sandra82 Skrevet 15. april 2008 #681 Skrevet 15. april 2008 6-8 mnd synes jeg hørtes lenge ut.. men det er vel greit å være på den sikre siden.. er jo sikkert noen leverandører som bruker lengre tid enn de fleste.. sikkert de spanske for dem må jo ha siesta vet du...
Lilywhite Skrevet 15. april 2008 Forfatter #682 Skrevet 15. april 2008 Hei! lenge siden ja! Ser du skal pa kjole-jakt na - a sa spennende altsa! Girmalle a goy!! Jeg har lissom "bestemt" meg for hvordan kjolen min skal se ut - sa kan bli vanskelig nar jeg en gang skal finne den "perfekte fantasi kjolen" min ja Ja, det namres seg vel for begge to her? Ja tenk det, over halveis, er helt rart! Foler det har gatt sa fort samtidig som jeg foler at tiden kun har sniiiilt seg fremover... Men deilig er det! Og knall er det at sommer narmer seg! Gleder meg som en liten unge til en hele sommer med bare friii! weeeee (etter eksamen 11 juni vel og merke - hehe) Ha en fin dag Lene Ja, jeg har også et bilde i hodet mitt av hvordan min kjole skal se ut, så blir spennende om jeg finner den og om det blir sånn jeg har forestilt meg eller om jeg ender opp med noe helt annet Ja, jeg gleder meg også til sommeren... selv om jeg skal jobbe da... skal hvertfall ha to uker på Sardinia med heeelt fri, det blir deilig det Natta
Lilywhite Skrevet 15. april 2008 Forfatter #683 Skrevet 15. april 2008 Innom med en liten til deg også, du er søt Natta
Lilywhite Skrevet 15. april 2008 Forfatter #684 Skrevet 15. april 2008 6-8 mnd synes jeg hørtes lenge ut.. men det er vel greit å være på den sikre siden.. er jo sikkert noen leverandører som bruker lengre tid enn de fleste.. sikkert de spanske for dem må jo ha siesta vet du... Ja, jeg synes også det var lenge... kanskje det "bare" var 6 mnd, men damen i butikken mente man måtte ha litt ekstra margin i tilfelle forsinkelser... Hehe, ja kan godt hende det er de spanske merkene Har hørt Lily skal være forholdsvis rask på levering i allefall (1-3 mnd) Natta
Lilywhite Skrevet 17. april 2008 Forfatter #685 Skrevet 17. april 2008 Skal prøve brudekjoler 6. eller 7. mai Må bare få vite om jeg skal jobbe en av ettermiddagene først...
flickan Skrevet 17. april 2008 #686 Skrevet 17. april 2008 litt for kjoleprøving, det er sååå moro. *savne kjoleprøving*
Gjest *Ulla* Skrevet 18. april 2008 #688 Skrevet 18. april 2008 Innom og hilser på Så spennende at du snart skal begynne å prøve kjoler! Jeg vet også akkurat hvordan drømmekjolen ser ut, men om jeg finner den den dagen det blir aktuelt er en annen sak...
Lilywhite Skrevet 20. april 2008 Forfatter #689 Skrevet 20. april 2008 litt for kjoleprøving, det er sååå moro. *savne kjoleprøving* Ja, gleder meg
Lilywhite Skrevet 20. april 2008 Forfatter #690 Skrevet 20. april 2008 God helg Håper du har hatt en fin helg også Det har jeg Jobbet og så film med kjæresten fredag, jobb og svømming med en venninne i går før vi gikk ut Og så er det sååå deilig med det nydelige været vi har for tiden Har forresten vært flink og vært på svømming 2 ganger denne uken Pluss jeg og kjære gikk ca 8-9 km hjem fra vors i går
Lilywhite Skrevet 20. april 2008 Forfatter #691 Skrevet 20. april 2008 Innom og hilser på Så spennende at du snart skal begynne å prøve kjoler! Jeg vet også akkurat hvordan drømmekjolen ser ut, men om jeg finner den den dagen det blir aktuelt er en annen sak... Ja, blir nok gøy Håper jeg finner min uten for mye leting også
Lilywhite Skrevet 22. april 2008 Forfatter #692 Skrevet 22. april 2008 Blir ikke så mye tid til verken KG eller bryllupsplanlegging om dagene, er travelt med jobb og studier... Og så er det jo sååå fint vær for tiden Skulle ønske jeg hadde mer tid til å være ute, men var i det minste på en to timers lang tur med en venninne i går, koselig
Lilywhite Skrevet 22. april 2008 Forfatter #693 Skrevet 22. april 2008 Jeg jobber jo forresten på en butikk som selger ting til hjemmet nå, og fy søren så mye fint man får lyst på da!! Hehe... Vi har jo egentlig alt vi trenger siden vi har vært samboere i 2 og et halvt år, utenom et par småting som kunne vært kjekt å ha, men som ikke er heelt nødvendig... Men vi har jo begynt å samle på Rosendahl Grand Cru da, og nå finner jeg mer og mer utenom det jeg har lyst på også, så ønskelisten blir lang til tross for at vi har vært sammen en god stund ser det ut for Har blant annet lyst på Erik Bagger sin brødkurv, Menu sitt mini-fonduesett (sååå romantisk!), Alessi sin King Kong kurv i stål etc etc, i tillegg til en god del Rosendahl Grand Cru ting... Er greit å kunne bytte ut Ikea-tingene med litt mer kvalitetsting... Ikea har jo mye som ser ganske OK ut de også, men etter 2 og et halvt års daglig bruk merker vi at endel av tingene begynner å se litt slitt ut...
flickan Skrevet 23. april 2008 #694 Skrevet 23. april 2008 Jeg jobber jo forresten på en butikk som selger ting til hjemmet nå, og fy søren så mye fint man får lyst på da!! Hehe... Vi har jo egentlig alt vi trenger siden vi har vært samboere i 2 og et halvt år, utenom et par småting som kunne vært kjekt å ha, men som ikke er heelt nødvendig... Men vi har jo begynt å samle på Rosendahl Grand Cru da, og nå finner jeg mer og mer utenom det jeg har lyst på også, så ønskelisten blir lang til tross for at vi har vært sammen en god stund ser det ut for Har blant annet lyst på Erik Bagger sin brødkurv, Menu sitt mini-fonduesett (sååå romantisk!), Alessi sin King Kong kurv i stål etc etc, i tillegg til en god del Rosendahl Grand Cru ting... Er greit å kunne bytte ut Ikea-tingene med litt mer kvalitetsting... Ikea har jo mye som ser ganske OK ut de også, men etter 2 og et halvt års daglig bruk merker vi at endel av tingene begynner å se litt slitt ut... Vi ønsket oss grey pearl til bryllupet, men fikk bare 1 middagstallerken, men vi fikk mange gavekort til å kjøpe servise for. Men nå har vi begynt å vurdere å kjøpe Grand Cru istedet. Føler at det kan brukes til både hverdags og fest.. har du noen innspill, du som er i bransjen? Er så usikker på om vi "gidder" å ha to servise..
Tusle Skrevet 23. april 2008 #695 Skrevet 23. april 2008 Rosendahl Grand Cru sparer vi på også. Jeg syns det er veldig pent og stilrent
Lilywhite Skrevet 24. april 2008 Forfatter #696 Skrevet 24. april 2008 Vi ønsket oss grey pearl til bryllupet, men fikk bare 1 middagstallerken, men vi fikk mange gavekort til å kjøpe servise for. Men nå har vi begynt å vurdere å kjøpe Grand Cru istedet. Føler at det kan brukes til både hverdags og fest.. har du noen innspill, du som er i bransjen? Er så usikker på om vi "gidder" å ha to servise.. Jeg hadde ikke giddet å ha to serviser, tar for mye skapplass... jeg føler sånn som deg at Rosendahl Grand Cru er egnet til begge deler, jeg liker ikke serviser med for mye dill og dall... med et enkelt servise kan man heller forandre litt på bordbrikker/duker og annet tilbehør for å gjøre bordet annerledes ved spesielle anledninger Rosendahl synes jeg dessuten er tidløst Vi kommer nok til å ta vare på noen få Ikea tallerkner bare for å ikke slite altfor mye på Rosendahl-tingene, men i utgangspunktet kommer vi til å bruke Rosendahl både til hverdags og fest
Lilywhite Skrevet 24. april 2008 Forfatter #697 Skrevet 24. april 2008 Rosendahl Grand Cru sparer vi på også. Jeg syns det er veldig pent og stilrent Jepp Og merker tydelig forskjell i kvaliteten på det og Ikea-serviset vårt ja
*Lollipop* Skrevet 24. april 2008 #698 Skrevet 24. april 2008 Vi også sparer på Rosendahl Grand Cru serien Som dere andre så synes vi at det er sånt som kan brukes både til hverdags og til fest, veldig stilrent og passer til alt!
DDuck Skrevet 24. april 2008 #699 Skrevet 24. april 2008 Håper du har hatt en fin helg også Det har jeg Jobbet og så film med kjæresten fredag, jobb og svømming med en venninne i går før vi gikk ut Og så er det sååå deilig med det nydelige været vi har for tiden Har forresten vært flink og vært på svømming 2 ganger denne uken Pluss jeg og kjære gikk ca 8-9 km hjem fra vors i går Så koselig da Høres ut som du hadde en hyggelig helg Flinking å :-D Når det gjelder servise å sånt så har jeg ike funnet noe jeg liker helt enda... Jeg har vært på tilbords å sett på utvalget dem har der, men ikke helt funnet noe... Jeg har faktisk mer lyst å samle på et Black Design servise jeg, for jeg syns de har masse nydelige serviser
Lilywhite Skrevet 24. april 2008 Forfatter #700 Skrevet 24. april 2008 Så koselig da Høres ut som du hadde en hyggelig helg Flinking å :-D Når det gjelder servise å sånt så har jeg ike funnet noe jeg liker helt enda... Jeg har vært på tilbords å sett på utvalget dem har der, men ikke helt funnet noe... Jeg har faktisk mer lyst å samle på et Black Design servise jeg, for jeg syns de har masse nydelige serviser Ja, skal på trening igjen i morgen og tror jeg... og hvertfall søndag Jeg og syntes det var vanskelig å finne noe, men landet som sagt på Grand Cru... enkelt, stilrent, tidløst... vil ikke bruke masse penger på et servise jeg blir lei av etter noen år... Har du bilde noe sted av de servisene fra Black Design? Du har vært flink å trene i det siste du og skjønner jeg?
Anbefalte innlegg