Lilywhite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #641 Del Skrevet 8. april 2008 Glemte å nevne det før i dag, men: I DAG HAR VI VÆRT FORLOVET I 2 ÅR!!!! :hoppe: Har hatt en kjempefin kveld sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. april 2008 #642 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer med to års forlovelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #643 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer med to års forlovelse! Tusen takk Skulle ønske vi skulle gifte oss i sommer, sånn som vi først hadde tenkt... men merker at tiden har gått ganske fort i det siste, og når det er under et år igjen om 2-3 mnd kan vi plutselig planlegge endel mer Gleeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 8. april 2008 #644 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer med to år som forlovet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #645 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer med to år som forlovet Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. april 2008 #646 Del Skrevet 9. april 2008 Tusen takk Skulle ønske vi skulle gifte oss i sommer, sånn som vi først hadde tenkt... men merker at tiden har gått ganske fort i det siste, og når det er under et år igjen om 2-3 mnd kan vi plutselig planlegge endel mer Gleeeder meg Når du kommer under et år så går tiden kjeeeempefort! :juhu: Så bare gjør så mye du kan nå - det er mitt råd til deg Hilsen en vordende brud som sliter med bordkortene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 9. april 2008 #647 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulere med 2 år som forlovet!!! Som alle sier så går tiden kjempefort.. men er vel kanskje ikke det du vil høre?? du fåre petter smart og høre om han har en press forward knapp hjemme... hilsen en som også sliter no voldsmomt med bordkortene sine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. april 2008 #648 Del Skrevet 9. april 2008 Grattis med to år som forlovet! :banantroll: :juhu: :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. april 2008 Forfatter #649 Del Skrevet 9. april 2008 Når du kommer under et år så går tiden kjeeeempefort! :juhu: Så bare gjør så mye du kan nå - det er mitt råd til deg Hilsen en vordende brud som sliter med bordkortene sine Hehe... jeg har lyst å gjøre mer, men greier ikke å bestemme meg før invitasjoner og bordkort før kjolen er på plass... tror jeg... vil at alt skal matche... hehe... kan jo hende jeg finner kjolen med stor K allerede i slutten av mnd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. april 2008 Forfatter #650 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulere med 2 år som forlovet!!! Som alle sier så går tiden kjempefort.. men er vel kanskje ikke det du vil høre?? du fåre petter smart og høre om han har en press forward knapp hjemme... hilsen en som også sliter no voldsmomt med bordkortene sine!! Joda, greit å høre egentlig, for i det siste har jeg begynt å føle nettopp det, at tiden har begynt å gå fortere Kanskje fordi det er så mye som skjer, dessuten er det blitt vår og lysere, jeg elsker tiden fra nå av til august/september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. april 2008 Forfatter #651 Del Skrevet 9. april 2008 Grattis med to år som forlovet! :banantroll: :juhu: :juhu: :banantroll: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 10. april 2008 #652 Del Skrevet 10. april 2008 Lenge siden jeg har vært innom nå, går litt i min egen verden Gratulerer med 2 års forlovelse! Ser ut til at du begynner å få endel på plass nå, og hvem vet, kanskje drømmekjolen dukker opp på første forsøk! :-D Her blir det ikke kjoleshopping før tidligst januar tenker jeg... Men da må jeg nok ut også, kan jo risikere at drømmekjolen har 6 måneders leveringstid... Håper du får en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 10. april 2008 #653 Del Skrevet 10. april 2008 skjønner godt at du ikke kommer noe lengre før du har funnet kjolen... den er jo liksom hovedtema... spør du meg da.. elsker også sommeren.. eller mest våren da.. synes varmen på natta er no herk og sover så dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. april 2008 #654 Del Skrevet 10. april 2008 uff lenge siden jeg har vært innom her gratulerer med 2år og 2dager som forlovet :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. april 2008 Forfatter #655 Del Skrevet 10. april 2008 Lenge siden jeg har vært innom nå, går litt i min egen verden Gratulerer med 2 års forlovelse! Ser ut til at du begynner å få endel på plass nå, og hvem vet, kanskje drømmekjolen dukker opp på første forsøk! :-D Her blir det ikke kjoleshopping før tidligst januar tenker jeg... Men da må jeg nok ut også, kan jo risikere at drømmekjolen har 6 måneders leveringstid... Håper du får en fin torsdag Fullt forståelig Takk Ja, håper jeg slipper å lete altfor lenge etter kjole Håper du har en fin dag du også, uten for mye kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. april 2008 Forfatter #656 Del Skrevet 10. april 2008 skjønner godt at du ikke kommer noe lengre før du har funnet kjolen... den er jo liksom hovedtema... spør du meg da.. elsker også sommeren.. eller mest våren da.. synes varmen på natta er no herk og sover så dårlig... Jepp, gleder meg til å finne kjolen Jeg elsker varme jeg... det varneste jeg har opplevd var riktignok 40 grader, og det var litt i varmeste laget... kjenner en som var i Kroatia når det var hetebølge og 50 grader der, det er jeg ikke så lysten på... men 25-35 grader er herlig spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. april 2008 Forfatter #657 Del Skrevet 10. april 2008 uff lenge siden jeg har vært innom her gratulerer med 2år og 2dager som forlovet :juhu: Takk... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. april 2008 Forfatter #658 Del Skrevet 10. april 2008 Var i begravelsen til kjæres bestefar i dag... trist, men veldig vakkert også... og masse folk... han var jo veldig aktiv i forskjellige foreninger og lag før han ble syk... Tror det var veldig fint for familien å se at han betydde noe for så mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. april 2008 #659 Del Skrevet 10. april 2008 Var i begravelsen til kjæres bestefar i dag... trist, men veldig vakkert også... og masse folk... han var jo veldig aktiv i forskjellige foreninger og lag før han ble syk... Tror det var veldig fint for familien å se at han betydde noe for så mange... Alltid trist med begravelser, men det er litt godt i ettertid også Litt rart egentlig... Men kan tenke meg at det var veldig godt for familien at det kom mange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. april 2008 #660 Del Skrevet 10. april 2008 Innom med en til deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg