Lilywhite Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #821 Skrevet 12. juni 2008 Da har jeg endelig sommerferie!! :-D Tror eksamen i dag gikk bra... dere som sendte mailadr deres til meg: Har vært så opptatt med lesing de siste dagene, men nå har jeg sendt dere bilder Dere andre som venter på bilder: Jeg får fortsatt ikke til å laste opp bilder via PM
flickan Skrevet 12. juni 2008 #822 Skrevet 12. juni 2008 Åh, du var nyydelig! Litt lettrørt i dag jeg.. En fantastisk flott kjole, likte at det det skinte så fint i strass-perlene. :rødme:
Lilywhite Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #823 Skrevet 12. juni 2008 Åh, du var nyydelig! Litt lettrørt i dag jeg.. En fantastisk flott kjole, likte at det det skinte så fint i strass-perlene. :rødme: Takk :-D
Lilywhite Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #824 Skrevet 12. juni 2008 Synes ikke bildene er sååå fine jeg da, synes jeg ser finere ut med den i virkeligheten.... men sikkert fordi jeg ikke fikk snørt den helt ordentlig... og så ødelegger blitzen litt med øynene mine og sånt... jeje Takk begge to i allefall, dere er så skjønne, Pysepus og flickan
Lilywhite Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #825 Skrevet 22. juni 2008 Til dere som fortsatt venter på bilder så har jeg ikke glemt dere, har bare hatt det ganske travelt i det siste og nesten ikke vært på KG. Så det kommer i morgen Har vært på hytten i helgen med besteforeldrene mine, koselig trass mye dårlig vær. Ellers er jeg litt sur fordi favorittlagene mine ryker på hodet ut av EM etter tur... Først Tsjekkia, så Kroatia, så Nederland og til slutt Italia. Jeg hadde virkelig håpet Italia skulle vinne... kanskje litt kjedelig å håpe på siden de ble verdensmestre sist, men hadde vært gøy å være med på festen siden vi er Italia når finalen blir spilt... Av lagene som er igjen har jeg ikke veldig sterke følelser for noen, men jeg håper klart på Tyskland eller Spania før Tyrkia eller Russland... Nå er det snart bare 1 år igjen til bryllup! Forresten noen som vet hvorfor tickeren min plutselig ikke fungerer? Vel, jeg er sinnsykt trøtt... bilder og oppdateringer i andres dagbøker får jeg ta i morgen... Natta!
sandra82 Skrevet 23. juni 2008 #826 Skrevet 23. juni 2008 Til dere som fortsatt venter på bilder så har jeg ikke glemt dere, har bare hatt det ganske travelt i det siste og nesten ikke vært på KG. Så det kommer i morgen Har vært på hytten i helgen med besteforeldrene mine, koselig trass mye dårlig vær. Ellers er jeg litt sur fordi favorittlagene mine ryker på hodet ut av EM etter tur... Først Tsjekkia, så Kroatia, så Nederland og til slutt Italia. Jeg hadde virkelig håpet Italia skulle vinne... kanskje litt kjedelig å håpe på siden de ble verdensmestre sist, men hadde vært gøy å være med på festen siden vi er Italia når finalen blir spilt... Av lagene som er igjen har jeg ikke veldig sterke følelser for noen, men jeg håper klart på Tyskland eller Spania før Tyrkia eller Russland... Nå er det snart bare 1 år igjen til bryllup! Forresten noen som vet hvorfor tickeren min plutselig ikke fungerer? Vel, jeg er sinnsykt trøtt... bilder og oppdateringer i andres dagbøker får jeg ta i morgen... Natta! Jeg er veldig glad for at italia røk... jeg er "halvt" fransk og etter fjorårets tap i tillegg til at dem slo ut frankrike i år... nei takk sier nå bare jeg.. sambo heier på tyskland.. men jeg synes det hadde vært innmari kult hvis russland vant!! han ene der er jo helt syk, skyter de harde lange ballene.. eller til nød tyrkia.. kan ikke frankrike vinne er det bedre at ett lag som ingen trodde skulle vinne vinner!!!
Concertina Skrevet 4. juli 2008 #827 Skrevet 4. juli 2008 Antar at du er på ferie? Uansett, nå er det UNDER et år til dere gifter dere! Det har jamen meg gått kjempefort! :-D Håper du har en fin sommer!
Lilywhite Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #828 Skrevet 19. juli 2008 Antar at du er på ferie? Uansett, nå er det UNDER et år til dere gifter dere! Det har jamen meg gått kjempefort! :-D Håper du har en fin sommer! Ja, vi har hatt 16 fantastiske dager på ferie En natt i London først, med Queen-musikal! Råbra! Så en uke på et lite sted nord på Sardinia kalt Santa Teresa, og så en uke i Alghero på vestkysten før vi hadde en dag i London på vei hjem og. Kom hjem for snart en uke siden, sent søndag kveld, men har vært mye jobbing og sosiale ting etter det, så har hatt lite tid til KG etter det... så til de som ennå ikke har fått kjolebilder så har dere vel gitt det opp... men jeg skal fikse det... kan ta det i morgen, er trøtt nå... Hatt familiebesøk av kjæres foreldre og bror i kveld, veldig kjekt! Lagde pizza og sitronsorbet, litt inspirert av Italia-ferien ja Kjøpte bryllupsmagasin i London, så har fått et par nye dekor-ideer Håper alle har kost seg/koser seg i sommer Og nå er det snart bryllup for Pysepus og Tassie Husker i fjor sommer når jeg synes det var sååå lenge til mitt bryllup, og alle fortalte hvor fort tiden gikk, og nå begynner jeg virkelig å føle det jeg også Kjære har forresten fått seg jobb, hurra Og en av de vi var på ferie med fikk sitt første barnebarn på turen (terminen var etter vi kom hjem, så tror han var litt skuffet over at han ikke var hjemme når det skjedde), så ble endel champis og god mat for å feire
Lilywhite Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #829 Skrevet 23. juli 2008 Har vært syk de siste dagene, men har greid å komme meg på jobb likevel da, så har stort sett sovet når jeg ikke har vært på jobb... derfor har jeg ikke vært innom igjen før nå... er så lenge siden sist jeg sendte kjolebilder, så har mistet litt oversikten over hvem som har fått og hvem som vil ha... så fint om de som ikke har fått kan gi en lyd en gang til
Lilywhite Skrevet 12. august 2008 Forfatter #831 Skrevet 12. august 2008 Da har jeg endelig sendt kjolebilder til deg MellonCollie!! Vi har nytt de siste dagene av ferien på hytten. Ikke så fint vær, men fortsatt varmt i vannet, så vi badet og koste oss. Dro inn alene torsdag, men hadde venner på besøk fra fredag til søndag. En veldig fin helg Ellers har vi bestilt fotograf nå Og sendt mail til HEF for endelig bekreftelse av datoen. Var hos svigers i dag og fikk kjøreplanen til et bryllup de hadde vært i. Litt greit å se hvordan andre legger opp dagen Jeg så at de som hadde laget kjøreplanen lot lokalet være åpent helt fra rett etter vielsen, selv om ikke brudeparet kom fra fotografering før halvannen time senere. Dette hadde jeg også tenkt vi kunne gjøre, servere frukt og champagne og at folk kan mingle litt. Om folk vil ta seg en tur hjem kan de selvfølgelig gjøre det og (få tilreisende). Mamma og mormor mener det er unødvendig å åpne lokalet med en gang etter... Vet jeg bør velge det jeg vil, men hva synes dere? Har også fått telefonnummeret til de som har laget kjøreplanen, siden de hadde bryllup samme sted som oss. Vi skal høre om de som laget maten i deres bryllup også kan gjøre det når vi skal gifte oss... hvis ikke må vi begynne å se oss om etter noen andre... Ellers sliter jeg fortsatt med fargevalg og hvordan invitasjonene skal se ut... Studiestart i dag, dette blir et travelt år. Men gleder meg likevel
MellonCollie Skrevet 13. august 2008 #832 Skrevet 13. august 2008 Takk for bilder - du var kjempefin! Kledde kjolen kjempegodt :-D Vi kommer nok til å ha lokalet åpent med en gang etter vielsen, slik at folk kan dra dit og mingle. Er slik det vanligvis har vært i de bryllupene jeg har vært i også.. Ordnet fotograf allerede, ja. Er det sånt som bør gjøres tidlig det kanskje? :klø: må vel begynne å tenke litt på dette etterhvert jeg også...
Disco Biscuit Skrevet 13. august 2008 #833 Skrevet 13. august 2008 Hei Da har jeg fått sett meg igjennom og lest(!) det meste av dagboka di, litt bryllupsgira jeg også Gøy at vi gifter oss på samme dag, og i samme by :-D Bor i Bergen jeg også! Høres ihvertfall ut som dere har styring på det aller meste allerede, og det er bra! Jeg føler at jeg har ting på stell, har plukket ut det jeg vil av nesten alt, så nå går jeg bare å venter til at jeg kan bestille det (føler ikke at jeg kan ha bestille altfor tidlig heller) Det ble klubbhuset som lokale tilslutt ikkesant? Tror jeg leste meg litt bort Vi har bestilt Villa Skjoldnes, det ER jo dyrt men visste det var fint der fra før, og falt pladask etter å ha vært på visning Men mye går innunder leie og kuvertpris så egentlig en fordel å få samlet endel under samme prisen synes jeg;)
Lilywhite Skrevet 13. august 2008 Forfatter #834 Skrevet 13. august 2008 Takk for bilder - du var kjempefin! Kledde kjolen kjempegodt :-D Vi kommer nok til å ha lokalet åpent med en gang etter vielsen, slik at folk kan dra dit og mingle. Er slik det vanligvis har vært i de bryllupene jeg har vært i også.. Ordnet fotograf allerede, ja. Er det sånt som bør gjøres tidlig det kanskje? :klø: må vel begynne å tenke litt på dette etterhvert jeg også... Takk :-D Ja, det var det jeg tenkte også... De som bor nærmest kan jo dra hjem litt hvis de vil, men med 2 timer fra vielsen er slutt til middagen begynner er det jo ikke så mye vits, for folk kommer jo gjerne litt før middagen uansett... Fotografen vår sa det vanligvis holdt å være ute 6 mnd før, men at det kunne være greit å være tidligere ute for å være sikker, så vi slo til på de vi likte best
Lilywhite Skrevet 13. august 2008 Forfatter #835 Skrevet 13. august 2008 Hei Da har jeg fått sett meg igjennom og lest(!) det meste av dagboka di, litt bryllupsgira jeg også Gøy at vi gifter oss på samme dag, og i samme by :-D Bor i Bergen jeg også! Høres ihvertfall ut som dere har styring på det aller meste allerede, og det er bra! Jeg føler at jeg har ting på stell, har plukket ut det jeg vil av nesten alt, så nå går jeg bare å venter til at jeg kan bestille det (føler ikke at jeg kan ha bestille altfor tidlig heller) Det ble klubbhuset som lokale tilslutt ikkesant? Tror jeg leste meg litt bort Vi har bestilt Villa Skjoldnes, det ER jo dyrt men visste det var fint der fra før, og falt pladask etter å ha vært på visning Men mye går innunder leie og kuvertpris så egentlig en fordel å få samlet endel under samme prisen synes jeg;) Så gøy at du også er fra Bergen Hvilken kirke skal dere ha da? Det ble Badstuen ja Vi vurderte Skjoldnes, men kom aldri så langt som på visning... var i utgangspunktet litt skeptisk til Badstuen, men når jeg kom på visning var det egentlig ganske greit Sentralt, med fin utsikt og en del plass ute...
Lilywhite Skrevet 13. august 2008 Forfatter #836 Skrevet 13. august 2008 Fikk forresten også 100% bekreftelse fra HEF i dag Så nå er følgende i orden: - Gamle Bergen som sted for vielsen - Vigsler fra HEF - Kjole - Frisør/sminke - Pappa skal "gi meg bort" - Forlovere for begge - Alkohol - Fotograf - Lokale for festen - Musikkinnslag under vielsen og på festen er trolig i boks - Toastmaster Vi mangler: - Tilbehør/pynt til meg - Ny dress og nye sko til kjære - Fargevalg og invitasjoner (jeg må finne ut av dette snart!!) - Bukett - Vakt under vielsen - Mat (vi må bestemme oss for leverandør snart!!!!) - Duker, servietter og bordpynt - Bryllupsbil - Overnatting bryllupsnatten - Bryllupskake - Bryllupsreise - Kjøpe snacks, frukt og alkoholfri drikke Hmm... føles som noe jeg har glemt nå...
Disco Biscuit Skrevet 14. august 2008 #837 Skrevet 14. august 2008 Så fint at du ble fornøyd med en gang :-D Alltid greit å få ting ut av verden... Det blir Skjold kirke som er den som er nærmest oss, den er ganske ny, men veldig pen allikevel, den ser ikke ut som en romstasjon som enkelte av de nye kirkene kan se ut som Jeg er vel strengt talt ikke fra Bergen, men har funnet kjærligheten her, så sånn havnet jeg her... Ser ut som dere har mye på stell allerede og det er bra.. Hørte nettop om noen bekjente som skal gifte seg i nå i oktober, de har vel hatt ca 3mnd på seg til alt sammen! Det hadde jeg blitt stressa av ihvertfall Liker å ha litt god tid, selvom jeg helt sikkert hadde klart meg med mindre tid enn det som kommer til å bli brukt :gjeiper: Ha en god dag videre
Lilywhite Skrevet 15. august 2008 Forfatter #838 Skrevet 15. august 2008 Så fint at du ble fornøyd med en gang :-D Alltid greit å få ting ut av verden... Det blir Skjold kirke som er den som er nærmest oss, den er ganske ny, men veldig pen allikevel, den ser ikke ut som en romstasjon som enkelte av de nye kirkene kan se ut som Jeg er vel strengt talt ikke fra Bergen, men har funnet kjærligheten her, så sånn havnet jeg her... Ser ut som dere har mye på stell allerede og det er bra.. Hørte nettop om noen bekjente som skal gifte seg i nå i oktober, de har vel hatt ca 3mnd på seg til alt sammen! Det hadde jeg blitt stressa av ihvertfall Liker å ha litt god tid, selvom jeg helt sikkert hadde klart meg med mindre tid enn det som kommer til å bli brukt :gjeiper: Ha en god dag videre Ja, fint å ha god tid og få ordnet ting tidlig synes jeg Jeg hadde også blitt stresset om jeg skulle ordne alt på 3 mnd!! Fikk forresten mail fra hun som skal være vigsleren vår i går, og hun virker kjempehyggelig Så blir spennende å møte henne og snakke om vielsen og sånt, men blir nok et par mnd til enda. Skjold kirke tror jeg ikke jeg har sett, enda jeg har en en del venner på Skjold. Men greit å ha noenlunde kort avstand mellom kirke og lokalet hvor festen skal være da God helg
flickan Skrevet 16. august 2008 #839 Skrevet 16. august 2008 Huff, her er det lenge siden jeg har vært Du forsvant visst litt ut av mine innlegg. Håper du får en fin helg
Lilywhite Skrevet 18. august 2008 Forfatter #840 Skrevet 18. august 2008 Huff, her er det lenge siden jeg har vært Du forsvant visst litt ut av mine innlegg. Håper du får en fin helg Ja, jeg må skjerpe meg litt på å oppdatere meg selv Har ikke vært så aktiv på KG i sommer, får satse på å komme sterkere tilbake utover høsten... men i følge foreleser blir dette det tøffeste halvåret i hele vårt liv, så jeg bør kanskje ikke sitte for mye på nettet... Må ta meg en tur innom dagboken din nå, du som snart blir prøver og alt :-D
Anbefalte innlegg