Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går forresten sånn greit nok med treningen... kunne vært flinkere... skulle egentlig på treningsstudio med en venninne i dag, men var så fint vær at vi gikk en tur i stedet... skal på hyttetur med noen venner i helgen da, og da skal vi gå på tur, fiske (=ro) og kanskje bade, så regner med jeg får vært litt aktiv da ;) Hvis vi gidder kan vi jo hugge litt ved og, det blir sikkert besteforeldrene mine glad for når de drar inn igjen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg forresten skikkelig til 17. mai i år, siden vi har to utvekslingsstudenter her... de skal være med å se på toget og så være med til 17. mai lunsj hos foreldrene mine... bare håper det blir fint vær! Typisk at det blir stygt på 17. siden det er så fint vær nå og er meldt det en stund fremover... utvekslingsstudentene drar i begynnelsen av juni... blir skikkelig rart, jeg forpliktet meg jo egentlig bare til å treffe dem en gang i uken de første 6 ukene, men vi har blitt gode venner og jeg kommer savne dem!! Tror faktisk vi skal invitere de i bryllupet vårt, selv om jeg ser det som litt usannsynlig at de kommer hit fra Tsjekkia og Østerrike ens ærend for å komme i bryllupet vårt... hadde vært koselig da... vet ikke om jeg skal si noe allerede nå at jeg har tenkt å invitere dem?

Skrevet

Jeg vil gjerne også se bilder :sjenert: Synes det er så moro med flere som velger HEF-bryllup, det passet hvertfall oss veldig bra og vielsen var nydelig (synes jeg hvertfall :fnise: )

Ikke lenge til kjoleprøving nå, dessverre tror jeg de fleste har regler om at bilder ikke er lov så lenge man ikke har kjøpt kjolen.. Skjønner egentlig ikke hvorfor, synes det er en dum regel.

Utvekslingsstudentene blir sikkert kjempeglad for å bli invitert :klem:

Skrevet

det var kjempefint det stedet du skal gifte deg på.. skikkelig koselig!!

du kan jo høre med dem hva dem ville synes om det.. muligheten for at dem ville kommet...

Skrevet
Jeg vil gjerne også se bilder :sjenert: Synes det er så moro med flere som velger HEF-bryllup, det passet hvertfall oss veldig bra og vielsen var nydelig (synes jeg hvertfall :fnise: )

Ikke lenge til kjoleprøving nå, dessverre tror jeg de fleste har regler om at bilder ikke er lov så lenge man ikke har kjøpt kjolen.. Skjønner egentlig ikke hvorfor, synes det er en dum regel.

Utvekslingsstudentene blir sikkert kjempeglad for å bli invitert :klem:

Nå skal bilde være sendt :) Ja, vi gleder oss veldig... var jo litt kluss med HEF i starten, men er glad for at vi valgte humanistisk vielse likevel :) Ville hatt litt bismak å gifte seg i kirken når ingen av oss tror på Gud...

Ja, vi får se, spørs om vi får ta bilder... har funnet enda en kjempefin kjole da :)

Ja, hadde vært veldig koselig om de kom hit til bryllupet... men kan vel ikke ha for store forhåpninger... tenker også litt på at vi har egentlig bare tenkt å invitere familie og forlovere til middag, men hvis de kommer så langt vekke fra må de nesten komme i middagen... håper i såfall at folk har forståelse for det og ikke blir fornærmet, for da blir det jo noen som egentlig er nærere venner som bare kommer i kaffen.... og så tenker jeg litt på at kanskje det blir kjedelig for dem at alt foregår på norsk? De kan jo litt norsk nå, men vet ikke hvor mye de husker om et år..

Skrevet
det var kjempefint det stedet du skal gifte deg på.. skikkelig koselig!!

du kan jo høre med dem hva dem ville synes om det.. muligheten for at dem ville kommet...

Takk :) Ja, kan jo spørre dem... tror egentlig de ville blitt veldig glad for å bli spurt :)

Skrevet

Yes, det er foreløpig meldt fint vær til 17. mai!! :-D

Gjest Ballerina
Skrevet
Yes, det er foreløpig meldt fint vær til 17. mai!! :-D

:juhu:

Skrevet

Da drar vi på hytten for helgen :) Gleder meg, skal bli herlig å være der i dette fine været :) God helg alle sammen :)

Skrevet

GOOOOOOOOOOD HELG

:klemmer::klem::klemmer::klem::klemmer:

Gjest Siripiri
Skrevet

:lur: sniker litt her jeg :)

Goood Helg! :klem:

Skrevet

Har hatt en super helg :-D Både været og stemningen var veldig bra, jeg er storfornøyd :) Håper dere alle har hatt en god helg også :)

Bare 2 dager til kjoleprøving!! :hoppe:

Skrevet

Jeeei :hoppe: :hoppe: kjoleprøving

Skrevet

Jeg har funnet kjolen!! :-D Den er bare såå fin... men glemte seff kamera, har bare dårlige mobilbilder... men skal legge ut ordentlige bilder en annen dag :) Kjolen er kjøpt og hengt på loftet hos mormor :) Så da blir det ikke noe av at hun syr likevel... er en MS kjole, skal prøve å finne bilde til dere nå, så skal dere få se bilde av meg i den en annen dag :) Den er stroppeløs med snøring, litt drapering i livet, perlebroderi oppe og ned langs slepet... kjempefin :) Jeg er lykkelig nå!! :hoppe: Føles liksom mer virkelig at vi skal gifte oss nå :-D Og nå kan jeg virkelig begynne å lete etter bordpynt og invitasjonsdesign også... kjolen er lys krem med glass og "sølv" broderi, så tror kanskje fargene blir hvit og sølv (evt krem og sølv) + en farge til... heller litt mot rosa, evt rød...

Skrevet

:juhu: :juhu: :juhu:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Vil se kjolen!!!

Skrevet

Vil se kjolen!!!

Finner ikke bilde :( Tror modellen er såpass gammel at de har fjernet den fra MS sine sider... skal hjemom en tur i morgen, så skal se om ikke jeg får tatt bilde og legge ut da :) Evt finne bilde på nettet i det minste :)

Skrevet

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

Gratulerer med kjolekjøp!!!

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

*veldig spent på åssen den ser ut ja* Den hørtes knallfin ut!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...