ut dem for at de liker å bygge litt oppunder fordommer... selv har jeg to homofile kamerater, og det er svært få som ville gjettet det med mindre de visste det... Han ene gav meg grei beskjed når vi ble kjent at han likte fotball, og at han ikke var en jente selv om han liker gutter, så blir ingen shopping eller sjekking sammen Må innrømme jeg synes Sturla er ganske fin selv, litt flaut siden han er nesten like gammel som pappa :gjeiper: Men men... håper han finner lykken nå i allefall Og Muffin: Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. februar 2009 #1411 Del Skrevet 27. februar 2009 Enig i at Sturla er en kjekkas! Er som du sier, er vel media som skaper litt ekstra oppstyr rundt det siden han har hatt det imaget som ettertraktet ungkar Også 4 måneder igjen da (Gud, det betyr 3 måneder og noen uker til oss...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1412 Del Skrevet 27. februar 2009 Enig i at Sturla er en kjekkas! Er som du sier, er vel media som skaper litt ekstra oppstyr rundt det siden han har hatt det imaget som ettertraktet ungkar Også 4 måneder igjen da (Gud, det betyr 3 måneder og noen uker til oss...) Tror vi er ganske mange som synes det Det aller flaueste å innrømme er at Richard Gere er hot da, han kunne vel vært bestefaren min :gjeiper: Huff, nå høres det ut som jeg ikke er fornøyd med kjæresten min her Men det er jeg altså Bare at man blir jo ikke blind selv om man har kjæreste Ja, tiden går veldig fort! Hvis jeg tenker tilbake til slutten av oktober så har tiden bare flydd vekk, så snart er vi fruer begge to 3 måneder og noe høres veldig lite ut, fikk litt panikk nå Men tror det meste skal være under kontroll Forresten noen som vet om det er bestillingstid på dresser? Det er vel ikke vanlig? Kjære vil nemlig vente lengst mulig med å kjøpe dress fordi han vil trene mest mulig først :gjeiper: Noe han forøvrig har vært veldig flink til i det siste! Tror han har trent sånn ca 4 ganger i uken... Og så er han kjempeflink å studere på egenhånd med tanke på høsten... det er selvfølgelig viktig, og han oppmuntrer også meg til å være flink, så det er jo bra, men føler nesten det blir litt kjedelig, hver kveld er det enten "jeg må forberede undervisning" eller "jeg må lese matte"... hehe... Men er selvfølgelig viktig for fremtiden at han kommer inn på master Så han er egentlig kjempeflink... men skal bli deilig når jeg er ferdig med eksamen, da tror jeg vi må ha i allefall en lesefri kveld i uken, for føler ikke vi har hatt så mye kjærestetid sammen i det siste... sist gang vi brukte hele kvelden sammen var vel Valentine's :gjeiper: Jaja, skal ikke klage, blir vel ikke akkurat mer alenetid når vi får barn osv i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2009 #1413 Del Skrevet 2. mars 2009 Innom og sier: 3 måneder og litt igjen!! Måtte le litt da jeg leste om han ene kameraten din. ''Jeg liker fotball og kommer ikke til å være noen shoppingkamerat.'' Tror de fleste har inntrykk av at alle homofile er superfemi. Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. mars 2009 #1414 Del Skrevet 2. mars 2009 Bare innom for å gi deg en "lykke til på eksamen"- (sånn i tilfelle jeg ikke rekker innom her i morgen). Det går nok kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #1415 Del Skrevet 2. mars 2009 Innom og sier: 3 måneder og litt igjen!! Måtte le litt da jeg leste om han ene kameraten din. ''Jeg liker fotball og kommer ikke til å være noen shoppingkamerat.'' Tror de fleste har inntrykk av at alle homofile er superfemi. Lykke til på eksamen! Yey! Jeg gleder meg sånn! Jeg og ene forloveren så på smykker i dag og jobbet litt med spillelisten til bryllupet Det blir ikke feil å få de til å spille "When you're gone" av Bryan Adams på festen sant? sånn jeg oppfatter det er det ikke slutt, men han savner kjæresten sin Er uansett en veldig fin sang! Ja, jeg og måtte le litt da Hehe... men han sier nå likevel av og til når vi er på café: Åh, sjekk han da! Hehe... men han er singel for øyeblikket, så han har vel øynene litt mer åpne enn jeg har Takk, ferdig med den ene i dag, gikk sånn tålelig bra tror jeg, så nå er det bare prosess igjen på onsdag på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #1416 Del Skrevet 2. mars 2009 Bare innom for å gi deg en "lykke til på eksamen"- (sånn i tilfelle jeg ikke rekker innom her i morgen). Det går nok kjempefint! Takk! One down, one to go! Og du er snart brud! Begynner nervene å komme nå eller? Er så spent på hvordan dagen deres blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #1417 Del Skrevet 2. mars 2009 Nevnte forresten for kjære på tlf i sted at nå kommer det p-sprøyte for menn. Han har sykt sprøyteskrekk, så han ble helt perpleks nesten, og bare "Nei, i h******, det gjør jeg ikke!" Så etterpå at den ikke blir lansert før i 2012 da, så blir uansett litt i seneste laget for oss tror jeg... hehe... Jeg blødde forresten litt fra ene øret når jeg skulle skifte øredobb første gang, og da ble han helt satt ut, så lurer virkelig på hvordan det blir når jeg skal føde en gang, tror nesten jeg må ha mamma parat til å komme ned å være med hvis kjære besvimer eller noe! Men han tar seg vel sammen når det gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. mars 2009 #1418 Del Skrevet 3. mars 2009 Er mange homser som ikke er den typiske "skrullen" da, tror det er typisk de som er i media å gjerne være litt sånn, at media plukker ut dem for at de liker å bygge litt oppunder fordommer... selv har jeg to homofile kamerater, og det er svært få som ville gjettet det med mindre de visste det... Han ene gav meg grei beskjed når vi ble kjent at han likte fotball, og at han ikke var en jente selv om han liker gutter, så blir ingen shopping eller sjekking sammen Har du fått en homo som ikke virker? Masse lykke til med eksamen iallefall! Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2009 #1419 Del Skrevet 3. mars 2009 En homo som ikke virker. Huff, min kjære er akkurat som din når det gjelder sprøyter. Han klarer ikke å se det på TV engang. Masse lykke til på eksamen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #1420 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Det var lenge siden! Men det skal sies at du har vært flink med lesingen Lykke til på eksamen i dag! Det var i dag ikkesant? :klø: Har vært å sniktittet på kjolen din, den er kjempefin Synes det går helt fint uten bh jeg Tenk nå er det 3måneder og noen få uker igjen for oss begge har du forresten tenkt på å sende inn papirene snart? det har jeg tenkt på, men ble så usikker på hvor de skal sendes.. Skatt vest/Bergen har jo postadresse i Stavanger :klø: Endret 3. mars 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg