Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alltid trist med begravelser, men det er litt godt i ettertid også :) Litt rart egentlig... :sjenert: Men kan tenke meg at det var veldig godt for familien at det kom mange! :klemmer:

Ja, det er godt at det er over også... Synes ofte det er vanskelig å innse at noen er død før begravelsen, da får man tatt skikkelig avskjed på en måte... :klem: til deg også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Innom med en :klemmer: til deg jeg.

Takk, :klemmer: tilbake også :)

Skrevet

Innom med en :klem:

Håper helga di blir fin!

Skrevet
Innom med en :klem:

Håper helga di blir fin!

Takk :) God helg til deg også!! :klem:

Skrevet

Innom med en :klem: Håper helgen ha vært fin. Trist med begravelser, men samtidig er det en fin måte å avslutte på, og man får begynt å bearbeide sorgen skikkelig. Håper alt er bra med din kjære :klem:

Skrevet

håper du har hatt en fin helg!!

Begravelser er alltid trist.. men på en annen side synes jeg det er veldig greit for man gråter seg "ferdig" og jeg føler meg alltid mye bedre i etterkant... :klemmer:

Skrevet
Innom med en :klem: Håper helgen ha vært fin. Trist med begravelser, men samtidig er det en fin måte å avslutte på, og man får begynt å bearbeide sorgen skikkelig. Håper alt er bra med din kjære :klem:

Joda, har hatt en fin helg vi. Fredag var foreldrene mine her på tapas. Var på jobb og så ute med noen venner lørdag (hadde besøk fra ene forloveren til samboer, som bor i Køben). I går slappet vi av til ganske langt utpå dagen og så var jeg på kino med en venninne :)

Ja, man føler liksom man kan komme seg litt videre etter en begravelse. Kjære var veldig lei seg i begravelsen, og han har sett litt trist ut når vi har snakket om bestefaren etterpå også, men går bedre nå :)

:klem: til deg også :)

Skrevet
håper du har hatt en fin helg!!

Begravelser er alltid trist.. men på en annen side synes jeg det er veldig greit for man gråter seg "ferdig" og jeg føler meg alltid mye bedre i etterkant... :klemmer:

Jada, vi har hatt en koselig helg vi :) Håper du har hatt det fint du og :)

Ja, jeg synes også det er lettere å gå videre etter begravelsen... Fikk ikke gått i begravelsen til en venn som døde i en ulykke i utlandet for snart tre år siden, fordi vi selv var på ferie og ikke rakk hjem... tar meg fortsatt av og til i å tenke at han ikke er død, han er bare på et langt utenlandsopphold... tror begravelsen er viktig for å ta ordentlig avskjed og på en måte innfinne seg med at den personen er død...

:klem: til deg også :)

Skrevet

Gleder meg til å prøve kjoler nå :) Tenkte å gå og prøve i månedsskiftet, så burde vel kanskje ringe noen salonger snart å høre om de har tid til meg :)

Spørs om jeg egentlig trenger så mye hjelp av personalet da... mormor har jo jobbet i klesbutikk i alle år og er flink til å se hva som passer en... i tillegg vil mamma, min søster og mine to forlovere være med... :ler: Kommer til å overta hele butikken vi, så mange som vi er da ;)

Ellers skjer det ikke så mye... skulle gjerne begynt på invitasjonene, men greier som sagt ikke bestemme meg for farger før jeg har funnet kjolen... Har vist kjære noen bordoppdekninger i forskjellige farger, men han synes alt er fint han, så tror det blir opp til meg å bestemme ;)

Skrevet

Kan være greit å få hjelp av personalet til snøring hvis du prøver kjoler med snøring i ryggen ;) så kan det også være greit å prøve ting som du kansje ikke tror du kler eller ikke syns er så fint på stativet, for man kan jammen ta feil :jepp:

Min drømmekjole ville jeg aldri tenkt å prøve en gang hvis ikke damen i butikken fant den frem til meg ;)

Skrevet
Kan være greit å få hjelp av personalet til snøring hvis du prøver kjoler med snøring i ryggen ;) så kan det også være greit å prøve ting som du kansje ikke tror du kler eller ikke syns er så fint på stativet, for man kan jammen ta feil :jepp:

Min drømmekjole ville jeg aldri tenkt å prøve en gang hvis ikke damen i butikken fant den frem til meg ;)

OK, det har jeg ikke tenkt på... takk for tips :)

Skrevet

Har du forresten tips til hvilke butikker i Bergen som er bra på kjoler og service..? Hmm, er kanskje bedre å spørre etter at du har vært og prøvd..! :fnise:

Skrevet
Har du forresten tips til hvilke butikker i Bergen som er bra på kjoler og service..? Hmm, er kanskje bedre å spørre etter at du har vært og prøvd..! :fnise:

Nei, jeg vet ikke... mormor hadde vært innom Brudehuset (på Nøstet) og snakket med en dame der og sagt at jeg skulle komme snart å prøve kjoler, og hun sa de virket veldig hyggelige der... tror de har ganske stort utvalg også... men er ikke helt sikker... kan gi deg tilbakemelding når jeg har vært å prøvd :)

Skrevet
Spørs om jeg egentlig trenger så mye hjelp av personalet da... mormor har jo jobbet i klesbutikk i alle år og er flink til å se hva som passer en... i tillegg vil mamma, min søster og mine to forlovere være med... :ler: Kommer til å overta hele butikken vi, så mange som vi er da ;)

Ellers skjer det ikke så mye... skulle gjerne begynt på invitasjonene, men greier som sagt ikke bestemme meg for farger før jeg har funnet kjolen... Har vist kjære noen bordoppdekninger i forskjellige farger, men han synes alt er fint han, så tror det blir opp til meg å bestemme ;)

Så kjekt med folk i familien som er flink til å se hva som kler folk, det blir nok velidg bra. Men husk at de i butikken vet hva som henger hvor og hva de har inne. Jeg fikk mye hjelp fra hun i butikken.

Typisk menn å ikke ha så mange meninger. :ler: Det var litt sånn hos oss også. Jeg foretok finsilingen, også presenterte jeg "finale-utkastene" til ham, stort sett hadde han ikke så mange meninger der heller. Vi er nok litt mer opptatt av detaljer vi jenter :fnise:

Ha en fin mandagskveld :klem:

Skrevet
Nei, jeg vet ikke... mormor hadde vært innom Brudehuset (på Nøstet) og snakket med en dame der og sagt at jeg skulle komme snart å prøve kjoler, og hun sa de virket veldig hyggelige der... tror de har ganske stort utvalg også... men er ikke helt sikker... kan gi deg tilbakemelding når jeg har vært å prøvd :)

Oi, det er jo rett borti her! Kan du ikke heller si ifra når du skal prøve, så kan jeg komme og spionere?? :ler:

Gjest Ballerina
Skrevet
Oi, det er jo rett borti her! Kan du ikke heller si ifra når du skal prøve, så kan jeg komme og spionere?? :ler:

Vi KG'er er alltid beredt! :ler:

Skrevet
Så kjekt med folk i familien som er flink til å se hva som kler folk, det blir nok velidg bra. Men husk at de i butikken vet hva som henger hvor og hva de har inne. Jeg fikk mye hjelp fra hun i butikken.

Typisk menn å ikke ha så mange meninger. :ler: Det var litt sånn hos oss også. Jeg foretok finsilingen, også presenterte jeg "finale-utkastene" til ham, stort sett hadde han ikke så mange meninger der heller. Vi er nok litt mer opptatt av detaljer vi jenter :fnise:

Ha en fin mandagskveld :klem:

Ja, det er jo sant. Får ringe en dag og bestille time :)

Jepp. Eneste samboer har hatt sterke meninger om angående bryllupet er vielsesform og sted, samt lokale for festen. Ellers lar han meg stort sett styre på ;)

Jo takk, mandagskvelden gikk bort til å gjøre oppgave... tok en liten pause for å få med meg ungkaren da :P

Her er det nydelig vær i dag, og jeg må fortsatt jobbe med oppgaven + skal på jobb i kveld :/ Håper vi får tid til en liten tur etter jeg er ferdig på jobb da, er ferdig kl 20, så er jo faktisk lyst en stund etter det også...

Håper du får en fin dag :):klem:

Skrevet

Hehe... det kan jeg sikkert ;) Skal du ikke gå å prøve kjoler selv en dag også da? Eller synes du det er litt tidlig? I følge flere som mormor har snakket med (hun ble så ivrig at hun likegodt tok en runde innom flere steder for å snakke om brudekjoler uten meg, hehe) er det lurt å være tidlig ute, mange merker må bestilles senest i september om jeg skal ha tid å evt tilpasse kjolen også før bryllupet, for bestillingstiden på noen merker er visst 6-8 mnd...

Skrevet

Hei! :goodbye:

lenge siden ja! Ser du skal pa kjole-jakt na - a sa spennende altsa! Girmalle a goy!! Jeg har lissom "bestemt" meg for hvordan kjolen min skal se ut - sa kan bli vanskelig nar jeg en gang skal finne den "perfekte fantasi kjolen" min ja :sjenert:

Ja, det namres seg vel for begge to her? Ja tenk det, over halveis, er helt rart! Foler det har gatt sa fort samtidig som jeg foler at tiden kun har sniiiilt seg fremover... Men deilig er det! :jepp: Og knall er det at sommer narmer seg! Gleder meg som en liten unge til en hele sommer med bare friii! weeeee (etter eksamen 11 juni vel og merke - hehe)

Ha en fin dag Lene :goodbye:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...