Lilywhite Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1021 Del Skrevet 20. november 2008 Det høres veldig koselig ut :rødme: Uff ja, jeg som er så følsom til vanlig kommer vel til å være helt oppløst i tårer den dagen. Vannfast sminke er et must, ikke så fint å se ut som en panda på bryllupsdagen heller Tror de fleste har problemer med å holde tårene tilbake på dagen ja Ene venninnen min bodde hjemme til hun giftet seg, så for henne ble det jo overgang å skulle flytte ut og, så hun begynte jo å grine allerede ved frokostbordet med foreldrene... hehe... så er nok mye følelser i sving en sånn dag ja Både venninnene mine, mamma, søsteren min, mormor og mammaen til kjære tar lett til tårene og, så tror det blir mange som trenger vannfast sminke i vårt bryllup ja... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1022 Del Skrevet 20. november 2008 Så koselig med dansing. :rødme: Tror ikke jeg og kjære har danset ordentlig sammen noen gang. Bare sånn tulledansing. Så på bryllupsfesten vår blir det "klinedans" på oss, og ikke noe vals. Ja, vannfast sminke er helt klart tingen på bryllupsdagen. Hæ, dere har vel danset slow vel? Ikke at vi er noen dansemestre akkurat, langt ifra, men slow blir det i allefall Kjære ville heller ikke danse vals, men har fått overtalt han til å gå på dansekurs før bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1023 Del Skrevet 20. november 2008 Nei... Mannen var ute og lekte med hobbyen sin i går, og det er en gammel grønn militær veteranbil. Den bilen har en spesiell lukt som setter seg så utrolig godt i klærne og håret, og det er så ekkelt! Så da fikk han streng beskjed om å dusje før det ble noe som helst nærkontakt. Og så kom vi på at jeg er såpass forkjølet nå at det kanskje er like greit å holde en viss avstand. Så da bare la vi oss for å sove... Æsj da... hørtes ut som en litt sær hobby Kjipt å være forkjølet da, håper du blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. november 2008 #1024 Del Skrevet 20. november 2008 Heldigvis, for det er veldig koselig når han plutselig bare sier "kom" og drar meg inntil seg for å danse awww... :rødme: så søtt! Både venninnene mine, mamma, søsteren min, mormor og mammaen til kjære tar lett til tårene og, så tror det blir mange som trenger vannfast sminke i vårt bryllup ja... :gjeiper: Er samme blant min familie og mine venner også! jeg ble så rørt av at en nær venninne tok til tårene da jeg fortalte at vi var blitt forlovet og hvordan han fridde og sånn - så det lover ikke helt bra :gjeiper: Er vel like greit å begynne å teste ut vannfaste sminkesaker allerede nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 20. november 2008 #1025 Del Skrevet 20. november 2008 Legger igjen ett lite spor sånn at jeg har deg på "mine innlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. november 2008 Forfatter #1026 Del Skrevet 21. november 2008 awww... :rødme: så søtt! Er samme blant min familie og mine venner også! jeg ble så rørt av at en nær venninne tok til tårene da jeg fortalte at vi var blitt forlovet og hvordan han fridde og sånn - så det lover ikke helt bra :gjeiper: Er vel like greit å begynne å teste ut vannfaste sminkesaker allerede nå Hehe... koselig at folk blir rørt da Ene forloveren min fikk tårer i øynene da jeg fant drømmekjolen Ja, jeg tenkte faktisk å begynne å teste litt sminke snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. november 2008 Forfatter #1027 Del Skrevet 21. november 2008 Legger igjen ett lite spor sånn at jeg har deg på "mine innlegg" Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. november 2008 #1028 Del Skrevet 22. november 2008 Hehe... koselig at folk blir rørt da Ene forloveren min fikk tårer i øynene da jeg fant drømmekjolen Forloveren min studerer langt nord, så hadde med meg en annen venninne på prøving jeg da, men hun også fikk tårer i øynene... så søte venninner vi har altså :rødme: Ha en flott helg _lene_! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. november 2008 #1029 Del Skrevet 22. november 2008 Hei snupp! Svarer deg på PM når jeg har litt bedre tid i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. november 2008 #1030 Del Skrevet 23. november 2008 Hei, har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 24. november 2008 #1031 Del Skrevet 24. november 2008 Hei,hei Lenge siden jeg har vært her inne nå, vært så utrolig opptatt med studiene og flytting, at det ikke har blitt noe særlig KG tid,men nå er det endelig andre tider Gratulerer med overstått 5 års dag da, høres ut som dere hade en koselig feiring av dagen.Nå kommer det til å gå fort mot bryllupet også... blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. november 2008 #1032 Del Skrevet 24. november 2008 ser det ikke har blitt noen helgeoppdatering ennå, så ønsker deg en flott mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 24. november 2008 #1033 Del Skrevet 24. november 2008 Gratulerer så mye med dagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1034 Del Skrevet 24. november 2008 Forloveren min studerer langt nord, så hadde med meg en annen venninne på prøving jeg da, men hun også fikk tårer i øynene... så søte venninner vi har altså :rødme: Ha en flott helg _lene_! Jepp, vi er heldige! Har hatt en fin helg ja, håper du også har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1035 Del Skrevet 24. november 2008 Hei snupp! Svarer deg på PM når jeg har litt bedre tid i morgen Tusen takk for svar Du er en knupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1036 Del Skrevet 24. november 2008 Hei, har du hatt en fin helg? Har hatt en kjempefin helg Fredag var kjære på julebord, teite jobben hans har bestemt at kjærester/samboere/ektefeller ikke får bli med, så jeg og en venninne så oppkjøringen til superfinalen i "Skal vi danse" og bare slappet av... Lørdag skulle jeg egentlig ha forelesning fra 9-12, men orker bare ikke å stå opp kl 7 etter en uke med doble forelesninger... jobbet 13-18, og deretter på vorspiel... kjekt det... men både jeg og kjære var litt sliten, så når de andre gikk på byn gikk vi hjem... I går bare slappet vi av hjemme.... Håper du har hatt en fin helg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1037 Del Skrevet 24. november 2008 Hei,hei Lenge siden jeg har vært her inne nå, vært så utrolig opptatt med studiene og flytting, at det ikke har blitt noe særlig KG tid,men nå er det endelig andre tider Gratulerer med overstått 5 års dag da, høres ut som dere hade en koselig feiring av dagen.Nå kommer det til å gå fort mot bryllupet også... blir spennende Skjønner Takk for det, vi koste oss Tiden går fort ja... hvordan er formen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1038 Del Skrevet 24. november 2008 ser det ikke har blitt noen helgeoppdatering ennå, så ønsker deg en flott mandag Nei, har ikke hatt tid til KG de siste dagene... eller, dvs i går hadde jeg hatt tid, men ble til at jeg gjorde andre ting... har hatt en kjempefin helg, hva med deg? Håper du har hatt en fin mandag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1039 Del Skrevet 24. november 2008 Gratulerer så mye med dagen i dag Tusen takk Snakket med mamma i dag, hun synes det var så rart at det er gått 22 år allerede... Neste år er jeg faktisk like gammel som foreldrene mine var da de fikk meg! Hehe... rart å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. november 2008 #1040 Del Skrevet 24. november 2008 ÅÅh, har du bursdag i dag? Gratulerer så masse med dagen!! har du hatt en fin burdag? Fått noe fint? Håper du har hatt en helt fortreffelig dag, og fått oppfyllt alle de krav et bursdagsbarn måtte ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg