Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Glemte å nevne det før i dag, men:

I DAG HAR VI VÆRT FORLOVET I 2 ÅR!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har hatt en kjempefin kveld sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med to års forlovelse! :)

Tusen takk :) Skulle ønske vi skulle gifte oss i sommer, sånn som vi først hadde tenkt... men merker at tiden har gått ganske fort i det siste, og når det er under et år igjen om 2-3 mnd kan vi plutselig planlegge endel mer :) Gleeeder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Tusen takk :) Skulle ønske vi skulle gifte oss i sommer, sånn som vi først hadde tenkt... men merker at tiden har gått ganske fort i det siste, og når det er under et år igjen om 2-3 mnd kan vi plutselig planlegge endel mer :) Gleeeder meg :)

Når du kommer under et år så går tiden kjeeeempefort! :juhu: Så bare gjør så mye du kan nå - det er mitt råd til deg ;)

Hilsen en vordende brud som sliter med bordkortene sine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere med 2 år som forlovet!!! Som alle sier så går tiden kjempefort.. men er vel kanskje ikke det du vil høre?? du fåre petter smart og høre om han har en press forward knapp hjemme... :fnise:

hilsen en som også sliter no voldsmomt med bordkortene sine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer under et år så går tiden kjeeeempefort! :juhu: Så bare gjør så mye du kan nå - det er mitt råd til deg ;)

Hilsen en vordende brud som sliter med bordkortene sine ;)

Hehe... jeg har lyst å gjøre mer, men greier ikke å bestemme meg før invitasjoner og bordkort før kjolen er på plass... tror jeg... vil at alt skal matche... hehe... kan jo hende jeg finner kjolen med stor K allerede i slutten av mnd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med 2 år som forlovet!!! Som alle sier så går tiden kjempefort.. men er vel kanskje ikke det du vil høre?? du fåre petter smart og høre om han har en press forward knapp hjemme... :fnise:

hilsen en som også sliter no voldsmomt med bordkortene sine!!

Joda, greit å høre egentlig, for i det siste har jeg begynt å føle nettopp det, at tiden har begynt å gå fortere :) Kanskje fordi det er så mye som skjer, dessuten er det blitt vår og lysere, jeg elsker tiden fra nå av til august/september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med to år som forlovet! :banantroll: :juhu: :hoppe: :juhu: :banantroll:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom nå, går litt i min egen verden :ler:

Gratulerer med 2 års forlovelse! :duskedame: Ser ut til at du begynner å få endel på plass nå, og hvem vet, kanskje drømmekjolen dukker opp på første forsøk! :-D Her blir det ikke kjoleshopping før tidligst januar tenker jeg... Men da må jeg nok ut også, kan jo risikere at drømmekjolen har 6 måneders leveringstid... :sjenert:

Håper du får en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at du ikke kommer noe lengre før du har funnet kjolen... den er jo liksom hovedtema... spør du meg da..

elsker også sommeren.. eller mest våren da.. synes varmen på natta er no herk og sover så dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært innom nå, går litt i min egen verden :ler:

Gratulerer med 2 års forlovelse! :duskedame: Ser ut til at du begynner å få endel på plass nå, og hvem vet, kanskje drømmekjolen dukker opp på første forsøk! :-D Her blir det ikke kjoleshopping før tidligst januar tenker jeg... Men da må jeg nok ut også, kan jo risikere at drømmekjolen har 6 måneders leveringstid... :sjenert:

Håper du får en fin torsdag :klem:

Fullt forståelig :) Takk :)

Ja, håper jeg slipper å lete altfor lenge etter kjole :)

Håper du har en fin dag du også, uten for mye kvalme :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at du ikke kommer noe lengre før du har funnet kjolen... den er jo liksom hovedtema... spør du meg da..

elsker også sommeren.. eller mest våren da.. synes varmen på natta er no herk og sover så dårlig...

Jepp, gleder meg til å finne kjolen :)

Jeg elsker varme jeg... det varneste jeg har opplevd var riktignok 40 grader, og det var litt i varmeste laget... kjenner en som var i Kroatia når det var hetebølge og 50 grader der, det er jeg ikke så lysten på... men 25-35 grader er herlig spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
uff lenge siden jeg har vært innom her :sjenert:

gratulerer med 2år og 2dager som forlovet :juhu:

Takk... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i begravelsen til kjæres bestefar i dag... trist, men veldig vakkert også... og masse folk... han var jo veldig aktiv i forskjellige foreninger og lag før han ble syk... Tror det var veldig fint for familien å se at han betydde noe for så mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Var i begravelsen til kjæres bestefar i dag... trist, men veldig vakkert også... og masse folk... han var jo veldig aktiv i forskjellige foreninger og lag før han ble syk... Tror det var veldig fint for familien å se at han betydde noe for så mange...

Alltid trist med begravelser, men det er litt godt i ettertid også :) Litt rart egentlig... :sjenert: Men kan tenke meg at det var veldig godt for familien at det kom mange! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...