Disco Biscuit Skrevet 4. februar 2009 #1341 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, badeferie kan dere jo ta en annen gang Og det er vel bedre å ligge sentralt og slippe utgifter til buss/taxi m.m Nei, dere blir nok ikke hauggamle foreldre da Godt dere har god tid ennå! Bordplan har jeg ikke tenkt på ennå, men mener å huske at det ble dekket med runde bord i vårt selskapslokale så det er absolutt noe jeg også må begynne å tenke på Den så god ut den der menyen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. februar 2009 #1342 Del Skrevet 4. februar 2009 Her går det unna! Flink du er. Menyen hørtes jo veldig bra ut. Og Roma. Spennende med babysnakk da. Selv om det er litt fram i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1343 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ja, badeferie kan dere jo ta en annen gang Og det er vel bedre å ligge sentralt og slippe utgifter til buss/taxi m.m Nei, dere blir nok ikke hauggamle foreldre da Godt dere har god tid ennå! Bordplan har jeg ikke tenkt på ennå, men mener å huske at det ble dekket med runde bord i vårt selskapslokale så det er absolutt noe jeg også må begynne å tenke på Den så god ut den der menyen... Vi skal jo på Amalfikysten to uker først da, så regner med vi får badet litt der Ja, greit å slippe for mye buss/taxi og sånt... vi tenker å gå endel, siden det meste av historiske steder er i gåavstand fra hverandre, men å i tillegg gå 3-4 km til/fra hotellet i muligens opp mot 40 grader kan bli litt heavy Skal nok ikke bli såå gamle foreldre nei Foreldrene våre er jo forholdsvis unge også (mine er 45 og hans er 50 og 53), så kjekt med besteforeldre som kan være oppegående og spreke også Dere da, babyplaner? Vi skal ha hestesko Tror jeg endelig har funnet en bra løsning Takk, tror det blir bra jeg også Endret 4. februar 2009 av _lene_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1344 Del Skrevet 4. februar 2009 Her går det unna! Flink du er. Menyen hørtes jo veldig bra ut. Og Roma. Spennende med babysnakk da. Selv om det er litt fram i tid. Takk Ja, dere skal til Roma først Så du får gi meg noen gode tips Mhm, vi snakker faktisk mye om baby Selv om det nok blir en stund til... Passet gutten til en venninne av min søster i dag, han er snart 2 og såååå søt Han har dilla på Ole Brumm og Tigergutt, bare at han kaller dem for "bolle" og "tiga"... hehe... Får ikke mindre lyst på barn av å passe dem akkurat Har forresten fortsatt å være flink å trene, bare glemt å skrive om det! Så nå har jeg vært på trening 7 av 60 I morgen er bursdagen til ene forloveren min, hun er sykemeldt med bihulebetennelse, så tenkte jeg skulle kjøpe med meg noe middag til henne på vei fra skolen og i allefall være hos henne en liten stund Kjipt å være syk på bursdagen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2009 #1345 Del Skrevet 5. februar 2009 Så flink du er som trener! Kjipt for venninna di å være syk på bursdagen sin, men da er det jo bra at hun har så gode venner som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #1346 Del Skrevet 5. februar 2009 for trening Så snill du er med forloveren din! Det er nok ikke alle unt å ha en så snill venninne som deg på bursdagen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1347 Del Skrevet 5. februar 2009 Så flink du er som trener! Kjipt for venninna di å være syk på bursdagen sin, men da er det jo bra at hun har så gode venner som deg! Takk Ja, tror hun ble glad Vi spiste kinamat og kake, og så hadde jeg kjøpt to øyenskygger fra MakeUp Store til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #1348 Del Skrevet 5. februar 2009 for trening Så snill du er med forloveren din! Det er nok ikke alle unt å ha en så snill venninne som deg på bursdagen sin Vi koste oss veldig i kveld Slappet av, spiste og "sladret" litt... ble der helt til 2230, hadde ikke trodd hun skulle orke at jeg var der så lenge, men tror hun synes det er kjedelig å være sykemeldt, selv om det var lett å se at hun ikke er frisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #1349 Del Skrevet 6. februar 2009 Så bra at dere koste dere Det er nok ikke noe særlig å gå hjemme sykemeldt, blir sikkert litt lei av det kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. februar 2009 #1350 Del Skrevet 6. februar 2009 Takk Ja, dere skal til Roma først Så du får gi meg noen gode tips Mhm, vi snakker faktisk mye om baby Selv om det nok blir en stund til... Passet gutten til en venninne av min søster i dag, han er snart 2 og såååå søt Han har dilla på Ole Brumm og Tigergutt, bare at han kaller dem for "bolle" og "tiga"... hehe... Får ikke mindre lyst på barn av å passe dem akkurat Har forresten fortsatt å være flink å trene, bare glemt å skrive om det! Så nå har jeg vært på trening 7 av 60 I morgen er bursdagen til ene forloveren min, hun er sykemeldt med bihulebetennelse, så tenkte jeg skulle kjøpe med meg noe middag til henne på vei fra skolen og i allefall være hos henne en liten stund Kjipt å være syk på bursdagen da... Det kan jeg gjøre, vettu. Niesa mi elsker Ole Brumm for tida hun også. Og Pippi! Løper rundt og synger Pippi-sangen. De er herlige. Flink du er med trening! Kjedelig for venninnen din at hun var syk på bursdagen sin da. Men koselig at du var hos henne da. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. februar 2009 #1351 Del Skrevet 6. februar 2009 Vi skal jo på Amalfikysten to uker først da, så regner med vi får badet litt der Ja, greit å slippe for mye buss/taxi og sånt... vi tenker å gå endel, siden det meste av historiske steder er i gåavstand fra hverandre, men å i tillegg gå 3-4 km til/fra hotellet i muligens opp mot 40 grader kan bli litt heavy Pluss at det er skikkelig bratt over alt på Amalfikysten, så å gå langt der er ikke å anbefale.. Bussen fungerer faktisk veldig bra der!! Koster nesten ingenting heller - hvis det betyr noe. Vi var der sommeren for 1,5 år siden, og koste oss fantastisk mye!!! (Bilder på facebook hvis du vil se...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #1352 Del Skrevet 7. februar 2009 Så bra at dere koste dere Det er nok ikke noe særlig å gå hjemme sykemeldt, blir sikkert litt lei av det kan jeg tenke meg Hun er nok veldig lei ja... og har dårlig samvittighet fordi hun hadde så mye å gjøre på jobben nå, ansvar for flere prosjekter osv... Men det var tross alt andre på jobben som sa hun måtte komme seg til legen fordi hun ikke så bra ut, så har sagt til henne at hun ikke må ha dårlig samvittighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #1353 Del Skrevet 7. februar 2009 Det kan jeg gjøre, vettu. Niesa mi elsker Ole Brumm for tida hun også. Og Pippi! Løper rundt og synger Pippi-sangen. De er herlige. Flink du er med trening! Kjedelig for venninnen din at hun var syk på bursdagen sin da. Men koselig at du var hos henne da. God helg! Ja, de er så søøøøte! Smelter helt jeg... I dag unnagjorde jeg nr 8 av 60 Så formen kommer seg Jepp, fikk i allefall feiret litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #1354 Del Skrevet 7. februar 2009 Pluss at det er skikkelig bratt over alt på Amalfikysten, så å gå langt der er ikke å anbefale.. Bussen fungerer faktisk veldig bra der!! Koster nesten ingenting heller - hvis det betyr noe. Vi var der sommeren for 1,5 år siden, og koste oss fantastisk mye!!! (Bilder på facebook hvis du vil se...) Åh, har sett bildene nå, så ut som dere hadde en herlig ferie Greit å vite at det funker fint med buss, men hadde på en måte vært deilig å ha leiebil også... får se... men angrer i allefall ikke på å ha valgt Italia som reisemål for bryllupsreisen etter å ha sett bildene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. februar 2009 #1355 Del Skrevet 8. februar 2009 Å ja, vi hadde også leiebil i tillegg, for vi fly til Roma og kjørte derfra. Men det er faktisk litt stress med parkering der nede, det er rett og slett ikke så mange plasser... Så vi lot den stort sett stå, for å slippe å risikere å ikke få parkert igjen når vi kom tilbake om kvelden.. Anbefaler i alle fall å leie en liten bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1356 Del Skrevet 9. februar 2009 Å ja, vi hadde også leiebil i tillegg, for vi fly til Roma og kjørte derfra. Men det er faktisk litt stress med parkering der nede, det er rett og slett ikke så mange plasser... Så vi lot den stort sett stå, for å slippe å risikere å ikke få parkert igjen når vi kom tilbake om kvelden.. Anbefaler i alle fall å leie en liten bil!! Gikk det greit å kjøre ut av Roma da? Vi hadde egentlig ikke tenkt å forsøke oss på det... hmm, får tenke litt på det med leiebil da, virker litt stress... spesielt hvis det er så vanskelig med parkering... hadde dere leiebil hele ferien og var det sånn alle stedene dere var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1357 Del Skrevet 9. februar 2009 Da var trening nr 9 av 60 overstått 60 min kondisjon Skal sannsynligvis på step med en venninne i morgen Ellers har jeg bakt brød i dag og lest endel til eksamen... bare 3 uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2009 #1358 Del Skrevet 10. februar 2009 for trening, så flink du er! Og brødbaking må vi også litt for. Det var da veldig tidlig du skulle ha eksamen synes jeg. Er det sånn halv-semester greier kanskje? Uansett, kjempelykke til med lesing og med selve eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. februar 2009 #1359 Del Skrevet 10. februar 2009 Gikk det greit å kjøre ut av Roma da? Vi hadde egentlig ikke tenkt å forsøke oss på det... hmm, får tenke litt på det med leiebil da, virker litt stress... spesielt hvis det er så vanskelig med parkering... hadde dere leiebil hele ferien og var det sånn alle stedene dere var? Å kjøre fra flyplassen i Roma var veldig greit, det var bare motorvei hele veien. De er ganske gode til å skilte der nede, pluss at vi fikk et kart fra leiebilfirmaet! Vi kjørte ikke inn i Roma med bil, det tror jeg bare hadde vært stress... Vi hadde leiebil nesten hele ferien, bortsett fra de siste dagene da vi var i Roma. Det er ikke like ille med parkering over alt, men på Amalfikysten syns jeg generelt det var vanskelig. Men hvis man har parkering som følger med hotellet er det i alle fall ikke noe stress å komme tilbake på kvelden da.. Hvis jeg kan anbefale et sted utenom Amalfi, vil jeg gjerne det.. Hvis dere allikvel skal kjøre fra Roma, da drar dere forbi en veldig koselig liten by som heter Sperlonga. Byen ligger helt ved kysten, har to fine strender og en veldig sjarmerende og koselig gamleby som ligger oppe på en høyde (pluss en litt intetsigende "nyby". Anbefaler å bo i gamlebyen. Masse folk i gatene på kvelden, koselige restauranter, barer og hyggelige folk. Det beste er at det ikke er så mange utenlandske turister der, de fleste er stort sett folk fra Roma som drar ned dit på feire. Jeg syns i alle fall ofte at det er mer sjarmerende med et sted uten 90 % tyskere og nordmenn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. februar 2009 #1360 Del Skrevet 10. februar 2009 for treningen Har du eksamen alt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg