Mazilla Skrevet 2. juni 2008 #801 Del Skrevet 2. juni 2008 Kjolebilder, ja takk!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. juni 2008 #802 Del Skrevet 2. juni 2008 :juhu: Ja, takk! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. juni 2008 #803 Del Skrevet 2. juni 2008 Kjoooooole! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2008 #804 Del Skrevet 2. juni 2008 Har også så lyst til å se selveste Kjooooolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. juni 2008 #805 Del Skrevet 2. juni 2008 *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 3. juni 2008 #806 Del Skrevet 3. juni 2008 venter også i spenning.. viktig å være litt social også i eksamens perioden så man ikke blir helt gal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #807 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg og! jeg og! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #808 Del Skrevet 4. juni 2008 Kjolebilder. :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. juni 2008 #809 Del Skrevet 5. juni 2008 Kjolebilder? :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #810 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei alle sammen! Beklager så masse at jeg fortsatt IKKE har sendt bildene... treige meg... er bare det at jeg har veldig masse å gjøre om dagene... når jeg endelig bestemte meg for å sende bildene i kveld, bestemte tydeligvis meldingsfunksjonen seg for å streike, fikk ikke lastet opp bildene Prøver igjen senere i kveld eller i morgen... Fy søren det er varmt ute! Bør jo ikke klage, er jo dette vi har ventet på, men ikke fullt så kjekt når man må lese til eksamen... og typisk at det ikke holder seg til etter eksamen... men men... Samboer fikk A på eksamen i dag :-D Så da er han ferdig utdannet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 5. juni 2008 #811 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei alle sammen! Beklager så masse at jeg fortsatt IKKE har sendt bildene... treige meg... er bare det at jeg har veldig masse å gjøre om dagene... når jeg endelig bestemte meg for å sende bildene i kveld, bestemte tydeligvis meldingsfunksjonen seg for å streike, fikk ikke lastet opp bildene Prøver igjen senere i kveld eller i morgen... Det går bra lene, du er tilgitt. Det har skjedd hos meg før også, at det ikke funker å laste opp. Får beskjeden om at det ikke er noen fil der. Samboer fikk A på eksamen i dag :-D Så da er han ferdig utdannet :juhu: Så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #812 Del Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer med A på eksamenen til sambo! Min fikk også det på sin første De er flinke Gleder meg fremdeles til kjolebilder, men har gooood tålmodighet :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. juni 2008 #813 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer til samboeren! Også venter jeg i spenning på bildene med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 6. juni 2008 #814 Del Skrevet 6. juni 2008 gratulere med A!!!!! og ikke minst så er han ferdig utdannet, så deilig a!!! jeg er en tålmodig sjel... last opp bildene når du har tid du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. juni 2008 #815 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer med A til samboer. Det er godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #816 Del Skrevet 7. juni 2008 AAARG... får fortsatt ikke til å laste opp bilder i PM jo... står bare at jeg ikke har valgt noen fil Tusen takk for gratulasjoner på samboers vegne alle sammen Pysepus: Så gøy at samboeren din også fikk A Gratulerer til han og God helg alle sammen! For min del er det eksamensinnspurt nå, eksamen tirs og tors... Gleder meg sånn til sommerferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #817 Del Skrevet 7. juni 2008 Kan ta imot bilder på mail også jeg Sender den på PM sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #818 Del Skrevet 8. juni 2008 Kan ta imot bilder på mail også jeg Sender den på PM sånn i tilfelle Ja, mail er jo ikke så dumt Bra at du likte kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. juni 2008 #819 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, kjolen var nyyydelig :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #820 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, kjolen var nyyydelig :dåne: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg