Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #1381 Del Skrevet 12. februar 2009 Både Ebay og Paypal er lett som en plett! Eneste "faren" er at det er veldig avhengighetsskapende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. februar 2009 #1382 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjedelig å lese at du er blitt syk igjen.. Håper det går fort over med is og cola som medisin Jeg likte veldig godt tiara #1, den var aldeles nydelig. Ebay er ganske så enkelt ja, bare å sette seg litt inn i det så er du der med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. februar 2009 #1383 Del Skrevet 12. februar 2009 Ser dere vurderer Sperlonga på bryllupsreisen. Vi var der og det er absolutt å anbefale. Vi tog tog fra Roma (går hver time) og turen tok vel i overkant av en time om jeg ikke husker helt feil. Vi bodde dessverre ikke i den nye delen av byen, men Sperlonga er LITE så det er bare knappe 10 min å gå dit. Hvis det var så langt. God mat og fantastisk atmosfære i gamlebyen. Vi var i Sperlonga i 10 dager, og det holdt. Er en liten by, og det er begrenset hvor lenge vi orker å ligge på stranden (vi var eri august, så det var veldig varmt) Om dere leier bil er det jo mulig å farte litt til byene rundt også da. Eller det kunne vi og fint ha gjort, da det ble satt opp busser, men følte ikke behovet de dagene vi var der. Stranden er kjempefin, og vannet deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1384 Del Skrevet 12. februar 2009 Så fine tiaraer! :dåne: Jeg har lest et sted at dersom du har langt ansikt, skal tiaraen være så lav som mulig. Så dersom du har langt ansikt, bør du velge den første. Ellers synes jeg begge var veldig fine, jeg... Ebay er jo kjempegreit da! Bare husk at du må registrere konto på paypal et par dager før du har tenkt å kjøpe, siden du må bekrefte kortnr ditt. Da trekker de 5 dollar eller noe, og 2-4 dager etter kommer dette på kontohistorien din. Der er det en kode som du må bekrefte. Da får du de 5 dollarne tilbake igjen. Jeg forstod det slik at du ikke kan kjøpe noe før det, men jeg kan ta feil her altså. Takk Og takk for tipset Vet ikke om jeg har så veldig langt ansikt, er vel ganske "normalt", men føler lav tiara har vært det fineste når jeg har prøvd i butikken. Og takk for en liten innføring i Paypal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1385 Del Skrevet 12. februar 2009 Både Ebay og Paypal er lett som en plett! Eneste "faren" er at det er veldig avhengighetsskapende! Har hørt det kan være det ja Er jo mye billigere enn tilsvarende ting i Norge og, så da blir det vel enda mer fristende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1386 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjedelig å lese at du er blitt syk igjen.. Håper det går fort over med is og cola som medisin Jeg likte veldig godt tiara #1, den var aldeles nydelig. Ebay er ganske så enkelt ja, bare å sette seg litt inn i det så er du der med en gang Er mye bedre i dag Litt slapp bare... Jeg likte best tiara nr. 1 også, men har ikke kjøpt noe enda... tror jeg venter litt... Hehe, kommer nok fort inn i Ebay ja Bare alltid litt skummelt med nye ting :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. februar 2009 #1387 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi har strafferett en dag og prosess en dag Så blir litt annerledes opplegg da... Tror egentlig det skal gå bra, er bare så mye å huske på... Har allerede øvd på et par tidligere eksamensoppgaver, og kan nok regne med at Peder Ås prøver å påberope seg frifinnelse på en eller annen måte ja Kan tenke meg det er deilig med et lite avbrekk fra den vanlige jobbhverdagen ja Føler du du lærer noe nytt på kurset da? Hva går dere gjennom? Kurset er veldig nyttig faktisk!! Lærer masse om advokatetikk, hvordan man skriver stevning og tilsvar, og neste samling skal vi ha fiktiv rettsak, så alle får utdelt en rolle og så skal vi i tingretten og øve oss! Lykke til videre med forberedelsene til eksamen!! Dette går helt sikkert kjemepbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1388 Del Skrevet 12. februar 2009 Ser dere vurderer Sperlonga på bryllupsreisen. Vi var der og det er absolutt å anbefale. Vi tog tog fra Roma (går hver time) og turen tok vel i overkant av en time om jeg ikke husker helt feil. Vi bodde dessverre ikke i den nye delen av byen, men Sperlonga er LITE så det er bare knappe 10 min å gå dit. Hvis det var så langt. God mat og fantastisk atmosfære i gamlebyen. Vi var i Sperlonga i 10 dager, og det holdt. Er en liten by, og det er begrenset hvor lenge vi orker å ligge på stranden (vi var eri august, så det var veldig varmt) Om dere leier bil er det jo mulig å farte litt til byene rundt også da. Eller det kunne vi og fint ha gjort, da det ble satt opp busser, men følte ikke behovet de dagene vi var der. Stranden er kjempefin, og vannet deilig. Nydelige bilder derfra i allefall Dessverre ikke i den nye delen? Mener du den gamle eller? Var dere ellers fornøyd med hotellet? Søkte på internett, men fant ikke så mange... Tror vi må vurdere Sperlonga i allefall, etter anbefaling fra både deg og cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1389 Del Skrevet 12. februar 2009 Kurset er veldig nyttig faktisk!! Lærer masse om advokatetikk, hvordan man skriver stevning og tilsvar, og neste samling skal vi ha fiktiv rettsak, så alle får utdelt en rolle og så skal vi i tingretten og øve oss! Lykke til videre med forberedelsene til eksamen!! Dette går helt sikkert kjemepbra!! Høres spennende ut Jeg skal på jussetikk-kurs til våren, sikkert ikke heeelt det samme da, men... er ikke obligatorisk, men er vel alltid en fordel å ha tatt det Takk Kan jeg spørre dere også hvilket hotell dere hadde i Sperlonga og om dere var fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1390 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det noen av dere som har kjøpt forloverguide til forloverne deres? Jeg hadde ikke tenkt å gjøre det, men både mine og hans forlovere spør ofte hva som egentlig er oppgavene deres, og jeg vet at i allefall 2 av dem gruer seg for å holde tale (nå kan de jo avtale at kun en av hver holder tale, men sannsynligvis holder begge to sammen)... Så, er det teit å kjøpe en forloverguide a la dette? Forloverguide Finnes for menn også... Altså, er ikke for å overstyre dem på noe, og svarer jo så godt jeg kan på det de spør om, men kanskje de føler seg tryggere hvis de leser hva som er "normalt"? Jeg er egentlig veldig avslappet til det meste og har svart at de kan gjøre som de vil på de fleste spm... som f.eks. om de skal holde tale eller lage sang e.l. Gidder ikke spørre om dette på bryllupsforumet, for da blir jeg vel "halshogget" Er som sagt ikke for at jeg skal kontrollere hva de gjør, bare lurer på om de vil ha noe nytte av det? Tror i allefall ene forloveren min hadde syntes det var greit med en slik en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #1391 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det så mange oppgaver det er snakk om da, egentlig? For min del skal vi til frisøren sammen, også skal hun enten holde tale eller skrive sang. Også arrangere utdrikningslag, da.. Men det eneste offisielle er jo å skrive under på papirer. Skjønner ikke helt poenget med sånne forloverguider jeg.. Det er jo sikkert bedre for de å bare spørre deg, på en måte. Eller sjekke litt på internett, og så høre med deg etterpå? Har inntrykk av at det varierer fra bryllup til bryllup hvor mye forloveren/e gjør og hva oppgavene er! Synes desuten det er altfor mye å bruke penger på i bryllupssammenheng allerede jeg.. Men det er nå bare min mening da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1392 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det så mange oppgaver det er snakk om da, egentlig? For min del skal vi til frisøren sammen, også skal hun enten holde tale eller skrive sang. Også arrangere utdrikningslag, da.. Men det eneste offisielle er jo å skrive under på papirer. Skjønner ikke helt poenget med sånne forloverguider jeg.. Det er jo sikkert bedre for de å bare spørre deg, på en måte. Eller sjekke litt på internett, og så høre med deg etterpå? Har inntrykk av at det varierer fra bryllup til bryllup hvor mye forloveren/e gjør og hva oppgavene er! Synes desuten det er altfor mye å bruke penger på i bryllupssammenheng allerede jeg.. Men det er nå bare min mening da! Jeg tenker også egentlig at det er litt unødvendig... Tror det er mest tale/sang de er usikre på alle sammen :gjeiper: De har jo nok av historier, men er sikkert usikre på hvordan de skal bygge det opp og hva de skal ta med... men da er det sikkert bedre å låne en bok om taler et sted... Er ikke så mange oppgaver nei, samme som deg Er jo bedre at de spør oss gjerne, men når de spør hvordan de skal gjøre det med tale/sang så blir det litt vanskelig for det må de nesten finne ut av selv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. februar 2009 #1393 Del Skrevet 12. februar 2009 Da jeg spurte om hun ville være forloveren min hadde jeg med en bok som heter "vil du være min forlover", uten at jeg la noe særlig mere bak det en at jeg syns det var en koselig ting å gjøre, og jeg forventer absolutt ikke at hun skal stille opp til alle døgnets tider i forbindelse med dette bryllupet, jeg vet ikke hva det står i boka en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1394 Del Skrevet 12. februar 2009 Da jeg spurte om hun ville være forloveren min hadde jeg med en bok som heter "vil du være min forlover", uten at jeg la noe særlig mere bak det en at jeg syns det var en koselig ting å gjøre, og jeg forventer absolutt ikke at hun skal stille opp til alle døgnets tider i forbindelse med dette bryllupet, jeg vet ikke hva det står i boka en gang Ja, jeg synes på en måte det er litt koselig også, er jo ikke for å være kravstor eller noe, tror ikke de vil ta det sånn heller Bare lurer på hvor mye bruk de evt vil ha for det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. februar 2009 #1395 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg synes på en måte det er litt koselig også, er jo ikke for å være kravstor eller noe, tror ikke de vil ta det sånn heller Bare lurer på hvor mye bruk de evt vil ha for det da... Ho har da iallefall lest i den, og sagt at det kan jo hende jeg trenger å låne den til neste år (da de planlegger å gifte seg) Men enig med deg, så veldig stor nytteverdi har den nå ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2009 #1396 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg tenker også egentlig at det er litt unødvendig... Tror det er mest tale/sang de er usikre på alle sammen :gjeiper: De har jo nok av historier, men er sikkert usikre på hvordan de skal bygge det opp og hva de skal ta med... men da er det sikkert bedre å låne en bok om taler et sted... Er ikke så mange oppgaver nei, samme som deg Er jo bedre at de spør oss gjerne, men når de spør hvordan de skal gjøre det med tale/sang så blir det litt vanskelig for det må de nesten finne ut av selv :gjeiper: Du kan jo gå inn på bryllupsweb og printe ut det som står der om forlovernes oppgaver? Der står det mye om taler og hvordan gjøre dette dersom jeg ikke husker feil. :klø: Mine forlovere har ihvertfall vært innom der vet jeg. Jeg må si meg enig med Mazilla, at jeg synes det er litt unødvendig med boken. Men du kan jo spørre forloverne om de har lyst på en slik bok da, og kjøpe den til de som vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. februar 2009 #1397 Del Skrevet 13. februar 2009 Nydelige bilder derfra i allefall Dessverre ikke i den nye delen? Mener du den gamle eller? Var dere ellers fornøyd med hotellet? Søkte på internett, men fant ikke så mange... Tror vi må vurdere Sperlonga i allefall, etter anbefaling fra både deg og cypress Mener selvsagt den gamle ja Gikk litt fort i svingene der. Veldig kjekt og reise dit, pga kort reisevei fra Roma. Men spesielt billig er det jo ikke i Italia... :dåne: Gikk mye penger på turen husker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #1398 Del Skrevet 15. februar 2009 Har ikke tid til så mye KG om dagene, må prioritere lesing... Kommer sterkere tilbake senere! Hadde i allefall en strålende valentines i går, kjære glemte å bestille bord på restaurant, så da vi prøvde å ringe i går formiddag var alle stedene vi ville gå oppbestilt, men vi handlet inn til 3-retters og koste oss hjemme i stedet! Håper alle dere andre koste dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. februar 2009 #1399 Del Skrevet 15. februar 2009 Har ikke tid til så mye KG om dagene, må prioritere lesing... Kommer sterkere tilbake senere! Hadde i allefall en strålende valentines i går, kjære glemte å bestille bord på restaurant, så da vi prøvde å ringe i går formiddag var alle stedene vi ville gå oppbestilt, men vi handlet inn til 3-retters og koste oss hjemme i stedet! Håper alle dere andre koste dere også Koselig å kose seg hjemme også. :rødme: Lykke til videre med lesingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2009 #1400 Del Skrevet 16. februar 2009 Det hørtes herlig ut med hjemmekos da! Lykke til med lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg