Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Det er jo din magefølelse du skal gå ut fra :jepp: Nr 5 var også fin! :)

Høres ut som en bra helg :) Det er viktig å ha lesefrie helger innimellom også, det kan du alltids ta igjen seinere. Du har jo hvertfall trent, hjelper mye på samvittigheten det :ler: Hatt en fin helg jeg også, vært på SKI-NM, og sett begge distanser begge dager, så har fått en overdose frisk luft :fnise: Kom til og med på TV, det var litt stas ;) I dag er det ikke så kjekt, kjæresten har reist til usa i dag, så jeg er gressenke noen dager :tristbla: Men men, vi ses jo heldigvis snart igjen, og da skal vi ha en uke ferie sammen :strix:

Ha en god uke! :klemmer:

Joda, men jeg heller mer mot nr 1 nå tror jeg... er ikke lett dette ;) Viste bukettene til forloverne i går, og de likte nr 3 best, som flertallet her... den ER jo veldig fin, men det er et eller annet med den som jeg ikke er helt begeistret for, vet ikke om det er noe med stråene, som Tutta sa...

Høres ut som du har hatt en fin helg også :) Kjedelig å være alene ja, men blir nok veldig kjekt å dra til USA da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flotte blomster :rødme: Jeg tror jeg likte #4 best av de, men det skal sies at jeg synes alle var utrolig flotte :jepp:

Så gøy at du har tatt hull i ørene :hoppe: Men kjedelig at hun uerfarne skulle rote det sånn til.... Håper det ble fint når hun andre fikk rettet opp i det ;)

:strix: Vi har bestemt oss for hotell.... Og det ble samme som dere skal ha :nigo: De hadde kanskje litt høyere priser (et par hundre kr i forskjell) i forhold til noen andre hotell, men kom med det desidert beste tilbudet uansett :)

Så jeg ringte de i dag og bekreftet bestilling! Kanskje vi sees på bryllupsnatten/dagen etter? :fnise:

Så flott at dere allerede begynner å få svar:hoppe: tenker at vi sender ut våre så fort vi har fått de i posten, så blir vel ca en ukes tid til tenker jeg.

:klem:

Ja, er ikke lett med de blomstene... jeg vingler frem og tilbake hele tiden :gjeiper: den er finest, nei den er finest, nei den er... :fnise:

Så gøy at dere skal ha samme hotell som oss :) Da sees vi nok ja :fnise: Hvilken suite skal dere ha? *nysgjerrig*

Er greit å få sendt ut invitasjoner ja :) Og veldig gøy når man begynner å få svar :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ses på bryllupsnatten?? :skratte:

Hehe... morsomt det da :) Bare ikke jeg og MaiL blir sittende å skravle, da kan jeg tenke meg mennene våre (! :fnise: ) blir skuffet! :ler: hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så moro med hull i ørene. :hoppe: Er enig, det er sååå mange fine smykkesett med øredobber til. :Nikke:

Og jeg likte nr 1, 3 og 5 best jeg. Ikke mye hjelp i meg med andre ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så moro med hull i ørene. :hoppe: Er enig, det er sååå mange fine smykkesett med øredobber til. :Nikke:

Og jeg likte nr 1, 3 og 5 best jeg. Ikke mye hjelp i meg med andre ord :fnise:

Ja, føler meg liksom litt mer pyntet med øredobber :)

1,3 og 5 er mine favoritter også, så ikke så mye hjelp nei ;) Tror jeg heller litt mot nr 1 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne var på step i dag, god trening! Har bare vært på det en gang før i hele mitt liv, men det var gøy og du merker at du tar deg ut, så tror jeg skal fortsette der :)

Inspirert av Ansjoni tror jeg jeg skal sette meg et mål for antall treninger før bryllupet. Jeg tror jeg skal gå litt mer forsiktig ut enn henne da, så mitt mål er 60 treninger frem til bryllupet. Jeg "jukser" litt og regner med de jeg har hatt siden jeg fornyet treningskortet forrige søndag, så da er dette trening nr 4.

Har planer om trening nr 5 torsdag og trening nr 6 lørdag. Tror det blir svømming ene dagen og kondisjon/styrke på egenhånd andre dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kamerat av kjære sin lillebror har forresten tatt på seg jobben å være vakt under vielsen (vi gifter oss jo midt i en turistattraksjon, så vi må ha vakt for å hindre at en busslast japanere braser inn midt under vielsen, :fnise: ). Veldig snilt da, blir sikkert litt kjedelig... men men... en ting til å krysse av på listen over ting som er gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos venninnen min som har termin på bryllupsdagen vår i kveld, vi satt og skravlet i vei, så aldri på klokken og plutselig var den blitt kvart over elleve! Jeg burde virkelig legge meg snart med tanke på at jeg skal på skolen til kl 8 i morgen, men er typisk nok ikke trøtt...

Venninnen min og mannen skal på UL på fredag, tror jeg skal kjøpe en liten babyting til dem når de vet kjønnet :) (sa det til to av venninnene mine og de mente det var altfor tidlig å kjøpe noe, men er det ikke hyggelig å gi en liten ting og så heller kjøpe en litt større gave når de har fått babyen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten skryte litt av meg selv også :gjeiper: :

på halvannen uke har jeg gått ned 2 kg, og krympet et par-tre cm her og der :hoppe: Så nå får jeg bare fortsette å være like flink fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake etter en liten tørkeperiode. :)

Jeg synes alle bukettene var veldig fine, men nr.5 var den jeg likte aller best.

:hoppe: Gratulerer med hull i ørene, og velkommen til øredobb-verdenen. :fnise: Håper du finner noen fine smykkesett til bryllupet da! :jepp:

Og selvfølgelig: :strix: og :hoppe: for at treningen fungerer. Kjempeflink er du!

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye å kommentere:

Hehe... morsomt det da :) Bare ikke jeg og MaiL blir sittende å skravle, da kan jeg tenke meg mennene våre (! :fnise: ) blir skuffet! :ler: hehe...

:skratte: Syns jeg ser det, gutta sovner, og vi sitter å skravler gjennom veggen ;)

En kamerat av kjære sin lillebror har forresten tatt på seg jobben å være vakt under vielsen (vi gifter oss jo midt i en turistattraksjon, så vi må ha vakt for å hindre at en busslast japanere braser inn midt under vielsen, :fnise: ). Veldig snilt da, blir sikkert litt kjedelig... men men... en ting til å krysse av på listen over ting som er gjort ;)

Blir mye bilder av vielsen da :fnise: Japanerne er jo noen jævler til sånt...

på halvannen uke har jeg gått ned 2 kg, og krympet et par-tre cm her og der :hoppe: Så nå får jeg bare fortsette å være like flink fremover :)

Så flink du er :klappe: ikke dårlig at du ser resultater så fort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du ser resultater allerede da. Det må jo være ekstra motiverende. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake etter en liten tørkeperiode. :)

Jeg synes alle bukettene var veldig fine, men nr.5 var den jeg likte aller best.

:hoppe: Gratulerer med hull i ørene, og velkommen til øredobb-verdenen. :fnise: Håper du finner noen fine smykkesett til bryllupet da! :jepp:

Og selvfølgelig: :strix: og :hoppe: for at treningen fungerer. Kjempeflink er du!

Takk for råd om bukett, men jeg greier fortsatt ikke bestemme meg... :sjenert:

Skal nok greie å finne fint smykkesett ja :)

Takk :) Motiverende å se at det funker, var på svømming i dag og svømte litt over 1000 meter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye å kommentere:

:skratte: Syns jeg ser det, gutta sovner, og vi sitter å skravler gjennom veggen ;)

Blir mye bilder av vielsen da :fnise: Japanerne er jo noen jævler til sånt...

Så flink du er :klappe: ikke dårlig at du ser resultater så fort :jepp:

:hoho: Ja, det hadde vel ikke blitt helt bryllupsnatten de hadde håpet på ;)

Jotakk, har opplevd busslaster med japanere før :fnise: Var på Troldhaugen med amerikanske slektninger da jeg var 7 år, og iført barnebunad (Hardanger)... ble stående i evigheter for å bli tatt bilde av, jeg og min søster, så til slutt sa morfar at vi måtte begynne å kreve penger hvis vi skulle stå der lenger! :ler: Men vi skal ha reportasjefotografering under vielsen, så tror det får holde ;)

Takk :) Har heldigvis alltid hatt en treningsvillig kropp om jeg først gidder, så det er selvfølgelig motiverende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du ser resultater allerede da. Det må jo være ekstra motiverende. :jepp:

:jepp: Deilig å bli strammere i fisken allerede :) Noterer herved trening nr 5 av 60 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal en uke til London med fagstyret i mars/april :strix: Da blir det besøk hos engelsk Høyesterett, advokatfirma, to universiteter etc :) Håper å få skviset inn en musikal og litt shopping også! :) Gleeder meg :)

Møtte nye "buddyen" min i dag (utvekslingsstudent jeg skal være "fadder" for), hun virker kjempekoselig :) Så tror kanskje vi skal ta oss en tur ut sammen på lørdag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vært så aktiv her i det siste, men nå er jeg oppdatert!! Kjempefine buketter alle sammen, jeg er nok ikke den rette til å hjelpe deg noe videre der. Sånt har ikke jeg greie på. Håper å finne min egen lille blomster-finn som kan lage noe til meg!! :jepp:

Og :hoppe: for hull i ørene! Og London-tur! Så gøy at dere får sett litt! Sitter du i fagstyret selv, eller er det en tur de arrangerer? Tror ikke Juristforeningen i Oslo noen gang gjorde sånne ting... Høres spennende ut i hvert fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Åh, så kult med Londontur! :strix:

Gøy å få sett litt, men kanskje enda gøyere med shopping og musical! Har du tenkt på hva slags musical dere vil se?

:duskedame: litt for treningsresultatene dine også!

God helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for treningsresultater:D Kjempeflink er du. Og så gøy med London-tur, håper du får skvist inn litt shopping og sånt noe også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...