^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2009 #1301 Del Skrevet 27. januar 2009 for 5 måneder igjen! Så utrolig gøy med London, dere kommer sikkert til å kose dere kjempemye! Og supert med Bruce-billetter da, hørte at det ble utsolgt ganske så fort. God tirsdag videre til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. januar 2009 #1302 Del Skrevet 27. januar 2009 Tusle The Boss. Vi var å så/hørte han og E Street Band på Valle Hovin. Det var fantastisk Håper dere får billetter alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #1303 Del Skrevet 27. januar 2009 for 5 måneder igjen! Så utrolig gøy med London, dere kommer sikkert til å kose dere kjempemye! Og supert med Bruce-billetter da, hørte at det ble utsolgt ganske så fort. God tirsdag videre til deg! Ja, nå er det bare 5 mnd til vi blir fru begge to gleder meg til London og The Boss ja Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #1304 Del Skrevet 27. januar 2009 Tusle The Boss. Vi var å så/hørte han og E Street Band på Valle Hovin. Det var fantastisk Håper dere får billetter alle sammen Ja, har ikke vært på konsert med ham før, men har hørt det er en opplevelse av de sjeldne Fikk svar fra venninnen min nå da, at han som hadde lagt ut billettene med "pris 685,-" skulle ha 1800 pr stk! Jeg blir så sint! Å utnytte folk på den måten... hvis han får solgt de tjener han 6700 kr på INGENTING... bare å stjele billetter fra folk som virkelig er interessert i å gå... Det er jo liksom et moralsk forbud mot svartebørshandel, men hva hjelper det? De som har moral driver jo ikke med sånt uansett! Synes det bør være straffbart... litt av problemet er selvfølgelig også at folk er så desperate etter å få billetter at de aksepterer prisen, men vi kommer i allefall ikke til å akseptere noe sånt.... Skulle ønske alle hadde guts til å vente litt, sånn at de dustene ble redd for å brenne inne med billettene og ble tvunget til å senke prisen... Jeg kjenner bare 3 stk som har fått billetter til konserten, og lurte på hvem alle disse var som hadde fått billetter... vel, endel av de er i allefall sleipe eklinger som utnytter andre! (huff, sorry at jeg var så kvass her nå, blir bare så utrolig frustrert!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #1305 Del Skrevet 27. januar 2009 Og i tillegg oppgir han en annen pris enn den han skal ha... hvis han skal ha 1800, hvorfor oppgir han 685 da? Hadde jo en mistanke om at han ville kreve høyere når vi fikk svar, men trodde virkelig ikke folk var så sleipe... Hva er hensikten med det da? At folk skal bli lokket av prisen og når han avslører den virkelige prisen skal vi bli så fristet til å kjøpe likevel i frykt for å ikke få tak i at vi aksepterer prisen? Mistenker det samme er tilfelle med andre selgere, for var overraskende mange som hadde lagt ut billettene til ordinær pris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. januar 2009 #1306 Del Skrevet 27. januar 2009 Utolig sleipt av de å legge ut en helt annen pris enn det de har tenkt til å gi tittet selv på billettene på finn og der hadde vel alle selgerne lagt ut prisen på 685,- Uhørt rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #1307 Del Skrevet 27. januar 2009 Utolig sleipt av de å legge ut en helt annen pris enn det de har tenkt til å gi tittet selv på billettene på finn og der hadde vel alle selgerne lagt ut prisen på 685,- Uhørt rett og slett De fleste var lagt ut til 685,- der ja... Dere kunne tenke dere å gå dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. januar 2009 #1308 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Skjønner godt at du blir oppgitt. Konsertbilletter er jo dyrt nok fra før også. Men de kan vel ikke forvente å få så mye for dem?! Eller, noen er sikkert villige til å betale så mye, men det er vel mange som brenner inne med dem? Burde hvertfall det. Hmm. Over til noe mye hyggeligere: Det er bare 5 måneder igjen til du blir fru! Endret 27. januar 2009 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. januar 2009 #1309 Del Skrevet 28. januar 2009 De fleste var lagt ut til 685,- der ja... Dere kunne tenke dere å gå dere også? Ja, kunne forsåvidt det.. men klarte å glemme at de la ut billetter Får se mer på finn om det blir noe napp der som ikke er altfor dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. januar 2009 #1310 Del Skrevet 28. januar 2009 Rapporterer de inn! De gjør det på den måten for det er noen lover og regler for salg av billetter. Samboen min opplevde det samme med Metallicabiletter. De oppgir èn pris i annonsen, men når du tar kontakt så er det en annen pris de skal ha; Dritter Dette gjør de bare for å tjene raske penger. Ja*kremt* Ble litt engasjert her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. januar 2009 #1311 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det ikke ulovlig med svartebørssalg da? :klø: Må jo være et sted man kan melde sånt? Helt utrolig at de krever så mye når de la de ut for salg for litt uner 700,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1312 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, kunne forsåvidt det.. men klarte å glemme at de la ut billetter Får se mer på finn om det blir noe napp der som ikke er altfor dyrt Hehe, hvordan kunne du glemme det? Foreløpig har ikke de vi kjenner fått noe napp (men venninnen min sa hun skulle rapportere de som oppgav høyere pris enn ordinær, noe som har vært alle som har svart hittil).... Dere da, noe hell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1313 Del Skrevet 28. januar 2009 Rapporterer de inn! De gjør det på den måten for det er noen lover og regler for salg av billetter. Samboen min opplevde det samme med Metallicabiletter. De oppgir èn pris i annonsen, men når du tar kontakt så er det en annen pris de skal ha; Dritter Dette gjør de bare for å tjene raske penger. Ja*kremt* Ble litt engasjert her gitt Jepp... jeg tenkte kanskje at folk holdt seg lovlydige jeg da, men er nok håpløst så lenge de ikke kan straffes for det, annet enn at de må betale tilbake det man har betalt over ordinær pris, men det nekter de vel og så må man lage masse styr for å få igjen pengene... Og det gidder vel ikke folk, så så langt hadde i allefall de som drev finn.no ikke hørt om tilfeller hvor det var gjort krav om tilbakebetaling... huff... Tror jeg må slutte å tenke på det, blir bare sint... håper egentlig at The Boss holder en tredje konsert (han holder tre i Stockholm, og har noen dager imellom hvert konsertsted), sånn at svartebørsselgerne bare kan ha det så godt, men det er vel gjerne lite sannsynlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1314 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det ikke ulovlig med svartebørssalg da? :klø: Må jo være et sted man kan melde sånt? Helt utrolig at de krever så mye når de la de ut for salg for litt uner 700,- Er ulovlig ja, men foreløpig ikke straffbart... kjøper kan imidlertid kreve pengene tilbake, men dette vil nok være en tidkrevende prosess om ikke annet, slik at folk ikke orker å styre med det... man kan rapportere de til finn.no slik at de blir kastet ut derfra da... Ja, det er helt sykt... Burde gjerne bli lagt strengere begrensning på billettene, at man bare fikk kjøpe 2 eller 4, så ville det gjerne blitt mindre interessant for svartebørshaiene... Jeg synes man burde få bot for det når det først er ulovlig, et moralsk forbud er ikke vits i etter min mening, de som har god moral gjør ikke dette uansett etter min oppfatning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. januar 2009 #1315 Del Skrevet 28. januar 2009 Hehe, hvordan kunne du glemme det? Foreløpig har ikke de vi kjenner fått noe napp (men venninnen min sa hun skulle rapportere de som oppgav høyere pris enn ordinær, noe som har vært alle som har svart hittil).... Dere da, noe hell? Bra at hun tar ansvar! Nei, foreløpig bare ramlet borti de som skal ha opptil 1900.- per billett :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1316 Del Skrevet 28. januar 2009 Bra at hun tar ansvar! Nei, foreløpig bare ramlet borti de som skal ha opptil 1900.- per billett :dåne: Så kjedelig... håper virkelig jeg får ordnet billett til pappa på en eller annen måte, eller så vurderer jeg å gi min til han... har veldig lyst å gå selv, men han er kjempefan, så tror jeg kommer til å få dårlig samvittighet av å gå hvis ikke han får billett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1317 Del Skrevet 28. januar 2009 I morgen skal jeg forresten i lokalet hvor vi skal ha festen og se på ting igjen sammen med mamma, mormor og bestefaren til samboeren min og kjæresten hans... Vi må huske å se på: - hvor vi skal sette opp gavebord - hvor vi skal ha bar - passe på at musikerne har god plass (at ikke gavebord eller bar blir plassert for nær dem) - hvor kakene skal stå - måle hvor brede bordene er - se over om det er noe vi trenger å ta med utover duker, servietter, lys og blomster. F. eks. er det nok lysestaker? Vet det er nok dekketøy etc til middagen, men vi må sjekke at det er nok glass etc til etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1318 Del Skrevet 28. januar 2009 Var forresten med mamma, mormor og min søster i går, og de likte bukett 5 best, det var jo egentlig den jeg likte best først også, så tror jeg kommer til å gå for noe sånt Sa hadet til ene forloveren min i dag, hun skal være i Italia frem til en uke før bryllupet. Tror ikke det har gått opp for meg enda at hun drar, blir rart at hun skal være vekke så lenge, men hun har vært vekke nesten et år før også da, så vi overlever vel dette også :gjeiper: Men litt trist da, å ikke kunne sees på en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1319 Del Skrevet 28. januar 2009 Kjære ble skikkelig dårlig i går forresten, kraftig forkjølelse kombinert med tannverk... så han fikk ikke sove og jeg fikk ikke sove... kl 03 fikk jeg endelig overtalt han til å ta Paracet (han hater tabletter), men han slet skikkelig med å svelge de, så han fikk bare ned 1 og en halv... sovnet nå endelig da, og jeg sovnet i 4-tiden... heldigvis at jeg ikke måtte på skolen i dag... måtte stå opp kl 8, for det skulle komme noen å montere ny TV-antenne... vi prøvde å holde oss våken, men sovnet igjen rundt 1030 begge to, og sov til kl 14! Riktignok har jeg også vært litt forkjølet, trodde jeg var frisk igjen nå, men i dag har stort sett bare gått vekk til tull (utenom å si hadet til venninnen min)... Kjære skal være hjemme fra jobb i morgen også, håper han kommer seg snart... Prøvde å få tak i flytende smertestillende i dag til han, men fant det ikke, så fikk tips av venninnen min om å knekke Paraceten i biter og putte i yougurt hvis han har behov for smertestillende igjen... første gangen på de 5 årene vi har vært sammen at han tar smertestillende, men måtte nesten tvinge han i går, er jo slitsomt når ingen av oss får sove... I morgen skal jeg endelig begynne å trene igjen, da er det en uke siden sist... det blir nr 6 av 60, så det er bare å henge i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. januar 2009 #1320 Del Skrevet 29. januar 2009 Utrolig kjipt med sånn svartebørssalg Grunnen til at de blir lagt ut til pålydende på finn og slikt, er at de blir slettet hvis de sier at de vil ha høyere pris. Blir utrolig irritert på folk som bevisst prøver å tjene penger på den måten. Da vi hadde to ekstra metallicabilletter i fjor solgte vi de selvsagt til den prisen de kostet. Bra du fikk tak i billetter, håper det ordner seg for faren din også Var på konsert på Valle Hovin med Brucern i fjor, det var en av de aller beste konsertene jeg har vært på :rødme: God bedring til din kjære! Så slitsomt for dere begge. Litt søtt det der med å blande paraceten i syltetøy eller yoghurt, sånn mamma gjorde med tabletter til meg når jeg var liten for trening i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg