Lilywhite Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #1121 Del Skrevet 14. desember 2008 Hehe, det er litt sært ja! Samme med Metallicakonserten vi skal på det, det er også etter bryllupet. Blir en ny tidsregning nå, før og etter bryllup Bra dere koste dere i går! Ny tidsregning ja Føles sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #1122 Del Skrevet 14. desember 2008 Ble vel alt annet enn lesing egentlig. Jobbing, julebord, familiebesøk og sigar-aften. Koselig at du koste deg med jentene i går kveld da. Og håper det går fint med finishen på hjemmeeksamen. Godt å få tatt noen pauser også da Høres ut som du har kost deg veldig i helgen i allefall Finishen gikk fint, deilig å være ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #1123 Del Skrevet 14. desember 2008 Da er jeg endelig ferdig med hjemmeeksamen!! Herlig! Skal være assistent i morgen da, men bare fra 11-16, så får i allefall sovet litt lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. desember 2008 #1124 Del Skrevet 14. desember 2008 Gratulerer med fullført hjemmeeksamen!!! Tenker det var godt å ha unnagjort ja!! Hvilket emne handlet den om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. desember 2008 #1125 Del Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer med fullført eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. desember 2008 #1126 Del Skrevet 15. desember 2008 for ferdig eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 16. desember 2008 #1127 Del Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer med overstått eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 16. desember 2008 #1128 Del Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer med overstått eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2008 #1129 Del Skrevet 16. desember 2008 Grattis med overstått eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. desember 2008 #1130 Del Skrevet 16. desember 2008 Henger meg på de andre, gratulars med overstått eksamen! Nå er det juleferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #1131 Del Skrevet 16. desember 2008 Tak alle sammen! cypress: Emnet var straffeprosess Ansjoni: Er ikke juleferie enda, jobber litt ekstra på "gamlejobben" min (jobber der annenhver lørdag til vanlig også da)... jobber hver dag utenom lørdag og mandag frem til lille julaften... skulle egentlig ha fridag i dag, men jobbet pga sykdom... fikk heldigvis fri lørdag i stedet da, sånn at jeg slipper 6-dagers arbeidsuke... Men er ganske koselig å jobbe der da I kveld skal vi opp til besteforeldrene mine å spise julekvelds Jeg er ganske trøtt da, siden jeg måtte stå opp så tidlig i dag... var lenge oppe i går siden var så innstilt på fri i dag... men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. desember 2008 #1132 Del Skrevet 17. desember 2008 Bare innom men en liten (Altså juleklem.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. desember 2008 #1133 Del Skrevet 17. desember 2008 Ansjoni: Er ikke juleferie enda, jobber litt ekstra på "gamlejobben" min (jobber der annenhver lørdag til vanlig også da)... jobber hver dag utenom lørdag og mandag frem til lille julaften... skulle egentlig ha fridag i dag, men jobbet pga sykdom... fikk heldigvis fri lørdag i stedet da, sånn at jeg slipper 6-dagers arbeidsuke... Men er ganske koselig å jobbe der da Du har uansett ferie fra eksamenslesing og hysteri I forhold til det blir jo å jobbe reine paradisreisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #1134 Del Skrevet 21. desember 2008 Du har uansett ferie fra eksamenslesing og hysteri I forhold til det blir jo å jobbe reine paradisreisen Jepp... hehe... søndagsjobbing i dag og MYE folk da... og var litt sliten etter julebord med venner i går (kjempegøy forresten ), men gikk nå fint Har fri i morgen, skal jobbe tidlig lille julaften, og så har jeg juleferie i over en uke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. desember 2008 #1135 Del Skrevet 22. desember 2008 Så deilig med juleferie snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. desember 2008 #1136 Del Skrevet 22. desember 2008 Juleferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2008 #1137 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. desember 2008 #1138 Del Skrevet 23. desember 2008 GOD JUL!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #1139 Del Skrevet 23. desember 2008 Jepp... hehe... søndagsjobbing i dag og MYE folk da... og var litt sliten etter julebord med venner i går (kjempegøy forresten ), men gikk nå fint Har fri i morgen, skal jobbe tidlig lille julaften, og så har jeg juleferie i over en uke :D Da har du vel juleferie nå!! Gooood jul! - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. desember 2008 #1140 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg