Lilywhite Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #901 Del Skrevet 20. oktober 2008 Får se om jeg husker på det italienskkurset ved juletider... Men jeg skal prøve så godt jeg kan! Er jo litt bedre lønn med master ja, men min kjære er så glad i feriene, at han hadde ikke byttet dem bort for noe som helst Er jo greit for deg og din kjære å ha mange muligheter også (hvis han tar master)! Så er man rustet for alt fremtiden kan bringe Jeg går på medisin, slutten av 3. året. Begynner på 4. året i januar - og da er jeg halvveis! Hva med deg? Jeg er helt med på NY og California! Det er steder som absolutt må besøkes når vi reiser til USA! Har mange andre steder vi har lyst til å stikke innom også - Florida, Texas, Nevada (Las Vegas - here we come! ), Washington ++ Ålreit å kunne "utnytte" litt sånne kontakter! :happy: Oj, har visst glemt å svare deg! Ja, det er godt mulig kjære kommer til å fortsette som lærer uansett, men greit å ha andre muligheter i bakhånd Jeg går 4. året på juss, så begynner å nærme seg halvannet år til jeg er ferdig Skal bli greit å komme ut i jobb snart, men litt skummelt også!! Hehe... Ja, finnes nok flere interessante stater enn kun N.Y. og California Men er de jeg har mest lyst å dra til da Så med mindre vi tar en roadtrip gjennom hele USA blir det nok fly til California og muligens noen dager i N.Y. på vei hjem... er jo endel reisebyråer som har flybilletter med flere destinasjoner i USA og så kan du velge reisedatoer selv F. eks. pakketilbud på å fly fra Bergen eller Oslo til N.Y. og Los Angeles og evt en tredje by... Blir spennende å planlegge USA-tur, men gjør oss nok ferdig med bryllupsreisen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. oktober 2008 #902 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jepp Ja, har hørt folk si det... og at shopping er sååå billig der Har hørt San Fransisco skal være fin, er jo mye bakker der, så minner sikkert litt om Bergen Vært mye i USA tidligere du eller? God helg! Dollaren har vært veldig gunstig iallefall, og det blir det jo billig shopping av Det er bra med bakker der ja Har vært der endel, 4 ganger på 4 år, litt frelst Leit å høre om farfaren din forresten, håper det går greit med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #903 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hadde egentlig ikke tenkt å skrive det her, men farfar døde litt brått torsdag... Vi har aldri vært så veldig nære, men det påvirker en jo selvsagt likevel... Hadde eksamen på fredag, og var ganske så sliten når jeg kom hjem, så har nesten ikke vært på KG i helgen... Men kjæresten min var kjempesøt på fredag da: Han hadde kjøpt blomster til meg, og ville egentlig spandere restaurantbesøk på meg også, men jeg var så sliten at jeg orket ikke pynte meg og gå ut, så vi bestilte pizza hjem i stedet Jeg kviknet til litt på kvelden, så da tok vi bussen et stykke og gikk en lang tur hjem igjen via Fjellveien Liker sååå godt å gå der, veldig romantisk og fin utsikt, og så gikk vi der mye før, da vi bodde hjemme og bodde i hver vår ende av Fjellveien Kjempekoselig, gikk og snakket om fremtiden og sånt, hva vi ser for oss da Lørdag var jeg på jobb, og så bare tok jeg det med ro hjemme, studerte litt og så litt TV, kjære var ute med noen kompiser... I går hadde vi en veldig avslappende dag, med sen frokost og så endel Prison Break. Og så kom broren til kjære på besøk, og vi fikk endelig laget sang til bursdagen til bestefaren deres Så alt i alt en ganske fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. oktober 2008 #904 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Trist å høre om dødsfall i familien... Det er uansett kjedelig, om man sto hverandre nær eller ikke, for man ser jo at det påvirker ens foreldre også er det jo rart å tenke på at man aldri mer skal se personen! Men nok sånn trist-snakk! Koslig å høre at du har hatt en hyggelig helg! Hørtes romantisk ut med en kveldstur et sted man har mange gode minner fra... Skulle ønske min kjære og jeg var flinkere til å bare gå en tur - vi er alt for glad i sofaen Og så snill forloveden din var som hadde kjøpt blomster! Flinke mannen! Er deilig å ha en litt avslappet helg, hadde det selv jeg, med tv-titting, litt husarbeid, litt vandring bort til og shopping på det lokale kjøpesenteret... Håper forresten eksamen gikk bra! Stooor *edit: smileyleif Endret 20. oktober 2008 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. oktober 2008 #905 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Huff, så leit å høre om dødsfallet til din farfar.. Det er jo trist uansett om man er nær eller ikke Så romantisk tur du og din kjære hadde i helgen, det er så mange fine steder å gå tur på her i byen Endret 21. oktober 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. oktober 2008 #906 Del Skrevet 21. oktober 2008 Trist å høre om farfaren din. Jeg mistet nylig farmoren min. Hun var dement, så følte egentlig jeg mistet henne for mange år siden, men da hun døde var det veldig leit likevel. Men så koselig at du hadde en fin helg. Søt kjæreste du har. Vi er heldige som har sånne go'gutter som passer litt på oss når vi trenger det. Det hørtes kjemperomantisk ut med den turen og snakk om framtiden. :rødme: Så deilig at eksamen er overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #907 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dollaren har vært veldig gunstig iallefall, og det blir det jo billig shopping av Det er bra med bakker der ja Har vært der endel, 4 ganger på 4 år, litt frelst Leit å høre om farfaren din forresten, håper det går greit med deg! Oj, vi postet visst samtidig Så derfor ikke innlegget ditt før nå... Dollaren har vært veldig gunstig ja, men nå er kronen på historisk bunnpunkt, så tror jeg venter litt med å kjøpe noe mer via nett fra USA, se om det endrer seg igjen... jeg reiser til Tsjekkia om halvannen uke, der er det jo ganske billig for nordmenn uansett, men hadde jo vært fint om kronen styrket seg litt igjen til da Det må jeg si! Så mange USA-turer Skjønner du er frelst ja Noen spesiell grunn til at dere har dratt dit så ofte eller? Det går greit ja, tok det veldig fint med en gang jeg fikk høre det, og så hadde jeg en liten knekk på kvelden hvor jeg begynte å gråte, men nå tar jeg det egentlig fint... vi var ikke så nære som sagt, så synes det er mer synd pga pappa, tror han tar det litt tungt... og så var det litt uventet selv om det var ventet, om du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #908 Del Skrevet 22. oktober 2008 Trist å høre om dødsfall i familien... Det er uansett kjedelig, om man sto hverandre nær eller ikke, for man ser jo at det påvirker ens foreldre også er det jo rart å tenke på at man aldri mer skal se personen! Men nok sånn trist-snakk! Koslig å høre at du har hatt en hyggelig helg! Hørtes romantisk ut med en kveldstur et sted man har mange gode minner fra... Skulle ønske min kjære og jeg var flinkere til å bare gå en tur - vi er alt for glad i sofaen Og så snill forloveden din var som hadde kjøpt blomster! Flinke mannen! Er deilig å ha en litt avslappet helg, hadde det selv jeg, med tv-titting, litt husarbeid, litt vandring bort til og shopping på det lokale kjøpesenteret... Håper forresten eksamen gikk bra! Stooor *edit: smileyleif Ja, alltid trist når noen dør. Farfar hadde hatt drypp, var begynt å bli dement og har vært på sykehjem drøyt et halvt år, så var jo ikke så uventet sånn sett, men de ringte liksom ikke å sa at han var dårlig eller noe, så på en måte uventet likevel... ja, er nok tyngst for pappa... farmor døde for tre år siden, så litt rart å tenke på at nå er han eldste generasjon i familien på den siden... Ja, veldig romantisk! Vi kunne også vært litt flinkere til å gå tur, for er veldig kjekt når vi først gjør det... og så er det jo god trim også, i tillegg til at det er koselig Høres ut som du hadde en fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #909 Del Skrevet 22. oktober 2008 Huff, så leit å høre om dødsfallet til din farfar.. Det er jo trist uansett om man er nær eller ikke Så romantisk tur du og din kjære hadde i helgen, det er så mange fine steder å gå tur på her i byen Ja, det er trist... Men går greit med meg da... Synes mer synd på pappa som sagt... Ja, veldig mange fine steder å gå tur Jeg liker best Fløyen, Fjellveien og Sandviksfjellet da, er der jeg er mest vant å gå tur Har du hatt en fin helg da? (kanskje litt sent å spørre om det på en onsdag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. oktober 2008 #910 Del Skrevet 22. oktober 2008 Oj, vi postet visst samtidig Så derfor ikke innlegget ditt før nå... Dollaren har vært veldig gunstig ja, men nå er kronen på historisk bunnpunkt, så tror jeg venter litt med å kjøpe noe mer via nett fra USA, se om det endrer seg igjen... jeg reiser til Tsjekkia om halvannen uke, der er det jo ganske billig for nordmenn uansett, men hadde jo vært fint om kronen styrket seg litt igjen til da Det må jeg si! Så mange USA-turer Skjønner du er frelst ja Noen spesiell grunn til at dere har dratt dit så ofte eller? Det går greit ja, tok det veldig fint med en gang jeg fikk høre det, og så hadde jeg en liten knekk på kvelden hvor jeg begynte å gråte, men nå tar jeg det egentlig fint... vi var ikke så nære som sagt, så synes det er mer synd pga pappa, tror han tar det litt tungt... og så var det litt uventet selv om det var ventet, om du skjønner... Skjønner hva du mener, selv om man ikke er så nære er det veldig leit å se at de man er glad i har det vondt! Dessuten,uansett hvor mye man forventer det på forhånd tror jeg aldri man kan forberede seg nok Hehe, jeg hadde maset om usa i mange år, så en gang kjærsten skulle dit med jobben inviterte han meg med, for å få slutt på maset. Det virket mot sin hensikt for å si det sånn Ble veldig fascinert, syns det er et herlig land. Og så har det jo også vært ganske gunstig rent shoppingmessig å dra dit også, når vi var der sist i sommer var dollaren 5 kroner :dåne: Tsjekkia, det hørtes bra ut! Hva skal du der, ferie? Derer det vel billig å være nordmann, selv om krona sliter litt om dagen! Deilig billig øll og vin iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #911 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skjønner hva du mener, selv om man ikke er så nære er det veldig leit å se at de man er glad i har det vondt! Dessuten,uansett hvor mye man forventer det på forhånd tror jeg aldri man kan forberede seg nok Hehe, jeg hadde maset om usa i mange år, så en gang kjærsten skulle dit med jobben inviterte han meg med, for å få slutt på maset. Det virket mot sin hensikt for å si det sånn Ble veldig fascinert, syns det er et herlig land. Og så har det jo også vært ganske gunstig rent shoppingmessig å dra dit også, når vi var der sist i sommer var dollaren 5 kroner :dåne: Tsjekkia, det hørtes bra ut! Hva skal du der, ferie? Derer det vel billig å være nordmann, selv om krona sliter litt om dagen! Deilig billig øll og vin iallefall Ja, pappa hadde et nærere forhold til sin mor enn sin far, men det er jo en gang ens foreldre det er snakk om, så klart det ikke er så enkelt for ham... Og nei, man føler nok aldri at man er helt forberedt på å miste noen... Hehe, morsomt da, at han tok deg med for å slippe mer mas, og så ble du hektet i stedet Ja, pappa var i USA for noen mnd siden og shoppet som en gal, likevel angret han på at han ikke hadde kjøpt mer da han kom hjem Skal besøke en jeg ble god venninne med da hun var på utveksling her i vår Og ja, det er billig Har vært der for 2 og et halvt år siden, og vi spiste på beste restauranten i Praha, det kostet nesten ikke mer enn å gå på Peppes her... så det er billig ja! Og skal visst være enda billigere utenfor Praha... så skal vel egentlig ikke klage selv om kronen er svak om dagen Gleeeder meg til å se henne igjen da, og se en ny by (Brno). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2008 #912 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skal besøke en jeg ble god venninne med da hun var på utveksling her i vår Og ja, det er billig Har vært der for 2 og et halvt år siden, og vi spiste på beste restauranten i Praha, det kostet nesten ikke mer enn å gå på Peppes her... så det er billig ja! Og skal visst være enda billigere utenfor Praha... så skal vel egentlig ikke klage selv om kronen er svak om dagen Gleeeder meg til å se henne igjen da, og se en ny by (Brno). Veldig kjekt å ha folk rundt i verden man kan besøke Koselig å se henne igjen tenker jeg. Aldri vært i Tsjekkia før, men har vært i Ungarn, og det er vel omtrent samme prisnivå der. Var iallefall veldig hyggelig å være nordmann der Skal du være borte lenge? Ellers er kronekursen ganske deprimerende om dagen Ikke noe incentiv til å dra på ferie iallefall, euro på over 9 kroner?! Jeg vil også reise, men da kan jeg ikke bruke billig valuta som et argumet overfor samboer Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. oktober 2008 #913 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, det er trist... Men går greit med meg da... Synes mer synd på pappa som sagt... Ja, veldig mange fine steder å gå tur Jeg liker best Fløyen, Fjellveien og Sandviksfjellet da, er der jeg er mest vant å gå tur Har du hatt en fin helg da? (kanskje litt sent å spørre om det på en onsdag ) Bra du støtter din far igjennom den tunge tiden Jeg er mer vant til å gå fjellene litt i utkanten av byen, men skal nok prøve å ta meg sammen og gå de fjellene i sentrums området også, alt til sin tid selvsagt for vi har ikke akkurat planer om å flytte herfra med det første hehe, nå er det jo torsdag allerede, men aldri for sent Trente og var hjemme med min kjære på fredagen. Lørdagen var vi i bryllup - ekstra gøy siden vi snart skal gifte oss selv Ellers var det avslapning på søndagen... Skal du noe gøy nå til helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #914 Del Skrevet 23. oktober 2008 Veldig kjekt å ha folk rundt i verden man kan besøke Koselig å se henne igjen tenker jeg. Aldri vært i Tsjekkia før, men har vært i Ungarn, og det er vel omtrent samme prisnivå der. Var iallefall veldig hyggelig å være nordmann der Skal du være borte lenge? Ellers er kronekursen ganske deprimerende om dagen Ikke noe incentiv til å dra på ferie iallefall, euro på over 9 kroner?! Jeg vil også reise, men da kan jeg ikke bruke billig valuta som et argumet overfor samboer Håper du får en fin dag! Ja, gleder meg veldig, hun er såå hyggelig, og har planlagt masse ting vi skal gjøre mens jeg er der Jeg skal kun være fra mandag til torsdag, har ikke tid lengre pga skolen og en familiesammenkomst... Nei, euroen er veldig sterk nå, jeg kan aldri huske den har vært over 8,5, hvertfall ikke mens jeg har vært ute og reist... skal en tur innom Østerrike også, så må bruke euro der, men kan jo håpe den tsjekkiske kronen ikke er fullt så sterk Har ikke sjekket enda faktisk... Håper du har hatt en fin dag også Min har vært helt grei, jobbet med hjemmeeksamen endel Nå venter jeg på at samboer skal komme hjem og lage middag til meg... stakkars fyr, rett fra jobb og så hjem å lage middag Jeg pleier å lage middag da, men han lager ofte chicken tikka og taco og sånt som ikke er så komplisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #915 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bra du støtter din far igjennom den tunge tiden Jeg er mer vant til å gå fjellene litt i utkanten av byen, men skal nok prøve å ta meg sammen og gå de fjellene i sentrums området også, alt til sin tid selvsagt for vi har ikke akkurat planer om å flytte herfra med det første hehe, nå er det jo torsdag allerede, men aldri for sent Trente og var hjemme med min kjære på fredagen. Lørdagen var vi i bryllup - ekstra gøy siden vi snart skal gifte oss selv Ellers var det avslapning på søndagen... Skal du noe gøy nå til helgen da? Ja, er jo praktisk å gå i nærheten der man bor Synes Sandviken er perfekt da... her vi bor nå er det veldig kort vei til Munkebotn og vannet der om sommeren, og heller ikke så langt til Elsero, om du vet hvor det er... elsker å bade, så er helt supert å bo så nærmt badeplasser Og så er det jo masse turmuligheter også Bare synd alle andre vil bo i Sandviken også Høres ut som en fin helg Vel, i morgen er det jo begravelse. Er invitert på en fest på kvelden, men tror ikke jeg orker gå, så blir sikkert bare å være hjemme og slappe av med kjære... Lørdag skal jeg faktisk være med forloverne mine og se om vi finner kjoler til de!! Så det blir gøy! Resten av helgen skal jeg prøve å skvise inn litt trening og studier, og så får vi besøk av et vennepar søndag kveld Har du planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. oktober 2008 #916 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper begravelsen i dag gikk greit, og jeg synes bare du kan kose deg hjemme sammen med din kjære i kveld! for kjoletitting i morgen!! Min forlover fikk ikke vært med når jeg handlet kjole (hun bor i Trondheim og jeg Osloområdet), så jeg håper at jeg kan få vært med når hun skal handle kjole... Håper du ellers får en knakanes behagelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. oktober 2008 #917 Del Skrevet 24. oktober 2008 Begravelser er aldri gøy, håper du kom deg greit gjennom. Skjønner godt at du ikke føler for å dra på fest etterpå, greit å ta det litt rolig da! Resten av helga hørtes koselig ut da Håper du får det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. oktober 2008 #918 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper begravelsen gikk greit. Høres jo ut som om du får en fin helg ellers. Så gøy med kjoletitting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #919 Del Skrevet 26. oktober 2008 Håper begravelsen i dag gikk greit, og jeg synes bare du kan kose deg hjemme sammen med din kjære i kveld! for kjoletitting i morgen!! Min forlover fikk ikke vært med når jeg handlet kjole (hun bor i Trondheim og jeg Osloområdet), så jeg håper at jeg kan få vært med når hun skal handle kjole... Håper du ellers får en knakanes behagelig helg! Begravelsen var tristere enn jeg hadde forventet, tror det var tøft for pappa og søskene at nå er begge foreldrene borte, og min søster strigråt hele tiden, så var ikke noe kjekt. Men hadde minnestund etterpå, og det hjalp, er litt lettere stemning da Vi hadde en fin kveld på fredag bare jeg og kjære Deilig å slappe av sammen etter en litt tøff uke... Vi fant kjoler!! Og fikk veldig god behandling Skriver mer om det lengre nede Hatt en fin helg jeg ja Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #920 Del Skrevet 26. oktober 2008 Begravelser er aldri gøy, håper du kom deg greit gjennom. Skjønner godt at du ikke føler for å dra på fest etterpå, greit å ta det litt rolig da! Resten av helga hørtes koselig ut da Håper du får det fint! Ja, gikk greit, men var veldig trist og... Har hatt en fin helg ellers ja Og du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg