Muffin! Skrevet 29. januar 2009 #1321 Del Skrevet 29. januar 2009 Fikk dere sett på alt dere skulle i dag eller? Skjønner at det er litt rart med venninnen din som har reist. Men som du sier så påvirker jo ikke det vennskapet. Jeg har flere gode venner som jeg bare ser i jula og i sommerferien, men det merkes ikke at vi er fra hverandre store deler av året. Det blir kanskje litt rart nå når du planlegger bryllup og hun er forlover da, men internett er heldigvis oppfunnet. Så kjedelig at din kjære har blitt syk da. Kjære klarer heller ikke å svelge tabletter. Han må knuse dem og blander i cola. Men da kjære ble syk i jula så kjøpte mamma noen smertestillende tabletter som skulle smelte i munnen, ikke svelges. De smakte visstnok forferdelig, men det er jo et alternativ. Håper han blir frisk snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #1322 Del Skrevet 29. januar 2009 Utrolig kjipt med sånn svartebørssalg Grunnen til at de blir lagt ut til pålydende på finn og slikt, er at de blir slettet hvis de sier at de vil ha høyere pris. Blir utrolig irritert på folk som bevisst prøver å tjene penger på den måten. Da vi hadde to ekstra metallicabilletter i fjor solgte vi de selvsagt til den prisen de kostet. Bra du fikk tak i billetter, håper det ordner seg for faren din også Var på konsert på Valle Hovin med Brucern i fjor, det var en av de aller beste konsertene jeg har vært på :rødme: God bedring til din kjære! Så slitsomt for dere begge. Litt søtt det der med å blande paraceten i syltetøy eller yoghurt, sånn mamma gjorde med tabletter til meg når jeg var liten for trening i dag!! Ja, jeg vet... Bra dere solgte til ordinær pris Tipper det var noen som ble glad da, selv om det egentlig burde være en selvfølge at man gjorde det... Jeg har ikke vært på Springsteen-konsert før, men har hørt at han skal være vilt bra live! Så gleder meg De legger visst ut noen få ekstra billetter i morgen, så håper vi får tak i til de som mangler da... jeg skal på jobb, i likhet med alle andre, så får ikke stilt opp foran Grieghallen, men er i allefall flere som skal prøve telefon og internett Kjære er bedre nå, men skal ikke på jobb i morgen heller... han har ikke hatt behov for flere smertestillende, men han har ekstrem høy terskel for å ta sånt og da... Jeg føler jeg har høy terskel, jeg tar det kanskje hver 2.-3. mnd :gjeiper: Litt morsomt det å blande det med noe ja, høres jo ut som han er en liten unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #1323 Del Skrevet 29. januar 2009 Fikk dere sett på alt dere skulle i dag eller? Skjønner at det er litt rart med venninnen din som har reist. Men som du sier så påvirker jo ikke det vennskapet. Jeg har flere gode venner som jeg bare ser i jula og i sommerferien, men det merkes ikke at vi er fra hverandre store deler av året. Det blir kanskje litt rart nå når du planlegger bryllup og hun er forlover da, men internett er heldigvis oppfunnet. Så kjedelig at din kjære har blitt syk da. Kjære klarer heller ikke å svelge tabletter. Han må knuse dem og blander i cola. Men da kjære ble syk i jula så kjøpte mamma noen smertestillende tabletter som skulle smelte i munnen, ikke svelges. De smakte visstnok forferdelig, men det er jo et alternativ. Håper han blir frisk snart da. Jepp, nå har vi tegnet opp hvor vi skal ha gavebord, kakebord og bar var på café etterpå og satte opp bordplan også Er litt rart ja, men går nok bra, vi er den typen venner som kan være vekke fra hverandre lenge og føle at alt er som før Ja, jeg spurte etter flytende Paracet på Kiwi i går, men de var utsolgt... tror jeg skal kjøpe det på apoteket neste gang jeg er innom, bare sånn at vi har i tilfelle... Kjære er bedre nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #1324 Del Skrevet 1. februar 2009 Da har vi bestilt hotell i Roma Vi skal bo her: Eurostar International Palace Sentralt og nyoppusset. Ikke blant de dyreste, men så mye finere ut en flere av de dyrere hotellene etter min mening! Jeg var litt fristet til å bo på hotell med basseng siden det kan bli veldig varmt, men for å få et fint hotell med utendørs basseng måtte vi i allefall 2 km ut av sentrum, og det er litt upraktisk hvis man har tenkt å gå mesteparten av stedene... Er det teit å skrive en mail om at vi er på bryllupsreise, så om vi kan få et ekstra fint rom? Jeg hater egentlig å gjøre sånne ting, føler det er litt frekt, men vet at det er mange som gjør det... Var i 50-årsdagen til moren til kjære i går, kjempekoselig I dag har vi vært på bowling med et vennepar, gøy det også Så har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #1325 Del Skrevet 1. februar 2009 Kjære har forresten bestemt seg for å ta master på heltid fra neste høst (må ta opp igjen et par fag + ta et par nye først for å komme inn), så han er ikke ferdig før 2012. Synes det er dumt hvis en av oss ikke får tatt/må utsette utdannelsen vi har planer om, og så lenge en av oss er studenter kan det jo være litt ustabilt med økonomi, så vi utsetter nok baby til han er ferdig, eller i allefall nesten ferdig... men men, jeg er fortsatt bare 26 i 2012, så vi har vel god tid Da får jeg litt jobberfaring før jeg går ut i permisjon og, og det kan vel være greit... Synes det er veldig bra at han skal ta master. Han skal ta master i statestikk, det er det visst ikke så mange som har, så han kommer sannsynligvis til å bli ettertraktet i næringslivet Han trives jo veldig godt som lærer, men sannsynligvis kommer han til å prøve seg med noe annet når han er ferdig med master... Er i allefall greit å ha valgmuligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 #1326 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes det hørtes ut som en lur idé å si ifra til hotellet om at dere er på bryllupsreise jeg! Det verste som kan skje er at dere ikke får et bedre rom, så dere har vel ikke akkurat noe å tape på å prøve dere! Å vente til 2012 høres jo veldig lenge ut, men vi er jo faktisk i 2009 allerede, så det går nok fort skal du se! Det høres jo bra ut at han får flere jobbmuligheter! Og forresten, hvis dere plutselig blir verpesyke før den tid, så klarer dere nok en liten en uansett! Studenter har fått barn før, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. februar 2009 #1327 Del Skrevet 2. februar 2009 For et flott hotell dere har bestilt da! :dåne: Og for alt dere har fikset! Flinke er dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1328 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes det hørtes ut som en lur idé å si ifra til hotellet om at dere er på bryllupsreise jeg! Det verste som kan skje er at dere ikke får et bedre rom, så dere har vel ikke akkurat noe å tape på å prøve dere! Å vente til 2012 høres jo veldig lenge ut, men vi er jo faktisk i 2009 allerede, så det går nok fort skal du se! Det høres jo bra ut at han får flere jobbmuligheter! Og forresten, hvis dere plutselig blir verpesyke før den tid, så klarer dere nok en liten en uansett! Studenter har fått barn før, vettu! Hehe, det er sant Får prøve oss da Har sett på hotell i Sorrento også, men ikke bestilt noe, litt usikker på hvordan vi skal legge opp resten av reisen... Ja, det høres altfor lenge ut :gjeiper: Vi får se, hvis jeg får meg jobb neste år så går det vel fint å prøve, for da har vi i allefall én fast inntekt, men jeg har tenkt litt på å ta et år med økonomi også... Har dere tenkt å få barn snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1329 Del Skrevet 2. februar 2009 For et flott hotell dere har bestilt da! :dåne: Og for alt dere har fikset! Flinke er dere! Ja, vi lette leeeenge for å finne et hotell som var både sentralt og fint og ikke aaaltfor dyrt... Er utrolig mange hoteller i veldig gammeldags stil i Roma, med vegg til vegg teppe, masse tunge tekstiler i mange farger etc, det liker verken jeg eller kjære :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 #1330 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi har ingen planer om barn på en stund enda. Jeg begynner på master til høsten, med mindre jeg får jobb før det, så det passer i grunnen best å vente litt. Vi må flytte og allting hvis vi får barn, så det frister ikke så veldig for øyeblikket! Men samtidig, kjenner jo at jeg gleder meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1331 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi har ingen planer om barn på en stund enda. Jeg begynner på master til høsten, med mindre jeg får jobb før det, så det passer i grunnen best å vente litt. Vi må flytte og allting hvis vi får barn, så det frister ikke så veldig for øyeblikket! Men samtidig, kjenner jo at jeg gleder meg da.. Skjønner Vi bor i 2-roms også. Har et lite kontor, men det er uten vinduer, så det egner seg ikke som soverom... Så vi kan bo her med en liten baby, men vi bør senest flytte innen barnet er ett år synes jeg, så det kan få eget rom... Så det er også litt av grunnen til at vi bør vente, selv om alt går... Synes egentlig folk overplanlegger litt i dag, at alt skal liksom være perfekt før man får barn, men jeg er bare 22 da, så har tid å vente litt... Hvis vi f.eks. begynner å prøve om to år er jeg 25 når barnet blir født, og det er jo fortsatt yngre enn gjennomsnittet i dag... (forutsatt at alt klaffer forholdsvis fort da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 #1332 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi har stue og soverom i ett vi, så her er det helt uaktuelt.. Høres ut som vi tenker ganske likt når det gjelder akkurat dette forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. februar 2009 #1333 Del Skrevet 3. februar 2009 Så flott hotell Synes du skal prøve deg på en mail ang at dere er på bryllupsreise jeg, det skader jo ikke Så flink din kjære er! Må si at jeg beundrer virkelig dere som klarer å studere i så mange år Det tror jeg nok ikke blir aktuelt for min del (når/om) jeg skal fortsette i studier Barn er det ingen hast med, dere er jo begge unge ennå Bare dere ikke blir like gamle som noen av foreldrene i klassen til guttungen så kan dere godt vente Flere av de ser nemlig ut som besteforeldre og ikke foreldre til 7-8åringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1334 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi har stue og soverom i ett vi, så her er det helt uaktuelt.. Høres ut som vi tenker ganske likt når det gjelder akkurat dette forresten! Hehe, da skjønner jeg godt dere vil vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1335 Del Skrevet 3. februar 2009 Så flott hotell Synes du skal prøve deg på en mail ang at dere er på bryllupsreise jeg, det skader jo ikke Så flink din kjære er! Må si at jeg beundrer virkelig dere som klarer å studere i så mange år Det tror jeg nok ikke blir aktuelt for min del (når/om) jeg skal fortsette i studier Barn er det ingen hast med, dere er jo begge unge ennå Bare dere ikke blir like gamle som noen av foreldrene i klassen til guttungen så kan dere godt vente Flere av de ser nemlig ut som besteforeldre og ikke foreldre til 7-8åringer Ja Ganske fornøyd jeg også Jeg ville egentlig ha med svømmebasseng i tilfelle det blir veldig varmt, men som kjære sa så er vi ikke i Roma for badeferie, og måtte noen km ut av sentrum for å finne noen som hadde fine basseng... Men ser veldig bra ut det vi landet på Ja, han er superflink, skikkelig motivert Stolt av han! Hehe, ingen fare for at vi skal bli hauggamle foreldre... tenker jeg blir 25-26 og han 27-28 når vi blir foreldre Hvis alt går etter planen da Der jeg vokste opp var det vanlig å ha gamle foreldre, rett som det var i begynnelsen da vi flyttet dit at folk trodde morfar var faren min :gjeiper: Nå ser han riktignok minst 10 år yngre ut enn han er, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1336 Del Skrevet 3. februar 2009 Driver å styrer med bordplan enda, hver gang jeg tror jeg har det så kommer jeg på noe nytt som ikke er som det burde være :gjeiper: Har siklet masse på Confetti de siste dagene, men tenkte jeg skulle vente med å kjøpe noe til jeg er i London, så sparer jeg portoen Har blant annet tenkt å kjøpe rosa "rose petals" og hvit "aisle runner"... Ellers har jeg sendt mail til cateringen, vil forandre menyen ørlite... tror vi ender opp med: Forrett: Asparges med spekeskinke og pesto Hovedrett: Pepperbiff med urtestekte poteter og diverse tilbehør Dessert: Jordbærterte (med is?) Ellers sitter jeg med kontaktliste nå som jeg må fylle ut å sende til min søster som er toastmaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. februar 2009 #1337 Del Skrevet 3. februar 2009 For et fint hotell dere har funnet i Roma!! Italiensk standard på hoteller kan jo være så som så, men det der blir nok bra!!! Menyen deres ser kjempebra ut da!! Jeg hadde vært en happy gjest i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1338 Del Skrevet 3. februar 2009 For et fint hotell dere har funnet i Roma!! Italiensk standard på hoteller kan jo være så som så, men det der blir nok bra!!! Menyen deres ser kjempebra ut da!! Jeg hadde vært en happy gjest i hvert fall!! Ja, jeg har kun vært på Sardinia, men har hørt litt diverse om hvordan det jan være... synes imidlertid dette så veldig bra ut da Bra du er fornøyd med menyen Håper gjestene blir det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2009 #1339 Del Skrevet 4. februar 2009 Så flinke dere har vært, her går det unna! Menyen hørtes kjempegod ut, det blir nok en suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1340 Del Skrevet 4. februar 2009 Så flinke dere har vært, her går det unna! Menyen hørtes kjempegod ut, det blir nok en suksess. Ja, men er jo mye som skal på plass og, så deilig å få det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg