Sort Pastill Skrevet 27. november 2008 #1061 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, sånne innpåslitne klyser er utrolig kjedelig. Det virker som man ikke kan gå ut med venninner og danse og ha det gøy, uten at en eller annen fjott tar det som en invitasjon. Jeg er veldig glad for å ha ring på fingeren nå, hihi, det gir et herlig tydelig signal:p Vår lørdagseksamen var Ex.Fac, skriftlig, og også en lørdagstradisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2008 #1062 Del Skrevet 27. november 2008 Har visst ikke vært her før! Har ikke tid til å lese så mye nå, men nå har jeg deg på mine innlegg! I dag er det vel forresten akkurat 7 måneder til den store dagen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. november 2008 #1063 Del Skrevet 27. november 2008 7 måneder igjen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. november 2008 #1064 Del Skrevet 27. november 2008 Innpåslitne gutter på dansegulvet er slitsomt! Men jeg er god på å vise med kroppsspråk at jeg ikke er interessert i å ha noe med dem å gjøre. I dag er det 7 måneder til du blir fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1065 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, sånne innpåslitne klyser er utrolig kjedelig. Det virker som man ikke kan gå ut med venninner og danse og ha det gøy, uten at en eller annen fjott tar det som en invitasjon. Jeg er veldig glad for å ha ring på fingeren nå, hihi, det gir et herlig tydelig signal:p Vår lørdagseksamen var Ex.Fac, skriftlig, og også en lørdagstradisjon. Ja, ring på fingeren hjelper noen ganger, men noen driter jo loddrett i det også... Jeg er heldigvis flink å vise når jeg ikke er interessert, og i verste fall si ifra.... Må si det igjen altså, for en merkelig tradisjon! Lurer på hvor du og Ansjosi har gått på skole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1066 Del Skrevet 27. november 2008 Har visst ikke vært her før! Har ikke tid til å lese så mye nå, men nå har jeg deg på mine innlegg! I dag er det vel forresten akkurat 7 måneder til den store dagen din?? Koselig at du følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1067 Del Skrevet 27. november 2008 Innpåslitne gutter på dansegulvet er slitsomt! Men jeg er god på å vise med kroppsspråk at jeg ikke er interessert i å ha noe med dem å gjøre. I dag er det 7 måneder til du blir fru! Jeg også, stort sett Men noen ganger kan man dra med seg venninnene sine til andre siden av dansegulvet og de teitingene følger etter... da pleier jeg å si at jeg bare er interessert i å være ute og ha det gøy med venninnene mine for 7 mnd! Gleeeeder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. november 2008 #1068 Del Skrevet 29. november 2008 Innom med ønsker om en fiiiin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. november 2008 #1069 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Ja, ring på fingeren hjelper noen ganger, men noen driter jo loddrett i det også... Jeg er heldigvis flink å vise når jeg ikke er interessert, og i verste fall si ifra.... Må si det igjen altså, for en merkelig tradisjon! Lurer på hvor du og Ansjosi har gått på skole! Ansjoni :gjeiper: Endret 29. november 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. november 2008 Forfatter #1070 Del Skrevet 29. november 2008 Ansjoni :gjeiper: Herregud... hahaha... er det mulig... Unnskyld! Har av en eller annen grunn alltid tenkt at det var Ansjosi selv om jeg syntes det var litt merkelig... hadde en liten følelse på at det var feil når jeg skrev det og så bare postet jeg det og glemte å sjekke... God helg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. november 2008 #1071 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg får litt assosiasjoner til ansjos av nicket, selv om jeg vet det er Ansjoni. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. november 2008 #1072 Del Skrevet 29. november 2008 Herregud... hahaha... er det mulig... Unnskyld! Har av en eller annen grunn alltid tenkt at det var Ansjosi selv om jeg syntes det var litt merkelig... hadde en liten følelse på at det var feil når jeg skrev det og så bare postet jeg det og glemte å sjekke... God helg forresten Jeg måtte bare! Du er ikke den første for å si det sånn God helg til deg også! Har du noen morsomme planer? Jeg får litt assosiasjoner til ansjos av nicket, selv om jeg vet det er Ansjoni. :gjeiper: Jeg vil jo helst slippe å bli sammenliknet med en liten illeluktende fisk da Blir mobbet til å bytte nick :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. desember 2008 #1073 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg liker nicket ditt jeg, Ansjoni... Også har du alltid så søte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. desember 2008 #1074 Del Skrevet 1. desember 2008 Blir mobbet til å bytte nick :gjeiper: Du må ikke skifte nick. Vi liker deg som du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1075 Del Skrevet 1. desember 2008 Hehe, nå kommer jeg i allefall ikke til å skrive feil mer, Ansjoni! Behold nicket ditt du... og ja, jeg også liker veldig godt de søte pingvinene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1076 Del Skrevet 1. desember 2008 Har hatt en kjempefin helg Fredag bare slappet vi av hjemme, jeg og kjære. Lørdag kom vi oss tidlig til byn før rushet og kjøpte julegaver (undret meg litt over at det var stille, vi kom til byn ca 1030, men tenkte det kanskje var fordi det var nattåpent i sentrum kvelden før... fant ut senere at det var kjøpefri dag, men da vi dro hjem i tolvtiden begynte det å fylles opp med folk... syntes det var litt dumt at vi hadde tatt den store julehandelen på kjøpefri dag, men samtidig, de tingene vi kjøpte hadde vi kjøpt uansett...). Så nå er vi ferdig med alle julegaver, utenom til mormor og morfar. Og så har jeg et par venninner å kjøpe til... Er ganske fornøyd med gavene, ble mye gavekort på opplevelser og sånt da, i allefall til de litt "eldre"... sånn som til mamma ble det gavekort på spa, og til samboers bestefar og kjæresten hans ble det gavekort på teateret. Til svigermor ble det en skikkelig god olivenolje, tapenade og rødvin... litt greit å kjøpe ting som kan brukes opp når de egentlig har alt de trenger av kjøkkenutstyr osv osv... Om kvelden var det stor julefest hos noen venner av kjæres foreldre, kjempekoselig. I går hadde vi familiebesøk her. Fikk stort sett penger, men også Erik Bagger brødkurv og ABBA og boybands/girlbands singstar. Jeg, mamma, kjære, kjæres bror og foreldre underholdt hele besøket med å synge Morfar storkoste seg og ble nesten skuffet når vi var ferdig og synge, han elsker ABBA I dag våknet jeg med hodepine, så har vært hjemme fra skolen og tatt det helt med ro... snille kjæresten min lagde kylling tikka til middag og så så vi Brødrene Løvehjerte Er bedre nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. desember 2008 #1077 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg liker nicket ditt jeg, Ansjoni... Også har du alltid så søte bilder! Du må ikke skifte nick. Vi liker deg som du er! Hehe, nå kommer jeg i allefall ikke til å skrive feil mer, Ansjoni! Behold nicket ditt du... og ja, jeg også liker veldig godt de søte pingvinene dine Så søte dere er da! Da er det vedtatt, nicket blir! (og tux også ) Hørtes ut som en deilig helg, _lene_ Jeg tenkte heller ikke på at det var kjøpefri dag akkurat - og det så det ikke ut som om noen andre gjorde heller, med tanke på hvor mye folk som var i byen. Så ingen dårlig samvittighet Brødrene løvehjerte! Den fikk jeg også lyst til å se igjen! Håper du er enda bedre i hodet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. desember 2008 #1078 Del Skrevet 2. desember 2008 Bli med i hemlis-gruppa vår da Lene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. desember 2008 #1079 Del Skrevet 2. desember 2008 Høres ut som en koselig helg du ha hatt Kjøpefri dag? :klø: Visste ikke at det var det jeg heller Men pytt sann, enkelte ting ville man kjøpt uansett :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. desember 2008 #1080 Del Skrevet 2. desember 2008 Innom med en og oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg