Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

BURSDAGSFEST!!!!!

GRATULERER MED DAGEN!!!!!

Håper du har hatt en strålende fin dag, og fått masse pakker og kos!

:skaal::skaal: :blåse: :gratulerer::roser::duskedame::duskedame::skya::skya::strix::strix::kristin::nigo::bolledeig::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke hatt tid til KG de siste dagene... eller, dvs i går hadde jeg hatt tid, men ble til at jeg gjorde andre ting... har hatt en kjempefin helg, hva med deg? Håper du har hatt en fin mandag du også :):klemmer:

Har hatt en veldig deilig helg! Lutefisklag på fredag, julebord med venninner på lørdag og ellers bare slappet av :nigo:

Mandagen min ble litt hektisk... Kom hjem fra skolen etter forelesninger, satte meg på KG for å få oppdatert meg litt - og innså plutselig at jeg burde ha sovnet for en time siden i.o.m. at jeg skulle på nattevakt!! :eeeh: Tiden flyr når man er på KG altså...

Så jeg glemte jo å skrive noe når jeg var hos deg... :sjenert: så jeg får ta det nå:

GRATULERER MED 22-ÅRS DAGEN

som var i går :bursdag:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei.

Ser ut til at du hadde en fin helg :jepp: Men forelesning på en lørdag? :klø: Virket litt rart synes jeg...

:bursdag: Gratulerer så mye med gårsdagen! Håper du hadde en fortreffelig dag ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempefin helg :) Fredag var kjære på julebord, teite jobben hans har bestemt at kjærester/samboere/ektefeller ikke får bli med, så jeg og en venninne så oppkjøringen til superfinalen i "Skal vi danse" og bare slappet av...

Lørdag skulle jeg egentlig ha forelesning fra 9-12, men orker bare ikke å stå opp kl 7 etter en uke med doble forelesninger... jobbet 13-18, og deretter på vorspiel... kjekt det... men både jeg og kjære var litt sliten, så når de andre gikk på byn gikk vi hjem...

I går bare slappet vi av hjemme.... Håper du har hatt en fin helg også :):klemmer:

Sånn var det på teite jobben til kjære også. :gjeiper: Jeg har jobbet deltid der han jobber før, så det var litt rart å ikke være med i år. Men han er ikke invitert på julebordet med jobben min heller da. Og vi klarer jo å finne på andre ting også vi. :)

Forelesninger på lørdag er unødvendig syns jeg! Jeg syns ofte vorset er morsomst jeg. Det er ikke alltid jeg og kjære gidder å bli med på byen. Men er jeg ute med jentene blir det som regel ut og danse. ;)

Må ikke glemme det viktigste:

Gratulerer så mye med dagen som var i går!

:bolledeig::bursdag::skya::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, har du bursdag i dag? :bursdag:

Gratulerer så masse med dagen!! har du hatt en fin burdag? Fått noe fint?

Håper du har hatt en helt fortreffelig dag, og fått oppfyllt alle de krav et bursdagsbarn måtte ha! :fnise:

Tusen takk :) Hadde en fin bursdag ja :) Var på skolen først fra 8-15, deretter var jeg og kjære rundt og handlet inn til jentebesøket jeg hadde i går... jeg og kjære skulle egentlig på kino eller noe for å feire, men fant ikke noen gøye filmer (kjære ville se James Bond, men alvorlig talt... bursdagsbarnet bestemmer :fnise: ). Så vi ble hjemme, bestilte mat fra Peppes og så Twin Peaks :) Koste oss veldig... fikk ingen gaver på dagen, da kjære fra før hadde betalt halvparten av nye PC-en min som jeg kjøpte for halvannen uke siden, så det var liksom bursdagsgaven fra han da :)

I går i jentebesøket fikk jeg Disney Singstar, en bok, den siste Varg Veum filmen, øyenskygge, sjal, sitronsprit og blomster :)

Vi hadde det kjempekoselig! Jeg lagde tapas til oss, så føler jeg stinker hvitløk i dag, ettersom jeg lagde aioli og kjøttboller med masse hvitløk... hehe...

Skal ha familiebesøk på søndag, så blir vel endel gaver da også, men mest penger tror jeg ;)

Endret av _lene_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BURSDAGSFEST!!!!!

GRATULERER MED DAGEN!!!!!

Håper du har hatt en strålende fin dag, og fått masse pakker og kos!

:skaal::skaal: :blåse: :gratulerer::roser::duskedame::duskedame::skya::skya::strix::strix::kristin::nigo::bolledeig::bolledeig:

Takk :) er kjempefornøyd med feiringen så langt, og skal ha familiebesøk på søndag, så med feiring mandag, tirsdag og søndag blir det jo nesten mer bursdagsuke enn bursdag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en veldig deilig helg! Lutefisklag på fredag, julebord med venninner på lørdag og ellers bare slappet av :nigo:

Mandagen min ble litt hektisk... Kom hjem fra skolen etter forelesninger, satte meg på KG for å få oppdatert meg litt - og innså plutselig at jeg burde ha sovnet for en time siden i.o.m. at jeg skulle på nattevakt!! :eeeh: Tiden flyr når man er på KG altså...

Så jeg glemte jo å skrive noe når jeg var hos deg... :sjenert: så jeg får ta det nå:

GRATULERER MED 22-ÅRS DAGEN

som var i går :bursdag:

høres ut som du hadde en fin helg :) Jeg har også problemer med å legge meg på kvelden i blant :gjeiper: skal liksom bare sjekke mailen eller noe, og vips har det gått en time eller to... hehe....

Tusen takk for bursdagshilsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei.

Ser ut til at du hadde en fin helg :jepp: Men forelesning på en lørdag? :klø: Virket litt rart synes jeg...

:bursdag: Gratulerer så mye med gårsdagen! Håper du hadde en fortreffelig dag ;)

:klem:

Hatt en fin helg ja... Ja, ehhm, nå skulket jo jeg lørdagsforelesningen denne gangen da, men tingen er at vi har en høyesterettsdommer som foreleser, og han har jo egentlig mye annet å gjøre enn å undervise oss, så hver gang vi har han er det EN hektisk forelesningsuke som inkluderer dobbel forelesning på lørdagen ;) Så man blir litt sliten av den uken, men er veldig interessant også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det på teite jobben til kjære også. :gjeiper: Jeg har jobbet deltid der han jobber før, så det var litt rart å ikke være med i år. Men han er ikke invitert på julebordet med jobben min heller da. Og vi klarer jo å finne på andre ting også vi. :)

Forelesninger på lørdag er unødvendig syns jeg! Jeg syns ofte vorset er morsomst jeg. Det er ikke alltid jeg og kjære gidder å bli med på byen. Men er jeg ute med jentene blir det som regel ut og danse. ;)

Må ikke glemme det viktigste:

Gratulerer så mye med dagen som var i går!

:bolledeig::bursdag::skya::strix:

Tror det er ganske vanlig at det er sånn i det offentlige og i små bedrifter... jeg skal ha julebord med ekstrajobben min 6. desember, og da får vi heller ikke ta med kjæreste... ikke for det, man kan selvfølgelig ha det gøy uten kjæresten, men man er jo litt nysgjerrig på hvem kjære jobber med og sånt :gjeiper: I allefall er jeg det... :fnise: Skjønner du synes det blir rart å ikke være med når du har vært med tidligere ja! :)

Hehe, ja, er heldigvis ikke så ofte vi har forelesninger på lørdager da, er vel 3 ganger i løpet av de to fagene jeg tar nå frem til mars...

Vors er det morsomste ja... på byn blir det bare til at folk splittes opp og går forskjellige steder, det er som oftest umulig å snakke sammen og trangt på dansegulvet...

Jeg synes også det er gøy å gå ut og danse med venninner, men det som er irriterende er at så fort noen jenter står alene på dansegulvet kommer det gutter og begynner å gneke! :kjefte: Jeg tør i allefall å si ifra hvis noen blir innpåsliten, en venninne av meg er ganske sjenert og endte opp med sugemerke en gang! Jeg hadde sagt fra lenge før det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var! Forelesninger på lørdager er kjedelige, vi hadde eksamen en lørdag en gang, og jeg følte at det var FRYKTELIG urettferdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var! Forelesninger på lørdager er kjedelige, vi hadde eksamen en lørdag en gang, og jeg følte at det var FRYKTELIG urettferdig :P

Det hadde jeg også, merkelige greier :klø:

Forelesning på lørdag høres også ut som en uting!!

Så bra du hadde en så fin bursdag, og gøy med så mange feiringer av den :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig koslig bursdagsfeiring syns jeg... Tapas er jo bare sååå godt! :sikle: Og mye fint du hadde fått også... :Nikke:

Ønsker deg en flott onsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg ja... Ja, ehhm, nå skulket jo jeg lørdagsforelesningen denne gangen da, men tingen er at vi har en høyesterettsdommer som foreleser, og han har jo egentlig mye annet å gjøre enn å undervise oss, så hver gang vi har han er det EN hektisk forelesningsuke som inkluderer dobbel forelesning på lørdagen ;) Så man blir litt sliten av den uken, men er veldig interessant også da :)

Aha :nigo: Da skjønner jeg litt mer. Hørtes ut som en morsom bursdagfeiring du hadde :Nikke: Nam.. Tapas :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, eksamen på en lørdag har jeg aldri hørt om før, håper virkelig jeg slipper det! Takk for bursdagshilsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg også, merkelige greier :klø:

Forelesning på lørdag høres også ut som en uting!!

Så bra du hadde en så fin bursdag, og gøy med så mange feiringer av den :strix:

Var det muntlig eksamen da? I såfall kan jeg skjønne det litt, om sensor ikke har tid en annen dag, men er selvfølgelig kjipt... vi har så og si bare skriftlige eksamener, så håper og tror jeg slipper eksamen på en lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig koslig bursdagsfeiring syns jeg... Tapas er jo bare sååå godt! :sikle: Og mye fint du hadde fått også... :Nikke:

Ønsker deg en flott onsdag! :klemmer:

Ja, tapas er kjempegodt! Mmm... Ha en fin dag du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Var det muntlig eksamen da? I såfall kan jeg skjønne det litt, om sensor ikke har tid en annen dag, men er selvfølgelig kjipt... vi har så og si bare skriftlige eksamener, så håper og tror jeg slipper eksamen på en lørdag ;)

Nei, det var exphil-eksamen, tradisjon for å ha den på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er gøy å gå ut og danse med venninner, men det som er irriterende er at så fort noen jenter står alene på dansegulvet kommer det gutter og begynner å gneke! :kjefte: Jeg tør i allefall å si ifra hvis noen blir innpåsliten, en venninne av meg er ganske sjenert og endte opp med sugemerke en gang! Jeg hadde sagt fra lenge før det altså!

:hakeslepp: Er det mulig??? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var exphil-eksamen, tradisjon for å ha den på lørdag.

For en teit tradisjon! Lurer på hvem i all verden som har funnet på noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Er det mulig??? :hoho:

Det er mulig ja... tydeligvis... hehe... det var om sommeren til og med, så hun gikk med pologenser i august for å dekke over... :fnise: Huff, stakkar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...