Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Bra dere hadde en vellykket feiring!!

Hva syns du om Max Manus?? Bra, ikke sant?? Det syns i hvert fall jeg!! :)

Apropos :gravid: : Her blir det prøving etter bryllupet.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra dere hadde en vellykket feiring!!

Hva syns du om Max Manus?? Bra, ikke sant?? Det syns i hvert fall jeg!! :)

Apropos :gravid: : Her blir det prøving etter bryllupet.. :dåne:

Ja, hvordan var deres feiring da?

Vi var dumme nok til ikke å bestille billetter på forhånd... og det var utsolgt, enda med 2 forestillinger kl 1830! Tenkte først vi kunne vente til den gikk kl 2020, men jammen var den også utsolgt, så ble ikke noe Max Manus på oss... gikk hjem til en venninne og hadde filmkveld i stedet...

Åh så spennende!! :) Nylig bestemt eller? Jeg vet ikke hva det blir her, jeg har egentlig lyst å prøve til høsten, men ser ut til at jeg må vente litt lengre... har sagt at det i allefall skal bli prøving innen 2 år ;)

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare titter innom og sier hei! :duskedame:

Skal prøve og følge med både her og der, spennende å se hvor langt alle har kommet. Og ang prøving, så er jeg sikker på at om dere plutselig skulle bli :gravid: før dere tenker, vil nok mannen kjenne seg klar etterhvert, er ofte tanken på det litt ukjente nye som er litt uvant og "skummel". Men når det først er et faktum innser mange at de er klare likevel :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare titter innom og sier hei! :duskedame:

Skal prøve og følge med både her og der, spennende å se hvor langt alle har kommet. Og ang prøving, så er jeg sikker på at om dere plutselig skulle bli :gravid: før dere tenker, vil nok mannen kjenne seg klar etterhvert, er ofte tanken på det litt ukjente nye som er litt uvant og "skummel". Men når det først er et faktum innser mange at de er klare likevel :smilbla:

Så koselig med nytt fjes i boken :) Ja, mannen sier jo han blir glad hvis vi blir gravide, men at han ideelt sett vil vente litt... vi får se... jeg skal prøve å ikke mase frem mot høsten, så får vi se hva han bestemmer seg for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt nyttår _lene_ :klem: Høres ut som dere hadde en koselig feiring :jepp:

Selv slappet vi av med familien hjemme hos min mor som bor lenger sør i landet ;)

Så kjedelig at dere ikke fikk sett Max Manus, får håpe dere får sett den ved en senere anledning istedenfor, for den er virkelig verdt det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg vil også se Max Manus! :hoppe:

Den kommer nok til å gå en stund, så vi får nok alltids anledning ;)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år :)

Endelig er 2009 her, året da du skal gifte deg :hoppe::hoppe::hoppe:

Det går veldig fort mot sommeren nå.... snart er du gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt nyttår _lene_ :klem: Høres ut som dere hadde en koselig feiring :jepp:

Selv slappet vi av med familien hjemme hos min mor som bor lenger sør i landet ;)

Så kjedelig at dere ikke fikk sett Max Manus, får håpe dere får sett den ved en senere anledning istedenfor, for den er virkelig verdt det :hoppe:

Vi har kost oss veldig ja :) Høres ut som dere har hatt det kjekt også :)

Vi fikk sett Max Manus i går, kjempebra film... huff, jeg begynte nesten å grine på slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også se Max Manus! :hoppe:

Den kommer nok til å gå en stund, så vi får nok alltids anledning ;)

Nå har jeg også sett den, kan anbefales :) Men den går jo en stund til ja ;) I går reserverte vi billetter på forhånd, tror det kan være lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år :)

Endelig er 2009 her, året da du skal gifte deg :hoppe::hoppe::hoppe:

Det går veldig fort mot sommeren nå.... snart er du gift!

Yey! :strix: :strix: :strix: Gleder meg!

Og du blir mamma snart! spennende!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt litt forkjølet... huff... holdt ut 7 timer på skolen, 4 timer av dem forelesning... etter det var det rett hjem og spise og så sove 3 timer... heh... veldig lurt å begynne å tulle med døgnrytmen igjen liksom... jaja, skal legge meg igjen snart, så får vi håpe jeg kommer meg på skolen i morgen også...

Må huske å ta et par tlf ang bryllupet nå, dagene går bare og så vips har de jeg skulle ringe stengt og jeg må vente til i morgen... men i morgen har jeg to timer mellom forelesningene hvor jeg skal ordne litt ting... evt får jeg bare ta det likevel hvis jeg blir hjemme.

Vi skal ha bryllupsplanleggingsmøte hos mamma og pappa 25. da, sammen med kjæres foreldre også, for å klargjøre litt hvem som har ansvar for hvilke oppgaver og sånne praktiske ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å gråte flere ganger i løpet av Max Manus jeg!! Men er veldig lettrørt da.. Kan begynne å gråte av hver minste lille ting når jeg ser på tv og sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du likte filmen :) Jeg ble ganske rørt mot slutten jeg også :fnise:

Så kjedelig å høre at du er blitt syk :troest: Håper det blir bedre snart!

Sikkert greit å få unnagjort de bryllupstelefonene når du først har mulighet, for plutselig har det gått flere uke før noe er skjedd ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å gråte flere ganger i løpet av Max Manus jeg!! Men er veldig lettrørt da.. Kan begynne å gråte av hver minste lille ting når jeg ser på tv og sånn :fnise:

Er ganske lettrørt jeg også... var på nippet til å grine flere ganger underveis i filmen også, og hjalp ikke akkurat at damen på siden av meg satt og snufset og tørket tårer innimellom :gjeiper:

Vet ikke om du har sett Hotel Rwanda, men første gangen jeg så den gråt jeg nesten hele filmen gjennom... og bøkene Idas dans og P.S. jeg elsker deg... herregud!! Samboer ble jo helt fortvilet for at jeg gråt sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du likte filmen :) Jeg ble ganske rørt mot slutten jeg også :fnise:

Så kjedelig å høre at du er blitt syk :troest: Håper det blir bedre snart!

Sikkert greit å få unnagjort de bryllupstelefonene når du først har mulighet, for plutselig har det gått flere uke før noe er skjedd ;)

:klem:

Takk, er mye bedre nå, men måtte være hjemme i går... fikk ordnet litt telefoner da, var bedre etter å ha sovet store deler av dagen... Så nå er det endelig bekreftelse på cateringen! (jeg trodde vi hadde det allerede, så bra jeg ringte). Litt andre småting som er ordnet også, og så så jeg og kjære litt på suite til bryllupsnatten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er ganske lettrørt jeg også... var på nippet til å grine flere ganger underveis i filmen også, og hjalp ikke akkurat at damen på siden av meg satt og snufset og tørket tårer innimellom :gjeiper:

Vet ikke om du har sett Hotel Rwanda, men første gangen jeg så den gråt jeg nesten hele filmen gjennom... og bøkene Idas dans og P.S. jeg elsker deg... herregud!! Samboer ble jo helt fortvilet for at jeg gråt sånn :fnise:

Har ikke sett noen av de. Så da må jeg nok det :) Har tenkt på P.S i love you lenge.. men tenkte det kan være en film jeg ser alene.. Har hørt flere som sitter og gråter gjennom hele filmen. Så da kan jeg sitte å sippe aleine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen av de. Så da må jeg nok det :) Har tenkt på P.S i love you lenge.. men tenkte det kan være en film jeg ser alene.. Har hørt flere som sitter og gråter gjennom hele filmen. Så da kan jeg sitte å sippe aleine :jepp:

Jeg syntes boken var bedre enn filmen, men sånn er det jo som oftest hvis man har lest boken først ;) Men filmen var søt og litt rørende den og altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...