Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Heisann lenemor!

Nå har jeg klart å karre meg inn på KG igjen etter min lange tørkeperiode :sjenert: og det er godt å få lest seg litt opp igjen!

hurra! :hoppe:

Må si meg enig med Ansjoni her! Tøff idé med gudfaren musikk altså! Kommer til å bli spennende og annerledes, men antageligvis også veldig flott i.o.m. at man er kledd så fint, dempet belysning, alle står og ser på osv! Ser det hele for meg - kommer til å bli som i en film ;) :rødme:

Hurra for ferdige invitasjoner!! :strix:

Jeg husker å ha sett invitasjonene deres før, men ser gjerne et nytt bilde ;)

:hug:

Yey, du er tilbake! :hoppe:

Så bra at du tror Gudfaren blir tøft :) Synes det blir mer og mer riktig å velge den, så vi kommer nok å velge den, bare at det blir en liten vri fra orginalversjonen :)

Skal lete frem det gamle bildet, og så får jeg prøve å ta bilde av innsiden og seglet en annen dag hos noen som har invitasjonene (postet som sagt alle før jeg kom på at det kanskje var litt lurt å ha bilde... yeye)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov å spise ferdigmiddag av og til også :fnise: Ikke alltid man har tid eller lyst til å stelle altfor mye med maten ;)

Ja jeg synes også det hotellet dere skal ha er et av de beste på service ;) Det er faktisk de som har kommet med det mest fristende tilbudet også, de sendte det tilogmed i posten! Og så har de slått av 200,- per rom for gjestene våre også!

Så det blir nok kanskje de ;) Hadde vært gøy å møtt på dere der ihvertfall :strix:

Synes du er råflink jeg :duskedame:

ja, det er lov med ferdigmat av og til... men jeg er egentlig ikke så himla glad i det da...

Ja, håper dere velger samme som oss ;):hoppe:

Takk :)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte innbydelsene i går og har allerede fått noen svar, alle har sagt ja så langt :)

Trening i dag. 40 min kondisjon, 15 min styrke og 5 min uttøyning :)

Og så har jeg og kjære hatt kosekveld med hjemmelaget pizza og The Wire... syntes først den serien var dritkjedelig, men nå har jeg begynt å komme litt inn i den... og så har vi sunget singstar, jeg bare elsker det, blir aldri lei :)

OG OG OG! Jeg har tatt hull i ørene :hoppe: Sånn ca 10 år etter "alle andre", men har gått og hatt lyst på det leeenge egentlig (fikk aldri lov av mamma når jeg var liten pga allergien min og hva hvis jeg fikk betennelse bla bla), og nå har venninnene mine mast om det siden jeg skal gifte meg og det er så mange fine smykkesett med øredobber... Ble ikke helt fornøyd i går da, de var to stk som skulle ta hull, hun ene var kjempeflink, hun andre var nervøs og ante ikke hva hun drev med, endte med at hun satte hullet nesten en halv cm fra prikken og øredobben ble helt skjev også... hun flinke var allerede gått for å hjelpe en annen kunde og hun andre påstod hun ikke kunne sette nytt hull med en gang, så jeg bare gikk (så følte meg i litt crappy humør i går kveld da) men var innom igjen i morges og da var heldigvis hun flinke på jobb og fikset nytt hull på riktig sted :) Så nå er jeg superfornøyd :)

I morgen skal jeg og svigermor på kjoleleting til henne til å ha i bryllupet... Så skal jeg ut med en venninne :) Og søndag skal jeg svømme og se en venninne jeg ikke har sett på 8 mnd, så det blir kjekt :)

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har bare bilde på gamle PC-en av invitasjonene, for de som er interessert ligger det på side 47 i dagboken, men ser nå at bildet er veldig dårlig, ser mye bedre ut i virkeligheten, så skal prøve å få tatt et bilde på mandag når jeg er hos ene forloveren min (fant ikke ut hvordan jeg fikk bildet inn i nytt innlegg nå, er ikke så veldig datateknisk av meg :gjeiper: )

Endret av _lene_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Kult at folk begynner å svare på invitasjonene allerede, og selvsagt at alle sier ja :biggrin: Gratulerer med hull i ørene også ;)

Mye fine buketter, tror nr 3. er min favoritt.

God helg! :hug:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere har fått endel svar allerede da. Vi har også fått mange svar, og gjestene sier de gleder seg veldig. :hoppe:

Bra du endelig fikk tatt hull i ørene. ;) Et par fine øredobber kan gjøre mye for et antrekk.

Nr. 3 er min favoritt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, brukte samme side også ser jeg :ler: Mye fint utvalg på den siden, og den var så oversiktelig og fin. Mannen her brukte vetoretten mot rosa, så det fikk jeg holde meg unna. Men jeg er heller ikke så veldig rosa av meg, så det var ikke det verste han kunne legge ned veto mot heldigvis!

Men, jeg tror nok nummer tre er min favoritt av disse. Men likte nummer to også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, du er tilbake! :hoppe:

Så bra at du tror Gudfaren blir tøft :) Synes det blir mer og mer riktig å velge den, så vi kommer nok å velge den, bare at det blir en liten vri fra orginalversjonen :)

Skal lete frem det gamle bildet, og så får jeg prøve å ta bilde av innsiden og seglet en annen dag hos noen som har invitasjonene (postet som sagt alle før jeg kom på at det kanskje var litt lurt å ha bilde... yeye)

God helg :)

Så bra at dere kommer til å velge den!! :jepp: Kjempetøft!!

Du må få tatt nye bilder ja! Vet det med meg selv, at bilder har veldig mye å si... :sjenert:

GOD HELG TIL DEG OGSÅ! :hug:

PM kommer :)

pm mottatt! :strix:

Gratulerer forresten med hull i ørene! Hjelper jo veldig når man skal se etter øredobber!! :jepp:

Når det gjelder bukettene... så vil jeg si at jeg likte nr 1 og nr 4 best...

Jeg likte ikke nr 3 som mange andre har gjort pga stråene... Det var ingenting i resten av buketten som balanserte de stråene som stakk opp, så for meg så det litt rart ut, men bortsett fra det så likte jeg også nr 3. Tror du har funnet noen fine toner her, og mange av bukettene likner jo endel på hverandre - så en liten miks av alle kunne gjort seg ;)

Men jeg er spent på å høre hva din favoritt er! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bukett nummer en best jeg :)

God helg :klemmer:

Ja, nr 1 er veldig fin. Tror jeg liker den eller nr 5 best, men er så mange fine at er vanskelig å bestemme seg...

Håper du har hatt en fin helg også! Du venter vel utålmodig på bebis du nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at folk begynner å svare på invitasjonene allerede, og selvsagt at alle sier ja :biggrin: Gratulerer med hull i ørene også ;)

Mye fine buketter, tror nr 3. er min favoritt.

God helg! :hug:

Ja, har ikke fått noen nei foreløpig, kun én som har sagt kanskje, skal egentlig jobbe da og må prøve å få byttet...

Ser at mange av dere likte nr 3... for meg er det veldig close race, men holder nok en knapp på nr 5 foreløpig tror jeg...

Hatt en fin helg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere har fått endel svar allerede da. Vi har også fått mange svar, og gjestene sier de gleder seg veldig. :hoppe:

Bra du endelig fikk tatt hull i ørene. ;) Et par fine øredobber kan gjøre mye for et antrekk.

Nr. 3 er min favoritt også. :)

Ja, veldig koselig at vi begynner å få svar. Og at til og med kompisene til kjære klart gir uttrykk for at de gleder seg og synes det er såå koselig at vi skal gifte oss :) De pleier liksom ikke gi uttrykk for så mye følelser og sånt, eller bry seg så mye om hvordan ting ser ut, så litt artig når ene kompisen til kjære ringte og sa "invitasjonen var jo bare såå fin, det var til og med synd å bryte seglet på konvolutten" :gjeiper:

Ja, er kjekt med øredobber :) Må liksom ta på de ganske ofte og se meg i speilet endel hvordan det ser ut :fnise:

Hatt en fin helg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, brukte samme side også ser jeg :ler: Mye fint utvalg på den siden, og den var så oversiktelig og fin. Mannen her brukte vetoretten mot rosa, så det fikk jeg holde meg unna. Men jeg er heller ikke så veldig rosa av meg, så det var ikke det verste han kunne legge ned veto mot heldigvis!

Men, jeg tror nok nummer tre er min favoritt av disse. Men likte nummer to også...

Ja, jeg "stjal" nok den siden fra dagboken din ;) Enig i at det var myyye fint der...

Jeg er heller ikke så veldig rosa av meg lengre, var mye verre før... Har et par bilder fra videregående hvor jeg hadde hele antrekk som var rosa!! :haar: Altså, rosa er fint det, men bukse og topp i rosa blir litt overkill... hehe... Men jeg syntes kun hvitt ble litt kjedelig, rødt kanskje litt "dramatisk"/dominerende, og samtidig ville jeg ha det litt tradisjonelt, så da endte vi på rosa :)

Huff, jeg greier virkelig ikke bestemme meg... jeg trodde jeg hadde nr 5 som favoritt, men nå er jeg veldig usikker...

Fin helg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder bukettene... så vil jeg si at jeg likte nr 1 og nr 4 best...

Jeg likte ikke nr 3 som mange andre har gjort pga stråene... Det var ingenting i resten av buketten som balanserte de stråene som stakk opp, så for meg så det litt rart ut, men bortsett fra det så likte jeg også nr 3. Tror du har funnet noen fine toner her, og mange av bukettene likner jo endel på hverandre - så en liten miks av alle kunne gjort seg ;)

Men jeg er spent på å høre hva din favoritt er! :jepp:

:klemmer:

Takk for synspunkt ;) Jeg trodde jeg hadde nr 5 som favoritt, men nå er jeg som sagt veldig usikker... Noen av de er jo forholdsvis like da, så går vel kanskje an å kombinere litt som du sier... huff, får håpe jeg greier bestemme meg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en kjempefin helg :)

Fredag trente jeg og kjære, før vi hadde kosekveld med hjemmelaget pizza og The Wire...

Lørdag hjalp jeg svigermor å finne kjole til bryllupet. Hun fant den nyyyydelige kjolen! Svart med marineblåe felter på overdelen og endel perlebroderier... høres kanskje ikke så fint ut, men den var virkelig nydelig :)

Prøvde å finne sko og tiara til meg selv, men Brudehuset var rimelig skrapet når det gjaldt de tingene nå... skulle visst få inn nytt i februar da, så får ta meg en ny tur da... kunne jo bestilt fra nettet også, men synes det er litt risky, spesielt når det gjelder sko... prøvde noen agape-sko som ikke hadde for høy hæl og som hadde herlige "puter" inni, men 38 var akkurat litt lite for meg, pluss at de var sølvfarget... men de finnes i hvit også, så får håpe de får de inn igjen snart :)

Etter handlerunden vår spiste vi lunch med kjære og svigerfar også, veldig koselig :)

På kvelden var vi en tur ut, først kom en venninne av meg hit og så dro vi på vors hos noen kompiser av kjære.

I dag har vi bare slappet av og hatt 5 venner på boller og brus og Wii-spilling nå i kveld... litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har lest noe som helst i helgen, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ja, har ikke fått noen nei foreløpig, kun én som har sagt kanskje, skal egentlig jobbe da og må prøve å få byttet...

Ser at mange av dere likte nr 3... for meg er det veldig close race, men holder nok en knapp på nr 5 foreløpig tror jeg...

Hatt en fin helg? :klemmer:

Det er jo din magefølelse du skal gå ut fra :jepp: Nr 5 var også fin! :)

Høres ut som en bra helg :) Det er viktig å ha lesefrie helger innimellom også, det kan du alltids ta igjen seinere. Du har jo hvertfall trent, hjelper mye på samvittigheten det :ler: Hatt en fin helg jeg også, vært på SKI-NM, og sett begge distanser begge dager, så har fått en overdose frisk luft :fnise: Kom til og med på TV, det var litt stas ;) I dag er det ikke så kjekt, kjæresten har reist til usa i dag, så jeg er gressenke noen dager :tristbla: Men men, vi ses jo heldigvis snart igjen, og da skal vi ha en uke ferie sammen :strix:

Ha en god uke! :klemmer:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte blomster :rødme: Jeg tror jeg likte #4 best av de, men det skal sies at jeg synes alle var utrolig flotte :jepp:

Så gøy at du har tatt hull i ørene :hoppe: Men kjedelig at hun uerfarne skulle rote det sånn til.... Håper det ble fint når hun andre fikk rettet opp i det ;)

:strix: Vi har bestemt oss for hotell.... Og det ble samme som dere skal ha :nigo: De hadde kanskje litt høyere priser (et par hundre kr i forskjell) i forhold til noen andre hotell, men kom med det desidert beste tilbudet uansett :)

Så jeg ringte de i dag og bekreftet bestilling! Kanskje vi sees på bryllupsnatten/dagen etter? :fnise:

Så flott at dere allerede begynner å få svar:hoppe: tenker at vi sender ut våre så fort vi har fått de i posten, så blir vel ca en ukes tid til tenker jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...