Lilywhite Skrevet 18. august 2008 Forfatter #841 Del Skrevet 18. august 2008 Fikk forresten kontaktinfo til kokken vi har fått anbefalt i dag, så skal ringe han i morgen Ellers har jeg bestilt kaketopp, servietter med navnene våre og dato på, fonduesett og noen skåler som danner ordet L-O-V-E fra Weddingstar Så ting går sakte men sikkert i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 25. august 2008 #842 Del Skrevet 25. august 2008 Legger igjen en liten hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. august 2008 #843 Del Skrevet 26. august 2008 Ellers har jeg bestilt kaketopp, servietter med navnene våre og dato på, fonduesett og noen skåler som danner ordet L-O-V-E fra Weddingstar Så ting går sakte men sikkert i orden Er det ikke gøy når det går i orden?? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. august 2008 Forfatter #844 Del Skrevet 28. august 2008 Legger igjen en liten hilsen. Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. august 2008 Forfatter #845 Del Skrevet 28. august 2008 Er det ikke gøy når det går i orden?? :-D Veldig kjekt... om jeg bare snart kunne bestemme meg for fargevalg og hvordan invitasjonene skal se ut så... Hovedfargene blir lys krem og sølv, men jeg greier ikke bestemme meg for en tredje farge... jeg tror jeg vil ha litt rosa i brudebuketten, men samboer synes det blir litt vel feminint hvis vi har mye rosa... ser jo den, har ikke lyst at det skal se ut som jente-barnedåp eller konf, men går gjerne an å tone det ned sånn at det blir fint Har og tenkt på rødt, men synes det blir litt dominerende farge kanskje... Hvis noen har linker til fine invitasjoner som hovedsaklig er i fargene hvitt/lys krem og sølv så tar jeg gjerne i mot Vil liksom helst lage de selv helt fra grunnen, og da bør jeg begynne snart... har sett litt på noen ferdige kortsett på hobbybutikker, men det blir liksom ikke så orginalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. august 2008 #846 Del Skrevet 28. august 2008 Hva med å ha litt grønt, turkis eller lilla som den siste fargen? Vi hadde jo grønt, hvitt og sølv og det var veldig fint Har også sett noen som har hatt turkis til og det er også veldig fint, så blir det noe friskt oppi det hele! Men det er bare meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. september 2008 Forfatter #847 Del Skrevet 4. september 2008 Hva med å ha litt grønt, turkis eller lilla som den siste fargen? Vi hadde jo grønt, hvitt og sølv og det var veldig fint Har også sett noen som har hatt turkis til og det er også veldig fint, så blir det noe friskt oppi det hele! Men det er bare meg da Takk for tips Har tenkt litt på grønt, men er redd de to andre fargene kan bli litt dominerende? Og så er jeg ganske romantisk av meg, så har lyst å ha med rødt eller rosa Tror det blir en av de fargene, men greier ikke bestemme meg for design på invitasjonene... hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. september 2008 #848 Del Skrevet 4. september 2008 Ang fargevalg så tror jeg rødt blir bedre i forhold til rosa, for da blir det kanskje ikke altfor "jentete" om forloveden din er redd for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 4. september 2008 #849 Del Skrevet 4. september 2008 Hei lene Innom og snoker litt i boka di igjen. Følger med her litt nå og da, synes det er spennende siden dere skal ha humanistisk vigsel. Gleder meg til du kan fortelle om hvordan den har vært Og så er jeg ganske romantisk av meg, så har lyst å ha med rødt eller rosa Jeg er også romantisk av meg, og vil gjerne ha rosa som en av fargene i bryllupet vårt (den gang det skjer..). Men det er helt uaktuelt for samboer, han synes det er for klissete. Det synes jeg er veldig trist, men jeg vil jo ta hensyn til han også, ikke bli helt bridezilla Så om forloveden din er komfortabel med rød burde du kanskje velge det? Det trenger jo ikke være blodrød, om du er redd den skal bli for dominerende. Også spørs det jo litt hvilke detaljer du velger i den fargen også. Røde roser er jo veldig pent for eksempel. Men dere har kanskje allerede bestemt blomster? Jeg har ikke lest her på en stund, må oppdatere meg litt nå, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. september 2008 #850 Del Skrevet 4. september 2008 Vi droppa rødt fordi vi syntes det ble for "hardt"... her blir det nok enten orange (en varm orange farge, er ikke så glad i orange sånn generelt) eller evt lilla. Vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. september 2008 Forfatter #851 Del Skrevet 9. september 2008 Ang fargevalg så tror jeg rødt blir bedre i forhold til rosa, for da blir det kanskje ikke altfor "jentete" om forloveden din er redd for det Ja, jeg så også en sinnsykt fin brudebukett i rødt i dag, men er og litt redd det skal bli for "hardt"/dramatisk... tenker hvis vi velger dus rosa, kanskje i litt forskjellige nyanser, og ikke babyrosa eller knallrosa, så kan det funke... men må selvfølgelig ta hensyn til samboer og Det som er greien er at han synes det ville bli for feminint, men så viste jeg han en borddekning med rosa, og da var det plutselig greit... hehe... mannfolk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. september 2008 Forfatter #852 Del Skrevet 9. september 2008 Hei lene Innom og snoker litt i boka di igjen. Følger med her litt nå og da, synes det er spennende siden dere skal ha humanistisk vigsel. Gleder meg til du kan fortelle om hvordan den har vært Jeg er også romantisk av meg, og vil gjerne ha rosa som en av fargene i bryllupet vårt (den gang det skjer..). Men det er helt uaktuelt for samboer, han synes det er for klissete. Det synes jeg er veldig trist, men jeg vil jo ta hensyn til han også, ikke bli helt bridezilla Så om forloveden din er komfortabel med rød burde du kanskje velge det? Det trenger jo ikke være blodrød, om du er redd den skal bli for dominerende. Også spørs det jo litt hvilke detaljer du velger i den fargen også. Røde roser er jo veldig pent for eksempel. Men dere har kanskje allerede bestemt blomster? Jeg har ikke lest her på en stund, må oppdatere meg litt nå, beklager. Har ikke valgt blomster nei... Står nok mellom liljer eller roser (veldig tradisjonelt, men synes de er finest rett og slett )... men er redd calla liljer i allefall kan bli litt for enkelt, for da er det ingenting som bryter med kjolen... så tror det blir røde eller rosa roser, evt rosa og hvite sammen... så en utrolig fin hjertebukett med røde roser i dag da Vi skal møte vigsleren snart for samtale, så da skal jeg oppdatere deg Må bare finne en dag som passer for Gamle Bergen og, siden hun ville se lokalet og få ett inntrykk av det samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. september 2008 Forfatter #853 Del Skrevet 9. september 2008 Vi droppa rødt fordi vi syntes det ble for "hardt"... her blir det nok enten orange (en varm orange farge, er ikke så glad i orange sånn generelt) eller evt lilla. Vanskelig! Er vanskelig ja! Tror jeg ville valgt lilla i stedet for oransje, men har sett fine buketter i oransje også Blir det noe bryllupsplanlegging med lillegutt i huset da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. september 2008 Forfatter #854 Del Skrevet 10. september 2008 I dag fikk jeg tingene jeg har bestilt fra Weddingstar :-D Var aller mest fornøyd med serviettene, men kaketoppen var veldig søt også... Samboer hadde jo sett det på nettet før han også, men han ble veldig glad når jeg viste han tingene, han synes de var veldig fine/søte Har fortsatt ikke fått noen mail fra kokken (han var usikker på om han kunne den dagen, og skulle sende en mail senere). Det er vel en uke siden samboer ringte ham, så håper han svarer snart, vi bør vel bestille snart, så om vi ikke får ham bør vi finne noen andre... men håper han kan for han skal visst være veldig dyktig! Får ikke tak i kontaktpersonen der vi skal ha vielsen heller, og vigsleren vil se lokalet... er tre uker siden jeg sa til henne at vi skulle fikse en dato å møtes, så håper vi får svar der snart... Holder på med hjemmeeksamen nå, og skulle egentlig på gruppe fra 18-20 i kveld, men var så stiv og støl etter å ha sittet foran PC-en hele dagen at jeg gikk en tur med samboer i stedet... Han er så søt Vi gleder oss skikkelig til bryllupet begge to nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. september 2008 #855 Del Skrevet 11. september 2008 Her var det visst en stund siden jeg hadde vært innom Så moro at du har fått tingene du betilte. Deilig at mannen og gleder seg sånn. Min var litt treg med å få "bryllupsfølelsene" og det var for det meste jeg som måtte styre med ting. Men de kommer etter etterhvert disse gutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. september 2008 Forfatter #856 Del Skrevet 12. september 2008 Her var det visst en stund siden jeg hadde vært innom Så moro at du har fått tingene du betilte. Deilig at mannen og gleder seg sånn. Min var litt treg med å få "bryllupsfølelsene" og det var for det meste jeg som måtte styre med ting. Men de kommer etter etterhvert disse gutta tilbake Ja, var gøy å endelig få tingene Vel, det var jo samboer som fridde her, allerede etter 3-4 mnd (selv om vi ikke ble ringforlovet før etter 2 og et halvt år), så jeg har heldigvis sluppet å mase om bryllup, men er ikke så ofte han har giddet å bry seg om detaljene, så litt morsomt at han likte tingene, og så ble det litt bryllupssnakk da Deilig med helg Har bare slappet av med samboer i kveld, så blir det filmkveld med noen venninner i morgen, og søndag må jeg virkelig jobbe med hjemmeeksamenen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. september 2008 Forfatter #857 Del Skrevet 22. september 2008 Fikk svar fra han kokken vi hadde fått anbefalt i dag, og han kunne ikke ta oppdraget Men har sendt mail til et cateringfirma som vi har hørt mye positivt om, så får håpe de har tid i stedet De er litt dyrere, men det er svigers som betaler maten, så så lenge det er bra er jeg fornøyd Har ikke møtt vigsleren enda, da vi ikke har fått noen dato på når vi kan ta en ny omvisning i lokalet der vielsen skal foregå... Tenkte å spørre kusinen min om vi kan leke oss litt med frisyrer og sminke snart en dag... er litt tidlig, men siden jeg ikke aner hvordan jeg vil ha det (utenom at det ikke skal være for "stramt"), kan det jo være greit å eksprimentere litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. september 2008 Forfatter #858 Del Skrevet 24. september 2008 Det andre alternativet vi hadde på topp blant kokker/catering kunne :-D Så da gjenstår bare å bestemme nærmere innhold i vielsen, kjøpe dress og nye pensko til kjære, tilbehør og sko til meg, bestille blomster, hotell og veteranbil Og sende ut invitasjoner! Uæh... må virkelig bestemme meg snart altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. september 2008 #859 Del Skrevet 25. september 2008 Innom og hilser på Det så jo ut som om du hadde fått mye på plass, så bra Vi gifter oss uken etter dere, og har ikke gjort noen ting omtrent, men har bare vært forlovet i en snau uke også da, så det kommer seg vel Fint å kunne følge med i andres planlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. september 2008 Forfatter #860 Del Skrevet 25. september 2008 Innom og hilser på Det så jo ut som om du hadde fått mye på plass, så bra Vi gifter oss uken etter dere, og har ikke gjort noen ting omtrent, men har bare vært forlovet i en snau uke også da, så det kommer seg vel Fint å kunne følge med i andres planlegging Velkommen Ja, det begynner å falle på plass nå, og det er deilig. Men er nok fullt mulig å planlegge på kortere tid enn oss Har vært en tur innom boken din nå også, lykke til med planleggingen! Blir spennende å følge med etterhvert som ting kommer i orden hos deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg